سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
سیستم کنفرانس چیست ؟
ژوئن 27, 2020
اجزای تشکیل دهنده سیستم کنفرانس
ژوئن 28, 2020
 
بلندگو پسیو D.A.S - ACTION M512

- توضیحات :
- بلندگو پسیو D.A.S-ACTION M512 ، از سری 500 خانواده ACTION بوده که بلندگویی 2 راهه، دارای 12 اینچ ووفر و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 300 وات مداوم و 1200 وات ماکزیمم و مقاومت ورودی آن 8 اهم می باشد .
-عرض آن 650 میلی متر، ارتفاع آن 335 میلی متر و عمق آن 450 میلی مترو نیز دارای قدرتی برابر با 130 دسیبل است.
-این اسپیکرمانیتورینگ جزو معدود مانیتورهای صحنه پسیو می باشد که مورد توجه صدابرداران قرار گرفته است.

- ویژگی های این اسپیکرمانیتور زیبا و با کیفیت D.A.S ACTION M512 :
- دارای امپدانس 8 اهم با توان خروجی 1200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 63 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب 50*80 درجه
- دارای وزن خالص 17.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگوپسیو مانیتورینگ DAS ACTION M512

بلندگوها از نظر ظاهری و سیستم های طراحی با هم متفاوت هستند. با توجه به این موضوع کمپانی های سازنده هر ساله مدل های مختلفی از بلندگو ها و سیستم های صوتی در ابعاد و کاربری های متنوع و مختلف را با توجه به تکنولوژی روز دنیا طراحی می کنند و روانه بازار می نمایند. از جمله این شرکت ها می توان به کمپانی DAS AUDIO اسپانیا اشاره کرد که بلندگو های متنوع با کاربرد های مختلف را هرساله به بازار مصرف جهانی و البته ایران معرفی می نماید. این اسپیکر ها در تمامی مکان ها و در حالت های مختلف قابل استفاده است. سری ACTION 500داس یکی از محبوب ترین و کاملترین محصولات این کمپانی می باشد که با اسپیکر های با ابعاد، بدنه ، ووفر و تیوتر مختلف یک سری کامل را ارائه می دهد.
داس اکشن M 512 با طراحی بسیار زیبا به راحتی می تواند برروی استیج بدرخشد ، کابینت کاملا چوبی از جنس تخته سه لایه با رنگ مشکی ISOFLEX با دوام و قابل انعطاف است. عمق این بلندگو برای پرتاب صدا و پانچ بهتر بسیار مناسب است. در بدنه این اسپیکر از یک دسته مقاوم استفاده شده است. که سهولت در جابه جایی و نصب راحت را به همراه دارد.
بلندگو داس ACTON M 512 پسیو دو راهه 2WAY بوده و توسط آمپلی فایر راه اندازی می شود. توان خروجی این اسپیکر به صورت مداوم 300 وات و در حالت ماکزیمم 1200 وات می باشد. این توان خروجی بلندگویی با قدرت را می سازد. تیوتر 1.25 اینچی بلندگو ACTION M512 مدل M-34 از بهترین متریال ها ساخته شده است. عدم افت کیفیت صدا و تحمل و فشار بالا و کار مداوم بلندگو M512 به علت حضور یک عدد ووفر 12 اینچی با قطر 300 میلی متر همراه با مگنت و دمپر فوق العاده ، مدل M12 و کراس اوور سری ACTION 500 می باشد.
بلندگو پسیو ACTION M512 D.A.S با دامنه و بازده فرکانسی بالا 63 هرتز تا 20 کیلو هرتز است. بازه فرکانسی با این مشخصات به صدابرداران کمک شایانی در تولید صدای شفاف و دلنشین می کند. همچنین این بازه فرکانسی این امکان را دارد که صدا برداران بتوانند EQ مورد نظر خود را اعمال نمایند. برای اجرهایی که طولانی مدت و مداوم انجام می شود از اسپیکرهایی استفاده خواهد شد که در طولانی مدت دچار افت کیفیت نشده وتحمل فشار بالا را داشته باشند . بلندگو اکشن پسیو M-512 با قابلیت تحمل فشار 130 دسیبل برای این منظور بسیار مناسب است. مقدار تحمل فشار تضمین کننده عدم افت کیفیت در بلندگو اکشنM512 است .
باند مانیتورینگ داس اکشن سری اکشن500 دارای امبدانس ورودی برابر با 8 اهم بوده که اکثر محصولات که به صورت حرفه ای تولید میشود از این سیستم بهره مند هستند همچنین دارای زاویه پرتاب در حالت عمودی 80 درجه و در حالت افقی 50 درجه می باشد. این زاویه پرتاب به دلیل استفاده از دهنه هورن BC-85 می باشد.
شکل هندسی متفاوت DAS AUDIO ACTION M 512 این بلندگو را بسیار مناسب استفاده برروی استیج و در حالت مانیتورینگ می کند. یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال در اسپیکر اکشن DAS AUDIO M 512 با کانکتور های اسپیکون نصبی NL4 ساخت شرکت نوتریک موجود می باشد. امکان اتصال و انتقال سیگنال را برای استفاده بلندگو های پسیو دیگر فراهم می سازد.
ابعاد مناسب و کوچک اسپیکر D.A.S ACTION M512 که سهولت در جابه جایی را به همراه دارد ؛ شامل ارتفاع : 335 میلی متر ، عرض 650 میلی متر ، عمق 450 میلی متر و وزن بسیار سبک 17.5 کیلو گرم می باشد.
کمپانی داس برای داشتن صدای مطلوب و شفاف استفاده از DSP226 را پیشنهاد نموده که مدیرت بلندگو یا DSP برای تفکیک صدا استفاده می شود و با استفاده از این پروسسور می توان صدایی شفاف را ایجاد نمود. آمپلی فایر پیشنهادی کمپانی DAS AUDIO PA2700 معرفی کرده است. امپلی فایر PA2700 درای توان خروجی 100 وات برروی کانال 8 اهم می باشد.
بیشترین استفاده از بلندگوی DAS AUDIO ACTION M512 در اجرای زنده ، کنسرت ها، سالن های همایش، سالن های آمفی تئاتر ، سخنرانی و . . . قرار می گیرد.

