DAS AUDIO ARCO SERIES
نوامبر 7, 2020
آکوستیک چگونه می تواند در پخش بهتر صدای سالن کنفرانس کمک کند؟|تجهیز مجدد اتاق‌های جلسه یا سالن همایش|کف پوش های آکوستیک|پنل سقفی آکوستیک|پرده های عایق صدا|محصولات جذب صدا|محصولات عایق صدا|بهبود آکوستیک سالن کنفرانس|تجهیزات جدید راه حلی برای بهبود آکوستیک اتاق جلسه|آکوستیک چیست؟
طراحی سالن کنفرانس(صفر تا 100) + سالن همایش و آمفی تئاتر
نوامبر 7, 2020

بلندگو دکوراتیو(پسیو) اهمی و ولتی DAS AUDIO ARCO-4T

بلندگو دکوراتیو، پسیوداس DAS AUDIO ARCO4T

- بلندگو دکوراتیو، بلندگویی ولتی واهمی، 2 راهه(2WAY)
- یک عدد تیوتر نئودیوم با قطر 19 میلی متر به همراه یک عدد ووفر 4 اینچی
- توان تولیدی 200 وات ماکزیمم
- عرض 140 میلی متر، ارتفاع 210 میلی متر و عمق 140 میلی متر
- دارای قدرتی برابر با 109 دسیبل
- توان خروجی 200 وات ماکزیمم .
-پاسخ فرکانسی 75 هرتز تا 22 کیلوهرتز
- بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX
- وزن خالص 1.6 کیلوگرم
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نمایندگی داس، کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو، دکوراتیو، اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO ARCO4T

دنیای مدرن این روزها به سوی علم و تکنولوژی پیشرفت می کند. کمپانی بزرگ داس با 50 سال سابقه در زمینه طراحی سیستم های صوتی همواره محصولات خود را بر اساس به روزترین تکنولوژی روز دنیا و با کمک برترین مهندسان این رشته در راس کالاهای صوتی به روز قرار داده است. بلندگو پسیو ، دکوراتیو، اهمی ولتی داس مدل DAS AUDIO ARCO 4 T از جمله تولیدات کمپانی داس بوده که با تکیه بر علم روز دنیا ، جزء بهترین های این صنعت به حساب می آید.
بلندگو های دکوراتیو به اسپیکرهای کوچک با صدایی شفاف و دل نشین گفته می شود که می توان به راحتی بر روی دیوار و سطوح مختلف متصل شوند. بلندگو های دکوراتیو بنا به مکان مورد استفاده به دو حالت اهمی و ولتی تقسیم می شوند. بلندگو دکوراتیو دارای ابعاد کوچک و کم جا هستند که این یک مزیت به حساب می آید استفاده از این اسپیکرها بیشتر برای محیط هایی که فضای کوچکی دارند مورد استفاده است.
از بلندگو DAS AUDIO ARCO 4T می توان در سالن های پیجینگ ، راه رو بیمارستان ، هتل ، کافه ، رستوران ، سالن های کنفرانس و یا برای محیط های کوچک که احتیاج به پخش صدایی کم و ملایم دارند استفاده کرد.
اسپیکر اهمی ولتیARCO 4T دارای یک عدد تیوتر 19 میلی متر با ساختار تیتانیوم و یک عدد ووفر 4 اینچی با دمپر مناسب و صدایی شفاف است. تیوتر این محصول ازTWT ، مدل ووفر آن 4G می باشد که صدایی شگفت انگیز را تولید می کند. این اسپیکر پسیو دوراهه 2WAY می باشد.
بلندگو پسیو اهمی ولتی ARCO 4T با بدنه ای تخم مرغ شکل در دو رنگ سفید و مشکی زیبایی فوق العاده دارد. طوری فلزی روی دستگاه برای پخش صدای بهتر استفاده می شود. جنس بدنه از جنس پلاستیک و متریال پلی پروپیلن می باشد که این محصول را بسیار سبک می کند. این بدنه مقاوم در برابر رطوبت ، آب و هوا ، نور خورشید و UV می باشد. این خصوصیات نصب بلندگو DAS ARCO 4T را در محیط های باز راحت می کند. رنگ بدنه به صورت کاملا پودری در بازار موجود می باشد.
اسپیکر پسیو DAS AUDIO ARCO 4T در دو حالت اهمی و ولتی دارای توان مختلفی است. امپدانس این بلندگو 8 اهم می باشد. برای راه اندازی در حالت اهمی نیاز به 50 وات توان و 200 وات برای راه اندازی در حالت ماکزیمم لازم است. در حالت ولتی توان بلندگو برروی 100 ولت برابر 15W ، 10W، 5W ولت برابر 7.5W ، 5W ، 2.5W می باشد که توسط یک کلید چرخشی در پشت بلندگو قابل تنظیم است. سوکت اتصال سیم به بلندگو به صورت ترمینالی( فشاری) می باشد که با رنگ های مشکی و قرمز تفکیک شده است.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو پسیو اهمی ولتی DAS AUDIO ARCO 4T از 72 هرتز تا 22 کیلو هرتز متغییر می باشد و به عنوان یه اسپیکر WALL MOUNT پوشش گسترده ای را شامل می شود که می توانید اکولایزهای بهتری روی آن اعمال نمایید.
هر باند پسیو دارای میزان حساسیت و میزان تحمل فشار مخصوص به خود است که دارای اهمیت زیادی هستند. میزان شدت پرتاب صوتی در بلندگو ARCO 4T برابر 109 دسیبل که گویای قدرت این محصول می باشد. میزان حساسیت SENSITIVITY در یک دقیقه این اسپیکر برابر 89 دسیبل است.
برای اتصال ARCO 4T به دیوار می توان از سه حالت استفاده کرد که این اتصال توسط یک اکسسوری داخل کارتن بلندگو و دو مدل دیگر که جدا گانه به فروش می رسد قابل نصب می باشد. برای اتصال وال مونت در دو حالت دیگر می توانید اکسسوری AX-4RM , AXU-AC4 , AXA-AC را به صورت مجزا خریداری نمایید.
ابعاد و وزن از جمله نکات مهم برای خرید هر نوع بلندگو می باشد. ابعاد در بلندگو ARCO 4T برابر عرض 14 سانتی متر ، ارتفاع 21 سانتی متر، عمق 14 سانتی متر و وزن خالص 1.6 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های بلندگو پسیو و دکوراتیو اهمی ولتی DAS AUDIO ARCO 4T

