خرید پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 80i|امپلی فایر دیجیتال|امپلی das
آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX-80i
اکتبر 20, 2020
خرید پاور امپلی فایر دیجیتال داس مدل DAS AUDIO DX 100 I|پیش تقویت کننده سیگنال داس|DAS AUDIO DX100I|پاور امپلی فایر داس DAS DX100I|خرید امپلی فایر
پاور آمپلی فایر دیجیتال DAS AUDIO DX-100i
اکتبر 21, 2020

بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 218A

سیستم کنفرانس|قیمت و خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A - بلندگو اکتیو دبل- ساب ووفر- ایونت -event218- بلندگو لاین اری داس|سیستم لاین اری|ساب ووفر لاین اری|ساب DAS
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A

- توضیحات بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 218A :
- بلندگو ساب ووفر دبل اکتیو DAS EVENT 218A ، ساب ووفر زمینی ، دارای دو عدد ووفر 18 اینچ با پانچ مطلوب و بیس مناسب.
- توان تولیدی این ساب 1800 وات مداوم و 3600 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 1060 میلی متر، ارتفاع آن 540 میلی متر و عمق آن 670 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 140 دسیبل است.

ویژگی های بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A
- با توان خروجی 3600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 32 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه تمام چوب با شکل هندسی مستطیل به همراه دسته تمام استیل برای سهولت در جابجایی.
- دارای وزن خالص 70 کیلوگرم.
- دارای دو ورودی و دو خروجی با کانکتور XLR به همراه کابل برق پاورکن.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A

سیستم لاین اری از تجهیزات مدرن صدا می باشد که به تازگی به محصولات صوتی داس افزوده شده اند. بلندگو ساب ووفر اکتیو دبل DAS AUDIO EVENT 218A مانند سایر لاین اری ها به صورتی طراحی شده که بتوان به راحتی بر روی هم قرار بگیرند و از سقف آویزان شوند. هرچند EVENT 218 A امکان استفاده به صورت لاین اری زمینی هم دارد. ساب ووفر برای تولید صدای بم در زمان اجرای موسیقی مورد استفاده است همچنین وظیفه ساب ایجاد صدای بم و فرکانس پایین می باشد. ابعاد و اندازه ساب ها نمایشی از میزان قدرت آنها میباشند.
کمپانی داس با طراحی سیستم های لاین اری توانست نیاز افراد مختلف برای داشتن صداهای با کیفیت در فضاهای بزرگ را برطرف نماید. لاین اری ها برای اجراهای زنده در محیط های بزرگ مورد استفاده هستند و به راحتی می توانند صدایی با کیفیت و شفاف به گوش همه افراد برسانند. لاین اری DAS قابلیت آویز از سقف(فلای) دارند که این امکانات باعث میشود فضای بیشتری بر روی زمین موجود باشد و البته صدا به تمام سالن با وسعت گسترده پوشش داده شود.
SUBWOOFER EVENT 218A برای راه اندازی احتیاج به برق شهری دارد این خصوصیت EVENT 218A را جزء بلندگوهای اکتیو قرار می دهد. برای اتصال به برق شهری از یک پاور کن استفاده می شود همچنین این اسپیکر قابلیت لینک شدن و برق رسانی به چند دستگاه را دارد. این توانایی ها راه اندازی بلندگو EVENT 218A را آسان نموده است. امپلی فایر بلندگو ساب ووفر EVENT 218 A دو ورودی سیگنال با کانکتور XLR کمبو و دو عدد خروجی به صورت مجزا دارد که توسط کلید X OVER که برای لینک کردن بین بلندگوها می باشد .دارای دو سر ولوم مجزا یکی برای میزان کنترل سطح صدای خروجی و دیگری به عنوان DSP یا کنترل کننده میزان بازدهی فرکانس مورد استفاده است.
اسپیکر اکتیو EVENT 218A دارای دو کلید مجزا برای تغییر پانچ و دیگری برای پولاریتی است. سه چراغ جهت نمایش خاموش و روشن کردن دستگاه ، سیگنال ، لیمیت در آن تعبیه شده است. امپ داخلی بلندگو از سری کلاس D می باشد. ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 218A دارای دو ووفر (دبل ) می باشد که از دو عدد ووفر 18 اینچ با قدرت پانچ بالا و دمپر عالی برخوردار می باشد. امپدانس ورودی 20 کیلو اهم است. توان خروجی بسیار بالا است. میزان توان خروجی در حالت مداوم 1800 وات و در حالت ماکزیمم برابر 3600 وات می باشد.
بدنه وکابینت ساب ووفر اکتیو داس EVENT 218A از جنس چوب متریال تخته سه لایه با رنگ مشکی مجهز به تکنولوژیISOFLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی در حین جا به جایی می باشد. چهار دسته در طرفین این ساب ووفر تعبیه شده است و برای جهت سهولت در حمل و نقل استفاده می شود. بلندگو لاین اری EVENT 218A مناسب برای قرار گرفتن در حالت های افقی و عموده می باشد . گلدانی روی ساب ووفر برای استفاده از ست لایت به وسیله لوله ساب تعبیه شده است. باند لاین اری و ساب ووفر داس EVENT 218 A بیشتر مناسب استفاده برای : کنسرت و ایونت ها با مدت زمان طولانی ، تالار های پذیرایی ، سالن سینما و آمفی تئاتر ، سالن های ورزشی و استادیوم ، رنتال و دیجی ، اجرای زنده ، سالن های چند منظورهه، سالن کنفرانس و هر فضایی که احتیاج به شنیدن صدایی با کیفیت بالا و پخش جزئیات دارد.
کمپانی داس توانسته با استفاده از بهترین مهندسین و برترین تکنولوژی های روز دنیا بلندگوهای متعددی مناسب برای هر نوع کاربری تولید کند تا نیازهای بازار صدا و صوت را بر طرف نماید. با این پیشینه DAS AUDIO توانسته در طراحی لاین اری موفقیت های زیادی کسب نماید و در تولید دو نوع اکتیو و پسیو فعالیت دارد. ابعاد و سیستم های متنوع صوتی طراحی شده در کمپانی داس مناسب برای تمام کاربری ها و در فضاهای مختلف قابل استفاده است.
بلندگو ساب ووفر لاین اری زمینی EVENT 218A از جمله محصولات کمپانی داس بوده که بسیار پر قدرت و از کیفیت بالایی برخوردار است. این خصوصیات توانسته این سیستم را جزء محبوب های کاربران صوتی قرار دهد. ساب ووفر ها می توانند در ابعاد و اندازه های گوناگون و یا در مدل های پسیو یا اکتیو تولید شوند. ساب ووفر در دو دسته زمینی یا هوایی ( لاین اری) طراحی می شوند.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو ساب ووفر لاین اری اکتیو EVENT218A از 32 هرتز تا 125 هرتز متغییر است. این بلندگو 18 اینچ دبل داس دارای شدت تحمل فشار صوتی بالایی است که این میزان در بالاترین حالت برابر 140 دسیبل است. تحمل فشار صوتی یک بلندگو برای تعیین مدت زمان اجرای مداوم در طولانی مدت سنجیده می شود.
ابعاد و وزن بلندگو در بیشتر موارد از پر اهمیت ترین گزینه ها برای خرید بلندگو می باشد. ابعاد ساب ووفر اکتیو داس EVEVNT 218A برابر است با عرض 1060 میلی متر ، ارتفاع 540 میلی متر، عمق 670 میلی متر و وزنی نسبتاً سنگین برابر با 70 کیلو گرم می باشد. این ابعاد برای یک بلندگو تقریبا بزرگ به حساب می آید پس پیشنهاد می شود برای جانمایی این محصول در فضای مورد نظر اقدامات لازم انجام گیرد.

