پروسسور یا مدیریت بلندگو DAS AUDIO DSP23
مدیریت بلندگو DSP 23
اکتبر 14, 2020
قیمت و خرید پاورامپلی فایر آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100|پیش تقویت کننده سیگنال آنالوگ داس DAS AUDIO DX 100 |سیستم کنفرانس|سالن کنفرانس|سیما صوت ایرانیان|بلندگو داس|امپلی فایر داس|AMPLIFIERS DAS|D.A.S|سیستم صوت|تقویت کننده صدا|اسپیکر پسیو|بلندگو پسیو
پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX 100
اکتبر 18, 2020

مدیریت بلندگو4080 DSP

 

مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080

توضیحات مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080
- پروسسور دیجیتال DAS AUDIO مدل DSP-4080 دارای چهار کانال ورودی و دارای 8 لاین مجزا پارامتری.
- دارای 8 خروجی با قابلیت 9 باند پارامتری و با پهنای باند کامل.
- عرض این مدیریت بلندگو 482 میلی متر، ارتفاع آن 44 میلی متر و عمق آن 300 میلی متر است.

ویژگی های این پردازنده صوتی داس پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080
- دارای فیلتر های متقاطع از 6 تا 48 دسیبل .
- میزان CMRR کمتر از 65 در فرکانس بین 50 هرتز تا 10 کیلو هرتز DB.
- با دامنه فرکانسی 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز .
- با قابلیت کنترل از راه دور .
- دارای وزن خالص 3.3 کیلوگرم.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080

