بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12
اکتبر 24, 2020
بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC 12A
اکتبر 26, 2020

بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC15

بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15

DAS AUDIO VANTEC 15 SPEAKER PASSIVE

بلندگو پسیو داس ونتک 15

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 دوراهه (2WAY) است. داس برای استفاده از بلندگو پسیو ونتک 15 امپلی فایر PA-1500 را پیشنهاد می کند که به همراه مدیریت بلندگو DSP-226 سیستم کامل و حرفه ای را در اختیار شما قرار می دهد. اسپیکر پسیو داس DAS VANTEC 15 دارای یک عدد تیوتر 1.25 اینچی با صدایی شفاف و بسیار واضح در قسمت صدای بالا یا HI FRQ است و یک عدد ووفر 15 اینچی با قطری حدود 300 میلی متر به همراه بیس و پانچ مطلوب با مدل 15FVاست.

ووفر بلندگو تامین کننده حجم صدای خروجی در بلندگو داس D.A.S بوده و توسط یک عدد کراس اوور قدرتمند تفکیک سیگنال می شود. بلندگو پسیو 15 اینچ داس دارای سوکت با دو زاویه (0º/10º) است که می تواند به عنوان اسپیکر مانیتور استفاده شود.

مشخصات بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15

  • بلندگو پسیو ، پرتابل
  • 2 راهه 2WAY
  • دارای یک تیوتر 1 اینچ ، یک ووفر 15 اینچی
  • توان تولیدی 500 وات مداوم
  • قدرت 135 دسیبل
  • توان خروجی ماکزیمم 2000 وات
  • پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • زاویه پرتاب عمودی 90 درجه و افقی 50 درجه.

برای تماشای کاتالوگ بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 کلیک کنید.

بلندگو پسیو داس ونتک dasaudio vantec 15

بلندگو پسیو و پرتابل داس مدل DAS AUDIO VANTEC 15

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 با طراحی زیبا و قدرت تولید صدای بالا، یکی از محبوب ترین بلندگو های پرتابل پسیو داسDAS AUDIO تبدیل شده است. کمپانی اسپانیایی داس DAS AUDIO تولید کننده انواع بلندگو (اسپیکر ضد آب، ساب ووفر، لاین اری، باند دکوراتیو) امپلی فایر و پروسسور هست. استفاده از برترین متریال های روز دنیا و به کارگیری از بهترین مهندسان D.A.S توانسته محصولاتی بی نظیر تولید نماید. باند DAS AUDIO در ابعاد و توان های مختلف طراحی و تولید می شوند تا نیاز کاربران را در تمام زمینه ها برطرف نمایند.

تجربه صدایی شگفت انگیز با بلندگو پسیو داس

وزن سبک و بدنه محکم دربلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 امکان جابجایی راحت و البته نصب آسان را فراهم می کند که از مزیت های بلندگو به شمار می آید. قطعات به کار رفته در این محصول همگی از برترین های روز و بر اساس فن آوری های مدرن طراحی و ساخته شده اند.بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 با صدایی شگفت انگیز و پوشش گسترده صدا در محیط استفاده شده یکی از اسپیکر های مورد تایید از طرف کاربران است.

بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15


جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


بلندگو ونتک داس SERIES DAS AUDIO VANTEC

سری بلندگو ونتک داس SERIES DAS AUDIO VANTEC از باند پسیو و اکتیو تشکیل شده است. این مجموعه دارای هشت مدل از بلندگوهای پر قدرت در ابعاد و توان های مختلف می باشد. این سری با قابلیت نصب برروی پایه، لاین اری و امکان حمل آسان توانسته مجموعه ای کامل از اسپیکر و ساب ووفر را تشکیل دهد. همچنین این سری با داشتن قابلیت اتصال به اپلیکشن امکان تنظیم اکولایزهای مختلف از این طریق را فراهم می نماید. برای تماشای کاتالوگ سری ونتک DAS AUDIO VANTEC کلیک کنید.

مشخصات ظاهری بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15

اسپیکر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC15 به صورت ذوزنقه و چوب (متریال تخته سه لایه) ساخته شده که در برابر ضربات مقاومت بیشتری داشته همچنین رنگ مشکی ISO FLEX برای استحکام در برابر ضربات احتمالی در حین جابجایی و تابش نور خورشید، شرایط جوی نا مساعد استفاده شده است. بدنه بلندگو پسیو به گونه ای طراحی شده که به صورت مانیتور و فلای قابل استفاده است. فن آوری M-10-RIGGING-POINT برای اتصال از سقف (فلای) در اسپیکر داس پسیو ونتک DAS AUDIO VANTEC-15 قرار داده شده است.

یک عدد دسته استیل برای جابجایی راحت و توری مشبک فلزی جلوی بلندگو DAS AUDIO VANTEC15 برای پخش صدای بهتر و زیبایی دو چندان در آن به کار رفته است. گلدانی در زیر بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 برای اتصال به صورت دیواری، ایستاده و لوله ساب تعبیه شده است.

