خرید بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A، D.A.S AUDIO LTEA 712A، داس التآ، بلندگو داس، بلندگو اکتیو، اسپیکر اکتیو، بلندگو ALTEA 712 A، اسپیک التا 712A،
بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 712A
سپتامبر 28, 2020
میکروفن استودیویی SHURE SM27
سپتامبر 29, 2020

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718

خرید بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718| ساب ووفر| اسپیکر ساب ووفر| آلتآ 718|D.A.S AUDIO ALTEA| داس ALTEA

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718
-ساب ووفر پسیو DAS-ALTEA 718 ، دارای ووفر 18 اینچ است.
- توان تولیدی این ساب ووفر پسیو داس 600 وات مداوم و 2400 وات ماکزیمم و امپدانس ورودی 8 اهم می باشد .
- عرض این بلندگو 545 میلی متر، ارتفاع آن 720 میلی متر و عمق آن 650 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718
- با توان خروجی 2400 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی45 هرتز تا 138 هرتز.
- دارای وزن خالص 40.5 کیلوگرم.
- دارای یک ورودی و یک خروجی سیگنال.
- دارای بدنه تمام چوب.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..
 

بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718

بلندگو ALTEA 718 از سری ALTEA کمپانی داس می باشد که جزء برترین سری های تولید شده این شرکت می باشد. امروزه با گسترش و توسعه سیستم های صوتی شرکت های تولید کننده در راستای برآورده کردن نیاز مشتریان دست به ساخت محصولاتی با کیفیت و تکنولوژی روز دنیا کرده اند. از جمله این شرکت ها می توان به کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO اشاره کرد.
برای ایجاد صدای بم و همچنین هیجانی خالص در موزیک می توانید از ساب ووفر ها استفاده نمایید. ساب ووفرها در دو دسته اکتیو و پسیو طراحی می شوند و با توجه به کاربری از آن مورد استفاده قرار میگیرند. کمپانی داس توانسته با تولید ساب ووفرهای مختلف در سطح جهانی رتبه دار این محصول باشد.
ساب ووفر ALTEA718 بلندگویی از دسته پسیو بوده و برای راه اندازی آن احتیاج به آمپلی فایری قدرتمند است. پیشنهاد کمپانی داس استفاده از امپلی فایر PA-1500 می باشد. این امپلی در هر لاین توان خروجی 750 وات را دارا بوده و برای ست کردن بلندگو با ساب ووفر (ست لایت) ، تفکیک صدا و مدیریت کردن بلندگو می توان از DSP-226 بهره برد. تمام پچ ها در حالت پیش فرض بر روی پروسسور نصب شده است.
توان خروجی بلندگو DAS AUDIO ALTEA 718 در حالت مداوم برابر با 600 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 2400 وات است.
امپدانس ورودی اسپیکر ALTEA 718 برابر 8 اهم می باشد و این امپدانس امکان استفاده از دو ووفر را در یک زمان فراهم می کند. با لینک شدن این دو ووفر صدایی شگفت انگیز با بیس بالا خواهید داشت. جهت اتصال سیگنال از یک عدد ورودی کانکتور اسپیکون نصبی نوتریک و برای لینک کردن و انتقال سیگنال صوتی از یک عدد خروجی با اسپیکون نصبی تعبیه شده است.
ساب ووفرها وظیفه تولید صدای زیر و بم را دارند و از نوع ONE WAY می باشند. این عملکرد بر عهده ووفر 18 اینچی با یک مگنت بسیار قوی ، مدل 18FW می باشد که توسط کراس اووری قوی تغذیه می شود. از جمله نکات مثبت ALTEA 718 کوتاه بودن سیم کشی داخلی آن است که قدرت پردازش گسترده تری به اسپیکر می دهد.
بدنه و کابینت مستطیلی بلندگو DAS AUDIO ALTEA718 ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه می باشد. رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISO FLEX اسپیکر را در برابر ضربه های احتمالی و همچنین در برابر شرایط جوی(هنگام استفاده در فضای باز) مقاوم می سازد. دو دسته در طرفین بلندگو با متریالی از استیل برای سهولت در جابجایی بسیار مقاوم طراحی شده اند. توری مشبک روی ساب ووفر در پخش صدا در محیط بسیار کمک کرده است.
