لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A
ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 118A
اکتبر 29, 2020
میکروفن هدست SHURE BETA 53
اکتبر 31, 2020

بلندگو پسیو داس DAS Audio VANTEC 215

بلندگو پسیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215

توضیحات بلندگو پسیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215
- بلندگو پسیو DAS VANTEC 215 ، بلندگویی پرتابل ، دبل ، 2 راهه، دارای یک عدد تیوتر 1.25 اینچی به همراه دو عدد ووفر 15 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1000 وات مداوم و 4000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 444 میلی متر، ارتفاع آن 1080 میلی متر و عمق آن 502 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 138 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو، پرتابل و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215
- با توان خروجی 4000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه.
- دارای وزن خالص 40 کیلوگرم .
- دارای امپدانس ورودی 4 اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو پسیو و دبل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 215

اسپیکر دبل سری بلندگوهایی با دو عدد تیوتر می باشند که توان تولید صدای بهتر در فرکانس LO FRQ را داشته و حجم صدای کافی در اجرا، تامین میکند. بلندگوهای دبل می توانند میزان پاسخ فرکانسی بالایی دریافت نمایند و به عنوان بلندگو پرتابل و نصبی استفاده شوند. بلندگوهای دبل به علت پرتاب صدای بالا و حجم تولید صدای کافی برای استفاده در فضای باز مناسب هستند.
اسپیکر دبل DAS AUDIO VANTEC 215 پسیو بوده و برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر دارد. امپلی فایر برای داشتن یک صدای خوب و تقویت سیگنال ورودی و بر اساس مقدار اهم و توان خروجی تعیین می شود. این محصول در قسمت کراس اوور دارای دو کانکتور اسپیکون نصبی می باشد که برای اتصال و انتقال سیگنال مورد استفاده است.
بلندگو پسیو دبل D.A.S VANTEC 215 با ظاهری ذوزنقه ای شکل و بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه دارای قدرت بالا برای تحمل ضربات هنگام جابجایی و تولید صدای بم به وسیله عمق مناسب بدنه می باشد. اسپیکر VANTEC 215 با رنگ مشکی مجهز به فن آوری ISO FLEX بوده که در برابر ضربات، نور خورشید و شرایط جوی مقاوم است. دو دسته تمام استیل برای جابجایی بلندگو در طرفین قرار داده شده،M10 RIGGING POINT برای اتصال اسپیکر از سقف طراحی شده است. برای اتصال از اکسسوری های فابریک و شگل و قلاب استفاده می شود.
اسپیکر پسیو داس VANTEC 215 دارای توان خروجی با قدرت بالا می باشد این مقدار در حالت مداوم برابر 1000 وات و در حالت ماکزیمم برابر (PEAK) 4000 وات می باشد. امپدانس ورودی در باند VANTEC 215 برابر 4 اهم می باشد که این مقدار احتیاج به امپلی فایری با توان خروجی 1000 وات در هر لاین دارد. به پیشنهاد کمپانی D.A.S می توانید برای امپلی فایر از مدلPA 2700 و برای داشتن تفکیک صدایی بهتر از پروسسور DSP 226 استفاده نمایید.
شدت تحمل فشار صوتی در بلندگو پسیو دبل DAS VANTEC 215 در بالاترین حالت برابر 138 دسیبل بوده که این مقدار مهر تاییدی بر کیفیت بالا و صدای واضح در تمام زمان اجرا به صورت مداوم و زنده است. میزان حساسیت در این اسپیکر نسبتا بزرگ برابر 102 دسیبل است.
میزان پاسخ فرکانسی در هر بلندگو مختص به آن بوده و با آگاهی از مقدار پاسخ فرکانسی می توانید اکولایزر مناسب اجرا نمایید. این مقدار در بلندگو داس VANTEC 215 از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد. توسط میکسر و پردازنده صوتی می توانید این مقدار را تغییر دهید. میزان پرتاب صوتی در این اسپیکر داس برابر 90 درجه در حالت عمودی و 50 درجه در حالت افقی می باشد. با اتصال فلای بلندگو VANTEC 215 می توانید زاویه پرتاب صوتی را تغییر داد. زاویه پرتاب صوتی به چیدمان بهتر در پلان و پخش صدای بهتر و یکنواخت در کل سالن می پردازد.
بلندگو D.A.S VANTEC 215 محصولی دو راهی (2WAY) بوده و دارای یک عدد تیوتر یک اینچی با صدایی شفاف به مدل M-28 و دارای دو عدد ووفر 15 اینچی با بیس و دمپر قوی با مدل 15FV توسط کراس اوور قدرتمند تغذیه و سیگنال رسانی می شود. دهنه هورن در این اسپیکر BC-95 می باشد.
بیشترین استفاده از بلندگو پسیو DAS AUDIO VANTEC 215 برای کنسرت ، بند های موسیقی، هیئت و اماکن مذهبی، تالار پذیرایی ، استادیوم ، اجرای مراسمات و برنامه های زنده ، ورزشگاه ، سالن همایش ، سالن آمفی تئاتر، سالن ورزشی، سالن سینما ، برگذاری ایونت و مراسمات در فضاهای باز و محیط های گسترده استفاده می شود. ابعاد و وزن در اسپیکر پسیو داس VANTEC 215 برابر عرض: 444 میلی متر ، ارتفاع 1080 میلی متر، عمق 502 میلی متر و وزن خالص 40 کیلو گرم می باشد. آگاهی از ابعاد یک بلندگو در جانمایی آن تاثیر گذار بوده و در پخش صدای بهتر در کل سالن کمک میکند. با چیدمان صحیح و زاویه مناسب به راحتی می توانید صدایی عالی و یکنواخت در کل سالن داشته باشید.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو دبل داس VANTEC 215
- ظاهر ذوزنقه ای شکل با بدنه ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژیISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، ضربات و شرایط جوی
- دو دسته در طرفین برای حمل آسان
- قابلیت اتصال از سقف (فلای) با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- توری مشبک فلزی جهت زیبایی و پخش صدای بهتر
- ابعاد و وزن : 444 میلی متر ، ارتفاع 1080 میلی متر، عمق 502 میلی متر و وزن خالص 40 کیلو گرم
- وزن در هنگام حمل و با بسته بندی : 45 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو دبل DAS AUDIO VANTEC 215
- پسیو ، دبل ، 2WAY
- امپدانس ورودی 4 اهم
- توان خروجی 1000 وات در حالت مداوم و 4000 وات در حالن ماکزیمم (PEAK)
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی برابر 50 درجه
- یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-28
- دو عدد ووفر15اینچی به مدل 15FV
- پاسخ فرکانی از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان حساسیت برابر 120 دسیبل
- میزان تحمل فشار صوتی 138 دسیبل (SPL)
- یک عدد ووردی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات اسپانیایی کمپانی داس از جمله پاورامپلی فایر، بلندگو ، مدیریت بلندگو برای جلب رضایت مشتری دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. بلندگوD.A.S VANTEC 215 در ایران با هلو گرام ، بسته بندی اولیه کارخانه ، شماره سریال، پارت نامبر مجزا، کاتالوگ و به صورت آکبند به فروش می رسد. محصولات داس در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران به صورت آنلاین و حضوری به فروش می رسد. برای خرید اینترنتی محصولات داس می توانید به سایتSIMASOT.COM مراجعه کنید و در صورت نیاز با مشاوران ما در این زمینه در تماس باشید. همچنین برای خرید حضوری محصولات داس می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. خرید و فروش و تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط نیرو های مجرب و آموزش دیده و در کارگاه مجهز انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.