قدرت تولید صدا در بلندگو DAS AUDIO VANTEC15

میزان توان خروجی در بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 در حالت مداوم برابر 500 وات و در حالت ماکزیمم براب 2000 وات است. میزان امپدانس ورودی در این اسپیکر برابر 8 اهم است. این مقدار امپدانس در سیستم های صوتی حرفه ای به کار گرفته می شود. مقدار تحمل فشار صوتی در بلندگو DAS AUDIO VANTEC15 برابر 135 دسیبل است که نشانگر قدرت اسپیکر پسیو ونتک 15 در هنگام اجراهای زنده و طولانی مدت هست. این مقدار تضمین کننده عدم افت کیفیت در سیستم های صوتی است.

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 برای استفاده در اجراهای زنده، کنسرت، برگذاری کلاس، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، بند های موسیقی، DJ و مکان های مذهبی، حسینیه، برگذاری مراسمات و تالارها مناسب است.

اسپیکر مانیتور DAS AUDIO VANTEC15

میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغیر است و اجرای صحیح آن می تواند صدایی شفاف و با تنظیم اکولایز صدای دلخواه ایجاد نمایید. مقدار پرتاب صدای این اسپیکر مانیتور در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر 50 درجه می باشد. دهنه هورن باز با مدل BC-95 در بلندگو پسیو پرتابل داس می باشد.

کانکتور نصبی در بلندگو D.A.S VANTEC15 از حالت اسپیکون نصبی به مدل NL4 است که یکی برای ورودی و دیگری برای خروجی سیگنال مورد استفاده است. با استفاده از این کانکتورهای نصبی لوپ کردن و لینک بین بلندگو ها به درستی و سهولت انجام می شود. ابعاد و اندازه در بلندگو پرتابل مانیتور D.A.S VANTEC 15 برابر با عرض 445 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر، عمق 380 میلی متر و وزن سبک برابر 23.5 کیلوگرم می باشد. این مقدار در هنگام حمل و جابجایی بسیار حائز اهمیت است.

بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15

ویژگی ظاهری بلندگو پسیو DAS AUDIO VANTEC15

  • شکل ذوزنقه ای، با بدنه ساخته شده از تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات و عمق مناسب برای تولید صدای بهتر
  • رنگ مشکی با فن اوری ISO FLEX با استحکام بیشتر در برابر نور خورشید، شرایط جوی نا مناسب و ضربات هنگام جابجایی و نصب
  • یک عدد دسته تمام استیل برای سهولت در نصب و حمل
  • قابل استفاده به صورت فلای با تکنولوژی M-10-RIGGING-POINT
  • یک عدد گلدانی در زیر بلندگو برای استفاده در حالت ایستاده و بر روی انواع پایه
  • استفاده به صورت مانیتور
  • ابعاد و وزن : عرض 445 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر، عمق 380 میلی متر و وزن 23.5 کیلوگرم
  • وزن در هنگام جابجایی و در بسته بندی 26 کیلوگرم
بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15

ویژگی فنی بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15

  • بلندگو پسیو (Speaker passive)
  • اسپیکر مانیتور (Speaker monitor)
  • بلندگو پرتابل
  • امپدانس ورودی 8 اهم
  • توان خروجی مداوم 500 وات
  • توان خروجی ماکزیمم 2000 وات
  • یک عدد تیوتر 1.25 اینچی با مدل M-28
  • یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15FV
  • میزان پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • تحمل فشار صوتی SPL در حالت ماکزیمم برابر 135 دسیبل
  • زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات بلندگو پسیو داس

شرکت اسپانیایی داس DAS AUDIO با 50 سال سابقه در تولید سیستم های صوتی با تنوع در انواع و دسته های متفاوت توانسته نیاز مصرف کننده در هر زمینه ای را بر طرف نماید. برای احترام به حقوق مصرف کننده کلیه محصولات این شرکت دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش است. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی داس DAS AUDIO در ایران است که محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش و در بسته بندی اولیه کارخانه، همراه با هلوگرام، کاتالوگ، شماره سریال مجزا، پارت نامبر به فروش می رساند.

خرید بلندگو D.A.S VANTEC15

برای خرید بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 می توانید با همکاران ما در قسمت فروش سیما صوت ایرانیان با شماره 02188860021 در تماس باشید. در زمان خرید بلندگو پسیو داس حتما از اصل بودن کالا و ارائه شماره سریال مطمعن شوید. بعد از خرید اسپیکر پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 15 برای نصب و راه اندازی نیاز به اکسسوری های خاص این محصول خواهد بود که می توانید برای خرید لوازم جانبی بلندگو داس با پشتیبانی فروش سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

سیما صوت ایرانیان فعال در زمینه مشاوره، طراحی و اجرا سیستم صوتی، سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی و ضبط و پخش تصویر همچنین در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن همایش و امفی تئاتر است. برای تماشای نمونه پروژه طراحی سالن کنفرانس و نمایش رزومه سیما صوت ایرانیان روی لینک مربوط کلید نمایید. جهت اطمینان از خرید بلندگو وخدمات پس از فروش، کلیه محصولات صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیرو های مجرب و کار آزموده تعمیر می شود.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

جهت تماشای انواع بلندگو داس Das audio کلیک کنید.

دیدگاه ها بسته شده است