آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602|امپلی فایر اهمی - ولتی|تقویت کننده سیگنال AMPLIFIER DAS A-1602|قیمت خرید آمپلی فایر DAS INTEGRAL-A1602|نمایندگی فروش محصولات داس D.A.S|ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال AMPLIFIER DA.S AUDIO INTEGRAL-A-1602| تقویت کننده سیگنال D.A.S|
آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602
فوریه 26, 2022
آمپلی فایر ماتریس اینتگرال DAS AUDIO INTEGRAL-MA1004|DAS AUDIO AMPLIFIER MATRIX INTEGRAL-MA1004|DAS MATRIX|خرید آمپلی فایر ماتریس اینتگرال DAS AUDIO INTEGRAL-MA1004|تعمیرات DAS|تقویت کننده سیگنال D.A.S INTEGRAL- MA1004|آمپلی فایر ماتریس اینتگرال|
آمپلی فایر ماتریس اینتگرال DAS AUDIO INTEGRAL-MA1004
مارس 2, 2022

تقویت‌کننده سیگنال اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604

تقویت‌کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604

تقویت‌کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604

از جمله ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604، می‌توان به حالت آماده به کار(STANDBY) اشاره نمود. این حالت زمانی که دستگاه هیچ سیگنالی دریافت نکند، فعال شده و سیستم را در حالت آماده‌به‌کار قرار می‌دهد. این روش در کاهش مصرف انرژی کمک کرده و زمانی که سیگنال متصل شود دستگاه به‌صورت خودکار روشن می‌شود. امکان استفاده دائمی از آمپلی فایر داس با استفاده از این روش فراهم شده است. سیستم آمپلی‌فایرD.A.S INTEGRAL-A1604 دارای سوئیچینگ برای انتخاب حالت اهمی - ولتی یا بریج بوده همچنین برای راه‌اندازی به برق شهری 230 و 150 وات متصل می شود. تقویت کننده سیگنال AMPLIFIER DAS INTEGRAL A-1604 مجهز به یک صفحه نمایش LED که سه رنگ ( سبز، نارنجی، قزمز) بسته به نوع فعالیت دستگاه به نمایش گداشته می شود. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی محصولات داس است و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما قرار خواهد داد. برای آگاهی از قیمت خرید آمپلی فایر DAS INTEGRAL-A1604 با همکاران ما، (نماینده فروش محصولات داس D.A.S) تماس بگیرید.
ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1604
- امپلی فایر اهمی - ولتی، چهار کانال
- فن خنک‌کننده
- فرکانس تحت پوشش 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز
- توان خروجی بر روی هر چهار کانال 8 اهم برابر 200 وات
- توان خروجی بر روی هر کانال 4 اهم برابر 400 وات
- توان خروجی در حالت بریج برابر 1600 وات
- توان خروجی روی حالت 100 و 70 ولت با زون‌بندی و به‌صورت مجزا 1600 وات
- کانکتورهای ورودی و خروجی به‌صورت ترمینالی
- ابعاد و وزن: ارتفاع: 88 میلی‌متر، عرض 483 میلی‌متر، عمق 208 میلی‌متر و وزن 3.8 کیلوگرم
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

امپلی‌فایر دیجیتال، اهمی - ولتی داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1604

