میکروفن با سیم SHURE BETA 27
اکتبر 7, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 56A
اکتبر 10, 2020
 
بلندگوی ساب ووفر پسیو D.A.S -ARTEC S15

- توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ARTEC S15 :
- ساب ووفر پسیو DAS ARTEC S15 ، دارای یک ووفر 15 اینچی با بیس مناسب می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 800 وات مداوم و 3200 وات ماکزیمم و مقاومت ورودی آن 8 اهم می باشد .
-عرض آن 460 میلی متر، ارتفاع آن 510 میلی متر و عمق آن 580 میلی مترو نیز دارای قدرتی برابر با 137 دسیبل است.

- ویژگی های این ساب ووفر پسیو داس DAS AUDIO ARTEC S15 :
- با توان خروجی 3200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 138 هرتز.
- دارای وزن خالص 28 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر پسیو داس مدل DAS AUDIO ARTEC S15

ساب ووفرها برای تولید صدای زیر استفاده و در قسمت LO FRQ به کار گرفته می شوند. بیس در صدا توسط ساب ووفر انجام می شود. حجم صدای خروجی با SUB WOOFER کنترل شده و صدایی واضح و با کیفیت و شفاف ایجاد می نماید. ساب ووفر ها در دو دسته پسیو و اکتیو تولید می شوند. ساب ووفر اکتیو با امپلی فایر تعبیه شده در داخل دستگاه برای راه اندازی به برق شهری نیاز دارد در صورتی که ساب ووفر پسیو برای شروع به کار احتیاج به تقویت کننده سیگنال یا امپلی فایر دارد تا صدایی شفاف و رسا را به گوش شنوده برساند و قابلیت اتصال مستقیم به برق شهری را ندارد.
شکل ظاهری بلندگو ARTEC S15 به صورت مستطیل با بدنه ساخته شده از چوب و متریال تخته سه لایه می باشد. عمق دستگاه و نوع ساختار به تولید صدایی با پانچ و بیس بیشتر کمک بسزایی می کند. رنگ سفید و مشکی این ساب ووفر با پوشش ISO FLEX بوده و در برابر ضربات احتمالی در حین جابجایی و حمل ، نور خورشید ، شرایط جوی و نا مساعد اب و هوایی، مقاوم است.
دو عدد دسته در طرفین ساب ووفر ARTEC S15 ساخته شده از استیل برای جابجایی بلندگو قرار داه شده اند. گلدانی روی ساب ووفر ارتک S15 برای اتصال لوله ساب و ساب ستلایت بوده که می توان بلندگوی دیگر را به آن اضافه کرد. جهت زیبایی بیشتر این اسپسکر کمپانی داس توری مشبک فلزی جلوی ساب ووفر طراحی نموده است. اسپیکر پسیو ساب ووفر ARTEC S15 برای راه اندازی به تقویت کننده صدا احتیاج دارد. امپدانس ورودی این دستگاه برابر 8 اهم بوده و در پایین ترین حالت با 7 اهم راه اندازی می شود. توان خروجی SUBWOOFER ARTEC S15 جهت راه اندازی 800 وات ، در حالت برنامه 600 وات و در حالت ماکزیمم 300 وات می باشد. امپلی فایر مورد نیاز این ساب ووفر باید هر لاین آن 1200 وات برروی 8 اهم بدهد. جهت برنامه ریزی و تفکیک صدای بهتر پیشنهاد کمپانی داس استفاده از پروسسور یا مدیریت بلندگو DSP 226 می باشد.
بلندگو ساب ووفر پسیو ARTEC S 15 دارای یک عدد ووفر 15 اینج به مدل 15SX که توسط کوئل 4 اینچی تغذیه می شود. برای اتصال سیگنال بین بلندگو ها به اسپیکون نیاز دارید. دو اسپیکون طراحی شده در کراس اور یکی برا خروجی و دیگری برای وردی سیگنال مورد استفاده است.
مقدار پاسخ فرکانسی در بلندگو ساب ووفر D.A.S ARTEC S15 از 45 هرتز تا 135 هرتز متغییر است که امکان مانور خاص بر روی این دامنه را فراهم می کند. این مقدار در چیدمان اسپیکر ها در پلان صوتی پر اهمیت بوده و با چیدمان درست می توانید صدایی یکسان و گسترده در سرتاسر پلان خود داشته باشید.
میزان تحمل فشار صوتی در این ساب ووفر کمپانی داس برابر 137 دسیبل است SPL در یک سیستم صوتی نمایانگر مقدار زمان تحمل فشار در زمان های طولانی اجرا و در عین حال طولانی مدت است. این مقدار تضمین کننده برای اجراهایی با فشار بالاست.
ساب ووفر ها و بخصوص SUB WOOFER ARTEC S15 بیشتر در مکان هایی همچون : کنسرت ، بند موسیقی ، اجرای زنده ، استادیوم ، کلاب ، سینما ،سالن کنفرانس ، سالن همایش ، سالن آمفی تئاتر ، استادیوم ورزشی ، باشگاه ، اماکن مذهبی و تالارهای اجرای مراسم استفاده می شوند.
ساب وفرر ARTEC S15 دارای 6 باند گرافیکی برروی کراس اور می باشد که حتی در بالاترین میزان فشار و حداکثر قدرت، اعجوجات را محدود و راندمان را بالا می برد.
ابعاد و وزن اسپیکر پسیو برابر با : عرض 460 میلی متر ، ارتفاع 510 میلی متر، عمق 580 میلی متر و وزن نسبتا سنگین برابر 28 کیلوگرم است. مقدار ابعاد و وزن در هنگام خرید بسیار پر اهمیت است و از جمله موارد مهم در خرید یک بلندگو به حساب می آید تا در جانمایی بلندگو و ساب ووفر دچار مشکل نشده یا زاویه دید بیننده را نسبت به استیج کم نکند.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر داس ARTEC S15
- شکل ظاهری مستطیل شکل با بدنه چوب ساخته شده از متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی و سفید آمیخته به تکنولوژی ISO FLEX مقاوم در برابر نور خورشید ، UV ، شرایط جوی نا مساعد
- دو دسته استیل در طرفین برای سهولت در حمل و نقل
- گلدانی بر روی بلندگو ساب ووفر برای اتصال ساب و ست لایت
- ابعاد و وزن : عرض 460 میلی متر ، ارتفاع 510 میلی متر، عمق 580 میلی متر و وزن 28 کیلوگرم