1- بدنه پلاستیک از جنس پلی پروپیلن بسیار سبک و شکل ظاهری تخم مرغی زیبا
2- دارای دو رنگ سفید و مشکی به صورت کاملا پودری مقاوم در برابر رطوبت ، آب و هوا ، نور خورشید و UV
3- دارای پایه برای اتصال به دیوار WALL MOUNT
4- سهولت در نصب و راه اندازی
5- ابعاد و وزن برابر : عرض 14 سانتی متر ، ارتفاع 21 سانتی متر، عمق 14 سانتی متر و وزن خالص 1.6 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر اهمی ولتی داس D.A.S ARCO 4T

1- بلندگو اهمی ، ولتی ، پسیو، دوراهه
2- امپدانس ورودی 8 اهم
3- یک عدد تیوتر مجزا ساخته شده از تیتانیوم با قطر 19 میلی متر
4- یک عدد ووفر 4 اینچی با پانچ مناسب
5- شدت تحمل فشار صوتی برابر 109 دسیبل
6- پاسخ فرکانسی 75 هرتز تا 22 کیلو هرتز
7- حداقل توان راه اندازی 50 وات و حداکثر 200 وات در حالت اهمی
8- توان خروجی در حالت ولتی برابر با 15W.10W,5W,2.5W
9- ورودی ترمینالی شکل و فشاری

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات

تمامی محصولات کمپانی داس اعم از امپلی فایر ، اسپیکر های پسیو ، بلندگو اکتیو ، ساب ووفر و . . . همگی با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در بازار موجود می باشند. محصولات داس همگی از متریال بسیار عالی ساخته شده است. تنها نمایندگی فروش محصولات داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است که با مراجعه به صفحه اصلی داس به صحت این امر آگاه خواهید شد.
بلندگو ARCO 4T در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در بسته بندی اولیه کارخانه ، همراه با هلوگرام ، شماره سریال مجزا ، پارت نامبر و کاتالوگ به فروش می رسد. برای خرید این اسپیکر و یا کلیه محصولات داس می توانید برای خرید اینترنتی به سایت SIMASOT.COM و یا به صورت حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. جهت دریافت مشاوره برای خرید محصولات صوتی یا طراحی سیستم های کنفرانس می توانید با ما در تماس باشید.
کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران به صورت حرفه ای و توسط نیرو های آموزش دیده صورت می گیرد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.