اتاق کنفرانس کشت و صنعت ماهی دشت| سیستم کنفرانس| سالن کنفرانس| تجهیز سالن کنفرانس| سیستم کنفرانس سنهایز| میکروفن کنفرانس| کنسول کنفرانس| قیمن میکروفن کنفرانس| بهترین کنسول کنفرانس| ارزان ترین میکروفن کنفرانس|سیستم یکپارچه کنفرانس|کنسول ریاست جلسه| کنسول شرکت کننده کنفرانس| منبع تغذیه کنفرانس | انواع سیستم ویدئو کنفرانس
میکروفن کنسول کنفرانس بخش دوم
جولای 13, 2020
نکاتی درمورد درب های سالن کنفرانس، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
منبع تغذیه سیستم کنفرانس
جولای 14, 2020

بلندگو پسیو DAS – ALTEA 715

 
بلندگوی پسیو D.A.S - ALTEA 715

توضیحات :
- بلندگو پسیو DAS-ALTEA 715 ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 500 وات مداوم و 2000 وات ماکزیمم با مقاومت ورودی 8 اهم می باشد.
- عرض این بلندگو 440 میلی متر، ارتفاع آن 710 میلی متر و عمق آن 380 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر پسیو داس :
- با توان خروجی 2000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 21 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*90 درجه.
- دارای وزن خالص 18.8 کیلوگرم.
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..

بلندگو پسیو D.A.S AUDIO ALTEA 715


بلندگو پسیو ALTEA715 ساخت کمپانی مطرح و به نام D.A.S AUDIO از کشور اسپانیا می باشد. این کمپانی از جمله سازندگان حرفه ای سیستم های صوتی می باشد که همه ساله سیستم های صوتی با تکنولوژی روز دنیا را به بازار ارائه می دهد. سیستم های صوتی PA قابل حمل بوده و از دسته پرتابل ها به حساب می آیند. که دارای وزن سبک و ابعاد کوچک ، سهولت در نصب و راه اندازی می باشند.
اسپیکر ALTEA715 از بدنه یا کابینت پلاستیک فشرده با ساختار پلی پروپیلن ساخته شده است. این بدنه بسیار سبک می باشد. رنگ بدنه مشکی می باشد. وجود چهار دسته در طرفین این بلندگو حمل و نصب آن را آسان نموده است. بدنه ذوزنقه ای شکل این بلندگو را مناسب برای استفاده در حالت مانیتورینگ می کند. گلدانی زیر اسپیکر آن جهت استفاده بروی استند ( پایه ایستاده ، پایه دیواری و لوله ساب) است. همچنین با تکنولوژیRIGGING 8 POINT می توان بلندگو را در حالت آویزاز سقف (فلای) استفاده نمود.
توان خروجی با توجه به اندازه ووفر و تیوتر در نظر گرفته می شود همچنین پردازش سیگنال توسط کراس اور در بلندگو مشخص می شود. میزان توان خروجی در بلندگو ALTEA715 در حالت مداوم برابر است با 500 وات و در حالت ماکزیمم برابر 2000 وات می باشد. این توان بلندگو را در دسته پرقدرت های خانواده DAS AUDIO ALTEA قرار می دهد.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو DAS AUDIO ALTEA 715 برابر 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز می باشد که این مقدار پوشش گسترده ای را شامل می شود. میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو های متغییر می باشد.
برای راه اندازی بلندگو پسیو داس ALTEA715 از امپلی فایر با توان حداقل 500 وات استفاده می گردد. پیش تقویت کننده پیش فرض معرفی شده از سمت کمپانی داسPA-1500 می باشد که می تواند صدایی مطلوب و شفاف تولید کند.برای تفکیک صداهای خروجی در این بلندگو می توان از DSP یا مدیریت بلندگو بهره برد. DSP226 به صورت پیش فرض برروی تمامی بلندگو ها و ساب ووفر سری ALTEA و ACTION ست شده است. با اتصال بلندگو به DSP226 یا مدیریت بلندگو –پروسسور می توان میزان لیمیتر یا دسیبل بلندگو را تنظیم نمود و صدایی دلنشین و خارق العاده را تولید کرد. امپدانس در سیستم های حرفه ای بیشتر در حالت 8 اهم می باشد که اسپیکر ALTEA715 نیز دارای امپدانس ورودی 8 اهم است.
بلندگو دوراهه2WAY دارای یک عدد تیوتر 1 اینچ با ساختار نئودیوم با مدل M-28 و دارای یک عدد ووفر 15 اینچ با بیس بالا مدل 15FV می باشد. کراس اوور قدرتمند این بلندگو دارای یک عدد ورودی اسپیکون ماده نصبی و یک عدد خروجی اسپیکون مناسب برای انتقال سیگنال و لینک بین بلندگو ها می باشد.
میزان و زاویه پرتاب در جانمایی بلندگو تاثیر بسزایی دارد و این مقدار برای صدابرداران حرفه ای با اهمیت است تا بتوانند با چیدن کمترین تعداد بلندگو در مکان مورد نظر بهترین و با کیفیت ترین صداها را داشته باشند. مقدار زاویه پرتاب صدا در بلندگو ALTEA715 در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه می باشد. این مقدار فضای گسترده ای را تحت پوشش قرار می دهد.
برای استفاده در برنامه های طولانی باید از بلندگویی با کمترین افت صدا و توازن صدایی بهره برد که این مقدار در ALTEA715 برابر 132 دسیبل است. این مقدار مهر تاییدی بر کیفیت کالا می باشد.
ابعاد در طراحی برای حرفه ای ها با اهمیت است تا بتوانند از اسپیکر های کوچک و سبک با کمترین تعداد بهترین صدا را به گوش شنوندگان برسانند. ابعاد در بلندگو DAS AUDIO ALTEA715 برابر است با عرض 440 میلی متر ، ارتفاع 710 میلی متر ، عمق 380 میلی متر و وزن خالص بلندگو برابر 18.8 کیلوگرم می باشد. این مقدار درحالت بسته بندی 23.3 کیلو گرم است.
موارد استفاده از بلندگو ALTEA 715 داس بیشتر در برنامه های زنده ، کنسرت ها ، کافی شاپ ، سالن های سینما ، سالن تئاتر ، مجتمع های رفاهی ، حسینیه مساجد و هیئت های مذهبی، سالن های ورزشی ، سالن های چند منظوره ، مناسب استفاده دیجی ها و . . . است.

