ساب ووفر اکتیو DAS- ACTION S118A
جولای 5, 2020
تجهیز سالن کنفرانس شرکت حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن آمفی تئاتر کانون شرکتهای حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
کاربرد سیستم کنفرانس
جولای 6, 2020
 
بلندگوی ساب ووفر دبل اکتیو D.A.S - ACTION S 218 A

توضیحات :
- ساب ووفردبل اکتیو DAS-ACTION S218A ، از سری 500 خانواده ACTION می باشد که دارای دو عدد ساب ووفر 18 اینچ با یک کوئل 4 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این ساب ووفر 1600 وات مداوم و 3200 وات ماکزیمم می باشد .
-عرض آن 545 میلی متر، ارتفاع آن 1070 میلی متر و عمق آن 675 میلی مترو نیز دارای قدرتی برابر با 140 دسیبل است.

- ویژگی های این ساب ووفردبل اکتیو داس DAS AUDIO ACTION S 218 A:
- با توان خروجی 3200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 35 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای وزن خالص 60 کیلوگرم.
- دارای 2 عدد دسته در طرفین و قابلیت نصب لوله ساب .
- دارای خروجی لینگ برق و سیگنال.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر دبل داس مدل DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S 218 A

هنگام صحبت از سیستم های صوتی حرفه ای نام شرکت ها و کمپانی های زیادی به ذهن می آید.که یکی از مشهورترین آنها کمپانی اسپانیایی داس(DAS AUDIO) است. این شرکت با ثابقه 50 ساله در زمینه طراحی سیستم های صوتی جایگاهی ویژه بین کاربران و مصرف کنندگان برای خود ایجاد کرده است. تولیدات این شرکت دارای تنوع در نوع و ابعاد بوده و در بسته بندی های جداگانه قرار گرفته اند. از جمله این دسته بندی ها می توان به ساب ووفرها اشاره کرد که ساب ووفرها در اصل صدای بم و زیر را تولید می کنند که به اصطلاح بیس نامیده می شود . ساب ها دامنه فرکانسی کمتری نسبت به بلندگو ها دارند و دارای دو دسته اکتیو و پسیو می باشند.
ساب ووفر ACTION S218A اکتیو بوده و برای راه اندازی نیاز به برق شهری دارد و جهت اجرا نیازی به امپلی فایر مجزا ندارد. آمپلی تعبیه شده در داخل ساب ووفرS218A از سری ACTION500 می باشد این امپلی فایر جزء پر قدرت ترین و معروف ترین ها در کمپانی داس می باشد. امپلی ACTION 500 با سوخت و سوز بسیار کم و آمیخته با تکنولوژی روز دنیا توانسته بازار را در اختیار خود قرار دهد.
امپلی فایر ساب ووفر اکشن D.A.S ACTION S 218 A با توپولوژیD در بین بلندگوهای اکتیو جزء بهترین کلاس ها و بالاترین درجه می باشد.
ساب ووفر S218A برای اتصال به برق شهری از کانکتور پاورکن تغذیه می شود. لینک برق تعبیه شده در این محصول برق مشترک در بین بلندگوها را تامین می نماید. این امر به کم شدن کابل کشی و مرتب بودن کابل ها کمک بسزایی کرده است.
ساب ووفر اکشن DAS AUDIO ACTIO S 218 A دارای دو ورودی با کانکتور های کمبو XLR ، دو خروجی سیگنال مدل نصبی XLR نر می باشد. هر کدام از کانکتورهای نصبی ورودی توسط سر ولوم های چرخشی قابلیت تنظیم میزان صدای خروجی را به صورت مجزا دارند.
امپدانس ورودی ساب ووفر اکتیو اکشن S 218 A برابر 20 کیلو اهم و توان خروجی آن به صورت مداوم 1600 وات و توان خروجی ماکزیمم برابر 3200 وات است. ساب ووفر قدرتمند D.A.S S 218 A دارای دو ووفر 18 اینچ مدل 18FW4 می باشد که دارای مگنت و دمپر فوق العاده است. این دو ووفر علت نام گذاری این محصول به ساب دبل می باشند.
بلندگو SUB WOOFER S 218 A مناسب برای تالار ها و مجالس ، سالن های چند منظوره ، استادیوم های ورزشی ، بند های موسیقی، سینما و تئاتر، کلاب و رستوران ، موسیقی زنده ، باشگاه ، اجرای برنامه های زنده در طولانی مدت ، مناسب برای ایجاد حجم صدای عالی در برنامه های مختلف و . . . است.
در برنامه های طولانی مدت به سابی با تحمل فشار صوتی بالا احتیاج است تا بتواند به صورت مداوم بدون افت کیفیت صدا به کار خود ادامه دهد. این مقدار تحمل فشار صوتی در ساب ووفر اکتیو اکشن S218A برابر است با 140 دسیبل که این ساب را مناسب برنامه های طولانی مدت می کند.
پاسخ و بازده فرکانسی در ساب ووفر دبل ACTIONS218A از 35 هرتز تا 125 هرتز است. پاسخ و بازده فرکانسی از جمله نکات مهم در خرید یک بلندگو است که باید با توجه به نیاز، خریداری شود. با پانچ مناسب و اکولایزر صحیح می توانید صدایی شفاف رابه گوش شنوندگان برسانید.
این بلندگو ساب ووفر دبل با ظاهری مستطیل شکل از تخته سه لایه جنس چوب ساخته شده و پوشش رنگ مشکی آن از تکنولوژیISOFLEX برخوردار است که بدنه را در برابر ضربات احتمالی هنگام نصب و راه اندازی مقاوم می کند. در کناره ای ساب ووفر DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S 218 A دو دسته جهت سهولت در جا به جایی و حمل تعبیه شده است.
ساب ووفر اکتیو دبل ACTION S 218 A را می توان به دو صورت عمودی و افقی استفاده کرد گلدانی روی ساب برای استفاده به صورت ساب ستلایت طراحی شده است. همچنین قابلیت فلای (اتصال از سقف) با تکنولوژی RIGGING M10 در این محصول قرار داده شده است.
ابعاد و اندازه در خرید ساب ووفر ها بسیار پر اهمیت است ، کوچک بودن ابعاد می تواند فضای کمتری را درگیر کند و وزن سبک باعث می شود حمل ساب راحتتر باشد. ابعاد ساب ووفر دبل اکتیو اکشن S218A برابر با عرض 545 میلی متر ، ارتفاع 1070 میلی متر، عمق 675 میلی متر و وزن خالص 60.5 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری ساب ووفر دبل اکتیو ACTION S218A
- بدنه چوبی با ساختار تخته سه لایه با رنگ مشکی و تکنولوژیISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی
- توری مشبک فلزی مشکی رنگ
- بدنه مستطیل شکل ، قابلیت استفاده عمودی و افقی ، ایستاده ، فلای ( آویز از سقف ) با تکنولوژی RIGGING M10
- دو دسته در طرفین جهت سهولت در حمل و نصب
- ابعاد ساب ووفر دبل اکتیو اکشن S218A برابر با عرض 545 میلی متر t ارتفاع 1070 میلی متر، عمق 675 میلی متر و وزن خالص 60.5 کیلوگرم