ویژگی های فنی بلندگو پسیو DAS AUDIO SUB WOOFER ARTEC S15
- ساب ووفر، پسیو
- کمترین حالت امپدانس برابر 7 اهم و در حالت معمولی برابر 8 اهم
- یک عدد وفر 15 اینچ با مدل 15SX به همراه کوئل 4 اینچ
- میزان شدت پرتاب صوتی مناسب از 45 هرتز تا 135 هرتز
- میزان حساسیت 99 دسیبل در یک دقیقه
- کانکتور اسپیکون نصبی جهت اتصال سیگنال و لوپ کردن
- دارای 6 باند جهت کیفیت و عملکرد
- راندمان بالا با کمترین حالت اعوجاج

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی داس ساخت اسپانیا از جمله شرکت های تولید کننده سیستم های صوتی با کیفیت و قدرت بالا می باشد. تمامی محصولات و قطعات D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند.
نمایندگی رسمی DAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که کلیه محصولات در بسته بندی اولیه کارخانه با هلوگرام ، کارتن های خاکی رنگ ، کاتالوگ ، شماره سریال مجزا و پارت نامبر به فروش میرسد. برای صحت بر صحبت گفته شده به سایت رسمی داس مراجعه کرده و لیست نمایندگان قانونی کمپانی D.A.S را تماشا کنید.
برای خرید اینترنتی ساب ووفر DAS ARTEC S15 می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا جهت خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
با توجه به پیشتیبانی از محصولات و آسوده کردن خیال برای داشتن تعمیرگاه مجاز کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی با نیروهای آموزش دیده در مکانی مجهز انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.