بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 412
جولای 18, 2020
تجهیزات جانبی سیستم های کنفرانس
جولای 19, 2020
 

Dasaudio-altea-712

بلندگو پسیو داس آلتا 712

توضیحات بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712
- بلندگو پسیو DAS-ALTEA 412 ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 12 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 500 وات مداوم و 2000 وات ماکزیمم با مقاومت ورودی 8 اهم می باشد.
- عرض این بلندگو 380 میلی متر، ارتفاع آن 655 میلی متر و عمق آن 350 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 131 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 712
- با توان خروجی 2000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*90 درجه.
- دارای وزن خالص 16.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..
 

بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712

کمپانی اسپانیایی داس سری ALTEA به نام های ALTEA 700 و ALTEA 400 را روانه بازارهای جهانی نموده است. مجوعه ALTEA 700 دارای بلندگو های اکتیو و پسیو می باشد. سری ALTEA دارای بلندگوهایی با توان های مختلف صوتی می باشد که می تواند بیشتر نیازهای کاربران را برطرف نماید این تنوع در محصول سری التا را به محبوب ترین های داس تبدیل نموده است. از موارد تعیین کیفیت بلندگو می توان به اجراهای طولانی بدون افت کیفیت در یک اسپیکر اشاره نمود. محصولات داس همگی با رعایت این اصل توانسته اند محصولاتی با کیفیت و مرغوب را روانه بازار نمایند.
برای راه اندازی سیستم های پسیو از امپلی فایرها استفاده میشود. با تبدیل سیگنال به صوت، امپلی فایر امکان صدای شفاف و گیرا را برای شما فراهم میکند. بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712 دارای توان خروجی بالا می باشد. در این نوع از بلندگو ها باید از امپلی فایر های با قدرت و توان مشابه اسپیکر استفاده نمایید. پیشنهاد کمپانی داس برای بلندگو ALTEA 712 تهیه امپلی فایر PA-1500 می باشد.
توان خروجی اسپیکر پسیو DAS AUDIO ALTEA 712 در حالت مداوم برابر 500 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 2000 وات است . امپدانس ورودی 8 اهم می باشد که حرفه ای های صدابرداری بلندگوهایی با 8 اهم ورودی انتخاب می کنند. این مقدار توان خروجی در یک بلندگوقدرت بالای این محصول را به نمایش میگذارد.
بلندگو پسیوD.A.S AUDIO ALTEA712 ، دو راهه 2WAY می باشد. همچنین یک عدد تیوتر 1.25 اینچی با ساختار تیتانیوم مدل M-28 که در فرکانس صدایی HI بسیار شفاف به گوش شنونده می رسد و دارای یک ووفر 12 اینچ با پانچ و بیس بالا مدل12F در این اسپیکر جا نمایی شده که توسط کراس اووری قدرتمند پردازش های صوتی انجام می شود. کراس اور DAS ALTEA712 دارای یک عدد ورودی با کانکتور اسپیکون نصبی و یک عدد خروجی سیگنال جهت لینک بین بلندگو ها و انتقال سیگنال می باشد.
شکل ظاهری بلندگوALTEA712 با بدنه ای از جنس فایبرگلاس با متریال پلی پروپیلن ، مشکی رنگ ، ذوزنقه ای شکل ، دارای وزنی سبک می باشد. بدنه این اسپیکر برای استفاده در حالت مانیتور روی سن در دو حالت طراحی شده است.گلدانی تعبیه شده در زیر بلندگو آن رامناسب برای انواع استند ( ایستاده، دیواری، لوله ساب) می کند. قابلیت اتصال فلای (آویز از سقف) توسط زنجیر و قلاب با تکنولوژی M8 RIGGING که به این روش اتصال می توان فضای باز بیشتری برای نشستن یا جهت دید بینندگان فراهم کرد. دو دسته در طرفین بلندگو با طراحی ارگونومیک، برای حمل و نقل و نصب آسان طراحی شده است . عمق 350 میلیمتری این بلندگو برای تولید صدا بم و زیر بسیار پر اهمیت است.