ویژگی های ظاهری D.A.S AUDIO ALTEA715
- بدنه فایبر گلاس ذوزنقه ای با وزنی سبک از جنس پلی پروپیلن
- پوشش رنگ مشکی
- چهار دسته در طرفین جهت سهولت در حمل و نقل و نصب آسان
- قابل استفاده به صورت مانیتور ، ایستاده ( پایه ایستاده ، پایه دیواری و لوله ساب)، با تکنولوژیRIGGING 8 POINT برای اتصال فلای
- ابعاد برابر : عرض 440 میلی متر ، ارتفاع 710 میلی متر ، عمق 380 میلی متر و وزن خالص 18.8 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو داس ALTEA 715
- بلندگو پسیو دو راهه 2WAY
- امپدانس ورودی 8 اهم
- دامنه فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- یک عدد ووفر 15 اینچ با مدل 15FV
- میزان تحمل فشار برابر 132 دسیبل
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 500 وات و در حالت ماکزیمم PEAK برابر 2000 وات
- زاویه پرتاب صوتی در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه با دهنه هورن باز
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون نصبی ماده
- به همراه یک عد تیوتر یک اینچی با ساختار تیتانیوم با مدل M-28

خدمات پس از فروش ، تعمیرات و گارانتی
تمامی محصولات DAS AUDIO در کشور اسپانیا طراحی و تولید می شود و تمامی قطعات استفاده شده مختص به خود کارخانه می باشد. این کمپانی محصولات خود را در ایران توسط نمایندگی رسمی ، شرکت سیما صوت ایرانیان توزیع می نماید. تمامی محصولات کمپانی داس دارای یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فرو ش می باشند. ALTEA715 در باکس خاکی رنگ با لوگوی حک شده روی کارتن و شماره سریال و پارت نامبر مجزا در بازار به فروش می رسد. تمامی قطعات در کارتن های پلمپ و بسته بندی های آکبند به دست مشتریان می رسد.
جهت خرید محصولات کمپانی داس در ایران می توانید به صورت حضوری و یا آنلاین به دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان در تهران یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت به دست نیرو های مجرب و آموزش دیده در محیط کاری حرفه ای صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.