بلندگو اکتیو D.A.S سری اکشن 500 مدل ACTION512A
اسپیکر مانیتورینگ DAS AUDIO ACTION 512A
ژوئن 25, 2020
سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر
سیستم کنفرانس چیست ؟
ژوئن 27, 2020
 

اسپیکر ساب ووفر داس DAS AUDIO ACTION S18

اسپیکر پسیوSUBWOFFER ACTION-S-18 از کمپانی داس DAS دارای توان خروجی 600 وات مداوم و 2400 وات به صورت ماکزیمم است. 18ن یک ووفر 18 با پرتاب صوت مستقیم و بیس بالا از قابلیت های باند پسیو S-18 هستند. مناسب موزیک، سالن مجالس و تالار، باند هیئتی ومناسب رستوران ها با موسیقی زنده است. D.A.S AUDIO ACTION SUBWOFFER-S18 توسط نمایندگی رسمی شرکت داس DAS به فروش می رسد. جهت خرید بلندگو ساب ووفر و یا آگاهی از انواع باند سابووفر بت شماره 88860021-021 تماس بگیرید.
مشخصات بلندگوی ساب ووفر پسیو D.A.S - ACTION S18

- ساب ووفر پسیو DAS ACTION-S18 ، از سری 500 خانواده ACTION ، یک ساب ووفر 18 اینچ با یک کوئل 3 اینچی
- توان تولیدی ساب ووفر 600 وات مداوم و 2400 وات ماکزیمم و مقاومت ورودی آن 8 اهم
-عرض 545 میلی متر، ارتفاع 720 میلی متر و عمق 660 میلی متر
- قدرت برابر با 133 دسیبل
- توان خروجی 2400 وات ماکزیمم
- پاسخ فرکانسی 33 هرتز تا 160 هرتز
- وزن خالص 40.5 کیلوگرم
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

برای تماشای کاتالوگ ACTION S18 کلیک کنید.
action s18
 
 
 

بلندگو ساب ووفر داس DAS AUDIO SUBWOOFER ACTION S18 + مشخصات ظاهری و ویژگی های فنی ACTION-S-18

ساب ووفر چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟

در ابتدا به این امر می پردازیم که ساب ووفر چیست؟ و چه کاربرد هایی دارد؟ ساب ووفر به صورت عامیانه با نام ساب نیز شناخته می شود. ساب ووفر ها از ارکان اصلی سیستم های صوتی حرفه بوده که وظیفه تولید صدای بم یا زیر را دارند. تولید صدای بم باعث لرزه بر تن شنوده می شود و حس زیباتری از موسیقی را منتقل می کند . به وسیله ساب ووفر می توان رنج فرکانسی پایین را تولید نمود. ساب ها معمولا دارای یک عدد یا دو عدد دیافراگم بزرگ با تولید پاسخ فرکانسی پایین هستند ، که این امر باعث تولید صدایی بسیار بم و با کیفیت و قدرت بالا می گردد.
SUBWOFFER ها از اصلی ترین قسمت های سیستم های صوتی به حساب می آیند. حرفه ای های سیستم صوتی همیشه برای شنیدن موسیقی از ساب ووفر ها استفاده می کنند زیرا ساب هیجان و انرژی را به موسیقی آورده و صدایی گیرا و جذاب ایجاد می کند. وجود ساب برای هر سیتم صوتی ضروری می باشد.

مشخصات ظاهری بلندگو ساب ووفر D.A.S ACTION-S18

SUBWOFFER ACTION S18 با یک کابینت مقاوم در برابر ضربه های احتمالی در زمان جابجایی و بدنه ساخته شده از چوب تخته سه لایه با تکنولوژی ISOFLEX بار نگ مشکی ظاهری بسیار جذاب دارد. این بدنه حرفه ای و عمق مناسب دستگاه کمک شایانی در تولید صدای بیس ایجاد میکند که این امر باعث محبوبیت بلندگو DAS AUDIO ACTION S18 در بین مصرف کنندگان سری ACTION 500 داس شده است.
جهت سهولت در جابجایی و نصب بلندگو ساب ووفر ACTIONS18 دو دسته در اطراف این اسپیکر با متریالی مقاوم طراحی شده است. از جمله نقاط قوت این اسپیکر در ظاهر آن وجود توری مشبک فلزی مشکی رنگ در جلو ساب ووفر است.
اسپیکر پسیوSUBWOFFER ACTIONS18 از کمپانی داس دارای توان خروجی 600 وات مداوم و 2400 وات به صورت ماکزیمم یا PEAK می باشد. که دارای قدرت پانچ بالای است. همچنین این بلندگو تشکیل شده است از یک ووفر 18 اینچی مدل 18FW با مگنت و دمپر بسیار قوی همراه با 3 اینچ کوئل ،عمق 20 میلی متر می باشد.

