بهترین میکروفن سیستم کنفرانس+”6 ویژگی میکروفن سالن کنفرانس”
جولای 12, 2020
اتاق کنفرانس کشت و صنعت ماهی دشت| سیستم کنفرانس| سالن کنفرانس| تجهیز سالن کنفرانس| سیستم کنفرانس سنهایز| میکروفن کنفرانس| کنسول کنفرانس| قیمن میکروفن کنفرانس| بهترین کنسول کنفرانس| ارزان ترین میکروفن کنفرانس|سیستم یکپارچه کنفرانس|کنسول ریاست جلسه| کنسول شرکت کننده کنفرانس| منبع تغذیه کنفرانس | انواع سیستم ویدئو کنفرانس
میکروفن کنسول کنفرانس بخش دوم
جولای 13, 2020
 

ساب ووفر اکتیو داس SUBWOOFER ACTIVE

DAS AUDIO ALTEA-718A

ساب ووفر اکتیو 18 اینچ داس DAS AUDIO ACTIVE ALTEA-718A

-ساب ووفر (SUBWOOFER) اکتیو DAS ALTEA-718-A ، دارای ووفر 18 اینچ
- توان تولیدی این ساب ووفر اکتیو داس 600 وات مداوم و 1200 وات ماکزیمم و امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- عرض این بلندگو 545 میلی متر، ارتفاع آن 720 میلی متر و عمق آن 650 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 131 دسیبل
- با توان خروجی 1200 وات ماکزیمم
- با پاسخ فرکانسی45 هرتز تا 138 هرتز
- دارای وزن خالص42 کیلوگرم
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق
- دارای پردازنده صوتی داخلی.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 
 
 

