قیمت و خرید پاورامپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100|پیش تقویت کننده سیگنال آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100 |سیستم کنفرانس|سالن کنفرانس|سیما صوت ایرانیان|بلندگو داس|امپلی فایر داس|AMPLIFIERS DAS|D.A.S|سیستم صوت|تقویت کننده صدا|اسپیکر پسیو|بلندگو پسیو
پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX 100
اکتبر 18, 2020
اصول طراحی آکوستیک سالن کنفرانس، سالن همایش وآمفی تئاتر
اکتبر 18, 2020

ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 121A

 

بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 121A


توضیحات بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO EVENT 121A
- بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS EVENT 121A ، ساب ووفر زمینی ، دارای یک ووفر 21 اینچ با پانچ مطلوب و بیس مناسب.
- توان تولیدی این ساب 1600 وات مداوم و 3200 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 739 میلی متر، ارتفاع آن 961 میلی متر و عمق آن 753 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 141 دسیبل است.

ویژگی های بلندگو، ساب ووفر، اکتیو DAS AUDIO EVENT 121 A
- با توان خروجی 3200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 30 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه تمام چوب با شکل هندسی مستطیل به همراه چرخ برای سهولت در جابجایی.
- دارای وزن خالص 75 کیلوگرم.
- دارای دو ورودی و دو خروجی با کانکتور XLR به همراه کابل برق پاورکن.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر اکتیو داس مدل DAS AUDIO EVENT 121 A