ویژگی های ظاهری SUBWOOFER LINE ARRAY D.A.S ACTIVE EVENT 218A
- بدنه چوبی از متریال تخته سه لایه
- کابینت مشکی رنگ با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- چهار دسته در طرفین جهت سهولت در جابجایی
- قابلیت نصب سایر بلندگو ها توسط گلدانی روی ساب ووفر به صورت ساب ستلایت
- کابل اتصال برق پاورکون به همراه لینک
- قابل استفاده در حالت ایستاده و خوابیده
- ابعاد : برابر است با عرض 1060 میلی متر ، ارتفاع 540 میلی متر، عمق 670 میلی متر
- وزن برابر با 70 کیلوگرم

ویژگی های فنی ساب ووفر لاین اری اکتیو داس EVENT 218 A
- ساب ووفر اکتیو لاین اری زمینی
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم 1800 وات و در حالت ماکزیمم PEAK 3600 وات
- میزان پاسخ فرکانسی از 32 هرتز تا 125 هرتز و قابل افزایش تا 160 هرتز
- امپلی فایر داخلی کلاس D
- میزان شدت پرتاب صوتی برابر 140 دسیبل
- دو عدد ووفر 18 اینچ با مدل 18LX
- کلید تغییر حالت پرتاب صدا ( روبرو و پشت )
- دو ورودی با کانکتور کمبو و دو عدد خروجی با کانکتور XLR با کلید X-OVER
- سر ولوم چرخشی برای تغییر میزان فرکانس

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی داس با پیشینه 50 ساله در زمینه طراحی سیستم های صوتی و پیشرو در تولید محصولات با تکنولوژی روز دنیا می باشد. کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش می باشند. نمایندگی رسمی کمپانی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که کلیه محصولات با شماره سریال و پارت نامبر مجزا در بسته بندی اولیه کارخانه و هولوگرام در بازار مصرف کننده توزیع می شود. شرکت سیما صوت ایرانیان با چند دهه فعالیت در زمینه سیستم کنفرانس و طراحی و اجرای سیستم کنفرانس فعالیت دارد. جهت خرید اینترنتی یا خرید محصولات D.A.S AUDIO از سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید.
کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان توسط کادری حرفه ای و آموزش دیده انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.