ویژگی‌های آمپلی فایر اهمی - ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002
امپلی فایر اهمی – ولتی داس D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1002
فوریه 22, 2022
آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602|امپلی فایر اهمی - ولتی|تقویت کننده سیگنال AMPLIFIER DAS A-1602|قیمت خرید آمپلی فایر DAS INTEGRAL-A1602|نمایندگی فروش محصولات داس D.A.S|ویژگی‌های تقویت‌کننده سیگنال AMPLIFIER DA.S AUDIO INTEGRAL-A-1602| تقویت کننده سیگنال D.A.S|
آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1602
فوریه 26, 2022

آمپلی فایر اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004

تقویت‌کننده سیگنال اهمی/ولتی D.A.S INTEGRAL-A1004 دارای کلاس توپولوژی D بوده و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد.

آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004

آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004 دارای چهار کانال به‌صورت مجزا و قدرت پخش صدا تا 500 وات را دارد. این سیستم تقویت‌کننده سیگنال داس D.A.S با طراحی زیبا ،دو یونت از رک مونت، را اشغال می‌کند. آمپلی‌فایر D.A.S با اتصال مستقیم به برق شهری راه‌اندازی می‌شود و به دلیل حالت STANFBY ( خاموش شدن خودکار تقویت کننده، زمانی که سیگنال دریافت نمی شود) از این محصول می توانید به‌صورت دائم استفاده نمایید.همچنین دارای سه رنگ چراغ LED درنمایشگر جلویی می باشد که حالت های مختلف امپلی فایر را شرح می دهد. رنگ سبز برای زمان اتصال سیگنال، نارنجی در زمان حفاظت، رنگ قرمز نشانه ای از حالت آماده به کار می باشد.
جهت آگاهی از قیمت و خرید آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004 می توانید با همکاران فروش ما در SIMASOT.COM در تماس باشید. همچنین نمایندگی محصولات داس D.A.S در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما عزیزان قرار می دهند.
ویژگی های آمپلی فایر اهمی - ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A1004
- اهمی - ولتی، چهار کانال
- توان خروجی روی حالت 100 و 70 ولت با زون‌بندی و به‌صورت مجزا 500 وات
- توان خروجی بر روی هر چهار کانال 8 اهم برابر 125 وات
- توان خروجی بر روی هر چهار کانال 4 اهم برابر 250 وات
- توان خروجی در حالت بریج برابر 500 وات
- ابعاد و وزن برابر: عرض 483 میلی‌متر، ارتفاع 88 میلی‌متر، عمق 208 میلی‌متر
- وزن دستگاه برابر: وزن 3.7 کیلوگرم
ویژگی‌های فنی تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1004
- سوئیچینگ برای انتخاب حالت بریج یا استریو
- حالت رک مونت و اشغال دو یونیت رک
- کانکتورهای ورودی و خروجی به‌صورت ترمینالی
- دارای چهار سر ولوم مجزا برای کنترل ورودی و خروجی سیگنال
- فن خنک‌کننده
- دارای فیلتر HIGH PASS
- دارای چراغ نمایشگر در صفحه LED
- اتصال به برق شهری 115 و 230 وات
- میزان گین ولتاژ 30.4 دسی‌بل
- مقدار حساسیت 5 دسی‌بل
برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1004

تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1004 دارای توان خروجی بالا در زمان بازپخش صدا است. در زمانی که از این امپلیفایر چهار کانال در توان خروجی چهار اهم استفاده شود توان خروجی امپلی‌فایر به‌صورت تک - تک برای 250 وات است. در حالت استریو این تقویت‌کننده داس باقدرت هشت اهم برابر 500 وات است. به دلیل اهمی ولتی بودن امپلی‌فایر INTEGRAL-A1004 می‌توانید در حالت ولتی به‌صورت مجزا از هر دو کانال با توان‌های 70 و 100 وات، توان خروجی 500 وات را دریافت نمایید.
تقویت‌کننده سیگنال اهمی/ولتی D.A.S INTEGRAL-A1004 دارای کلاس توپولوژی D بوده و پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز را پوشش می‌دهد. این مقدار دست صدابردار را برای ایجاد اکولایزرهای مختلف باز می‌گذارد. شما می‌توانید نسبت به سلیقه و یا نوع استفاده از صدا اکولایزرهای مختلف در فرکانس‌های متفاوت ایجاد نمایید. مقدار حساسیت تعریف شده برای این سیستم برابر 1.38 وات و ولتاژگین برابر 30.4 دسی‌بل هست. ولتاژگین را می‌توانید برای اکثر سیستم‌های صوتی خود تعریف نمایید و این مقدار برای بازپخش صدا با کمترین نویز مورداستفاده قرار می‌گیرد.
امپلی‌فایر دیجیتال داس INTEGRAL-A1004 دارای ورودی و خروجی در قسمت پشتی دستگاه با مدل TRS است. این تقویت‌کننده سیگنال با اتصال مستقیم به برق راه‌اندازی می‌شود. در قسمت پشتی دستگاه سوئیچی برای تغییر در ولتاژ ورودی بین 115 و 230 وات قرار دارد که می‌توان ولتاژ را بر اساس نیاز خود و شبکه شهری تغییر دهید. تقویت‌کننده دیجیتال DAS مناسب برای استفاده در سالن‌هایی که از چند بلندگو به‌صورت هم‌زمان استفاده می‌کنند است. از این موارد می‌توان به فروشگاه، سالن مدرسه، کلاس درس، دانشگاه، سالن‌های ورزشی، سالن اجتماعات، استودیو، هتل، سیستم پیجینگ، سالن کنفرانس، باشگاه و رستوران، کافه، آمفی‌تئاتر، استادیوم و سالن آموزش اشاره نمود.

تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال چیست؟

تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال برای قدرت‌بخشیدن به صدای بازپخش شده و یا حذف اعوجاج مورداستفاده قرار می‌گیرد. با پیشرفت روزافزون علم و فن آوری سیستم‌های صوتی نیز دچار دگرگونی‌هایی شدن، امپلی‌فایرهای قدیمی ازرده‌خارج شدن و تقویت‌کننده‌های دیجیتال جایگزین آنها شدند. تفاوت این دو محصل در قدرت بیشتر و صدای بهتر ایجاد شده در مدل‌های دیجیتال و البته حالت استندبای، حفاظت و منو با دسترسی از طریق LED روی سیستم هست.
برای انتخاب درست امپلی‌فایر لازم است توان خروجی بلندگو اطلاع داشته باشید و متناسب با قدرت و توان خروجی در هر دو سیستم اقدام به خرید تقویت‌کننده سیگنال نمایید. اگر تفاوت توان‌های خروجی در هر دو سیستم برابر نباشد ممکن است برای بلندگو یا امپلی‌فایر مشکلی ایجاد شود و یا دچار سوختگی شوند. از جمله موارد دیگر در انتقال صدای باکیفیت با کابل و یا نوع اتصال است که باید ورد بررسی قرار بگیرد. در برخی از موارد سیستم‌های صوتی از طریق DATE به هم متصل می‌شوند که از قدرت و کیفیت صدا به‌هیچ‌عنوان کم نخواهد کرد.