مشخصات فنی DAS AUDIO SUB WOOFER ACTION S 218 A
- وردی امپدانس برابر با 20 کیلو اهم
- امپلی فایر کلاسD با قدرت از سری ACTION500
- ساب ووفر اکتیو و دبل
- بازده فرکانسی 35 هرتز تا 125 هرتز
- توان خروجی 1600 وات به صورت مداوم و 3200 وات به صورت ماکزیمم PEAK
- دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18FW4
- تحمل فشار و پرتاب صوتی 140 دسیبل SPL
- دو ورودی سیگنال XLR COMBO با سر ولوم های چرخشی مجزا و دو خروجی سیگنال
- برق رسانی پاور کن به همراه لینک برق برای برق رسانی به سایر بلندگو ها
- پانچ و بیس بالا و پرتاب به صورت مستقیم
- قابلیت اتصال به اپلیکیشن نصبی در اندروید -IOS با استفاده از اسکن QR CODE

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل ACTION S218 A از سری ACTION 500 کمپانی اسپانیایی داس دارای یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش می باشد. کلیه محصولات کمپانی DAS AUDIO در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به بازار عرضه می گردد. قطعات محصولات داس در ایران به صورت آکبند و پلمپ در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. جهت خرید آنلاین یا حضوری می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید.
ساب ووفر دبل اکشن S 218 A در ایران در بسته بندی های خاکی رنگ همراه با کابل برق و کاتالوگ به فروش می رسد.
تعمیرات در دفتر مرکزی سیما صوت ایرانیان توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده انجام می گردد.