تجهیز سالن کنفرانس شرکت حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن آمفی تئاتر کانون شرکتهای حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
کاربرد سیستم کنفرانس
جولای 6, 2020
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 415
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 415
جولای 8, 2020

بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A

DAS AUDIO ALTEA 412A – SPEAKER ACTIVE

بلندگو اکتیو داس آلتا 412A

بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A از محصولات اکتیو کمپانی داس D.A.S با بدنه فایبر از جنس پلی پروپیلن و طراحی ذوزنقه مناسب استفاده به صورت اسپیکر مانیتور روی سن و یا ایستاده بر روی پایه است. اسپیکر 12 اینچ داس، دارای امپلی فایر قوی با منوی کامل همراه با پروسسور است.

امپدانس 20 کیلو اهم، 2WAY (دوراهه) دارای یک عدد تیوتر 1 اینچ و ووفر 12 اینچی با بیس و پانچ قوی که توسط یک عدد کراس اوور قدرتمند تغذیه و سیگنال رسانی می شود. شرکت سیما صوت ایرانیان، نماینده داس DAS AUDIO است.دارای حالت آماده به کار، سه اکولایزر از قبل تعیین شده و حالت های پخش موسیقی مختلف (Live, Dance, Vocals, Bass Boost, Vocals & Mode)، دارای DSP بیست و چهار بیت با صفحه LCD است. برای خرید بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A همراه گارانتی و خدمات پس از فروش با شماره 02188860021 و واتس آپ در تماس باشید.

بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A

  • بلندگویی 2 راهه
  • دارای ووفر 12 اینچ و یک تیوتر 1 اینچ
  • توان تولیدی 400 وات مداوم و 800 وات ماکزیمم
  • عرض 380 میلی متر، ارتفاع 655 میلی متر و عمق 350 میلی متر
  • قدرت برابر 126 دسیبل
  • دو خط لاین به همراه ولوم جداگانه و یک ورودی AUX و نمایشگر گرافیکی
  • پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز
  • زاویه پرتاب60*90 درجه
  • وزن خالص 15.5 کیلوگرم
  • قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل بلندگو از راه دور
بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

اسپیکر مانیتور داس DAS AUDIO ALTEA 412A

بلندگو اکتیو تنوع زیادی در نوع امپلی فایر، ابعاد و طراحی دارند این امر باعث گستردگی این نوع محصول و باز بودن دست خریداران می شود. کمپانی بزرگ داس اسپانیا DAS AUDIO پیشرو در صنعت صوت و جزء بهترین تولید کننده های این عرصه است. از جمله عوامل معروفیت این برند تنوع در محصول و شکل ظاهری آن ها هست.

اسپیکر مانیتور با بدنه ذوزنقه شکل

بلندگو داس DAS AUDIO ALTEA 412A جزء محصولات اکتیو کمپانی داس برای راه اندازی به برق شهری نیاز دارد که این امر کار با این اسپیکر همه کاره را بسیار راحت می کند. بدنه فایبر از جنس پلی پروپیلن باعث سبک بودن این محصول شده و همچنین طراحی ذوزنقه ای بی نظیر بلندگو با رنگ مشکی به صورتی است که می توان هم در حالت مانیتور بر روی سن و یا ایستاده بر روی پایه و حالت لوله ساب از آن استفاده نمود که صدایی واضح را به گوش می رساند.

همچنین قابلیت فلای( اتصال از سقف ) با تکنولوژی M8 RIGGINPOINT دارد. با این قابلیت فضای کمتری در صحنه گرفته و زاویه دید را گسترده تر می کند. 4 عدد دسته تعبیه شده در بلندگو باعث سهولت در جابه جایی و نصب می شود.

اسپیکر مانیتور DAS AUDIO ALTEA 412A به دلیل قیمت مناسب و برخورداری از برترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته یکی از پرفروش ترین محصولات کمپانی داس D.A.S باشد. بلندگو داس دارای امپلی فایری قوی با منویی کامل همراه با DSP(مدیرت بلندگو)، جهت کنترل به صورت دستی و به صورت کنترل از راه دور هست.

اسپیکر 12 اینچ داس

بلندگو داس با امپدانس وردی 20 کیلو اهم 2WAY (دوراهه) از یک عدد تیوتر 1 اینچ با ساختار تیتانیوم با مدل M-32 همراه یک عدد ووفر 12 اینچی به مدل 12ML4 با بیس و پانچ قوی که توسط یک عدد کراس اوور قدرتمند از کمپانی داس تغذیه و سیگنال رسانی می شود.

