مقایسه پرده نمایش با دیوار جهت پخش تصویر
اکتبر 21, 2020
میکروفن با سیم SHURE BETA 98AMP-C
اکتبر 22, 2020

بلندگو اکتیو DAS AUDIO EVENT M210

خرید بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A|سیما صوت ایرانیان|بلندگو مانیتور|اسپیکر داس|مانیتور داس|DAS AUDIO|D.A.S
 

بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A

- توضیحات بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A :
- بلندگو اکتیو DAS EVENT-M210A ، مخصوص مانیتورینگ که بلندگویی 3 راهه، دارای یک تیوتر 1 اینچی به همراه یک ووفر 10 اینچی برای تولید صدای میانی و یک ووفر 10 اینچی برای تولید صدای زیر می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم و مقاومت ورودی آن 20 کیلو اهم می باشد .
-عرض آن 648 میلی متر، ارتفاع آن 336 میلی متر و عمق آن 457 میلی مترو نیز دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.
-این اسپیکرمانیتورینگ جزو معدود مانیتورهای صحنه اکتیو می باشد که مورد توجه صدابرداران قرار گرفته است.

ویژگی های بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A
- دارای امپدانس 20 کیلو اهم با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی 60 درجه و در حالت افقی بین 20 تا 30 درجه
- دارای وزن خالص 24.5 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی DAS بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A

