Dasaudio event
بلندگو اکتیو داس Das audio event
اکتبر 26, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 98H-C
اکتبر 27, 2020

ساب ووفر پسیو DAS VANTEC 18

خرید بلندگو ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 18. سیما صوت ایرانیان. ساب ووفر . بلندگو پسیو . امپلی فایر PA 2700.

بلندگو ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 18

- توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 18 :
- ساب ووفر DAS VANTEC 18 ، بلندگویی پرتابل ، دارای یک ووفر 18 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1000 وات مداوم و 4000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 545 میلیمتر، ارتفاع آن 720 میلیمتر و عمق آن 655 میلیمتر و دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های بلندگو ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 18 :
- با توان خروجی 4000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 138 هرتز.
- دارای بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 35 کیلوگرم با برخورداری ازیک ورودی و یک خروجی با کانکتور اسپیکون.
- دارای امپدانس ورودی 8 اهم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 18

در اجراهای بزرگ مانند کنسرت ها و بندهای موزیک برای داشتن صدای زیر بیشتر از ساب ووفر در اندازه های مختلف استفاده می شود. ساب ووفر ها برای تولید حجم صدای بیشتر و قدرت پانچ و بیس بالا به کار می روند. یک بلندگو به تنهایی قابلیت تولید این حجم از فرکانس های پایین را ندارد. از این رو کمپانی داس اقدام به طراحی ساب ووفر پسیو DAS AUDIO VANTEC 18 نموده است. ساب ووفرهای مختلف در سری های متفاوت داس در دو گروه پسیو و اکتیو تولید و راونه بازار شده اند تا نیاز کاربر به تولید حجم صدا را پوشش دهند. سری VANTEC از کمپانی D.A.S از محبوب ترین های این شرکت می باشد. این ساب ووفر با تولید فرکانس مطلوب در حالت LO FRQ و ساختار محکم توانسته تا نیاز مشتری را برطرف نماید.
اسپیکر پسیو DAS AUDIO VANTEC 18 برای راه اندازی به یک امپلی فایر نیاز مند است. پیشنهاد کمپانی داس استفاده از امپلی فایر قدرتمند PA-2700 می باشد و برای تفکیک صدا و استفاده به صورت حرفه ای می توانید از پروسسورDSP 226 استفاده نمایید. توان خروجی بالای ساب ووفر پسیو داس VANTEC 18 در حالت مداوم برابر 1000 وات و در حالت ماکزیمم 4000 وات می باشد.
بدنه بلندگو ساب ووفر پسیوD.A.S VANTEC 18 از جنس تخته سه لایه بوده و رنگ مشکی آن مجهز به فن آوری ISO FLEX گردیده است. این فن آوری از ساب ووفر در برابر ضربات احتمالی، نورخوشید و شرایط بد آب و هوایی محافظت می کند. دو دسته تمام استیل در طرفین ساب ووفر برای حمل راحتتر و البته توری مشبک فلزی جلوی دستگاه برای زیبایی و پخش صدای قوی تر در این اسپیکر طراحی شده است. گلدانی بالای اسپیکر ساب ووفر VANTEC 18 برای اتصال لوله ساب و متصل شده سایر بلندگو ها به آن در نظر گرفته شده است. قابلیت M10 RIGGING POINT برای اتصال از سقف توسط شگل و قلاب را فراهم آورده است. از این ساب ووفر قدرتمند کمپانی داس می توان به صورت زمینی هم استفاده نمود.
مقدار امپدانس ورودی در DAS AUDIO SUBWOOFER VANTEC 18 برابر 8 اهم می باشد. توسط دو کانکتور اسپیکون نصبی در پشت کراس اوور به راحتی می توانید سیگنال رسانی و انتقال بین ساب ووفر و سایر بلندگو ها را انجام دهید. میزان پاسخ فرکانسی در این ساب ووفر 45 هرتز تا 138 هرتز متغییر می باشد که این مقدار برای اکولایزر و داشتن صدای مطلوب مورد توجه است. با تغییر دامنه می توانید صدای مطلوب را به گوش شنوده رساند.
