میکروفن باسیم SHURE – SM81
سپتامبر 22, 2020
میکروفن با سیم SHURE-BETA 52A
سپتامبر 25, 2020
 
بلندگو پسیو دکوراتیو D.A.S ARTEC 506

- توضیحات :
- بلندگو پسیو DAS-ARTEC 506 ، بلندگودکوراتیو ، 2 راهه، دارای ووفر 6 اینچ و یک تیوتر1.75 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 200 وات مداوم و 800 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 195 میلی متر، ارتفاع آن 380 میلی متر و عمق آن 255 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 122 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو دکوراتیو داس DAS AUDIO ARTEC 506 :
- با توان خروجی 800 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب80*80 درجه.
- دارای وزن خالص 7 کیلوگرم.
- بلندگو دکوراتیو و قابل استفاده در کافی شاپ ها ، سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو و دکوراتیو D.A.S ARTEC 506

از جمله محصولات صوتی پر طرفدار در زمینه سیستم های صوتی برند داس می باشد. محصولات کمپانی DAS AUDIO همگی با برترین تکنولوژی و به دست برترین تکنسین های این رشته ساخته شده اند. طراحی زیبا و با کیفیت محصولات D.A.S توانسته بازار جهان را در دست بگیرد و این کمپانی توانسته بلندگو هایی با توان بالا و متناسب با هر نوع کاربری در انواع مختلف تولید نماید. این تنوع و البته کارایی بالا تواسته داس را در صدر جدول سیستم های صوتی قرار دهد.
بلندگو پسیو داس ARTEC 506 محصولی بی نظیر بوده که برای راه اندازی ملزم به اتصال به امپلی فایری قدرتمند با توان 200 وات می باشد. توان خروجی ARTEC506 در حالت مداوم برابر 200 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر با 800 وات می باشد. این اسپیکر پسیو دو راهه 2WAY بوده و دارای یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با مدل M-34 یا GM/M-34 بوده که صدایی شفاف را به گوش شنونده می رساند. یک عدد ووفر 6 اینچی به مدل 6P با پانچ مطلوب ایجاد بیس در ARTEC 506 را به عهده دارد. کراس اور قدرتمند این امپلی فایر برای انتقال سیگنال و مدیریت بلندگو همچنین تغذیه اسپیکر به خوبی طراحی شده است تا این وظیفه را به نحو احسنت انجام دهد.
شکل ظاهری بلندگو DAS AUDIO ARTEC 506 به صورت ذوزنقه ای کوچک و جمع و جور طراحی شده که این اسپیکر را برای دکوراتیو بودن جذاب تر می کند. جنس بدنه اسپیکرDAS ARTEC 506 از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده که به پخش صدای بهتر کمک می نماید. همچنین از دستگاه در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب و یا جابجایی محافظت می نماید ، رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX در برابر نور خورشید، UV و شرایط جوی سازگار بوده و امکان استفاده از این بلندگو در فضای باز را محیا کرده است. برای نصب این اسپیکر دکوراتیو با اتصال براکت U شکل به پشت دستگاه می توانید به راحتی آن را به دیوار یا ستون متصل کنید که هم در حالت افقی و هم در حالت عمودی کاربرد دارد.
از جمله تفاوت های بلندگو های سری ARTEC 300 و خانواده ارتک500 می توان به کراس اوور و کانکتور های اتصالی اشاره کرد . از مزیت های D.A.S ARTEC 500 داشتن دو گروه اکتیو و پسیو موجود در این سری می باشد. در سری 500 کانکتور ورودی و خروجی هر دو اسپیکون به حالت نصبی بوده و قابلیت لینک شدن با سایر بلندگو ها را به راحتی برآورده می نماید. برای اطمینان از اصل بودن بلندگو های DAS AUDIO کافی است QR CODE پشت دستگاه را اسکن نمایید تا مستقیما به سایت رسمی داس متصل شوید و سریال نامبر و ضمانت اصل بودن کالا را مشاهده نمایید.
میزان امپدانس ورودی در اسپیکر اهمی ARTEC 506 برابر 8 اهم بوده که این مقدار در بیشتر بلندگو های پرتابل و دکوراتیو حرفه ای روی عدد 8 می باشد. دامنه فرکانسی گسترده بلندگو ARTEC506 میزان 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز را پوشش می دهد که با داشتن این پاسخ فرکانسی کار اکولایزر به راحتی انجام می شود. زاویه پرتاب و دهنه هورن در اسپیکر پسیو اهمی داس ARTEC 506 برابر 80 درجه در حالت عمودی و 80 درجه در حالت افقی دستگاه است . زاویه پرتاب بلندگو برای جانمایی و چیدمان آن در پلان مورد نظر بسیار پر اهمیت است و در داشتن صدایی یکسان در تمام محدوده استفاده می شود.
میزان حساسیت اسپیکر دکوراتیو DAS AUDIO ARTEC 506 برابر 90 دسیبل و مقدار تحمل فشار صوتی SPL برابر 122 دسیبل بوده که نشانگر قدرت بالا و هندلینگ مناسب بلندگو برای اجراهایی به صورت زنده و مداوم می باشد.
بلندگو دکوراتیو دوراهه پسیو ARTEC 506 داس بیشتر برای مکان هایی از قبیل : سالن انتظار، سالن آمفی تئاتر، کلاس درس، لابی هتل ، پیجینگ ، سالن کنفرانس، سالن ورزشی ، سالن همایش، بیمارستان و رستوران مورد استفاده است.
ابعاد و وزن یک بلندگو برای طراحان این عرصه بسیار پراهمیت است و یکی از اصلی ترین گزینه های خرید بلندگو به شمار می رود. ابعاد بلندگو دکوراتیو پسیو DAS AUDIO ARTEC 506 برابر: عرض 19.5 سانتی متر ، ارتفاع 38 سانتی متر، عمق 25.5 سانتی متر و وزن خالص بدون در نظر گرفتن براکت نصبی 7 کیلوگرم است.


