ویژگی دوربین اتوترکینگ
سپتامبر 27, 2020
خرید بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718| ساب ووفر| اسپیکر ساب ووفر| آلتآ 718|D.A.S AUDIO ALTEA| داس ALTEA
بلندگو ساب ووفر پسیو DAS AUDIO ALTEA 718
سپتامبر 29, 2020

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 712A

خرید بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A، D.A.S AUDIO LTEA 712A، داس التآ، بلندگو داس، بلندگو اکتیو، اسپیکر اکتیو، بلندگو ALTEA 712 A، اسپیک التا 712A،

بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A

- توضیحات بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A :
- بلندگواکتیو DAS-ALTEA 712A ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 12 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 750 وات مداوم و 1500 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 380 میلی متر، ارتفاع آن 655 میلی متر و عمق آن 350 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 130 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A
- با توان خروجی 1500 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*90 درجه.
- دارای وزن خالص17.5 کیلوگرم.
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق.
- دارای پردازنده صوتی داخلی.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A

بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A دارای صدایی شفاف و گیرا می باشد. به دلیل اکتیو بودن با اتصال به برق شهری راه اندازی میشود و امپلی فایری از کلاس D داشته که بسیار قدرتمند می باشد.کمپانی اسپانیایی داس با تولید اسپیکر های پسیو و اکتیو توانسته نیاز بازار در این زمینه را فراهم نماید. از تولیدات DAS AUDIO می توان به انواع بلندگو در دو دسته اکتیو و پسیو، بلندگو دکوراتیو، اسپیکر ضد آب، لاین اری و ساب ووفرها اشاره نمود. سری DAS ALTEA شامل دو دسته بندی ALTEA 700 و ALTEA 400 میشود که متشکل از انواع اسپیکر و بلندگو هایی با ابعاد و اندازه و توان خروجی مختلف بوده همچنین شامل دو عدد ساب ووفر می باشد که برای تولید حجم صدا مورد استفاده هستند. محبوبیت این سری به دلیل وجود انواع مختلف بلندگو برای کاربری های متفاوت است. در مدل های اکتیو ALTEA امکان کنترل توسط نرم افزار فراهم شده که کار با این سیستم های صوتی را بسیار راحت میکند.
کابینت بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A ساخته شده از پلاستیک پلیپروپیلن می باشد که وزن اسپیکر را کاهش داده و مقاومت بالایی در برابر ضربات احتمالی دارد. وزن پایین در این بلنگو اکتیو این محصول را به اسپیکر پرتابل تبدیل نموده است.
اسپیکر اکتیو پرتابل DAS AUDIO ALTEA 712 A دارای دو عدد کانکتور ورودی با کانکتور کمبو XLR به همراه یک کانکتور3.5 میلی متری مدل هدفونی برای اتصال به لبتاب یا انواع گوشی های هوشمند می باشد. ورودی های هر کدام به صورت مجزا دارای سر ولوم های چرخشی برای تنظیم صدای خروجی می باشند. یک عدد خروجی تعبیه شده در بلندگو ALTEA 712 A برای انتقال سیگنال و اتصال به سایر بلندگو ها در پشت اسپیکر موجود است. برای استفاده از کانال های بلندگو ( بیشترین کاربرد این ویژگی برای موزیک های پس زمینه) سوئیچی مجزا قرارداده شده است که از طریق آن می توان از هردو کانال به صورت مجزا و یا تکی استفاده نمود. با کلید خاموش و روشن تعبیه شده در دستگاه می توان بلندگو را در حالت آماده به کار قرار داد همچنین برای اتصال به برق شهری می توان از کابل پاور سه چاک استفاده نمایید.
امپدانس وروردی بلندگو DAS AUDIO ALTEA 712A برابر 20 کیلو اهم می باشد. اسپیکر اکتیو ALTEA 712A با قدرت و کیفیت بالا در تولید صدا توانسته مورد توجه کاربران قرار بگیرد و در مقایسه با اسپیکرALTEA 400 از توان و قدرت بیشتری بهره مند می باشد. میزان توان خروجی بلندگو اکتیو ALTEA 712A در حالت مداوم برابر با 750 وات و در حالت ماکزیمم برابر1500 وات می باشد. این مقدار توان خروجی صدا برای بلندگویی با این ابعاد بسیار چشمگیر بوده و صدایی دلنواز دارد.
بلندگو ALTEA 712A دارای یک منو پیشرفته است که امکان استفاده از یکDSP سه باند برای اکولایزر را فراهم می کند. نمایشگر گرافیکی همراه با منوی پیشرفته این اسپیکر امکان استفاده راحت و دقیقی را برای کاربران به همراه دارد. سیگنال ورودی و مقدار دسیبل توسط این نمایشگر نشان داده می شود که با سر ولوم چرخشی موجود در کنار نمایشگر می توان میزان دسیبل و قدرت بلندگو را کنترل نمود.
از بلندگو آلتا 712A می توان در حالت مانیتورینگ روی سن استفاده نمود همچنین گلدانی زیر بلندگو برای اتصال انواع پایه در حالت های ایستاده ، لوله ساب یا دیواری طراحی شده است. تکنولوژی M8 RIGGING POINT در اسپیکر ALTEA 712A امکان فلای کردن آن را فراهم می کند. با اتصال از سقف بلندگو می توان فضا و دیدی بیشتری در اختیار داشت. چهار دسته در طرفین بلندگو حمل و نقلی آسان به همراه می آورد.
باند اکتیو داس مدل DAS ALTEA712A دارای مشخصات فنی به شرح یک عدد تیوتر 1.25 اینچی با صدایی شفاف به مدل M-28 ، یک عدد ووفر 12 اینچی با قطر 300 میلی متر با مدل 12F4 و 2WAY یا دوراهه می باشد. ووفر در بلندگو مسئولیت تولید صدای زیر و بم می باشد و پانچ و بیس عالی آن را منحصر به خود کرده است که توسط یک کراس اوور نصب شده روی امپلی فایر راه اندازی و سیگنال رسانی می شود.
میزان پاسخ فرکانسی در کلیه اسپیکر ها نشان دهنده این موضوع است که هر بلندگو چه مقدار رنج سیگنال های صوتی را دریافت کرده تا در هنگام پخش صدا توسط آن بتوان اکولایزر و قدرت بلندگو را کنترل نماید.
میزان رنج فرکانسی بلندگو D.A.S ALTEA 712A از 60 هرتز صدای زیر شروع و تا 20 کیلو هرتز ادامه دارد. میزان پرتاب صدا در این اسپیکر در حالت افقی برابر 60 درجه و در حالت عمودی 90 درجه می باشد. با آگاهی از زاویه پرتاب در هر بلندگو می توان جانمایی به بهترین حالت و پوشش صدایی کامل برای فضای مورد نظر را طراحی نمود.
برای به چالش کشیدن یک بلندگو ، معیارهایی از قبیل افت کیفیت صدای در حال پخش در زمان های طولانی و به صورت مداوم ، باید مقدار SPL یک اسپیکر را در نظر گرفت میزان تحمل فشار صوتی SPL در بلندگو DAS AUIO ALTEA 712 A برابر130 دسیبل می باشد که خود نشانه بر کیفیت این محصول و صدایی شفاف و یکنواخت در طول اجرای برنامه دارد.
نرم افزارهای DAS LINK و DAS CONTROL از جمله ویژگی های بلندگو داس اکتیو DAS AUDIO ALTEA 712A می باشد که قابلیت نصب برروی انواع گوشی های هوشمند ، تبلت ، لب تاب و PC را دارد. این دو نرم افزار برای کنترل بیشتر و از راه دور بلندگو طراحی شده اند. برای دانلود این اپلیکیشن ها می توانید به سایت DASAUDIO.COM مراجعه نمایید.
ابعاد و اندازه در بلندگو ها بسیار حائز اهمیت است و در جانمایی و خرید بلندگو کمک بسزایی می کند. ابعاد بلندگو D.A.S ALTEA 712 A برابر است با عرض 380 میلی متر ، ارتفاع 655 میلی متر ، عمق 350 میلی متر و دارای وزن 17.5 کیلوگرم است.