اسپیکر های مانیتورینگ به بلندگو هایی گفته میشود که بر روی استیج جانمایی می شوند تا وکالیست بتواند در مراسم های بزرگ صدای خود را بشنود شکل ظاهری این بلندگو ها به صورتی افقی می باشد و با سایر بلندگو ها متفاوت است.
بلندگو DAS AUDIO EVENT M210A از کمپانی داس ، در دسته بلندگو های اکتیو قرار دارد. در پشت این اسپیکر آمپلی فایر قدرتمند قرار گرفته شده است. بلندگو EVENT M210A برای روشن شدن احتیاج به برق شهری دارد که از طریق امپلی فایر و اتصال پاورکن راه اندازی می شود. لینک برق امکان اتصال بلندگوهای اکتیو دیگر را میسر می کند که از طریق اسپیکر اول تغذیه می شوند.
امپلی فایر D.A.S EVENTM210A دارای یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال بوده که در قسمت ورودی از کانکتور کمبو XLR قفل دار استفاده می شود و امکان اتصال جک های بیشتر را فراهم می کند.
اسپیکر اکتیو مانیتورینگ EVENT M210A دارای سه چراغ نشانگر برای حالت های روشن و خاموش، سیگنال و لیمینت می باشد. QR CODE روی دستگاه برای اطمینان از خرید و اصل بودن کالا درج شده است. امپلی فایر کلاس D به صورت سوئیچینگ تضمین کننده برنامه های طولانی برای صدایی بدون افت کیفیت است. بدنه ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه بلندگو EVENT M 210 A را در برابر ضربه های احتمالی در هنگام جابه جایی و نصب ایمن می کند. این متریال به تولید حجم صدای بیشتر در بلندگو کمک کرده و عمق مناسب آن برای تولید صدای بیس عالی است.
رنگ مشکی بدنه اسپیکر DAS EVENTM210A با بهره مندی از تکنولوژی ISOFLEX استقامت بلندگو در برابر شرایط جوی مانند نور آفتاب و آب و هوا را مقاوم کرده است. این بلندگو اکتیو فقط در حالت مانیتورینگ استفاده می شود.
اسپیکر اکتیو DAS AUDIO EVENT M210A محصولی 3WAY (سه راه) و دارای یک عدد تیوتر 1.25 اینچی با صدایی شفاف و دل انگیز با مدل M-60 است. برای داشتن صدای میانی MID FRQ از یک عدد ووفر 10 اینچی با مد ل 10MI4 بهره می برد همچنین صدای بالا را پوشش می دهد. جهت تولید صدای زیر یک عدد ووفر 10 اینچی مدل 10MI4 با بیس بالا در بلندگو EVENT M210A طراحی شده است. تمام این ووفر ها توسط کراس اوری قدرتمند تفکیک صدایی شده و تضمینی بر تولید صدایی بدون افت کیفیت در اجراها به همراه دارد.
میزان توان خروجی در اسپیکر DAS AUDIO EVENTM210A به صورت کلی برابر 540 وات در حالت مداوم و 1080 وات برای حالت مکزیمم PEAK می باشد. توان خروجی در حالت تفکیک شده برابر است با 180 وات به صورت مداوم و 360 وات به صورت PEAK یا ماکزیمم می باشد این میزان برای هر سه حالتMID-HI , LO قرار گرفته شده است. میزان امپدانس ورودی در این اسپیکر مانیتورینگ 20 کیلو اهم می باشد.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو DAS EVENTM210A از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر بوده و برای تغییرات فرکانسی EQ استفاده می شود. با دانستن زاویه پرتاب می توان این محصول را به راحتی جانمایی کرد که پوششی مناسب در محل مد نظر ایجاد نمایید. میزان زاویه پرتاب در حالت عمودی 60 درجه در حالت افقی 20 درجه بالا و 30 درجه به پایین است.
میزان شدت تحمل فشار در اسپیکر اکتیو DAS AUDIO EVENT M210A مقدار 132 دسیبل است که نشان دهنده توان خروجی بالا و همچنین تضمین کننده اجرای برنامه های زنده در زمان طولانی و مداوم است.
ابعاد یک بلندگو برای جانمایی و طراحی پلان از جمله موارد تاثیر گذار می باشد که در بلندگو اکتیو EVENTM210A عرض محصول برابر 468 میلی متر ، ارتفاع 336 میلی متر ، عمق 457 میلی متر ، وزن خالص 24.5 کیلوگرم است.
بهترین استفاده از باند اکتیو DAS AUDIO EVENT M210A برای برنامه های زنده ، کنسرت ها ، انواع استیج ، سینما، سالن های آمفی تئاتر ، اماکن مذهبی ، مسجد و حسینیه ، سالن سخنرانی و کنفرانس و بهترین پیشنهاد برای مانیتور مداح به حساب می آید.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو مانیتورینگ DAS AUDIO EVENT M210A
- شکل ظاهری ذوزنقه ای
- بدنه چوبی با متریال تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX
- صفحه مشبک فلزی جلوی بلندگو برای زیبایی و تولید صدای بهتر
- دارای دو دسته مقاوم در طرفین جهت سهولت در جابه جای و نصب
- قابل استفاده به صورت مانیتورینگ ( مناسب استیج)
- ابعاد : عرض 468 میلی متر ، ارتفاع 336 میلی متر ، عمق 457 میلی متر ، وزن خالص 24.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو داس مدل EVENTM210A
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- اکتیو و 3WAY
- توان خروجی در حالت مداوم 540 وات و در حالت ماکزیمم 1080
- دو عددووفر 10 اینچی برای تولید صدای میانی و صدای زیر با مدل 10MI4
- یک عدد تیوتر 1.25 اینچ مدل M-60
- میزان پاسخ فرکانسی از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز
-
امپلی فایر قدرتمند کلاس D
- ورودی برق با کانکتور پاورکون به همراه لینک
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 60 درجه و افقی بین 20 تا 30 درجه
- میزان تحمل فشار (SPL) برابر 132 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی به نام داس از جمله شرکت های تولید تجهیزات صوتی می باشد که با سابقه 50 ساله و استفاده از برترین مهندسین همچنین به کار گیری از برترین25 تکنولوژی های روز دنیا توانسته علاقه مندان زیادی در سرتاسر جهان برای خود داشته باشد. محصولات DAS AUDIO در ایران توسط نمایندگی رسمی آن شرکت با نام سیما صوت ایرانیان در بین شما عزیزان توزیع می گردد. کلیه محصولات کمپانی داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد.
بلندگو EVENT M210A در ایران با کارتن خاکی رنگ در بسته بندی اولیه خود کارخانه همراه با هلوگرام و شماره سریال مجزا به فروش میرسد. جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان با چندین سال سابقه در زمینه مشاوره طراحی و اجرا سیستم کنفرانس، سیستم صوت، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویرو دکوراسیون فعالیت دارد. برای خرید بلندگو اکتیو مخصوص مانیتور DAS AUDIO EVENT M210A می توانید با مشاوران حرفه ای ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.
اجرای سالن های کنفرانس، سالن همایش و سالن آمفی تئاتر از مجموعه کار های این مجموعه می باشد. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی توسط نیرو های آموزش دیده و در مکانی کاملا حرفه ای توسط تیم سیما صوت ایرانیان به شما عزیزان ارائه می گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.