بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A
اکتبر 29, 2020
بلندگو پسیو داس DAS Audio VANTEC 215
اکتبر 31, 2020

ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 118A

لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A

DAS AUDIO VANTEC 118A SUBWOOFER ACTIVE

لاین اری ساب ووفر اکتیو داس ونتک 118A

لاین اری متشکل از چند بلندگو و ساب ووفر پیچ شده به هم است. سیستم لاین اری (LINE ARRAY) برای پوشش صدای بالا و در دسته بلندگو های PA قرار دارند. لاین اری ساب ووفر اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 118A با قدرت 2000 وات دارای صدای بسیار قوی است. ساب ووفر لاین اری معمولاً در کنار بلندگو لاین اری؛ خط بلندگو هایی با کیفیت و قدرت بالا را ایجاد می نمایند. بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 20A در کنار ساب ووفر لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A مناسب استفاده در آمفی تئاتر و محیط های بزرگ است. امپدانس برابر 20 کیلو و مقدار دامنه فرکانسی 35 هرتز تا 125هرتز برای پوشش صدای بم بهترین انتخاب در ساب ووفر ها است.

توضیحات ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 118A

  • یک ووفر 18 اینچی
  • آمپلی فایر کلاس D 2000 Wpeak
  • پردازشگر سیگنال دیجیتال (DSP)
  • Variable low-pass filter 80 Hz-125 Hz(فیلتر متغیر 80 هرتز-125 هرتز)
  • سوئیچ LED ON/OFF روی صفحه پشتی
  • ریجینگ سازگار با DAS AUDIO VANTEC-20A
  • توان تولیدی این بلندگو 2000 وات
  • سوئیچ بیس EQ منحصر به فرد «Deep-Loud»

برای نمایش اطلاعات فنی بلندگو ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 118A کلیک نمایید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 118A

ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 118A

لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A یک سیستم باس، برای پرتاب صدا از جلو اکتیو است که به طور خاص برای استفاده با لاین اری DAS AUDIO VANTEC-20A طراحی شده است. این دستگاه از نظر اندازه جمع و جور است و به لطف سیستم ریجینگ که با VANTEC-20A سازگار است. تقویت کننده کلاس D 2000 Wpeak و DSP 24 (مدیریت بلندگو 24 بیت) برای تولید صدای استثنایی در لاین اری داس (LINE ARRAY) استفاده شده است.

یک سوئیچ منحصر به فرد EQ Deep-Loud به کاربران اجازه می دهد تا خروجی باس را طوری تنظیم کنند که پاسخی از نوع ساب ووفر با صدای خروجی پایین ارائه دهد. در پنل پشتی، می‌توان کنترل‌هایی را برای افزایش، فرکانس و فیلتر صدای متغیر که از 80 هرتز تا 125 هرتز متغیر است، پیدا کرد. ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 118A پاسخ صدایی منسجم با سایر بلندگو های اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC مانند VANTEC-20A می سازد که تراز دقیق را بدون نیاز به DSP- مدیریت بلندگو، خارجی ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A

ساب ووفرها در ابعاد و اندازه های مختلف و با تولید حجم صدایی متفاوت در دو دسته بلندگو پسیو و بلندگو اکتیو در بازار موجود است. ساب ووفر دارای قدرت و پانچ بالا در بیس و پرتاب صدا ی مناسب هستند. ساب ووفر اکتیو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A با تولید حجم صدای بیشتر به پخش صدایی با کیفیت کمک می کند.

ساب ووفر اکتیو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A برای راه اندازی تنها به برق شهری و سیگنال نیاز دارد. امپلی فایر قدرتمند داخل این لاین اری طراحی شده که دارای دو ورودی با کانکتور XLR کمبو قفل دار و دو خروجی سیگنال جهت لوپ کردن و لینک بین ساب و بلندگو ها است. برای اتصال برق از پاورکون استفاده نمایید که قابلیت لینک برق بین بلندگو ها را نیز دارد. در هنگام اری کردن با این قابلیت به راحتی می توانید به سایر بلندگوها برق رسانی نمایی و دیگر احتیاج به استفاده دو شاخه های برق متعدد نخواهید داشت.

امپلی فایر داخلی لاین اری داس Das audio vantec 118A دارای سر ولوم چرخشی جهت کنترل صدای خروجی و یک هاب ولوم برای تغییر سطح فرکانس خروجی از ساب ووفر هست. چهار کلید مجزا VANTEC 118 A برای پریست ، چراغ نمایش جلو ، کلیدی برای لینک کردن و حالت پرتاب صدا به صورت مستقیم و بلعکس مورد استفاده است. سه چراغ نشانگر ساب ووفر لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A برای نمایش خاموش و روشن بودن دستگاه ، میزان سیگنال و لیمیت تعبیه شده است.

لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A

مشخصات ظاهری لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A

شکل ظاهری مستطیل اسپیکر اکتیو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118A برای لاین اری (LINE ARRAY) کردن و اتصال چند بلندگو توسط اکسوری های مخصوص طراحی شده است بدنه این بلندگو از چوب و متریال تخته سه لایه ساخته شده است. رنگ مشکی ISO FLEX در ساب ووفر ونتک SUBWOOFER VANTEC 118A برای مقاومت بیشتر در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب و جابجایی ، نورخوشید، و شرایط نا مساعد آب و هوایی طراحی گشته است. دو دسته تمام استیل در طرفین برای حمل آسان قرار داده شده است.

گلدانی روی اسپیکر برای اتصال لوله ساب و حالت ساب ستلایت قرار داده شده و طراحی بی نظیر کابینت اجازه سوار شدن چندین بلندگو را به شما می دهد تا به صورت لاین اری (LINE ARRAY) ، از این ساب ووفر استفاده نمایید. دو میله استیل در طرفین برای اتصال بلندگو ها در حالت اری می باشد که به وصیله پین های مخصوص جانمایی و متصل می گردند. عمق مناسب دستگاه و ضخامت چوب های به کارر فته در بدنه به تولید صدای بیشتر کمک می کند.

توان خروجی لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A در حالت ماکزیمم 2000 وات و در حالت نرمال 1000 وات است. امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم تکمیل کننده این توان بوده و شدت تحمل فشار صوتی در زمان های طولانی برابر 134 دسیبل، یک ووفر 18 اینچ با بیس مناسب مدل 18FW توسط کراس اوری قدرتمند تغذیه و سیگنال رسانی می شود.

دامنه فرکانسی لاین اری داس VANTEC 118A

مقدار دامنه فرکانسی گسترده در لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A برابر با 35 هرتز تا 125 هرتز بوده که توسط مدیریت بلندگو DSP قابل تنظیم است. توسط حالت پرتاب صدا در این ساب ووفر داس می توانید بیس مورد نظر خود را اعمال نمایید. طبق اطلاعات فنی گفته شده می توانید از لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A برای استفاده در کنسرت، سالن همایش، سالن سینما، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، مساجد و مراکز مذهبی، حسینیه ، استادیوم ، سالن ورزشی، تالار پذیرایی و اجراهای زنده در فضای باز بهره ببرید. اسپیکر لاین اری (LINE ARRAY) داس قدرتمند به صورت استریو مورد استفاده قرار می گیرد.

ابعاد در لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A

میزان ابعاد واندازه ساب ووفر داس در عرض 610 میلی متر، ارتفاع 485 میلی متر ، عمق 780 میلی متر، و وزن تقریبا سنگین 45.2 کیلو گرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A

  • شکل ظاهری مستطیل شکل با بدنه چوب تخته سه لایه و عمق مناسب برای تولید صدای بهتر
  • رنگ مشکی ISO FLEX
  • دو دسته تمام استیل برای سهولت در جابجایی
  • قابلیت فلای با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
  • اتصال لوله ساب و حالت ستلایت با گلدانی تعبیه شده روی اسپیکر
  • سه چراغ نشانگر
  • چهار کلید برای پریست، چراغ نمایش جلو، لینک کردن و حالت پرتاب صدا به صورت مستقیم و بلعکس
  • اتصال لاین اری (LINE ARRAY) توسط اکسسوری فابریک
  • ابعاد و وزن : عرض 610 میلی متر، ارتفاع 485 میلی متر ، عمق 780 میلی متر و وزن 45.2 کیلو گرم
  • ابعاد در هنگام جا بجایی در کارتن : 48 کیلو گرم

ویژگی فنی اسپیکر لاین اری ساب ووفر داس DAS AUDIO VANTEC 118A

  • اکتیو (ACTIVE)، ساب ووفر (SUBWOOFER)، لاین اری (LINE ARRAY)
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • توان خروجی در حالت نرمال 1000 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) 2000 وات
  • ووفر 18 اینچی با مدل 18FW
  • پاسخ فرکانسی 35 هرتز تا 125 هرتز
  • کلید تغییر میزان پاسخ فرکانسی
  • برق رسانی از طریق کابل پاورکن به همراه لینک شدن با سایر بلندگوها
  • دو عدد کانکتور وردی و دو عدد خروجی با کانکتور XLR
  • قابلیت ست شدن با لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 20A
  • کلاس امپلی فایر D
  • سر ولوم مجزا برای ورودی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات ساب ووفر داس VANTEC 118A

تمامی محصولات کمپانی داس DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. نمایندگی رسمی D.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و تمامی محصولات را به صورت آکبند و با گارانتی به فروش می رساند. لاین اری ساب ووفر داس با گارانتی 1 ساله در ایران به فروش می رسد.

خرید لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A

جهت خرید لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A به صورت آنلاین می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا برای خرید حضوری به دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید. بلندگو ساب ووفر و لاین اری DAS AUDIO VANTEC 118 A در ایران در بسته بندی های خاکی رنگ همراه با شماره سریال، پارت نامبر ، کاتالوک و کابل پاورکون به فروش می رسد.

تعمیرات لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری مجرب و آموزش دیده پذیرفته می شود.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است