خرید بلندگو DAS AUDIO ACTION S18A
بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS AUDIO ACTION S18A
سپتامبر 25, 2020
میکروفن استودیویی SHURE – SM7B
سپتامبر 26, 2020

اسپیکر پسیو دبل DAS AUDIO ACTION-525

بلندگو پسیو دبل داس DAS AUDIO ACTION 525

بلندگو پسیو 15 اینچ با قدرت 2800 وات داس DAS AUDIO ACTION-525

باند پسیو DAS ACTION 525 با ساختار 2WAY و دارای رنج فرکانسی 47 هرتز تا 20 کیلوهرتز است. مانند اسپیکر ACTION 515 این محصول هم قابلیت استفاده به‌صورت افقی داشته و می‌توانید به‌عنوان اسپیکر مانیتورینگ مورداستفاده قرار گیرد. حداکثر توان خروجی 2800 وات است. باند پسیو 525 برای راه‌اندازی نیاز به امپلی‌فایر PA1500 داشته و توسط مدیریت بلندگو DSP226 می‌توانید اکولایزرهای مختلف ایجاد نمایید و یا کیفیت صدا را افزایش دهید. دارای دو عدد بلندگو 15 اینچ به همراه بیس فوق‌العاده، دارای توان 1000 وات در حالت پیک با رابط DAScontrol™ برای راه‌اندازی و تنظیم آسان همچنین بدنه چوبی برای تولید صدای بهتر است.
- اسپیکر 2 راهه، دارای 2 عدد ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1.75 اینچی
- توان تولیدی این بلندگو 700 وات مداوم و 2800 وات ماکزیمم
- با توان خروجی 2800 وات ماکزیمم
- با پاسخ فرکانسی 47 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- با زاویه پرتاب 90*60 درجه
- دارای وزن خالص 38.5 کیلوگرم
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

برای مشاوره رایگان و خرید اسپیکر پسیو DAS ACTION525 با خط ویژه: 88860021-021 تماس بگیرید.

 
 

بلندگو پسیو دبل DAS AUDIO ACTION 525

بلندگو پسیو اکشن 525 DAS AUDIO باقدرت پرتاب صدای بالا و دامنه فرکانسی زیاد به عبارتی همه‌کاره است. این اسپیکر در دو مدل پسیو و اکتیو وارد بازار شده است. کمپانی مشهور داس با طراحی این بلندگو از سری ACTION500 جمعیت این سری را بیشتر و آن را تکمیل‌تر نمود. این اسپیکر برای اجراهای بزرگ در فضاهای باز طراحی و مورداستفاده قرارمی گیرد.
بلندگو 2WAY اکشن 525 پسیو دبل (به علت وجود دو ووفر در قطعات بلندگو) برای راه‌اندازی به امپلی‌فایرهای قدرتمند احتیاج دارد. امپدانس این اسپیکر 4 اهم با توان خروجی 700 وات مداوم و 2800 وات ماکزیمم است. باتوجه‌به این ابعاد، اسپیکر دارای قدرت مناسبی است. صدای شفاف بلندگو ACTION525 مدیون یک عدد تیوتر باقدرت بالا 75/1 اینچی و دهنه هورن BC-916 از جنس تیتانیوم با دیافراگم 1 اینچ است که صدای HF را کاملاً شفاف به گوش شنوده می‌رساند. دو عدد ووفر 15 اینچی با مگنت و دمپر قوی با وظیفه بیس و پرکردن حجم صدا با مدل 15ML در این بلندگو موجود است. بالاترین سطح ووفر در سری ACTION500 به‌کاررفته است. وجود دو ووفر در بلندگو ACTION525 در سیستم 2WAY تولید صدای بسیار قوی و شفاف را به همراه خواهد داشت.
بلندگو پسیو داس مدل 525 اکشن برای تمام اجراهای در فضاهای باز و یا در سالن و مکان‌های سربسته کاملاً مناسب است. بلندگو DAS AUDIO ACTION525 مناسب برای انواع اجراهای زنده، کنسرت‌ها، سالن کنفرانس، استادیوم، تئاتر، سالن‌های ورزشی، سالن‌های چندمنظوره، حسینیه‌ها و مساجد بزرگ و ... است.
کابینت طراحی شده برای بلندگو ACTION525 به‌صورت ذوزنقه‌ای طراحی شده که باعث تولید صدا و پردازش سیگنال بهتر می‌گردد. همچنین این ترکیب زیبا برای قرارگرفتن در حالت عمودی اسپیکر بر روی سن و آویز از سقف (فلای) توسط زنجیر و قلاب طراحی شده است. حالت آویز بلندگو امکان استفاده بهتر از فضا را فراهم می‌کند و زاویه دید بیننده در سالن‌های کنسرت یا آمفی‌تئاتر را گسترش می‌دهد. این تکنولوژی با نام RIGGING M10 در داس اکشن 525 موجود است. بدنه کابینت بلندگو ACTION525 از تخته سه‌لایه با رنگ مشکی ISOFLEX که مقاوم در برابر ضربه‌های احتمالی در هنگام جابه‌جایی است. جهت سهولت در جابه‌جایی دودسته در طرفین بلندگو تعبیه شده است.