جهت تضمین کیفیت صدای بالا در ساب ووفر پسیو D.A.S VANTEC 18 از یک عدد ووفر 18 اینچ با بیس بالا به مدل 18XL استفاده شده است. این ووفر از یک کوئل 4 اینچی بهره می برد. میزان شدت تحمل فشار صوتی در بلندگو پسیو داس سری VANTEC در بالاترین حالت برابر 134 دسیبل است که این نشان از قدرت بالا و همچنین پخش صدایی یکنواخت در تمام زمان اجرا به صورت مداوم را دارد.
ساب ووفر DAS AUDIO SUB WOOFER VANTEC 18 با قدرت زیاد در پخش صدا برای استفاده در کنسرت، مراسم و تالار، رستوران با موسیقی زنده، سینما و سالن همایش، سالن آمفی تئاتر، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، ورزشگاه، حسینیه و مراسم مذهبی، مجموعه های ورزشی، استادیوم و بندهای اجرای موزیک مناسب می باشد. با اطمینان از صدایی با کیفیت و عدم افت صدا به راحتی می توان از این ساب ووفر در مکان هایی که احتیاج به صدایی شفاف دارند استفاده نمود.
ابعاد و اندازه در ساب ووفر پسیو داس ونتک 18 برابر : عرض 545 میلیمتر، ارتفاع 720 میلیمتر، عمق 655 میلیمتر و وزن خالص برابر 35 کیلوگرم می باشد. در هنگام خرید ساب ووفرها باید به ابعاد و اندازه توجه زیادی نمود تا در هنگام جانمایی در پلان دچار مشکل نشوید.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو داس VANTEC 18
- شکل ظاهری مستطیل، با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- رنگ مشکی با فن آوری ISO FLEX مستحکم در برابر ضربات، نورخوشید، UV، و شرایط جوی نا مناسب
- دو دسته تمام استیل در طرفین برای سهولت در جابجایی
- قابلیت اتصال لوله ساب و ایجاد سابست لایت توسط گلدانی روی بلندگو
- قابلیت اتصال به سقف (فلای) با تکنولوژی M10 RIGGING POINT توسط شگل و قلاب
- امکان تنظیم ساب ووفر در حالت زمینی
- ابعاد و اندازه: عرض 545 میلیمتر، ارتفاع 720 میلیمتر، عمق 655 میلیمتر و وزن 35 کیلوگرم
-
وزن در هنگام جابجایی و در بسته بندی 45 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER VANTEC 18
- پسیو، ساب ووفر
- امپدانس ورودی 8 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم 1000 وات و در حالت ماکزیمم 4000 وات
- یک عدد ووفر 18 اینچی مدل 18LX همراه با کوئل 4
- میزان شدت فشار صوتی SPL برابر 134 دسیبل
- میزان پاسخ فرکانسی از 45 هرتز تا 138 هرتز
- دو عدد کانکتور نصبی اسپیکون

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی داس با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به بازار جهانی عرضه می گردد. کمپانی D.A.S با ثابقه طولانی در زمینه تولیدات سیستم های صوتی یکی از محبوب ترین برندها در بین طرفدران این رشته می باشد. صدایی شفاف و پر قدرت همچنین بدنه ای طراحی شده از بهترین متریال ها توسط برترین مهندسین از جمله عوامل محبوبیت این برند به شمار می آید.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران بوده و کلیه محصولات داس را در بسته بندی اولیه کارخانه ، همراه با هلوگرام، شماره سریال و پارت نامبر مجزا با کاتالوگ به فروش می رساند. برای تهیه محصولات صوتی و اکسسوری های فابریک کمپانی D.A.S می توانید از طریق شرکت سیما صوت ایرانیان اقدام به خرید نمایید. برای خرید اینترنتی بلندگو DAS AUDIO SUB WOOFER VANTEC 18 می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید و یا برای گرفتن مشاوره و خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
جهت تعمیرات کلیه سیستم های صوتی می توانید با ما درارتباط باشید. دفتر مرکزی شرکت سیما صوت با ارائه بهترین خدمات و کارگاه تعمیرات حرفه ای در خدمت شما می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.