۴ رزولوشن اصلی در سیستم های سخت افزاری ویدئو کنفرانس|دوربینIP پروتکل اینترنتی|وب کم|بهترین روش ردیابی در سالن کنفرانس شما چیست؟|ردیابی دستی در دوربین اتوترکینگ سیستم کنفرانس|ردیابی اجسام متحرک با دوربین سیستم کنفرانس PTZ|ردیابی خودکار در سیستم کنفرانس چگونه کار می‌کند؟|دوربین های PTZ -Pan-Tilt-Zoom|انواع دوربین ویدئو کنفرانس|
انواع دوربین ویدئو کنفرانس + معرفی بهترین دوربین کنفرانس(AVER-PTZ)
آگوست 19, 2020
بلندگوساب ووفر پسیو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 322 S
آگوست 23, 2020

بلندگوی لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320

سیما صوت ایرانیان، بلندگو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320 لاین اری، اسپیکر لاین اری، لاین اری پسیو
 
بلندگوپسیو لاین اریD.A.S - ARTEC 320

- توضیحات :
- بلندگوپسیولاین اری DAS-ARTEC 320 ، اسپیکرلاین اری ، 2 راهه، دارای 2 عدد ووفر 10 اینچ و یک تیوتر 1.5 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 500 وات مداوم و 2000 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 710 میلی متر، ارتفاع آن 345 میلی متر و عمق آن 360 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر پسیو لاین اری داس :
- با توان خروجی 2000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 60 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب90 درجه عمودی.
- دارای وزن خالص 26.5 کیلوگرم.
- اسپیکر دارای ورودی ترمینالی است و در مقاومت 16 اهم کار می کند.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