جهت خرید بلندگو باید مواردی را مد نظر گرفت از جمله آنها دامنه و بازه فرکانسی اسپیکر است که نشان دهنده میزان فضای تحت پوشش بلندگو می باشد. پاسخ فرکانسی بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712 برابر 65 هرتز تا 20 کیلو هرتز است. این دامنه اکولایزر های مناسب برای صدا برداران ایجا می کند. زاویه پرتاب در اسپیکر DAS ALTEA712 در حالت افقی 60 درجه و در حالت عمودی 90 درجه می باشد. این مقدار پوشش صدایی بالایی را در بر می گیرد.
بیشترین استفاده از بلندگو ALTEA712 از کمپانی D.A.S AUDIO در اجرای برنامه های زنده و کنسرت ، برنامه هایDJ تالارها، سالن های سینما، سالن کنفرانس، سالن تئاتر، سالن همایش، رستوران وکافی شاپ، ایونت و تورهای موسیقی درمدت زمان طولانی، هیئت های عزاداری و اماکن مذهبی، مانیتورهای صدا بر روی استیج می باشد. شدت پرتاب صوتی در بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712 یا همان تحمل فشار صوتی در حالت ماکزیمم(SPL) برابر 131 دسیبل است. این مقدار نشانگر قدرت زیاد بلندگو است . که در برنامه های طولانی مدت بدون افت کیفیت می تواند قدرت نمایی کند و صدایی شفاف را به گوش شنوده برساند.
هر اسپیکر دارای اندازه های متفاوت است که مختص همان بلندگو بوده و بسیار در طراحی و جانمایی برای صدابرداران و طراحان مهم است این ابعاد دراسپیکر DAS ALTEA 712 برابر است با عرض 380 میلیمتر، ارتفاع 655 میلیمتر، عمق 350 میلیمتر و وزن خالص برابر 16.5 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712
- بدنه فایبر گلاس با متریال پلی پروپیلن، مشکی رنگ، ذوزنقه ای شکل
- چهار دسته در طرفین برای حمل و نقل آسان
- قابلیت مانیتورینگ، نصب برروی انواع استند (ایستاده، دیواری، لوله ساب) و فلای ( اتصال از سقف) با تکنولوژيM8 RIGGING POINT
- ابعاد برابر : عرض 380 میلیمتر، ارتفاع 655 میلیمتر، عمق 350 میلیمتر و وزن خالص برابر 16.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر DAS AUDIO ALTEA 712
- بلندگو پسیو و دو راهه 2WAY
- امپدانس ووردی 8 اهم
- زاویه پرتاب در حالت افقی 60 درجه و در حالت عمودی 90 درجه
- توان خروجی به صورت مداوم برابر 500 وات و در حالت ماکزیمم برابر 2000 وات
- تیوتر 1.25 اینچ با مدل M-28
- ووفر 12 اینچ با مدل 12-F
- شدت میزان پرتاب صوتی SPL131 دسیبل
- یک عدد ورودی با کانکتور اسپیکون نصبی و یک عدد خروجی سیگنال جهت لینک بین بلندگو ها و انتقال سیگنال

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی داس از کشور اسپانیا با ثابقه 50 ساله در طراحی سیستم های صوتی همه ساله سیستم های صوتی مدرن آمیخته به تکنولوژی روز دنیا را تولید و به بازار عرضه می کند. به علت کیفیت و قدرت بلندگو های داس، توانسته است در بین فعالان حوزه صدا جایگاه مخصوص خود را داشته باشد. کلیه محصولات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند.
برای بهره مندی از این گارانتی باید از نمایندگی اصلی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان محصولات و قطعات را تهیه نمایید.محصولات داس در ایران با جعبه های خاکی رنگ پلمپ و هولوگرام با پارت نامبر و شماره سریال مجزا توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در اختیار شما خریداران عزیز قرار خواهد گرفت. سیما صوت ایرانیان با ثابقه فعالیت در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سیستم صوت و سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر به عنوان نماینده باندهای داس در ایران مشغول به فروش کالاهای اورجینال از مجموعه D.A.S AUDIO است.
جهت خرید بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712 می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران و یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. تعمیرات سیستم های صوتی به صورت حرفه ای توسط نیرو های آموزش دیده در دفتر مرکزی شرکت انجام می گردد.