توان خروجی به صورت مداوم برابر 400 وات و در حالت ماکزیمم برابر 800، جهت جا نمایی دقیق و استفاده بهینه از بلندگو لازم است کاربر از میزان توان پرتاب صوتی بلندگو اطلاع داشته باشد. مقدار پرتاب صدا برابر با 126 دسیبل است. میزان زاویه پرتاب صدا در حالت افقی برابر با 60 درجه و در حالت عمودی 90 درجه است. این زاویه پرتاب باعث رسیدن صدایی واضح و شفاف به گوش شنوندگان می گردد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

بلندگو مناسب اماکن مذهبی و مساجد

بیشترین استفاده این بلندگو در برنامه های زنده و کنسرت به صورت مانیتور یا نیر فیلد، رستوران و کافی شاپ، بند موسیقی ،کلاب، تالار پذیرایی و مجالس، هیئت مذهبی، اماکن مذهبی و مساجد، حسینیه، سالن آمفی تئاتر، سالن سینما است. مقدار تحمل فشار صوت بالا در این بلندگو آن را مناسب استفاده به صورت مداوم و طولانی مدت کرده است.

محدوده پاسخ فرکانسی بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. برای داشتن صدایی مطلوب همراه با اکولایز آگاهی داشتن از محدوده پاسخ فرکانسی پر اهمیت می باشد.

محدوده پاسخ فرکانسی بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. برای داشتن صدایی مطلوب همراه با اکولایز آگاهی داشتن از محدوده پاسخ فرکانسی پر اهمیت می باشد.

امپلی فایر کلاس D

آمپلی فایر دو کاناله با تکنولوژی کلاس D، درای دو ورودی XLR COMBO و یک عدد ووردی 3.5 میلی متری جهت اتصال لب تاب و تلفن هوشمند به اسپیکر است. همچنین دارای یک عدد خروجی جهت لینک کردن بلندگوها به یکدیگر یا انتقال صدا می باشد. یک عدد مانیتور LCD در پشت دستگاه همراه با یک دکمه چرخشی جهت سهولت در اجرای منو و استفاده راحت تر از آن تعبیه شده است.

ابعاد و وزن یک بلندگو یکی از اصلی ترین گزینه ها جهت خرید بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A است. ابعاد برابر با عرض 380 میلی متر ، ارتفاع 655 میلی متر، عمق 350 میلی متر و وزن خالص 15.5 کیلوگرم است.

مشخصات ظاهری بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A

  • بدنه فایبر از جنس پلاستیک پلی پروپیلن مقاوم با رنگ مشکی و ذوزنقه ای
  • 4 عدد دسته در بدنه جهت سهولت در نصب و راه اندازی
  • قابلیت اتصال ایستاده ، مانیتور و فلای با تکنولوژی M8 RIGGING POINT
  • ابعاد برابر با : عرض 380 میلی متر ، ارتفاع 655 میلی متر، عمق 350 میلی متری و وزن خالص 15.5 کیلو گرم
  • دو ورودیXLR کمبو و یک عدد ورودی 3.5 میلی متری MINI TRS با سر ولوم مجزا به همراه یک خروجی
  • نمایشگر گرافیکی و منو کامل به همراه DSP

امکانات اسپیکر مانیتور DAS AUDIO ALTEA 412A

  • اکتیو ، دوراهه 2WAY
  • امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
  • زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه
  • توان خروجی به صورت مداوم 400 وات و در حالت ماکزیمم 800 وات
  • پاسخ فرکانسی از 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
  • یک عدد ووفر 12 اینچی مدل 12ML4
  • یک عدد تیوتر 1 اینچی با مدل M-34
  • شدت پرتاب صوتی SPL برابر با 126 دسیبل

خدمات پس از فروش ، تعمیرات و گارانتی

کمپانی داس اسپانیا ، محصولات خود را در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به دست خریداران می رساند. تمامی محصولات و قطعات DAS AUDIO دارای 1 سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. بلندگو DAS AUDIO ALTEA 412A در ایران در بسته های خاکی رنگ پلمپ و آکبند کارخانه داس به همراه کاتالوگ و کابل برق در بازار فروش ، توزیع می گردد. تمامی محصولات دارای شماره سریال و پارت نامبر جدا بوده که خود تاییدی بر اصل بودن کالاهاست.

جهت دیدن نمایندگی های رسمی کمپانی DAS می توانید از سایت این شرکت بازدید نمایید.تعمیرات تمامی سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیرو های مجرب و آموزش دیده در تعمیر گاه مجاز این مجموعه صورت می گیرد.

خرید بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A

جهتخرید بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A می توانید با حضور در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان واقع در تهران و یا سایت SIMASOT.COM اقدام نمایید. همچنی با استفاده از شماره 02188860021 و شماره 09011950518 در تماس باشید. همکاران ما در قسمت فروش سیستم های صوتی آماده ارائه مشاوره خرید هستند.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

جهت تماشای انواع بلندگو داس Das audio کلیک کنید.

  • DAS-AUDIO-VANTEC-18A-