در پردازشگر صوتی، صداهای آنالوگ از طریق گیرنده دریافت شده و به سیگنال دیجیتال تبدیل می شوند. مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080 بعد از دریافت سیگنال ها آنها را رمز گذاری کرده و ذخیره می نمایند. در زمان پخش، سیگنال های ذخیره شده از حافظه برگردانده شده و به سیگنال تبدیل می شوند.
DSP یا پردازشگر سیگنال دیجیتال، برای رسیدن به هدف خاص سیگنال های صوتی را تغییر میدهد. مدیریت بلندگو و پروسسور داس مدل DAS AUDIO DSP 4080 قطعه ای از تجهیزات صوتی است که برای پردازش سیگنال های صوتی استفاده میشود و برا بسیاری از عملیات های صوتی مانند : کنترل صدا، یکسان سازی صوت، فشرده سازی سیگنال و میکس مورد استفاده است. پروسسور مانن یک مغز درون بلندگو می باشد. پردازشگر سیگنال دیجیتال اطلاعات صوتی را دریافت کرده و در صورت نیاز با تغییر صفر و یک ها جلوه خاص مد نظر شما را اعمال مینماید.
پردازشگر سیگنالهای دیجیتالDIGITAL SIGNAL PROCESSOR یا DSP برای پردازش سیگنال های ورودی بر اساس الگوریتم ها مورد استفاده می باشد. پروسسور از تعداد زیادی ریز پردازنده و مدارهای الکترونیکی تشکیل گشته است. به تعدادی الگوریتم که از صفر و یک شکل گرفته است، سیگنال دیجیتال می گویند. تفاوت سیگنال دیجیتال و آنالوگ در میزان محدوده پارامترهای تعریف شده می باشد. سیگنال دیجیتال به سیگنالی گفته می شود که در بازه زمانی خاص هم در زمان و مقدار ایجاد شود. صفر و یک ها با توجه به دستورات ارسالی متفاوت می باشند که در اصطلاح کدینگ نام گذاری میشوند.
پروسسورها برای سیستم ها و کاربری های مختلف طراحی شده اند.کمپانیDAS AUDIO با توجه به نیازها و سیستم های صوتی روز دنیا اقدام به طراحی و تولید پردازشگرهایی با توان و ورودی های مختلف نموده است. مدیریت بلندگو یا DSP در سیستم های صوت حرفه ای برای انتقال سیگنال، ایجاد صداهای حرفه ای و تفکیک شده استفاده می شود.
لاین های ورودی در مدیریت بلندگو داس 4080 دارای GAIN و تقویت کننده به صورت مجزا می باشد. در قسمت جلویی دستگاه برای نمایش هرگین به صورت مجزا چراغ نشانگر با علامت A,B,C,D نمایش داده میشود. هر کدام از این لاین ها دارای کلید انتخابSELECT و کلید قطع صداMUTE می باشند. لاین های مجزا در این پروسسور دارای میتر برای نشان دادن میزان سیگنال ورودی می باشند.
پروسسور داس مدل DSP 4080 با بدنه فلزی مشکی رنگ دارای طراحی زیبا و چشم نوازی می باشد. قابلیت رک مونت در D.A.S DSP 4080 یک عدد یونیت در رک را اشغال کرده و قابلیت پرتابل را دارد. مدیریت بلندگو داس DSP 4080 دارای چهار لاین ورودی با کانکتور های XLR قفل دار برای اطمینان از اتصال می باشد. این پروسسور دارای هشت لاین خروجی می باشد که قابلیت تنظیم برای هر لاین به صورت مجزا وجود دارد.
برای مثال در این زمینه می توان گفت که لاین اری DSP4080 برای ست لایت، لاین دوم برای ساب ووفر و لاین سوم برای میدرنج یا مید فرکانسی اختصاص می یابد. از ویژگی های منحصر به فرد DAS DSP 4080 می توان به ورودی های با تعداد بالای آن اشاره نمود که این مقدار برای یک مدیریت بلندگو تعداد بالایی به شمار می اید. همچنین دارای ورودی هایی با پورتRS 232 , RS 485 می باشد که برای برنامه ریزی و گرفتن برنامه از طریق نرم افزارها مورد استفاده می باشند.
خروجی های طراحی شده در پروسسور داس 4080 هر کدام دارای چراغ های ال ای دی برای نمایش و همچنین دارای9 FULL BAND مجزا پارامتریک و کلید انتخاب و قطع صدا می باشند. نمایشگر گرافیکی در قسمت جلویی دستگاه برای راه اندازی و سهولت در اجرا، برنامه نویسی، استفاده آسان تر از منو و اعمال تغییرات آسان تر طراحی شده است.
CMRR به معنی عامیانه به میزان نسبت حذف مد مشترک، در حالت انجام و علمی نسبت تقویت مد تفاضلی، به تقویت مد مشترک می گویند. COMMON MODE REJECTION RATIO مخففCMRR بوده، هر چه مقدار آن بالاتر باشد عملکرد بهتری از دستگاه را در اختیار خواهید داشت. مد مشترک به معنی سیگنالی در اندازه و فاز یکسان به ورودی های تقویت کننده را گویند. مقدارCMRR در مدیریت بلندگو داسDSP 4080 برابر با کمتر از 65 دسیبل در فرکانس50 هرتز تا10 کیلوهرتز میباشد. این مقدار نشان دهنده پردازش بالای دستگاه و عملکرد بهتر پروسسور می باشد.
مقدار پاسخ فرکانسی در DAS AUDIO DSP 4080 از 40 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترش می یابد. میزان سرعت نمونه برداری SAMPLING RATE برابر 96 کیلوهرتز می باشد. میزان فیلترینگ کراس اور در مدیریت بلندگو DSP 4080 تا 48 دسیبل متغییر است. بالاترین مقدار DELAY در دستگاه پردازش دیجیتال DSP 4080 برابر650 دسیبل و بالاترین میزان صدای خروجی 20+DBM در 600 اهم می باشد. مقدار تقویت کننده خروجی GAIN در پروسسورDSP 4080 برابر 15+ دسیبل تا 40- دسیبل به صورت چرخشی است. محدوده راه اندازی برای این مدیریت بلندگو 60-240 VGA می باشد.
ابعاد و اندازه در پردازنده دیجیتال D.A.S AUDIO DSP 4080 برابر عرض 482 میلیمتر، ارتفاع 44 میلمتر، عمق 300 میلیمتر و وزن خالص بدون در نظر گرفتن کارتن برابر 3.3 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری پردازنده دیجیتال(مدیریت بلندگو) داس مدل DAS AUDIO DSP 4080
- بدنه فلزی مشکی رنگ
- اتصال از طریق پورت RS 232 برای پیجینگ
- قابل اتصال به نرم افزار و سهولت در نصب و راه اندازی
- اشغال یک رک و حالت رک مونت
- دارای 9 فول باند پارامتریک در قسمت خروجی
- دارای ریموت کنترل و استفاده از نرم افزار DAS NET
- فیلتر کراس اوور تا 48 دسیبل
- دارای GAIN مجزا برای خروجی و ورودی ها
- دارای چهار ورودی با کانکتور هایXLR نصبی
- دارای هشت خروجی با کانکتور XLR
- ابعاد و وزن : عرض 482 میلیمتر، ارتفاع 44 میلمتر، عمق 300 میلیمتر و وزن 3.3 کیلوگرم

ویژگی های فنی پردازشگر دیجیتال(پروسسور) داس مدل DAS AUDIO DSP 4080
- پروسسور دیجیتال
- پاسخ فرکانسی از 20 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- میزان سرعت پردازش و نمونه برداری تا 96 کیلو هرتز
- ماکزیمم DELAY برابر 650MS
- بالاترین میزان سطح خروجی برابر +20 DBM INTO 600 OHMS
خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
پروسسورDAS AUDIO DSP 4080 ساخت کشور اسپانیا بوده و توسط مهندسان کمپانیDAS AUDIO طراحی و روانه بازار گشته است. کلیه محصولات کمپانی داس دارای یکسال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. جهت خریدDSP 4080 میتوانید با مشاوران حرفه ای ما در سایت SIMASOT.COM در ارتباط باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران می باشد. سیما صوت ایرانیان در زمینه تجهیز سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، سیستم کنفرانس، سالن های همایش، سیستم صوت ، سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و دکوراسیون فعالیت داشته و به مشاوره، طراحی و اجرا در این زمینه می پردازد.
پروسسور دیجیتالDSP 4080 داس در ایران توسط نمایندگی رسمی (سیما صوت ایرانیان) در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با کاتالوگ و شماره سریال، پارت نامبر، کابل برق و هلوگرام به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری مجرب و اموزش دیده صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.