بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 415
بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 415
جولای 8, 2020
بهترین میکروفن سیستم کنفرانس+”6 ویژگی میکروفن سالن کنفرانس”
جولای 12, 2020

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A

 

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A

- توضیحات بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A :
- بلندگواکتیو DAS-ALTEA 715A ، بلندگویی 2 راهه، دارای ووفر 15 اینچ و یک تیوتر 1 اینچی است.
- توان تولیدی این بلندگو 750 وات مداوم و 1500 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 440 میلی متر، ارتفاع آن 710 میلی متر و عمق آن 380 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 715A
- با توان خروجی 1500 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی45 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- با زاویه پرتاب60*90 درجه.
- دارای وزن خالص 19.5 کیلوگرم.
- قابلیت اتصال به نرم افزار و کنترل از آن طریق.
- دارای پردازنده صوتی داخلی.
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A

بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A سیستمی همه کاره و مناسب برای تمام اجراها می باشد. این اسپیکر از جمله محصولات کمپانی داس بوده که به دلیل قابلیت های فراوان و قدرت پخش صدای فوق العاده توانسته طرفداران خاص خود را داشته باشد. اسپیکرها در دو دسته اکتیو و پسیو تولید می گردند که با توجه به میزان کارایی و توان به فروش می رسند. با داشتن اطلاعاتی کامل می توان بهترین محصول را انتخاب و خریداری نمایید.
کمپانی داس با در نظر گرفتن نیاز بازار و با استفاده از برترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته بلندگوهای اکتیو را در سری های مختلف تولید و روانه بازار نماید. در طراحی محصولات کمپانی داس از بهترین مهندسین بهره گرفته شده است که توانسته محصولاتی با کیفیت و بدون افت صدا را در بازار ارائه نماید.
بلندگو ALTEA715A با جنس بدنه ساخته شده از پلاستیک با متریال پلی پروپیلن بسیار سبک و مقاوم با رنگ مشکی می باشد. چهار دسته در طرفین بلندگو ، آن را به سیستمی قابل حمل و پرتابل تبدیل کرده است. شکل ذوزنقه ای مناسب برای استفاده بر روی استیج بوده و همچنین گلدانی زیر بلندگو جهت استفاده ایستاده برروی انواع پایه ( دیواری، ایستاده و لوله ساب )طراحی شده است. تکنولوژی M8 RIGGING POINT در بلندگو
ALTEA 715A با اتصال زنجیر و قلاب آن را مناسب اتصال از سقف ( فلای ) می نماید.
اسپیکر DAS AUDIO ALTEA 715A از جمله بلندگوه های اکتیو بوده که برای راه اندازی احتیاج به برق شهری دارد. بلندگو آلتا715A از جمله محصولات اعجاب انگیز داس می باشد که دارای امپ فوق العاده قوی از سری کلاس D در پشت دستگاه می باشد. امپلی فایر این اسپیکر دارای یک عدد نمایشگر گرافیکی رنگی برای استفاده از منو و کنترل میزان سیگنال خروجی می باشد و عملکرد دستگاه را به نمایش می گذارد. همچنین دارای دو ورودی سیگنال با کانکتورهای مدل COMBO XLR قفل دار و یک عدد خروجی سیگنال برای لینک بین بلندگو ها و انتقال سیگنال به سایر بلندگو ها استفاده می شود. این ورودی ها هر کدام به صورت جداگانه دارای سر ولوم های چرخشی برای کنترل میزان صدای خروجی می باشند.
جهت اتصال تلفن های هوشمند و لب تاب از یک عدد ورودی 3.5 میلی متری مدل MINI TRS استفاده شده است. قدرت توان خروجی در بلندگو D.A.S AUDIO ALTEA715A در حالت مداوم برابر 750 وات و در حالت ماکزیمم 1500 وات می باشد. این مقدار قدرت در بلندگو عدم افت کیفیت صدا را در اجراهای طولانی مدت تضمین می کند.
میزان رنج فرکانسی در بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A برابر 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد . برای داشتن اجرایی خوب و داشتن بهترین صدا در هنگام پخش باید از میزان رنج فرکانسی بلندگو مورد نظر اطلاعات داشته باشیم تا بتوان در هنگام صدابرداری اکولایزر مناسبی روی صدا انجام داد.
زاویه پرتاب در اسپیکر D.A.S AUDIO ALTEA715A در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی برابر 60 درجه می باشد. میزان پرتاب صوتی در بلندگو ها برای جانمایی اسپیکر در پلان مورد نظر با اهمیت است. با آگاهی از زاویه پرتاب بلندگو می توان بهترین جانمایی را انجام داد.
اسپیکر DAS ALTEA715A از نوع اکتیو 2WAY (دوراهه) دارای یک عدد تیوتر 1 اینچ با مدل M28 و یک عدد ووفر 15 اینج با مدل 15FV4 که توسط کراس اور قدرتمند با تکنولوژیو پردازشگر FIR انواع فیلتر پاسخ فرکانسی را پردازش و اجرا کرده و سیگنال را با بالاترین پردازش به تیوتر و ووفر می رساند.
اسپیکر D.A.S AUDIO ALTEA715A قابلیت اتصال به اپلیکیشن DASLINK را دارد. این نرم افزار جهت تنظیم توان اکولایزر و پخش موزیک مناسب است. علاوه بر قابلیت کنترل از راه دور دارای مدیریت بلندگو (DSP) در منو می باشد.کاربران می توانند با سلیقه شخصی خود نوع اکولایزر را تنظیم نمایند. بیشترین استفاده از بلندگو DAS AUDIO ALTEA715A در سالن کنفرانس ، سالن آمفی تئاتر ، سالن سینما ، مساجد ،هیئت ها، حسینیه ها ، سالن های ورزشی ، تالارهای پذیرایی و مجالس ، برنامه هایی با اجرای زنده ، دیجی ها و بندهای موزیک می باشد.
ابعاد بلندگو DAS AUDIO ALTEA715A برابر است با : عرض 440 میلیمتر، ارتفاع 710 میلیمتر، عمق 380 میلیمتر و وزن خالص 19.5 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو DAS AUDIO ALTEA715A:
- کابینت فایر از جنس پلی پروپیلن بسیار سبک، ذوزنقه ای شکل، رنگ مشکی
- چهار دسته در طرفین جهت نصب و حمل آسان
- قابلیت استفاده بر روی سن به صورت مانیتور، گلدانی زیر بلندگو جهت استفاده ایستاده از بلندگو برروی انواع پایه ( دیواری، ایستاده و لوله ساب ) و قابلیت تکنولوژی M8 RIGGING POINT برای اتصال از سقف یا فلای
- عرض 440 میلی متر ، ارتفاع 710 میلی متر، عمق 380 میلی متر و وزن خالص 19.5 کیلوگرم
- وزن جعبه در حالت بسته بندی 23 کیلو گرم

