منبع صوتی استریو داس مدل D.A.S AUDIO INTEGRAL-AS2|AUDIO SOURCES|تعمیرات داس D.A.S | قیمت خرید باند داس| اسپیکر داس D.A.S|سری اینتگرال داس INTEGRAL D.A.S|DAS AUDIO INTEGRAL|منبع صوتی حرفه ای استریو دو کانال|قیمت و خرید منبع صوتی استریو داس مدل D.A.S AUDIO INTEGRAL-AS2|نمایندگی محصولات داس D.A.S|
منبع صوتی استریو داس مدل D.A.S AUDIO INTEGRAL-AS2
فوریه 10, 2022
برای اطلاع از قیمت و خرید تقویت‌کننده سیگنال DAS INTEGRAL-A404 می‌توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. شرکت SIMASOT.COM نمایندگی رسمی محصولات داس در ایران بوده و کلیه محصولات را با گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار ارائه می‌نماید
تقویت کننده سیگنال اهمی – ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A404
فوریه 21, 2022

امپلی فایر اهمی-ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402

تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال DAS AUDIO INTEGRAL-A402

امپلی فایر اهمی-ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402

امپلی فایر اهمی-ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402 دردسته محصولات جدید D.A.S بوده و با طراحی زیبا و کاربری پیشرفته وارد بازار جهانی شده است. سری INTEGRAL متشکل از تقویت کننده های گروه A می باشد.این آمپلی فایرها با جدیدترین و پیشرفته ترین تکنولوژی کلاس D طراحی شده اند. در نتیجه، خانواده‌ای از تقویت‌کننده‌های چند کاناله با کارایی بالا با قابلیت اتصال به شبکه برق شهری بوده و برای کاربردهای کوچک تا متوسط طراحی شده اند. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی داس D.A.S در ایران می باشد. امپلی فایر D.A.S INTEGRAL-A402 با قابلیت رک مونت در ابعاد ارتفاع 44 میلی متر، 483 میلی متر، عمق 208 میلی متر و وزن 2.7 کیلو گرم تولید و روانه بازار می شود.

ویژگی های امپلی فایر اهمی-ولتی D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402

- امپلی فایر اهمی-ولتی ، دو کانال
- کلاس توپولوژی D
- توان خروجی بروی هر کانال 8 اهم برابر 100 وات
- توان خروجی بروی هر کانال 4 اهم برابر 200 وات
- توان خروجی بروی حالت بریج برابر 400 وات
- پاسخ فرکانسی 20 هرتز تا 30 کیلو هرتز
- امپلی فایر دو کانال - استریو
- قابلیت رک مونت و اشغال یک یونیت
- دارای حالت آماده به کار
- میزان ولتاژگین 30 دسیبل
- قابلیت تغییر ولتاژ 115 و 225 ولت
- میزان حساسیت برابر 1.38 ولت
- دارای فن خنک کننده
- قابلیت حفاظت از دستگاه در برابر ولتاژ پایین/ بالا، گرمای دستگاه
- کانکتور های ترمینالی ورودی و خروجی
- نمایش اطالاعات دستگاه بر روی " LED 1.58
- دارای ابعاد: ارتفاع 44 میلی‌متر، عرض 483 میلی‌متر، عمق 208 میلی‌متر و وزن 2.7 کیلوگرم
- دارای فیلتر HIGHT PASS
جهت اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

تقویت‌کننده سیگنال دیجیتال DAS AUDIO INTEGRAL-A402

سری INTEGRAL از کمپانی اسپانیایی DAS متشکل از سیستم‌های مدیریت، پخش و ضبط صدا حرفه‌ای و به‌روز است. تقویت‌کننده سیگنال DAS A402 با طراحی زیبا، کاربری آسان و قدرت پخش صدا فوق‌العاده را به همراه دارد. این امپلی فایر دارای توان خروجی 200 وات بر روی 4 اهم و 100 وات در هر کانال 8 اهم و در حالت بریج یا پل می‌توانید صدایی برابر 400 وات در روی هر کانال 8 اهم را ایجاد نمایید و تجربه‌ای از صدایی دلنشین را داشته باشید.
امپلی فایر دیجیتال D.A.S AUDIO INTEGRAL-A402 دارای حالت آماده‌به‌کار هست. این اتفاق در کاهش مصرف انرژی کمک بسزایی کرده و زمانی که سیگنالی در یافت نشود تقویت‌کننده به حالت استندبای می‌رود. LED قسمت جلویی دستگاه برای نمایش چراغ‌های نمایشگر در سیستم و حرکت آسان در منو استفاده می‌شود. این سری در دسته امپلی فایرهای دیجیتال قرار دارد که در ادامه به توضیحات بیشتر برای این نام‌گذاری اشاره خواهیم کرد. سری INTEGRAL-A مجهز به سیستم حفاظت بوده و در صورت که جریان تهویه هوا در سیستم کند باشد فن‌ها به‌صورت خودکار روشن شده و در صورت بالا بودن دمای سیستم، امپلی فایر موقتاً، خاموش می‌شود و بعد از خنک شدن، خودکار راه‌اندازی خواهد شد. چراغ قرمز در صفحه LED روی سیستم برای حالت استندبای و زمان آماده‌به‌کار سبز بوده، چراغ نارنجی زمانی روشن می‌شود که سیستم در حالت حفاظتی قرار گرفته باشد.

