اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس
ژوئن 28, 2020
سیستم کنفرانس اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران
ژوئن 30, 2020
 

بلندگوی اکتیو DAS AUDIO ACTION 525-A

ویژگی اسپیکر اکتیو دبل DAS AUDIO ACTION-525A :

- بلندگو اکتیودبل D.A.S-ACTION 512A ، بلندگویی 2 راهه، دارای 2 عدد ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1.75 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 500 وات مداوم و 1000 وات ماکزیمم می باشد.
- عرض این بلندگو 445 میلی متر، ارتفاع آن 109 میلی متر و عمق آن 515 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.
- دارای دو خط لاین به همراه ولوم جداگانه و یک ورودی AUX و نمایشگر گرافیکی.
- با توان خروجی 1000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 90*60 درجه.
- دارای وزن خالص 39.5 کیلوگرم.
- به همراه کابل برق پاورکن.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS AUDIO بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو اکتیو دبل D.A.S ACTION 525-A

مهندسین و طراحان کمپانی بزرگ داس اسپانیا با توجه به محصولات پسیو و اکتیو با برآورده کردن نیاز مشتریان توانسته اند بازار را در دست خود بگیرند. DASAUDIO با توجه به شعار همیشگی خود که داشتن یک صدای عالی در تمامی اجراهاست، توانسته به بهترین حالت آن را به نمایش بگذارد. با توجه به این شعار توانسته محصولات بسیاری را به بازار عرضه کند و از جمله محصولات پر طرفدار این کمپانی، DAS ACTION500 می باشد که مجموعه ای بزرگ با محصولات مختلف است.
بلندگو ACTION 525A اسپیکری اکتیو (ACTIVE) بوده و این امر باعث سهولت در نصب و راه اندازی آن می شود. این محصول برای راه اندازی به برق شهری نیاز دارد و دیگر مانند محصولات پسیو احتیاجی به راه اندازه با آمپلی فایر ندارد. ACTION525A دارای قدرت و توان بالا در تولید صداهای خروجی با آمپلی فایر( موجود در پشت بلندگو) ACTION-500 به روز شده می باشد.
اکشن 525A دارای خروجی 500 وات به صورت مداوم و 1000 وات توان خروجی به صورت ماکزیمم PEAK می باشد. جهت اتصال میکروفن یا میکسر در پشت اسپیکر اکتیو 525A دو ورودی کانکتور XLR کمبو طراحی شده است . همچنین برای اتصال لب تاب یا گوشی های هوشمند از یک ورودیAUX موجود در قسمت پشتی دستگاه می توان استفاده کرد . برای لینک شدن یا انتقال سیگنال در بین بلندگو ها می توان از یک عدد خروجی Male XLR طراحی شده در سیستم اکشن525A استفاده کرد . با توجه به سر ولوم های مجزا با قابلیت چرخشی در اسپیکر اکشن 525A به راحتی می توان میزان ولوم لاین های ورودی را کنترل نماید.
آمپلی فایر ACTION 525 A با داشتن LCD یا نمایشگر امکان استفاده بسیار آسان از منو و سایر برنامه ها را فراهم کرده است. با وجود هاب ولوم چرخشی فشاری موجود در کنار نمایشگر ، کاربران می توانند به راحتی به منو و اکولایزر موجود در آن دسترسی داشته باشند.
شکل ظاهری بدنه تخته سه لایه چوبی و توری مشبک فلزی از جمله ویژگی های DAS ACTION-525A می باشد، این بدنه سهم به سزایی در تولید صدا بیس و پرتاب صدای بلندگو دارد. بدنه مشکی رنگ با تکنولوژی ISOFLEX در برابر ضربه های احتمالی و رطوبت کم مقاوم است.
بلندگو اکش 525A دوراهه 2WAY دارای یک تیوتر 1.75 اینچی با کوئل بسیار قوی به مدل M-44 و دو عدد ووفر 15 اینچی با مگنت و بیس بسیار قوی با مدل 15ML با یک عدد کراس اوور تشکیل شده است . دو عدد ووفر موجود در بلندگو به صورت همزمان کار حجیم کردن صداهای زیر و صدای بم را انجام می دهند. هردو ووفر برای کار بیس به صورت همزمان طراحی شده اند و به صورت MID عمل نخواهند کرد.
برای خرید بهتر می توانید از پاسخ فرکانسی بلندگو کمک بگیرید و با توجه به حجم و نوع فضای مورد نظر اسپیکر متناسب را انتخاب نمایید. پاسخ فرکانس DAS AUDIO ACTION525A از 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. این مقدار نشانه پوشش فرکانسی مطلوب و باز بودن دست صدا برداران است. که این بلندگو را مناسب فضاهای باز و بزرگ ، سالن های کنفرانس ، سالن تئاتر ، مسجد و هیأت ها ، حسینیه ، اجراهای زنده ، تالار های پذیرایی ، سینما و . . . می کند.
زاویه پرتاب DAS ACTION525A در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه می باشد. دهنه هورن این اسپیکر دبل مدل BC-916 می باشد. تحمل فشار صوتی یک بلندگو در انتخاب آن بسیار تاثیر گذار است. برای اجراهای طولانی باید از بلندگو هایی با SPL بالا بهره برد. در سیستم بلندگو اکشن 525A میزان شدت پرتاب صوتی یا SPL برابر است با 134 دسیبل که با خیال راحت می توان در زمان طولانی از آن استفاده کرد.
ابعاد هر بلندگو درانتخاب آن بسیار تاثیر گذار می باشد . بلندگو ACTIO525A دارای ابعاد به عرض 445 میلی متر و ارتفاع 1090 میلی متر و عمق 515 میلی متر است. وزن خالص اسپیکر برار با 39.5 کیلو گرم است.
از جمله ویژگی هایی که بلند گوهای ACTION را خاص می کند قابلیت نصب اپلیکیشن DAS CONTROL است. این نرم افزار قابلیت نصب روی لب تاب ، گوشی های هوشمند اندروید و IOS و تبلت را دارد که توسط آن می توان اکولایزر و پخش موسیقی را از راه دور کنترل کرد.