بلندگو ساب ووفر (SUBWOOFER ACTIVE) اکتیو 18 اینچ D.A.S AUDIO ALTEA-718-A

ساب ووفرها تولید کننده صدای بم در سیستم های صوتی میباشند. با توجه به ابعاد و توان بلندگو ساب ووفر مقدار صدای ایجاد شده متغییر می باشد. ساب ووفرها به دو دسته پسیو واکتیو دسته بندی میشوند و اسپیکر ساب ووفر ضد آب در دسته محصولات داس موجود می باشد. بلندگو ساب ووفر اکتیو 18 اینچی D.A.S AUDIO ALTEA 718 A از محصولات پر طرفدار کمپانی داس می باشد. ساب ووفرها با قرار گیری در کنار بلندگو ها برای ایجاد صدای مناسب و شفاف استفاده میشوند.
سیستم های اکتیو همگی دارای امپلی های داخلی می باشند. بلندگو ساب ووفر ALTEA 718A نیز در مجموعه محصولات اکتیو بوده و دارای امپلی داخلی می باشد. این امپلی دارای منو و صفحه نمایشگررنگی بوده که برای استفاده آسان از این محصول طراحی شده است. این منو با یک دکمه سر ولوم چرخشی در کنار نمایشگر قابل کنترل می باشد. همچنین قابلیت تنظیم EQ به صورت دستی در این ساب ووفر در نظر گرفته شده است تا کاربران بتوانند به راحتی از این محصول استفاده نمایند.
با دانلود اپلیکیشن DASLINK از طریق برنامه های گوگل پلی ، اپ استور یا اسکن QR پشت دستگاه به راحتی امکان کنترل از راه دور اکولایزهای مورد نظر را خواهید داشت. با چرخش سر ولوم اصلی می توانید میزان دسیبل ساب ووفر را کم یا زیاد نموده و تنظیمات مورد نظر خود را اعمال نمایید. در بعضی مواقع هنگام اجرای برنامه از طریق میکسر ممکن است صدای کافی برروی ساب ووفر نداشته باشد به این روش می توان میزان قدرت ساب ووفر را کم یا زیاد کرد.
ساب ووفرALTEA718A با امپدانس ورودی 20 کیلو اهم و توان خروجی به صورت مداوم 600 وات و توان خروجی ماکزیمم PEAK1200 وات جزو قدرتمند ترین بلندگوهای سری ALTEA می باشد. سطح توپولوژی در امپلی فایر ها بسیار با اهمیت است تا از این طریق سطح قدرت و کیفیت محصول سنجیده شود. سطح کلاس امپ در ساب ووفر ALTEA 718A کلاس D بوده که بسیار با کیفیت محسوب می شود. این ساب ووفر با یک امپلی فایر بسیار قدرتمند دارای دو ورودی با کانکتورهایXLR کومبو قفل دار و دو عدد خروجی XLR می باشد. هر ورودی دارای سر ولوم های جداگانه برای تنظیم میزان صدای خروجی می باشد.
همچنین این SUB WOOFER دارای فن خنک کننده می باشد تا در اجراهای طولانی مدت و مداوم از توان اسپیکر کم نشود. یک عدد ووفر 18 اینچ با مدل 18FW4 با مگنت بسیار قوی و دمپر فوق العاده برای اجراهای با زمان بالا در دستگاه تعبیه شده است.
ساب ووفر ALTEA718A با کابینت مستطیل شکل ، رنگی مشکی با تکنولوژی ISOFLEX عایقی مناسب برای بلندگو در برابر ضربه های احتمالی از آن محافظت می نماید. توری مشبک فلزی روی بلندگو ، پخش صدا را بیشتر می کند. نوع بدنه از جنس چوب تخته سه لا بوده که به تولید صدای بیس کمک بسیاری می کند. دو دسته در طرفین جهت سهولت در جا به جایی و نصب بلندگو طراحی شده است. گلدانی روی SUB WOOFER برای نصب لوله ساب و اتصال بلندگو دیگر در طراحی این اسپیکر در نظر گرفته شده قابلیت M10RIGGING POINT برای اتصال فلایی( آوویز از سقف) از دیگر ویژگی های این SUBWOOFER ALTEA می باشد.
بیشترین استفاده از ساب ووفر ALTEA 718 A در اجراهای زنده ، بند های موزیک و دیجی ها ، سینما و سالن آمفی تئاتر ، کنسرت ها و ایونت، کلاب و تالارهای پذیرایی ، پخش موزیک در فضاهای خارجی و داخلی ، ورزشگاه ها و سالن های ورزش و هر جایی که نیازمند پر کردن حجم صدا باشد می توان از اسپیکر ساب ووفر آلتا 718A استفاده نمود.
میزان پاسخ فرکانسی در ساب ALTEA 718A برابر 45 هرتز تا 138 هرتز می باشد. میزان پاسخ فرکانسی در هر بلندگو مختص خود آن می باشد که تولید صدایی مطلوب و اکولایزری مناسب در اختیار صدا برداران می گذارد. برای اجرای برنامه های زنده شدت پرتاب صوتی و میزان تحمل فشار بالا در بلندگو از اهمیت خاصی برخوردار است. مقدار تحمل فشار صوتی در بلندگو ساب ووفر ALTE718A برابر 134 دسیبل است که این مقدار نشانه کیفیت بالای صدا و عدم افت کیفیت در هنگام اجرای برنامه های زنده یا طولانی مدت است.
ابعاد و وزن بلندگو ساب ووفر اکتیو ALTEA718A برابر است با عرض 545 میلی متر، ارتفاع 720 میلی متر، عمق 650 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم. این ابعاد و وزن سبکSUB WOFFER توانسته طرفداران زیادی در بین کاربران حرفه ای داشته باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو DAS AUDIO SUB WOOFER 718 A
- بدنه مستطیل شکل ساخته شده از تخته سه لایه مشکی رنگ با تکنولوژیISO FLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- توری مشبک فلزی برای پخش صدای بهتر
- دو دسته در طرفین جهت سهولت در جابجایی و جانمایی
- گلدانی روی بلند گو برای نصب لوله ساب و اتصال بلندگو های دیگر
- اتصال از سقف (فلای) با تکنولوژی M10 RIGGING POINT
- منوی پیشرفته همراه با نمایشگر گرافیکی رنگی
- ابعاد برابر : عرض 545 میلی متر، ارتفاع 720 میلی متر، عمق 650 میلی متر و وزن 42 کیلوگرم
- وزن جعبه در حالت آکبند 46.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر اکتیو D.A.S AUDIO ALTEA718A
- امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم
- ساب ووفر اکتیو
- توان خروجی برابر 600 وات در حالت مداوم و 1200 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- میزان شدت پرتاب صوتی SPL برابر 134 دسیبل
- دو عدد ورودی COMBO XLR و دو عدد خروجی XLR
- پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 138 هرتز
- یک عدد ووفر 18 اینچ با مدل 18FW4
- قابلیت کنترل از راه دور با برنامه DASLINK - قابل نصب روی گوشی های هوشمند و تبلت
- تقویت کننده صدای (امپلی فایر) کلاس D
- مناسب برای اجرای برنامه های زنده و طولانی مدت

خدمات پس از فروش، تعمیرات و گارانتی
ساب ووفر اکتیو D.A.S AUDIO ALTEA 718 A ساخت کشور اسپانیا در شهر والنسیا بوده و دارای 1 سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. کلیه محصولات داس با شماره سریال و پارت نامبر مجزا و همچنین هلوگرام اصل بودن کالا در ایران توسط شرکت سیما صوت ایرانیان در اختیار شما عزیزان قرار می گیرد. ساب ووفر ALTEA718A در کارتن خاکی رنگ همراه با کاتالوگ و کابل برق و شماره سریال مجزا فروخته میشود.
جهت خرید حضوری یا خرید اینترنتی می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
کلیه تعمیرات به صورت تخصصی با برترین دستگاه های روز توسط نیرو های مجرب و آموزش دیده در محیطی کاملا حرفه ای در دفتر مرکزی شرکت سیما صوت ایرانیان واقع در تهران صورت می پذیرد.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.