میکروفن با سیم SHURE BETA 98AMP-C
اکتبر 22, 2020
بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC-15
بلندگو پسیو داس DAS-AUDIO-VANTEC15
اکتبر 24, 2020

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

DAS Audio VANTEC 12 SPEAKER PASSIVE

بلندگو پسیو داس ونتک 12


بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 با ظاهر ذوزنقه ای شکل از بدنه چوبی ساخته شده، تخته سه لایه به کار رفته در بدنه استحکام در برابر ضربه های احتمالی دارد. بلندگو داس DAS-VANTEC-12 با زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه است. میزان پاسخ فرکانسی در اسپیکر مانیتور DASAUDIO VANTEC12 از 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز متغییر بوده و میزان شدت تحمل فشار صوتی 135 دسیبل و میزان حساسیت در 95 دسیبل است. یک سوکت سه پایه 35 میلی متری با زاویه دوگانه (0º/10º) امکان نصب پایه را فراهم می کند.

مشخصات بلندگو پسیو داس VANTEC DAS AUDIO VANTEC12

  • سیستم 2 طرفه (2WAY) با برد کامل
  • بلندگوی بیس 12 اینچی Fseries
  • درایور فشرده سازی بهینه سازی شده
  • اسپیکر مانیتور
  • سوکت پایه دو زاویه (0º/10º)
  • یک تیوتر 1 اینچی به همراه یک ووفر 12 اینچ
  • توان تولیدی 500 وات مداوم و 2000 وات ماکزیمم
  • عرض 380 میلی متر، ارتفاع 620 میلی متر و عمق 380 میلی متر

برای نمایش اطلاعات فنی بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 کلیک نمایید.

بلندگو پسیو داس ونتک 12 DAS AUDIO VANTEC
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC-12

سری DAS AUDIO VANTEC دارای تنوع بالای بلندگو و دارای ویژگی های فراوان و جدیدترین سخت افزارها با بالا ترین کیفیت است. بلندگو های DAS AUDIO VANTEC دارای بلندگو های اکتیو و پسیو همچنین اسپیکر دکوراتیو و پرتابل می باشد که انتخاب را راحت تر می کند.

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 پسیو بوده و برای راه اندازی به پیشنهاد شرکت داس نیازمند امپلی فایر داس Amplifier PA-1500 و پروسسور DSP-226 است. مدیریت بلندگو (DSP) برای پخش صدای با کیفیت و کنترل صدای خارجی استفاده می شود.

مشخصات ظاهری بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 ذوزنقه ای با رنگ مشکی ISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، UV، ضربات احتمالی در هنگام جابجایی و شرایط نامطلوب آب و هوایی ساخته شده است. بدنه بلندگو پسیو داس به گونه ای طراحی شده که بتواند به راحتی بر روی استیج قرار بگیرد و به اسپیکر مانیتور استفاه شود. یک عدد دسته تمام استیل با مقاومت بالا برای جابجایی بلندگو در نظر گرفته شده است.

از این اسپیکر می توان در حالت فلای (آویز از سقف) با فن آوری M10-RIGGING-POINT استفاده نمود. همچنین قابلیت اتصال به سقف به وسیله شگل، قلاب و وزنجیر به همراه اکسسوری همچنین قابل اتصال به پایه توسط گلدانی زیر بلندگو به صورت ستلایت و ایستاده می باشد.

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

اسپیکر مانیتور داس DAS AUDIO VANTEC 12

اسپیکر مانیتور پسیو DAS AUDIO VANTEC 12 محصولی دو راهه 2-WAY به شمار می اید و امپدانس ورودی 8 اهم دارد. توان خروجی در بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 در حالت مداوم برابر 500 وات و در حالت ماکزیمم 2000 است. اسپیکر مانیتور داس DAS AUDIO VANTEC 12 دارای یک عدد تیوتر 1 اینچی در قسمت HI-FRQ برای تولید صدای شفاف و رسا همچنین یک عدد ووفر 12 اینچ با مدل 12F برای بیس و پانچ مناسب است.