حالت حفاظت را می‌توان با موارد زیر شرح داد:
گرمای بیش از حد: زمانی که منبع تغذیه داخلی یا ترانسفورماتور، بیش از حد گرم شوند فن‌ها شروع به کار می‌کنند. وقتی امپلی فایر خنک شد، خروجی کانال فعال و کار ازسرگرفته می‌شود.
حفاظت DC از بلندگو محافظت می‌کند. از آسیب در صورت تلاش تقویت‌کننده برای رساندن جریان مستقیم برق به بلندگو جلوگیری می‌کند.
ولتاژ کم‌وزیاد: درصورتی‌که ولتاژ داخلی ریل خیلی زیاد یا کم باشد، تقویت‌کننده کانال‌ها را غیرفعال یا قطع می‌کند و به طور موقت برای جلوگیری از آسیب‌دیدن قطعات داخلی، خود را خاموش می‌کند.

تقویت‌کننده سیگنال داس INTEGRAL-A402 دارای حالت‌های اهمی و ولتی است که در حالت ولتی توان خروجی در 100 ولت و 70 ولت برابر 400 وات هست. تقویت‌کننده‌های سیگنال با دریافت اصوات از سیستم‌های ضبط صدا مانند میکروفن، به اصوات قدرت و توان بیشتری می‌دهند و صداهای اضافی و نویز را از صدای در حال پخش حذف می‌نمایند. امپلی فایر در اصل برای تقویت صدایی که ضبط شده و بازپخش صدایی باکیفیت استفاده می‌شود و تغییری در کیفت صدا در زمان رکورد ایجاد نمی‌کند.
در توصیف ظاهر امپلی فایر دیجیتال داس DAS INTEGRAL-A402 می‌توان گفت در قسمت جلو مجهز به صفحه LED و دو سر ولوم چرخشی بوده و بدنه بسیار سبک و از فلزی مقاوم در برابر ضربات طراحی شده و قابلیت اشغال یک یونیت را در رک مونت دارد. در قسمت پشت تقویت‌کننده دیجیتال DAS از کانکتورهای ترمینالی با قفل استفاده شده تا کار با این محصول را آسوده نماید. همچنین دکمه خاموش روشن و محل اتصال کابل برق به دستگاه قرار دارد. ولتاژ قابل تغییر بین 115 ولت و 225 ولت از طریق دکمه‌ای در قسمت پشت دستگاه امکان‌پذیر است. بدنه مشکی رنگ در قسمت راست دارای فن خنک‌کننده هست. برای استفاده درست از فن‌ها بهتر است بدنه دستگاه از دیواره‌ها 5 سانتی‌متر فاصله داشته و اصلاً در قسمت پشت دستگاه به دیوارها تکیه داده نشود.
امپلی فایر DAS AINTEGRAL-A402 را می‌توانید برای بلندگوهای اهمی/ ولتی استفاده نمایید. قدرت پاسخ فرکانسی در سیستم تقویت کنده سیگنال INTEGRAL-A402 برابر 20 هرتز تا 30 کیلوهرتز است. این مقدار نشان‌دهنده قدرت پخش سیگنال بوده که طیف‌های گسترده‌ای را در بر می‌گیرد و می‌توانید اکولایزرهای مختلفی را بنا به سلیقه خود ایجاد نمایید. مقدار حساسیت در تقویت سیگنال برابر 1.38 ولت یا 5 دسی‌بل است. مقدار گین ولتاژ در این امپلی فایر برابر 30 دسی‌بل بوده، به‌صورت مجزا از طریق سر ولوم‌های چرخشی روی تقویت‌کننده قابل تغییر هستند.
امپلی فایر دیجیتال DAS INTEGRAL-A402 مناسب برای استفاده در سالن‌های اجتماعات، سالن همایش، سالن کنفرانس، سالن اجتماعات، آمفی‌تئاتر، کلاس درس، دانشگاه، مدرسه، سخنرانی، سوپر مارت های کوچک، فروشگاه‌های کوچک، سالن‌های بدن‌سازی و بیشتر است.

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات DAS

جهت آگاهی از قیمت و خرید امپلی فایر DAS AUDIO INTEGRAL-A402 می‌توانید با همکاران حرفه‌ای ما در زمینه فروش در ارتباط باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نمایندگی رسمی DAS AUDIO بوده کلیه محصولات صوتی داس را همراه با گارانتی و خدمات پس از فروش در اختیار شما خریداران قرار می‌دهد. جهت تعمیرات سیستم DAS و یا سرویس محصولات صوتی می‌توانید با همکاران ما در قسمت تعمیرات سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. همچنین نیروهای حرفه‌ای ما در این سمت آماده راهنمایی شما در مورداستفاده از محصولات صوتی هستند.
برای بهره‌مندی از گارانتی محصولات D.A.S فقط می‌توانید محصولات داس را در تعمیرگاه مجاز این شرکت باز نمایید. درصورتی‌که سیستم‌های صوتی دارای گارانتی در تعمیرگاه غیرمجاز، جهت تعمیرات قرار بگیرد از گارانتی خارج شده و شرکت هیچ‌گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.
کلیه محصولات صوتی DAS دارای شماره سریال و پارت نامبرهای مجزا هستند این اتفاق از سوءاستفاده بعضی افراد از نام تجاری DAS و یا سیما صوت ایرانیان جلوگیری خواهد نمود. پس توجه نمایید در زمان خرید محصولات داس مانند: میکروفن پیجینگ، انواع بلندگو (اسپیکر دکوراتیو ضد آب، لاین اری، بلندگو اکتیو/ پسیو، اسپیکرهای حرفه‌ای پخش صدا) امپلی فایر، DSP، ماتریکس، تقویت‌کننده سیگنال ماتریکس و مدیریت بلندگو دیجیتال همگی دارای شماره سریال معتبر باشند. برای اطلاع از معتبر بودن سریال نامبرها می‌توانید به سایت رسمی DAS AUDIO.COM مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.