مشخصات ظاهری تقویت‌کننده سیگنال، دیجیتال، اهمی - ولتی DAS AUDIO INTEGRAL-A1004

تقویت‌کننده سیگنال D.A.S INTEGRAL-A1004 دارای ظاهری مستطیل شکل با رنگ خاکستری تیره و بدنه‌ای ساخته شده از فلز است. در قسمت جلویی امپلی‌فایر از LED و چهار سر ولوم چرخشی استفاده شده که از این طریق می‌توانید به منو دسترسی داشته و تنظیمات مدنظر را اعمال نمایید. هرکدام از سر ولوم‌ها برای تنظیمات صدا به‌صورت مجزا تعبیه شده و می‌توانید هر کانال را جداگانه تنظیم نمایید. توان خروجی در تقویت‌کننده دیجیتال DAS برابر 500 وات بوده و دارای حالت بریج است که می‌توانید توسط سوئیچ‌های پشتی دستگاه سه حالت اهمی، ولتی و بریج را انتخاب نمایید.
در صفحه نمای امپلی‌فایر چراغ‌هایی برای راهنمایی بیشتر کاربر قرار گرفته که دارای سه رنگ هستند. رنگ قرمز زمانی نمایان می‌شود که دستگاه در حالت استندبای باشد. وقتی سیگنال به دستگاه ارسال نشود و جریانی در کار نباشد، سیستم به‌صورت خودکار به حالت آماده‌به‌کار رفته و تا زمان دریافت مجدد سیگنال در این حالت باقی می‌ماند. این قابلیت در امپلی‌فایر دیجیتال INTEGRAL-A1004 امکان استفاده به‌صورت مداوم را فراهم می‌نماید. رنگ سبز زمانی روشن می‌شود که سیگنال در حال دریافت بوده و دستگاه در حال کارکردن باشد.
رنگ نارنجی به معنای روشن شدن حالت محافظت در سیستم مدیریت بلندگو است. این حالت دارای سه بخش هست که در زمان فعال‌شدن این چراغ باید آنها را چک نمایید.
- محدودکننده جریان در سیستم دیجیتال امپلی‌فایر DAS INTEGRAL-A1004 برای تنظیم APEAK برق در سیستم مورداستفاده است محدودکننده پیک، را بر روی 30 نگه داشته و از دستگاه در برابر جریان‌های بالا و پایین مراقبت می‌نماید. زمانی که این مقدار بیش از اندازه شود تقویت‌کننده به حالت استندبای فرستاده می‌شود تا از آسیب به آن جلوگیری شود.
- فن خنک‌کننده امپلی‌فایر، از دستگاه در برابر حرارت بالا مراقبت می‌نماید. با قراردادن دستگاه در فاصله 5 سانتی‌متری از دیواره‌ها و باز بودن فضای پشتی برای جریان داشتن هوا از داغی بیش از اندازه سیستم جلوگیری می‌نماید. بااین‌حال اگر دستگاه به درجه حرارت بالایی برسد به‌صورت خودکار فن‌ها شروع به کار می‌کنند و همچنین دستگاه تا برگشت به دمای متعادل در حالت استندبای باقی خواهند ماند.
- حالت سوم در زمان روشن شدن چراغ نارنجی در سیستم دیجیتال DAS INTEGRAL-A1004 به دلیل نوسانات برق و واردشدن ولتاژ بالا/پایین در تقویت‌کننده است. در این حالت نیز دستگاه به‌صورت خودکار به حالت استندبای رفته و تا زمانی که ولتاژ به حالت متعادل نرسیده باشد در این وضعیت باقی خواهد ماند.
قابلیت‌های دیجیتال در سیستم‌های تقویت‌کننده سری INTEGRAL مشترک بوده و تمام امپلی‌فایرهای این سری دارای این امکانات هستند.

خدمات پس از فروش، تعمیرات و گارانتی محصولات DAS

شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی کمپانی اسپانیایی DAS در ایران بوده و کلیه محصولات داس را با یک سال گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می‌نماید. امپلی‌فایر DAS دارای شماره سریال و پارت نامبر مجزا است که در صورت خرید از نمایندگی DAS، شرکت سیما صوت ایرانیان می‌توانید شماره‌سریال‌ها را در صفحه رسمی DAS AUDIO.COM پیگیری نمایید. جهت خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS AUDIO INTEGRAL-A1004 می‌توانید با تیم حرفه‌ای ما در قسمت فروش تماس بگیرد. شرکت SIMASOT.COM باسابقه‌ای چندساله در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم‌های سالن کنفرانس و دکوراسیون سالن کنفرانس فعالیت دارد. جهت مشاهده نمونه کارهای انجام شده توسط این شرکت می‌توانید به قسمت پروژه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.