امپلی‌فایر دیجیتال، اهمی - ولتی داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1604 دارای چهار کانال به‌صورت مجزا است. در حالت هشت اهم توان خروجی تقویت‌کننده سیگنال داس برابر 200 وات برای هر خروجی است. در حالت استریو این مقدار افزایش پیدا کرده و خروجی دو کانال 800 وات به‌صورت تکی است. همچنین در حالت چهار اهم توان خروجی برابر 400* 4 وات بوده و می‌توان گفت توان AMPLIFIER برابر 1600 وات می‌باشد. همان‌طور که می‌دانید این سیستم تقویت‌کننده سیگنال در حالت ولتی راه‌اندازی می‌شود که مقدار توان خروجی برای اسپیکرهای ولتی در این سیستم در 100 ولت و 70 ولت برابر دو خروجی 800 وات هست.
تقویت‌کننده دیجیتال DAS INTEGRALA1604 دارای دو حالت بریج یا پل BRIDGE(امپدانس بالا) و حالت استریو STERIO (امپدانس پایین) هست. این قابلیت برای تنظیم تعداد خروجی‌های صوتی و یا انتخاب تعداد کانال‌ها استفاده می‌شود. قدرت هر کانال در حالت استریو بیشتر شده و توان بیشتری در تولید صدا دارد. پوشش فرکانسی در امپلی‌فایر دیجیتال داس برابر 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز هست. حساسیت در این امپلی‌فایر برابر 1.38 وات و مقدار گین ولتاژ 32.5 دسی‌بل است.
این مقدار پوشش فرکانسی امکان اعمال اکولایزرهای مختلف و متفاوت را برای شما به همراه دارد و تجربه‌ای از صدای دلنشین و گوش‌نواز را به همراه خواهد داشت. کلاس توپولوژی امپلی‌فایر DAS NTEGRALA1604 برابر D هست. امپلی‌فایر DAS AUDIO INTEGRAL-A1604 دارای ابعادی برابر: عرض 483 میلی‌متر، عمق 208 میلی‌متر، ارتفاع 88 میلی‌متر و وزن 3.8 کیلوگرم است. ابعاد کوچک و وزن سبک امکان حمل آسان و جای‌گیری در یک رک را فراهم نموده است. تقویت‌کننده سیگنال A1604 رک مونت بوده و دو یونیت از رک را اشغال می‌نماید.
سیستم‌های تقویت‌کننده برای افزایش قدرت سیگنال و مدیریت چند بلندگو مورداستفاده هستند. ازاین‌رو می‌توان گفت برای محیط‌هایی مانند: سالن اجتماعات، سالن سخنرانی، سالن همایش، کلاس درس، سالن کنفرانس، اتاق جلسه، فروشگاه‌های بزرگ، سیستم پیجینگ، سیستم کنفرانس، آمفی‌تئاتر، سینما، استادیوم، باشگاه، سالن ورزش، بیمارستان، مسجد و حسینیه، مهدکودک، سیستم ویدئوکنفرانس مدرسه و دانشگاه مناسب است.
تقویت‌کننده سیگنال AMPLIFIER DAS INTEGRAL A1604 در دسته محصولات جدید کمپانی DAS است که با استفاده از فن آوری دیجیتال توانسته بسیاری از خواسته‌های کاربران را برآورده نماید. از جمله این موارد می‌توان به حالت استند‌بای در این محصول اشاره نمود درصورتی‌که دریافت سیگنالی توسط تقویت‌کننده تشخیص داده نشود به حالت آماده‌به‌کار رفته و چراغ قرمز روی نمایشگر روشن می‌شود. همچنین به‌محض دریافت سیگنال روشن شده و به فعالیت خود ادامه می‌دهد. این قابلیت برای صرفه‌جویی در مصرف انرژی مفید هست. از دیگر قابلیت‌های دیجیتال در آمپلی‌فایر داس می‌توان به فن خنک‌کننده آن اشاره نمود. این فن در قسمت راست دستگاه قرار داشته و از دستگاه در برابر حرارت و گرمای بیش از اندازه مراقبت می‌کنید. در صورت که سیستم شما داغ شده و دمای داخلی بیش از مقدار مجاز باشد فن‌ها به‌صورت خودکار شروع به کارکرده و دستگاه را خنک می‌کنند. البته اگر دستگاه به درجه حرارت خیلی زیاد برسد توسط سیستم دیجیتال خاموش شده و تا خنک شدن دستگاه در این حالت باقی می‌ماند. با رعایت فاصله امپلی‌فایر از لبه‌های رک و خالی بودن قسمت پشتی امپلی‌فایر می‌توانید مقدار زیادی از حرارت دستگاه را کم نمایید. فاصله پیشنهادی از لبه‌ها پنج سانتی‌متر است تا دستگاه بتواند به‌راحتی هوا را به گردش در بیاورد.
AMPLIFIER داس دارای چهار سر ولوم چرخشی در قسمت جلوی دستگاه برای کنترل صداهای ورودی و خروجی می‌باشد با چرخش سر ولوم‌ها می‌توانید مقدار صدا را کم/زیاد نمایید. امپلی‌فایر دیجیتال داس INTEGRAL-A1604 با اتصال مستقیم به برق شهری فعال می‌شود. در قسمت پشتی دستگاه کلید برای انتخاب برق ورودی بین 230 و 150 وات موجود بوده که می‌توانید نسبت به نیاز خود آن را تغییر دهید.
در قسمت جلویی دستگاه یک صفحه‌نمایش LED قرار گرفته است که با استفاده از چراغ‌های نمایشی اطلاعاتی در مورد سیستم در اختیار شما قرار می‌دهد. رنگ‌های سبز، قرمز و نارنجی که هرکدام به ترتیب نمایشگر: فعال‌بودن سیستم، حالت استندبای و محافظت هستند. در حالت محافظت سیستم در برابر نوسانات برق، دمای بالا و انتقال برق مستقیم به بلندگو جلوگیری کرده، سیستم را خاموش می‌کند تا آسیب به دستگاه وارد نشده و از خرابی‌ها جلوگیری می‌کند. بعد از برطرف‌شدن هر یک از موارد بالا دستگاه به‌صورت خودکار روشن می‌شود.
کمپانی اسپانیای داس باسابقه‌ای ۵۰ساله در زمینه تولیدات صوتی توانسته با بهره‌مندی از برترین تکنسین‌ها و متریال‌های روز محصولاتی با توان بالا و البته زیبا و مقاوم طراحی نماید. سری DAS INTEGRAL متشکل از میکروفن‌های پیجینگ، انواع امپلی‌فایر، امپلی‌فایرهای ماتریسی، ماتریس، کنترلر صدا دیواری و منبع صوتی می‌باشد.