ویژگی های بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 712 A
- دارای بدنه پلاستیکی با متریال پلی پروپیلن بسیار سبک
- بدنه ذوزنقه ای مشکی رنگ
- چهار دسته جهت حمل و نقل آسان
- قابلیت استفاده در حالت مانیتورینگ ، گلدانی زیر بلندگو جهت اتصال انواع پایه در حالت های ایستاده ، لوله ساب یا دیواری ، تکنولوژی M8 RIGGING POINT برای اتصال فلای
- ابعاد : عرض 380 میلیمتر، ارتفاع 655 میلیمتر، عمق 350 میلیمتر و دارای وزن 17.5 کیلوگرم
- وزن با بسته بندی 20.5 کیلوگرم
- قابلیت نصب نرم افزارهای DAS LINK وDAS CONTROL

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو داس D.A.S AUDIO ALTEA712A
- بلندگو اکتیو 2WAY دو راهه و پرتابل
- امپدنس وروردی 20 کیلو اهم
- زاویه پوشش صدا در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه
- دو عدد ورودی با کانکتور XLR کمبو و یک عدد ورودی AUX به همراه یک خروجی XLR
- توان خروجی 750 وات به صورت مداوم و 1500 وات به صورت ماکزیمم PEAK
- تیوتر 1.25 اینچی با مدل M-28
- یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12F4
- پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت میزان پرتاب صدا 130 دسیبل

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی DAS AUDIO در کشور اسپانیا ساخته شده و به بازار جهانی ارائه می گردد.تمامی محصولات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. تنها نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است. جهت خرید اینترنتی یا خرید بلندگو اکتیو داس مدل DAS AUDIO ALTEA 712 A می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی واقع در تهران مراجعه نمایید.
کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.