بلندگو اکتیو داسDAS-AUDIO-VANTEC-215A
بلندگوی اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 215A
نوامبر 1, 2020
بلندگو ساب ووفر داس اکتیو DAS AUDIO VANTEC 218A
نوامبر 4, 2020

اسپیکر لاین اری، ساب ووفر داسDAS AUDIO VANTEC-218

اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218|ویژگی های ظاهری اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218|باند VANTEC-218 داس|اسپیکر داس D.A.S| باند داس DAS AUDIO|نمایندگی داس D.A.S|ساب ووفر لاین اری|باند لاین اری،پسیو، ساب ووفر D.A.S VANTEC-218|تعمیرات D.A.S|قیمت و خرید اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218 | باند داس|اسپیکر، پسیو، داس VANTEC-218|

اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218

- توضیحات اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218 :
- بلندگوساب ووفر پسیو DAS VANTEC 218 ، بلندگویی پرتابل ، دارای دو عدد ووفر 18 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 2000 وات مداوم و 8000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 545 میلی متر، ارتفاع آن 1070 میلی متر و عمق آن 675 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 140 دسیبل است.

ویژگی های باند لاین اری، ساب ووفر LINEARREY D.A.S VANTEC-218 :
- با توان خروجی 8000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 30 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 70 کیلوگرم .
- دارای امپدانس ورودی 4 اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218

اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218 از سری محصولات با توان و کیفیت کمپانی D.A.S می باشد. ساب ووفر برای تولید صدای بم طراحی شده و جهت پویا شدن صداها مورد استفاده است. باند داس جزئی از بهترین های سیستم صوتی به شمار می آید. ساب ووفر های داس D.A.S در توان و ابعاد مختلف برای کاربری های متفاوت ساخته شده اند. بلندگو ساب ووفر، پسیو دبل D.A.S VANTEC-218 با تولید صدای بم به بهتر شنیده شدن صداها کمک کرده و صدایی شبیه به بوم بوم ایجاد میکند. رنج فرکانسی ایجاد شده توسط SUBWOOFER در دسته صداهای بم بوده و برای اجرای موزیک بسیار کار امد می باشد.
یکی از سری های محبوب و پر فروش داس سریVANTEC می باشد که محصولات آن شامل بلندگو ، ساب ووفر و لاین اری بوده که در دو دسته پسیو و اکتیو قرار گرفته اند. باند لاین اری،پسیو، ساب ووفر D.A.S VANTEC-218 مناسب برای استفاده در برنامه های بزرگ مانند: تالار پذیرایی، سالن همایش، کنسرت، اجرای زنده، استادیوم و اماکن ورزشی، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر است. به علت حجم صدایی بالا ایجاد شده توسط این باند لاین اری، پسیو به راحتی می توان فضاهای بزرگ و سالن های پر جمعیت را با صدایی یکسان و یکنواخت مدیریت نمایید.
میزان توان خروجی در لاین اری پسیو، ساب ووفر LINE ARREY D.A.S VANTEC-218 در حالت مداوم برابر 2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر 8000 وات می باشد. میزان امپدانس ورودی در این ساب ووفر 4 اهم بوده و نشان از قدرت بالای دستگاه می باشد. امپدانس 4 اهم در اکثر ساب ووفرهای حرفه ای مرسوم است. برای لاین اری داس D.A.S باید از امپلی فایری استفاده نمایید که هر لاین 2000 وات توان خروجی داشته باشد. از این رو کمپانیD.A.S امپلی فایر PA-4000 را پیشنهاد داده و جهت تغییرات فرکانسی و ایجاد کمپرسور و استفاده حرفه ای تر این باند لاین اری ساب ووفر دستگاه پروسسور یا مدیریت بلندگو DSP-226 را پیشنهاد می دهد.
شدت تحمل فشار صوتی در ساب ووفر لاین اریDAS AUDIO VANTEC 218 برابر 101 دسیبل و حساسیت 140 دسیبل SPL می باشد. میزان پاسخ فرکانسی متغییر از 30 هرتز تا 125 هرتز بوده که به راحتی می توان اکولایزر مورد نظر را به ان اعمال کرد این کار توسط میکسر و مدیریت بلندگو به راحتی انجام می شود. دو عدد ووفر 18 اینچ به کار رفته در این دستگاه از مدل 18XL بوده و قدرت و پانچ بالایی دارند. میزان حساسیت و شدت تحمل فشار صوتی در ساب ووفر ها از اهمیت بالایی برخوردار بوده که با دانستن آن می توانید به راحتی از بلندگو ساب ووفر با خیالی آسوده و در اجراهای زنده و طولانی از آن استفاده نمایید.
بلندگو لاین اری، ساب ووفر D.A.S VANTEC-218 پسیو بوده و برای راه اندازی دستگاه باید ساب ووفر را به تقویت کننده سیگنال متصل نمایید. بسته به میزان توان خروجی یک اسپیکر می توان قدرت امپلی فایر را مشخص نمود. با قرار گرفتن امپلی فایر در مسیر سیگنالها، اصوات ورودی را تقویت کرده و صدای شفافی به گوش شنونده می رساند.
ساب ووفر پسیو LINE ARREY D.A.S VANTEC-218 با تولید حجم صدایی بالا از بلندگو های دبل به شمار می آید. همچنین این باند لاین اری دارای یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون نصبی می باشد که برای انتقال سیگنال ها از آن استفاده می شود.
بدنه و کابینت اسپیکر، پسیو، داس VANTEC-218 از چوب با تخته سه لایه ساخته شده و رنگ مشکی آن به فناوری ISOFLEX مجهز می باشد. رنگ این بلندگو ساب ووفر دبل مقاومت بالایی در برابر ضربات ، نور آفتاب و شرایط جوی نا مناسب دارد. از بلندگو VANTEC 218 می توان به سه حالت ایستاده ، خوابیده و فلای استفاده نمایید.M10 RIGGING POINT در این اسپیکر امکان آویز از سقف ساب ووفر را فراهم کرده است. همچنین از باند VANTEC-218 داس می توان به صورت ساب ووفر زمینی استفاده نمود. چهار دسته در بدنه جهت حمل آسان طراحی شده است. این بلندگو قابلیت اتصال دو اسپیکر بر روی هم را دارد که به آن دبل گفته می شود. دو عدد چرخ در عقب بلندگو برای حمل راحت تر این ساب ووفر سنگین قرار داده شده است. یک عدد گلدانی بر روی دستگاه برای اتصال ساب ستلایت و متصل شدن پایه قرار گرفته است.
ابعاد ساب ووفرها به دلیل حجم صدایی بالایی که ایجاد می کند بزرگ بوده و توسط عمق ایجاد شده در کابینت به تولید حجم صدای بهتر می پردازند. نوع متریال بدنه نیز در تولید و پخش صدا همانند توری مشبک فلزی روی دستگاه تاثیر گذار است. ابعاد و وزنDAS AUDIO VANTEC 218 – SUB WOOFER – LINE AREEY برابر عرض : 545 میلی متر ، ارتفاع 1070 میلی متر ، عمق 675 میلی متر و وزن سنگین 70 کیلو گرم به صورت خالص می باشد.