اسپیکر لاین اری تشکیل شده از تعدادی بلندگو های ذوزنقه ای شکل که با ادوات نصبی بر روی هم به حالت عمودی نصب می شوند. این سیستم صوتی با صدایی فوق العاده و شفاف در حالت های پسیو و اکتیو در بازار موجود می باشند. چیدمان این اسپیکر ها نیز دارای دو دسته لاین اری زمینی و هوایی می باشد. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی روز دنیا مهندسین و تکنسین های سیستم های صوتی بلندگو هایی با کاربری و با طراحی های مختلف می سازند که لاین اری از جمله مدل های جدید و نوآورانه در سیستم های صوتی می باشد.
بلندگو لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320 محصولی 2WAY دوراهه بوده و از نوع اسپیکر لاین اری های پسیو می باشد که برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر قدرتمند دارد. امپدانس ورودی در ARTEC 320 برابر 16 اهم می باشد و قابلیت اتصال با سایر بلندگو ها را دارد. مقدار امپدانس بالا در لاین اری داس برای لینک شدن با سایر بلندگو ها و توان تولید صدای بهتر قرار گرفته به عنوان مثال می توان بلندگو را به ARTEC 320 لینک کرد و خروجی صدایی 4 اهم دریافت نمود. که کیفیت صدایی بالایی را ایجاد می کند.
جنس بدنه ARTEC 320 داس از چوب و متریال تخته سه لایه ساخته شده که با عمق مناسب به تولید صدای بم کمک می کند. بدنه لاین اری ارتک 320 به گونه ای طراحی شده تا در برابر ضربات مقاوم بود و همچنین تحمل آویز شدن از سقف را داشته باشد . بلندگو لاین اری یا به اصطلاح آرایه ای ARTEC 320 با رنگ مشکی به وسیله فن آوری ISO FLEX رنگ آمیزی شده و در برابر نورخورشید، UV ، ضربات احتمالی در هنگام جابجایی و شرایط جوی مقاوم می باشد. حالت ذوزنقه ای لاین اری داس با حذف و از بین بردن امواج و همچنین امکان اتصال چندین بلندگو به صورت عمودی و افقی را فراهم می کند. تکنولوژیM10 RIGGING POINT برای حالت فلای یا آویز از سقف در این اسپیکر طراحی شده است.
مقدار توان خروجی در اسپیکر D.A.S ARTEC 320 در حالت مداوم برابر 500 وات در حالت ماکزیمم(PEAK) 2000 وات می باشد. این لاین اری ساخت کمپانی داس دارای یک عدد تیوتر 1.5 اینچ با صدای شفاف با مدل M-75 همچنین دارای دو عدد ووفر 10 اینچی با مدل 10ML می باشد. دو عدد ووفر در طرفین و یک عدد تیوتر در قسمت میانی بلندگو جایگذاری شده است.
مقدار زاویه پرتاب D.A.S ARTEC 320 در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی بسته به زاویه بلندگو و تعداد باندهای استفاده شده متغییر می باشد. لاین اری 320 در سری ARTEC 300 جزئی از بهترین و با کیفیت ترین بلندگو ها با صدایی خارق العاده است.
پاسخ فرکانسی در اسپیکر DAS AUDIO ARTEC 320 برابر 60 هرتز تا 20 کیلو هرتز گسترش یافته است. فرکانس های تولید صدای بم توسط ساب ووفر در این سیستم لاین اری تامین می شود. میزان تحمل فشار صوتی در زمان کارهای طولانی و مداوم برابر 132 دسیبل است که خود نشانی از قدرت و کیفیت صدا در اجرهای زنده با زمان بالا است.
لاین اری DAS AUDIO ARTEC 320 بیشتر در اجراهای زنده ، کنسرت ، محیط های بزرگ در فضای باز یا بسته، ورزشگاه ، سمینار، بندهای موسیقی، مساجد و حسینیه، رنتال ، صدا و سیما، سالن آمفی تئاتر و همایش، سینما و در هر مکانی که احتیاج به صدایی با کیفیت و حجم صدای بالا لازم باشد مورد استفاده قرار می گیرد سیستم صوت لاین اری علاوه بر داشتن ستلایت نیاز به ساب ووفر برای تولید حجم صدای بیس را دارند که در این مورد کمپانی داس ساب ووفر ARTEC 322S را برای بلندگو لاین اری ARTEC 320 پیشنهاد می کند.
اکسسوری لازم برای آویز از سقف بلندگو D.A.S ARTEC 320 شامل AX-AR3 و JP-320 می باشد. لاین اری ها هنگام خرید به صورت ست کامل به فروش می رسند. برای اتصال کابل بلندگو و لینک کردن با سایر بلندگو ها از سوکت های ترمینالی در این لاین اری استفاد شده تا نصب آسان و راحتی داشته باشد.
میزان ابعاد و وزن لاین اری ARTEC 320 برابر با عرض 710 میلی متر ، ارتفاع 345 میلی متر، عمق 360 میلی متر، و وزن خالص 26.5 کیلو گرم می باشد. هنگام جابجایی و در بسته بندی وزن محصول برابر 29 کیلو گرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO ARTEC 320
- شکل ظاهری ذوزنقه ای با بدنه چوبی ساخته شده از متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر نورخورشید، UV و ضربات احتمالی در هنگام جابجایی
- قابلیت اتصال از سقف با فناوری M10 RIGGING POINT
- قابلیت نصب به صورت ستلایت
- اتصال لاین اری زمینی و لاین اری هوایی
- نصب کابینتی ها پشت سر هم با اکسسوری های مخصوص و ساخت کمپانی داس مانند : AX-AR3 و JP-320
- ابعاد و وزن : عرض 710 میلی متر ، ارتفاع 345 میلی متر، عمق 360 میلی متر، و وزن خالص 26.5 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر لاین اری DAS AUDIO LINE ARREY ARTEC 320
- پسیو ، لاین اری، 2WAY
- سیستم آرایه ای ( LINE ARREY)
- امپدانس ورودی 16 اهم جهت اتصال به سایر یونیت ها
- 500 وات توان خروجی در حالت مداوم و در حالت ماکزیمم 2000 وات PEAK
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی بسته به نوع جانمایی و زاویه بلندگو متغییر است.
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با مدل M-57
- دارای دو عدد ووفر 10 اینچی با مدل 10ML
- شدت تحمل فشار صوتی SPL برابر 132 دسیبل
- سوکت ترمینالی برای نصب راحت و آسان

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
شرکت اسپانیایی داس تولید کننده کلیه سیستم های صوتی و اکسسور و قطعات آن، کلیه محصولات را با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش روانه بازار می کند. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی داس در ایران کلیه محصولات را در بسته بندی اولیه کارخانه همراه با کاتالوگ و هلو گرام به فروش می رساند.
بلندگو ARTEC 320 در ایران در کارتن های خاکی رنگ و پلمپ کمپانی داس همراه با شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش میرسد.
جهت خرید اینترنتی محصولات داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM یا برای خرید حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان پذیرفته می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.