شرکت های بزرگ در زمینه تولید سیستم های صوتی و صنعت صدا همیشه در تلاش برای تولید محصولاتی منحصر به فرد آمیخته با تکنولوژی روز دنیا هستند. کمپانی به نام DAS AUDIO در این زمینه پیشرو بوده و با استفاده از علم روز و مهندسین برتر توانسته خودش را در دل صنعتگران سیستم های صوتی جا کند و یکی از محبوب ترین های این عرصه باشد.
سری EVENT داس بیشتر به صورت اکتیو تولد شده و برای برنامه های بزرگ و مدت زمان طولانی طراحی شده اند همچنین می توان این لاین اری ها را به صورت زمینی یا هوایی استفاده نمایید.
از جمله محصولات موفق کمپانی داس در سری EVENT می توان به DAS EVENT 121 A اشاره کرد صدایی خارق العاده ای تولید می کند. این ساب ووفر یکی از بزرگترین های تولید شده در سری EVENT می باشد.
سا
ب ووفرها وظیفه ایجاد صدای بم در هنگام پخش را دارند که اصطلاحا به آن بیس گفته می شود. ساب ووفرها در ابعاد مختلف و در دو مدل اکتیو و پسیو تولید می شوند. کلیه ساب ووفر ها از صفحه یا کاغذ ووفر ، مگنت و سیم پیچ ، بدنه فلزی و دمپر تشکیل شده اند.
ساب ووفر اکتیو داس D.A.S EVENT 121A دارای کابینتی ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه می باشد ضخامت این بدنه حدود 15 میلی متر است که مقاومت دستگاه در برابر ضربات احتمالی را بالا می برد. رنگ مشکی بلندگو ساب ووفر DAS AUDIO EVENT 121 A ساخته شده از تکنولوژیISOFLEX این امکان را برای بلندگو فراهم می کند تا در برابر ضربات احتمالی در هنگام جابجایی مقاوم تر عمل کند و هنگام استفاده در محیط های باز و در برابر آب و هوا ، رطوبت و نور آفتاب مقاومت بالایی داشته باشند. لایه مشبک جلوی این ساب ووفر و ابر نازک پشت آن برای پخش صدای بهتر و علاوه برآن برای جلوگیری از عبور گرد و خاک طراحی شده است.
ساب ووفر، لاین اری اکتیو EVENT 121A دارای دو دسته در طرفین و دو چرخ در زیر ساب می باشد که برای سهولت در جابه جایی طراحی شده است. بلندگو داس EVENT 121A از نوع لاین اری زمینی بوده و برای اتصال ، برروی ساب ووفر گلدانی طراحی شده است که می توان به عنوان ساب ستلایت استفاده شود.
اسپیکر، لاین اری، اکتیو DAS DAUIO EVENT 121A دارای دو عدد خروجی و دو عدد ورودی با کانکتور های XLR کمبو و قفل دار نصبی است. سر ولوم چرخشی این خروجی جهت کنترل میزان صدای ورودی آن طراحی شده است. این سر ولوم چرخشی به عنوان DSP دستی استفاده می شود و از ویژگی های این محصول می باشد. برای میزان پاسخ فرکانسی نیز استفاده می شود.
کلاس آمپلی فایردر ساب ووفر EVENT 121A برابر با توپولوژی D است. برای راه اندازی این اسپیکر اتصال به برق شهری کافی است. لینک پاورکون تعبیه شده در ساب ووفر EVENT 121A امکان برق رسانی به چند دستگاه را میسر می نماید. با اسکن کردن کد QR CODE روی این بلندگو می توانید به سایت شرکت داس متصل شوید و از صحت اصل بودن کالا اطمینان حاصل نمایید.
اسپیکر داس SUB WOOFER LINE ARRAY EVENT 121 A دارای توان خروجی در حالت مداوم 1600 وات و در حالت ماکزیمم 3200 وات می باشد این توان خروجی بالا کار در زمان طولانی با این ساب ووفر را تضمین می کند. از جمله قابلیت های این ساب ووفر قطر زیاد ووفر است که به تولید بیس و پانچ بیشتر کمک بسزایی می کند. مدل این ووفر 21LFN/GM21LF با قطر 21 اینچ صدایی فوق العاده را به گوش شنونده می رساند.
میزان شدت پرتاب صوتی در ساب ووفر EVENT 121A برابر 141 دسی بل می باشد. این مقدار نشانه ای بر قدرت ساب ووفر EVENT 121A است که میتوان از آن در زمان های طولانی بدون افت کیفیت استفاده نمود همچنین این ساب ووفر مناسب برای استفاده در سینما ، آمفی تئاتر، بندهای موسیقی، سالن های چند منظوره ، استادیوم ، اماکن مذهبی و دیجی ها است.
با توجه به میزان پاسخ فرکانسی یک بلندگو میتوان اکولایزر و جابجایی دلخواه بلندگو را انجام داد. برای مشخص شدن مقدار پوشش صدایی یک اسپیکر می توان از میزان پاسخ فرکانسی کمک گرفت. میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو اکتیو SUB WOOFER EVENT 121 A برابر است با 30 هرتز تا 125 هرتز و مقدار امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم می باشد.
ابعاد و وزن در بلندگو ساب ووفر لاین ارری EVENT 121A برابر با عرض 739 میلی متر ، ارتفاع 961 میلی متر ، عمق 753 میلی متر و وزن به نسبت سنگین 75 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو DAS AUDIO LINE ARRAY SUB WOOFER EVENT 121A
- بدنه مستطیل شکل ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی با تکنولوژیISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی و شرایط جوی
- توری مشبک فلزی جلوی ساب ووفر جهت پخش صدای بهتر و ابر نازک برای جلو گیری از عبور گرد و غبار
- دو دسته در طرفین برای سهولت در جابجایی
- دو عدد چرخ در زیر دستگاه برای حرکت آسان تر
- گلدانی روی ساب ووفر برای اتصال ساب ستلایت
- قابل استفاده در دو حالت لاین اری زمینی و هوایی
- بزرگترین ساب ووفر تولیدی در کمپانی D.A.S
- ابعاد و وزن : عرض 739 میلی متر ، ارتفاع 961 میلی متر ، عمق 753 میلی متر و وزن 75 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو داس لاین اری DAS AUDIO EVENT 121 A
- اکتیو - ساب ووفر - لاین اری
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی 1600 وات در حالت مداوم و 3200 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- تحمل فشار صوتی SPL برابر 141 دسیبل
- یک عدد ووفر 21 اینچی با مدل 21LFN
- کانکتور اتصالی برق پاور کون به همراه لینک پاور کن برای لینک کردن برق
- پاسخ فرکانسی از 30 هرتز تا 125 هرتز
- امپلی فایر کلاس D با دو عدد ورودی و دو عدد خروجی به همراه سر ولوم های چرخشی برای کنترل
- سر ولوم چرخشی برای میزان کنترل بازده فرکانسی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی DAS AUDIO با پیشینه 50 ساله در تولید سیستم های صوتی جزء پر فروش ترین ها و محبوب ترین ها در زمینه صدا می باشد. این شرکت اسپانیایی محصولات خود را با یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش به بازار فروش عرضه می نماید. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی D.A.S در ایران بوده که کلیه محصولات را با بسته بندی کارخانه همراه با شماره سریال و پارت نامبر مجزا و آکبند در اختیار شما خریداران محترم قرار می دهد.
جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری محصولات کمپانی DAS AUDIO در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی توسط نیرو های کار آزموده انجام می گیرد. جهت تعمیرات محصولات صوتی خود می توانید با ما از طریق سایت و یا تلفن های درج شده در سایت ، در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.