ویژگی های ظاهر بلندگو پسیو DAS AUDIO ACTION M512
- بدنه چوبی و تخته سه لایه با رنگ مشکی و فناوری ISO FLEX
- یک عدد دسته برای سهولت در جابه جایی و نصب و راه اندازی
- قابلت استفاده به صورت مانیتور در روی صحنه و پخش موزیک به صورت زنده و PLAY BACK
- شکل هندسی با زوایای 45 درجه به همراه توری مشبک فلزی مشکی رنگ روی بلندگو
- عمق مناسب برای پرتاب صدا و پانچ بهتر

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو داس اکشن M 512
- پسیو و دوراهه 2WAY
- 300 وات توان خروجی به صورت مداوم و توان خروجی 1200 وات به صورت ماکزیمم PEAK
- تیوتر 1.25 اینچی با مدل M-34
- ووفر 12 اینچ مدل 12ML
- پاسخ فرکانسی 63 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- تحمل فشار صوتی برابر 130 دسیبل (SPL)
- امپدانس ورودی 8 اهم
- زاویه پرتاب به صورت افقی 50 درجه و عمودی 80 درجه با قابلیت چرخشی
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال مدل NL4 نوتریک
- ابعاد : عرض 650 میلی متر ، ارتفاع 335 میلی متر ، عمق 450 میلی متر و وزن خالص 17.5 کیلو گرم

گارانتی و خدمات پس از فروش و تعمیرات
بلندگو اکشن از کمپانی DAS AUDIO ACTION M 512 در کشور اسپانیا ساخته شده و دارای یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش می باشد. محصولات داس در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسند. این شرکت نمایندگی رسمی و قانونی داس در ایران بوده و محصولات DAS را با گارانتی و در بسته بندی های آکبند و پلمپ به شما خریداران عزیز ارائه می نماید
.
ACTION M512 در ایران در بسته بندی خاکی رنگ و با شماره سریال و پارت نامبر مجزا ارائه می شود. این پروسه نشانه ای بر اصل بودن کالا می باشد. شما می توانید جهت تعمیرات به شرکت سیما صوت ایرانیان مراجعه کنین که توسط نیرو های آموزش دیده و با تجربه انجام می گردد.
جهت خرید می توانید به صورت حضوری در محل دفتر یا آنلاین از طریق سایت سیما صوت ایرانیان SIMASOT.IR اقدام نمایید.