موارد استفاده از ساب ووفرها کجاست؟

بلندگوACTION S 18 دارای پرتاب صوت مستقیم و همچنین بیس بالا می باشد که این قابلیت این بلندگو را مناسب استفاده در کنسرت ، سینما و سالن های آمفی تئاتر ، موزیک DJ ایونت و برنامه های با زمان طولانی ، سالن مجالس و تالار و اتاق TV، اماکن مذهبی و هیئت های عزاداری ، رستوران ها با موسیقی زنده کرده است. D.A.S AUDIO ACTION SUB WOFFER S 18 دارای ضمانت نامه از شرکت داس اسپانیا می باشد که این گواهی بر کیفیت بالای کالاست.
ساب ووفر اکشن پسیوS18 با امپدانس ورودی 8 اهم است. همچنین وجود یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با اسپیکون نصبی مدل NL4 امکان اتصال بین دو بلندگو و موازی سازی بین اسپیکر هارا فراهم می کند. قدرت تحمل بالا در زمان استفاده طولانی مدت از جمله ویژگی های منحصر به فرد بلندگو ACTION S18 می باشد که دارای SPL یا قدرت تحمل فشار صوتی برابر 133 دسیبل می باشد. در حین کار مداوم دستگاه داغ خواهد شد که در مدل پسیو اکشن S18 یک فن جهت خنک کردن سیم پیچ و مگنت طراحی شده که این امر اسپیکر فوق را مناسب مراسم های طولانی می کند گستره فرکانسی بالا در بازه 33 هرتز تا 160 هرتز بلندگو ACTION S18 صداهای بم و زیر با کیفیتی مناسب برای گوش شنوده ارسال می کند.

کیفیت بهتر صدا با استفاده از DSP

کمپانی داس برای داشتن صدای مطلوب و شفاف استفاده از DSP 226 را پیشنهاد نموده، از مدیرت بلندگو یا DSP برای تفکیک صدا استفاده می شود و با استفاده از این پروسسور می توان صدایی شفاف را ایجاد نمود. آمپلی فایر پیشنهادی کمپانی DAS AUDIO PA 2700 است. امپلی فایر PA2700 درای توان خروجی 1000 وات در هر کانال بر روی 8 اهم می باشد.
برای حمل راحت تر و نصب و راه اندازی ، همچنین برای جانمایی بلندگو ، داشتن ابعاد کوچک و وزن کم بسیار حائز اهمیت است . در بلندگو ACTION S18 داس ابعاد برابر عرض 545 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر ، عمق 660 میلی متر و با وزنی بسیار سبک در مقایسه با سایر ساب ووفر ها برابر 40.5 کیلو گرم است.
با توجه به کم بودن سوختگی بر اثر فشار و کم بودن استحلاک در بازدهی بلندگو ACTION S18 و همچنین ساخته شده از بهترین متریال ها و بروزترین تکنولوژی های دنیا ، محصولات کمپانی داس در بازار ایران در بین محصولات مشابه در مقام بالاتری قرار گرفته و مورد تایید مخاطبان بیشتری قرار گرفته است.

ویژگی های ظاهری ساب ووفر D.A.S ACTION S 18

- بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه احتمالی
- صفحه مشبک فلزی مشکی رنگ
- دو دسته برای سهولت در حمل و نقل
- مناسب برنامه های زنده و طولانی مدت
- تکنولوژی برتر در خنک کندگی کوئل و مگنت
- دامنه فرکانسی گسترده با بازدهی بالا

ویژگی های فنی D.A.S AUDIO ACTION SUBWOFFER S18

- بلندگو پسیو 8 اهم 1WAY
- 600 وات توان خروجی به صورت مداوم و 2400 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- یک عدد ووفر 18 اینچی مدل 18FW
- شدت تحمل فشار صوتی 133 دسیبل (SPL)
- پاسخ فرکانسی 33 هرتز تا 160 هرتز
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور نصبی اسپیکون مدل NL4
- ابعاد شامل 545 میلی متر ، عمق 660 میلی متر ، ارتفاع 720 میلی متر و وزن خالص 40.5 کیلو گرم

گارانتی، خدمات پس از فروش و تعمیرات داسDAS

سیما صوت ایرانیان نماینده رسمی فروش شرکت داس (DAS AUDIO) در ایران بوده و تمامی محصولات داس را با شماره سریال مجزا و همراه با دو سال خدمات پس از فروش و یک سال گارانتی در بازار ایران در اختیار شما عزیزان قرار می دهد.
DAS AUDIO ACTION S18 همراه با کارتن خاکی رنگ ، کاتالوگ و شماره سریال مجزا در بازار ایران عرضه می گردد. تمامی محصولات و قطعات به صورت آکبند و پلمپ از خود کمپانی داس موجود می باشد . جهت خرید حضوری می توانید از طریق حضور در دفتر شرکت و یا خرید آنلاین از سایت Simasot.com دیدن فرمایید.
تعمیرات سیستم های صوتی داس DAS و سایر برند ها در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان صورت می پذیرد.