این بلندگو با گلدانی در قسمت بالایی مناسب ساب ستلایت و با تکنولوژی M10 RIGGING POINT قابلیت اتصال از سقف را دارد. این قابلیت دید بیننده به سن و همچنین فضای بیشتری در اختیار صدا بردار می گذارد. یک عدد فن در قسمت پشتی دستگاه قابلیت خنک کردن ساب ووفر را دارد تا برای استفاده در طولانی مدت مورد استفاده قرار بگیرد.
اسپیکر ساب ووفر D.A.S AUDIO ALTEA 718 دارای دامنه فرکانسی گسترده و رنج فرکانسی مطلوبی می باشد. دامنه فرکانسی در اسپیکرALTEA 718 مابین 45 هرتز تا 138 هرتز امتداد دارد. با انتخاب درست ساب ووفر و جانمایی درست این محصول می توان صدایی عالی و شفاف به صورت یکنواخت در تمام محیط مدنظر خود داشته باشید.
نداشتن افت صدا در هنگام اجرای زنده و در زمان های طولانی مدت یکی از ویژگی های اصلی ساب ووفر ALTEA 718 می باشد . تحمل فشار صوتی در این اسپیکر ساب ووفر برابر 134 دسیبل است. این مقدار نشانه ای بر کیفیت و عدم افت فشار صوتی SPL در زمان اجراهای طولانی مدت به صورت مداوم است. ساب ووفر پسیو D.A.S AUDIO ALTEA 718 مناسب برای استفاده در مکان هایی مانند : سالن آمفی تئاتر، اجراهای زنده برای زمان های طولانی، DJ، تالار های عروسی، سالن ورزش، رنتال، کنسرت ، استادیوم و . . . می باشد.
ابعاد SUB WOOFER ALTEA 718 برابر با عرض 545 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر ، عمق 650 میلی متر و وزن خالص 40.5 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو DAS AUDIO SUB WOOFER ALTEA718
- بدنه مستطیل چوبی ساخته شده از متریال PLAY WOOD
- رنگ مشکی مجهز به تکنوولوژی ISO FLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- دو دسته در طرفین ساخته شده از استیل
- گلدانی در بالای ساب ووفر جهت اتصال سایر بلندگو ها به حالت ست لایت
- قابلیت M10 RIGGING POINT برای اتصال از سقف
- توری مشبک فلزی اسپیکر برای پخش بهتر صدا
- عمق مناسب برای تولید صدای بم
- یک عدد فن برای خنک کردن ساب ووفر
- ابعاد : عرض 545 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر ، عمق 650 میلی متر و وزن خالص 40.5 کیلوگرم
- وزن کارتن بسته بندی 44.5 کیلو گرم

ویژگی های فنی ساب ووفر داس پسیو ALTEA 718
- ساب ووفر پسیو و 18 اینچ
- امپدانس ورودی 8 کیلو اهم
- دامنه فرکانسی 45 هرتز تا 138 کیلو هرتز
- تحمل فشار صوتی 134 دسیبل
- توان خروجی به صورت مداوم 600 وات و در حالت ماکزیمم 2400 وات
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون
- ووفر 18 اینچ با دمپر و ویس کوئل 3 اینچی با مدل 18FW

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
ساب ووفر پسیو داس ALTEA 718 ساخت کشور اسپانیا بوده و از جمله شرکت های پیشرو در صنعت صدا و منطبق با تکنولوژی های روز دنیا می باشد . نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است و کلیه محصولات داس را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به بازار عرضه می نمایند. جهت خرید حضوری یا خرید اینترنتی محصولات اورجینال داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
کلیه محصولات D.A.S در ایران دارای پارت نامبر و شماره سریال مجزا می باشد. ساب ووفر ALTEA 718 در کارتن های خاکی رنگ به همراه کاتالوگ به فروش میرسد. کلیه تعمیرات به صورت تخصصی و توسط نیرو های کار آزموده در دفتر مرکزی شرکت پذیرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.