ویژگی های ظاهری بلندگو دکوراتیو پسیو دوراهه داس ARTEC 506
- شکل ظاهری ذوزنقه ای شکل ، جنس بدنه چوب با متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- رنگ مشکی با پوشش ISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، UV و شرایط جوی
- قابلیت نصب به صورت افقی و عمودی توسط براکت نصبی U شکل و تخته فولادی
- ابعاد و وزون : عرض 19.5 سانتی متر ، ارتفاع 38 سانتی متر، عمق 25.5 سانتی متر و وزن 7 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر دکوراتیو پسیو دوراهه DAS AUDIOU ARTEC 506
- دکوراتیو ، پسیو ، 2WAY
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی 200 وات به صورت مداوم و 800 وات در حالت PEAK (ماکزیمم)
- یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با مدل GM M-34 و M-34
- یک عدد ووفر 6 اینچی با مدل 6P
- پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- زاویه پرتاب در حالت عمود و افقی 80 درجه
- کانکتور اتصالی اسپیکون نصبی مدل NL4
- شدت میزان تحمل فشار صوتی 122 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی DAS با سابقه 50 ساله در زمینه تولید محصولات صوتی با داشتن بهترین متریال ها و آمیخته به برترین تکنولوژی های روز دنیا و بهره گیری از مهندسین برتر این رشته به یکی از برترین برندهای سیستم های صوتی تبدیل شده است. نمایندگی رسمی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات DAS AUDIO را طبق مصوبه کمپانی داس با یکسال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش در اختیار شما خریداران قرار می دهد.
برای خرید اینترنتی داس ARTEC 506 در ایران به سایت SIMASOT.COM و یا برای خرید حضوری محصولات DAS در ایران می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
تمامی قطعات و محصولات داس در ایران با شماره سریال و پارت نامبر مجزا در بسته بندی اولیه کارخانه و بصورت آکبند در دسترس می باشد.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی با کادری مجرب و آموزش دیده در تعمیرگاه مجاز سیما صوت ایرانیان انجام می گردد.