ویژگی های ظاهری اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218
- شکل مستطیل همراه با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی مجهز بهISO FLEX مقاوم در برابر نورخورشید و شرایط جوی نامناسب و ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- قابلیت استفاده به صورت ایستاد و فلای و خوابیده
- تکنولوژیM10 RIGGING POINT برای اتصال به سقف
- گلدانی روی اسپیکر برای استفاده از لوله ساب و نصب سایر بلندگو ها در حالت ساب ستلایت
- قابل اتصال با پیچ ها و اکسسوری های مخصوص و سوار شدن چند یونیت برروی هم
- چهار دسته در طرفین بلندگو برای حمل ، دو چرخ برای حرکت آسان تر در پشت بلندگو
- ابعاد و وزن : عرض : 545 میلی متر ، ارتفاع 1070 میلی متر ، عمق 675 میلی متر و وزن 70 کیلوگرم
- ابعاد در بسته بندی و هنگام جابجایی 99.2 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو پسیو، SUBWOOFER LINE ARREY D.A.S VANTEC-218
- پسیو ، لاین اری ، ساب ووفر زمینی، ساب ووفرهوایی
- امپدانس ورودی 4 کیلو اهم
- توان خروجی 2000 وات به صورت مداوم و 8000 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- دو عدد ووفر 18 اینچی به مدل 18LX
- پاسخ فرکانسی30 هرتز تا 125 هرتز
- مقدار تحمل فشار صوتیSPL برابر 140 دسیبل
- میزان حساسیت 101 دسیبل
- قدرت بالا در پانچ و دبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با سابقه 50 ساله در تولید سیستم های صوتی توانسته طرفدران خود را در سراسر جهان پیدا کند کلیه محصولات D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده که محصولات را با شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند. جهت آگاهی از قیمت و خرید اسپیکر لاین اری، ساب ووفر D.A.S AUDIO VANTEC-218 می توانید به سایت SIMASOT.COM و مراجعه نمایید. تعمیرات D.A.S و کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی واقع در تهران توسط نیرو های مجرب و کار آزموده انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.