کراس اوور قدرتمند وظیفه تفکیک و انتقال سیگنال در بلندگو داشته و تیوتر و ووفر را تغذیه کرده و سیگنال رسانی می کند. در قسمت کراس اوور دو کانکتور اسپیکون نصبی وجود دارد که یکی برای ورودی سیگنال و یکی به عنوان خروجی ( لینک کردن ، لوپ) استفاده می شود . این کانکتورهای نئوتریک بسیار با دوام بوده و عمر زیادی دارند. این کانکتورها دارای مدل NL41 هست.

موارد استفاده از بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 مناسب برای استفاده در : سالن آمفی تئاتر، سالن سینما، سالن های چند منظوره ، سالن ورزشی، بندهای موزیک، دی جی، تالار، اجرای مراسمات، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن برگذاری سمینار، اماکن مذهبی و هیئت ها، رستوران و سینمای خانگی می باشد.

خرید بلندگو پسیو داس DAS AUDIO

برای خرید اسپیکر باید مقدار چرخش دهنه هورن و میزان زاویه پرتاب صوتی را در نظر بگیرید آگاهی از این موارد به شما در جا نمایی بلندگو ها کمک خواهد کرد. بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 دارای زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی برابر 50 درجه است.

میزان پاسخ فرکانسی از 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز متغییر بوده و این مقدار برای تنظیم اکولایزرهای مختلف بسیار مناسب است. میزان شدت تحمل فشار صوتی برابر 135 دسیبل و میزان حساسیت 95 دسیبل است. ابعاد و اندازه در بلندگو برای چیدمان بهتر و حمل نقل مهم می باشد که ابعاد در بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 برابر: عرض 380 میلیمتر ، ارتفاع 620 میلیمتر، عمق 380 میلیمتر و وزنی تقریبا سبک برابر 20.5 کیلوگرم می باشد.

ویژگی ظاهری بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

  • ظاهر ذوزنقه ای شکل با بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه
  • رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX مستحکم در برابر نورخورشید، UV، ضربات احتمالی هنگام نصب و راه اندازی و شرایط جوی نا مناسب
  • اسپیکر مانیتور
  • قابلیت اتصال به سقف با فن آوری M10-RIGGING-POINT
  • اتصال به صورت ایستاده توسط گلدانی زیر بلندگو
  • ابعاد و اندازه : عرض 380 میلیمتر، ارتفاع 620 میلیمتر، عمق 380 میلیمتر و وزن 20.5 کیلوگرم
  • ابعاد با بسته بندی و در هنگام جابجایی 22.5 کیلوگرم

مشخصات فنی بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

  • پسیو، 2 راهه (2WAY)
  • امپدانس ورودی 8 اهم
  • توان خروجی در حالت مداوم 500 وات و در حالت ماکزیمم 2000 وات
  • یک عدد تیوتر یک اینچی با مدل M-28
  • دارای یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12F
  • مقدار پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 50 درجه
  • دهنه هورن مدل BC-95
  • یک عدد ورودی و یک عدد خروجی کانکتور اسپیکون نصبی نئوتریک

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات بلندگو پسیو داس

محصولات کمپانی اسپانیایی داس دارای رضایتمندی بالا به خاطر تولیدات مناسب با متریال های با کیفیت و تجهیزات صوتی مجهز شده به پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا است. DAS AUDIO با 50 سال سابقه در زمینه تولید سیستم های صوتی توانسته جزء برترین برندها در تولیدات صوتی قرار بگیرد. محصولات داس DAS AUDIO در دسته های مختلف برای هر نوع ثلیقه ای در بازار جهانی به فروش می رسد.

خرید بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12

بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش است. نمایندگی رسمی DAS AUDIO شرکت سیما صوت ایرانیان بوده که کلیه تجهیزات و سیستم های صوتی بلندگو را به فروش می رساند. محصولات داس در ایران در بسته بندی های اولیه، کارتن های خاکی رنگ، پلمپ کارخانه با هلوگرام و شماره سریال و پارت نامبر مجزا همراه با کاتالوگ فروخته می شود.

برای خرید بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا برای خرید حضوری بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.

تعمیرات بلندگو پسیو داس DAS AUDIO VANTEC 12 در دفتر مرکزی شرکت در کارگاه مجهز توسط نیرو های آموزش دیده صورت می گیرد. سیما صوت ایرانیان با سابقه چندین ساله در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و تجهیز سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر و سیستم صوت، سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم کنفرانس و دکوراسیون سالن های نامبرده شده فعالیت دارد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است