ویژگی‌های فنی تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال AMPLIFIER DAS INTEGRAL-A1604
- حالت رک مونت و اشغال دو یونیت
- اتصال به برق شهری 115 و 230 ولت به‌صورت مستقیم
- دارای چهار سر ولوم برای کنترل صدای خروجی و وردی و همچنین حرکت در منو
- سوئیچینگ در قسمت پشتی دستگاه برای انتخاب حالت بریج یا استریو
- فیلتر HIGH PASS
- گین ولتاژ 32.5 دسی‌بل
- توپولوژی باکلاس D

خدمات پس از فروش گارانتی و تعمیرات داس
کلیه سیستم‌های صوتی کمپانی D.A.S که از طریق نمایندگی رسمی آن شرکت - سیما صوت ایرانیان - در ایران به فروش می‌رسند داری یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش هستند. تمامی سیستم‌های صوتی ارائه شده توسط DAS AUDIO دارای شماره سریال و پارت نامبر مجزا بوده که با جستجو در صفحه رسمی آن می‌توانید صحت موارد فوق را بررسی نمایید. شرکت SIMASOT.COM نمایندگی رسمی DAS در ایران می‌باشد و تیم حرفه‌ای ما آماده راهنمایی و مشاوره در مورد خرید محصولات داس و یا تعمیرات D.A.S به شما عزیزان می‌باشند. جهت آگاهی از قیمت و خرید امپلی‌فایر دیجیتال، اهمی - ولتی داس DAS AUDIO INTEGRAL-A1604 با شماره‌های درج شده در پایین صفحه تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.