ویژگی های فنی اسپیکر DAS AUDIO ALTEA 715A :
- بلندگو اکتیو 2WAY(دو راهه)
- امپدانس ورودی 20 کیلواهم
- توان خروجی 750 وات در حالت مداوم و1500 وات در حالت ماکزیمم PEAK
- یک عدد تیوتر 1.25 اینچ با مدل M-28
- ووفر 15 اینچ با مدل 15FV4
- پاسخ فرکانسی از 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- زاویه پرتاب عمودی 90 درجه و در حالت افقی 60 درجه
- شدت فشار صوتی برابر 132 دسیبل
- دارای دو عدد ورودی XLR و یک عدد ورودی AUX به همراه خروجی سیگنال

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات:
محصولات کمپانی DAS AUDIO در کشور اسپانیا تولید شده و تمامی محصولات و قطعات دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. محصولات در ایران از طریق نمایندگی رسمی DAS AUDIO توسط شرکت سیما صوت ایرانیان توزیع و به فروش می رسد. جهت دیدن سایر نمایندگی های کمپانی داس در سراسر جهان می توانید به سایت DAS AUDIO مراجعه نمایید. جهت خرید حضوری یا آنلاین محصولات کمپانی داس در ایران می توانید به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران یا سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
بلندگو اکتیو DAS AUDIO ALTEA 715A در ایران در بسته بندی های خاکی رنگ با شماره سریال های مجزا همراه با پارت نامبر در بسته بندی اولیه کارخانه شامل کابل برق ، بلندگو و کاتالوگ تحویل خریداران عزیز می گیرد. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی توسط کادر مجرب و آموزش دیده شرکت سیما صوت ایرانیان در دفتر مرکزی انجام می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.