آمپلی‌فایر برای چه مواردی استفاده می شود؟

برای مدیریت صدای بهتر و حرفه‌ای، کمپانی داس استفاده از پروسسور DSP-226 را پیشنهاد می‌دهد. دامنه گسترده بلندگو اکشن 525 از 47 هرتز تا 20 کیلوهرتز است که بازده فرکانسی زیادی را در برمی‌گیرد. زاویه پرتاب برای هر بلندگو متفاوت بوده و یکی از گزینه‌های مهم در انتخاب بلندگو است. زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه است. میزان تحمل فشار صوتی SPL این اسپیکر 133 دسی‌بل است. این مقدار تحمل فشار درباند نشان‌دهنده کیفیت بالا و مقاومت، در فشار بالا و کار مداوم بدون افت فشار است. پاور آمپلی‌فایر پیشنهادی DAS AUDIO برای سیستم صوت ACTION525 مدل PA1500 هست. امپلی‌فایر کیفیت صداهای خروجی بلندگو را افزایش می‌دهد. میزان یا درجه تقویت‌کنندگی آمپلی‌فایرها باهم متفاوت است ازاین‌رو باید تقویت‌کننده سیگنال مناسب سیستم صوت مورداستفاده را تهیه نمایید. با استفاده از امپلی‌فایر صداهای ضعیف در بلندگو تقویت شده و صدای رساتر به گوش شنوده خواهد رسید.
کراس‌اوور قدرتمند بلندگو ACTION525 جهت پردازش سیگنال با یک عدد ورودی کانکتور اسپیکون نصبی مدل نوتریک و یک عدد خروجی سیگنال جهت لینک کردن و انتقال سیگنال بین بلندگوها طراحی شده که مدل هر دوی آنها NL4 است.
از جمله اولویت‌های انتخاب برای خرید یک بلندگو ابعاد و اندازه آن است. اسپیکر ACTION525 دارای ابعاد به عرض 445 میلی‌متر، ارتفاع 1090 میلی‌متر و عمق 515 میلی‌متر با وزن خالص 38.5 کیلوگرم است. باتوجه‌به دبل بودن اسپیکر و دو عدد ووفر تعبیه شده در این بلندگو وزن اسپیکر بسیار مناسب است.

ویژگی‌های ظاهری بلندگو پسیو DAS AUDIO ACTION 525

- بدنه ساخته شده ار تخته سه‌لایه با فن آوری ISOFLEX با رنگ مشکی
- قابلیت نصب ایستاده، عمودی و فلای (آویز از سقف) با تکنولوژی RIGGING M10
- 2WAY پسیو – دبل
- مناسب برای فضاهای باز و بسته
- دودسته در اطراف بلندگو
- شکل ظاهری ذوزنقه‌ای

مشخصات فنی اسپیکر پسیو، دبل، داس DAS AUDIO ACTION-525

- 700 وات توان خروجی مداوم و 2800 وات ماکزیمم (PEAK)
- یک عدد تیوتر 1.75 اینچی با ساختار نئودیم مدل M-44
- دو عدد ووفر 15 اینچ با قابلیت پانچ بالا مدل M-15
- دارای دهنه هورن مدل BC-916
- پاسخ فرکانسی 47 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- میزان شدت تحمل فشار صوتی 133 دسی‌بل (SPL)
- کراس‌اوور سری ACTION 500
- زاویه پرتاب 90 درجه عمودی و 60 درجه افقی
- یک ورودی و یک خروجی اسپیکون نصبی
- ابعاد به عرض 445 میلی‌متر، ارتفاع 1090 میلی‌متر، عمق 515 میلی‌متر
- دارای امپدانس 4 اهم

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات DAS

تمام محصولات کمپانی داس در ایران با یک سال گارانتی و 2 سال خدمات پس از فروش در اختیار شما خریداران قرار می‌گیرد. محصولات DAS AUDIO در اسپانیا و در شهر والنسیا تولید و بسته‌بندی می‌شود. نماینده قانونی شرکت داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است که کلیه محصولات را به‌صورت آکبند و با شماره سریال و شماره نامبر مجزا در اختیار شما عزیزان قرار می‌دهد. جهت خرید آنلاین می‌توانید از سایت SIMASOT.COM اقدام نمایید یا به‌صورت حضوری از خود شرکت خرید نمایید. قطعات و اکسسوری به‌صورت کاملاً آکبند و پلمب در کارتن خاکی رنگ به همراه یک اسپیکر و یک کاتالوگ در بازار ایران عرضه می‌گردد. شرکت سیما صوت ایرانیان همچنین تعمیرات سیستم‌های صوتی را انجام می‌دهد و این کار در دفتر مرکزی تهران توسط نیروهای مجرب و آموزش‌دیده به‌صورت حرفه‌ای انجام می‌گردد. شما می‌توانید تمام محصولات و سیستم های صوتی خود را برای تعمیرات به‌صورت تخصصی به کادر فنی شرکت بسپارید.
از جمله محصولات DAS AUDIO می توان به انواع بلندگو، اسپیکر پسیو، باند اکتیو، لاین اری، ساب ووفر، امپلی فایر(تقویت کننده سیگنال) DSP (پروسسور) و در محصولات جدید سری اینتگرال می توان به ماتریکس ها، میکروفن کنفرانس، کنترلر دیواری اشاره نمود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.