ویژگی های ظاهری اسپیکر اکشن525A

- بدنه چوبی با متریال تخته سه لایه با تکنولوژی ISOFLEX همراه توری مشبک فلزی بر روی بلندگو
- سهولت در جا به جایی با دو دسته در طرفین بلندگو
- مناسب اجراهای طولانی در فضاهای بزرگ و محیط های باز
- شکل ذوزنقه ای اسپیکر برای پرتاب بهتر صدا
- ابعاد برابر : عرض 445 میلی متر ، ارتفاع 1090 میلی متر ، عمق 515 میلی متر و وزن خالص 39.5 کیلو گرم
- قابلیت اتصال فلای ( آویز از سقف) توسط زنجیر و قلاب با تکنولوژی RIGGING M10

ویژگی های فنی بلندگو DAS AUDIO ACTON525A

- توان خروجی 500 وات مداوم و 1000 وات به صورت ماکزیمم
- دو عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15ML ( دبل)
- یک عدد تیوتر1.75 اینچ با مدل M-44
- بازه فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت پرتاب صوتی 134 دسیبل (SPL)
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه با دهنه هورنBC-916
- دو ورودی با کانکتور XLR با سر ولوم مجزا و یک ورودی AUX و یک خروجی سیگنال

گارانتی و خدمات پس از فروش DAS AUDIO
بلندگو DAS AUDIO ACTION 525A ACTIVE اسپیکری اروپایی است که در اسپانیا طراحی و تولید می شود. محصولات داس دارای 1 سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش قطعات می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نماینده رسمی و قانونی کمپانی داس در ایران می باشد. برای صحت این صحبت می توانید از سایت DAS AUDIO دیدن نمایید که در قسمت نمایندگی ها ، اسم شرکت سیما صوت ایرانیان درج شده است.
اسپیکر اکتیو اکشن 525A به صورت آکبند و پلمپ در ایران در اختیار شما خریداران عزیز قرار می گیرد. تمامی محصولات دارای شماره سریال مجزا و پارت نامبر می باشند که مهر تاییدی بر اصل بودن کالاست. این محصول در جعبه های خاکی رنگ با کابل ، پاور کن و کاتالوگ به شما عزیزان ارائه می گردد. شرکت سیما صوت ایرانیان همچنین تعمیرات سیستم های صوتی را در دفتر مرکزی شرکت با نیرو های مجرب و آموزش دیده انجام می دهد.