ساب ووفر دبل DAS – ACTION S218A
جولای 6, 2020
بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO ALTEA 412A
جولای 7, 2020

کاربرد سیستم کنفرانس

کاربرد سیستم کنفرانس برای برگزاری جلسات،همایش می باشد. سیستم کنفرانس برای ایجاد حس راحتی و پخش بهتر صدا و تصویر در زمان اجرای جلسات مورد استفاده می باشد. استفاده از بهترین سیستم کنفرانس خیالی آسوده از برگزاری مراسمات را به همراه دارد. وقتی که در یک مجموعه یا شرکت جلسه ی مهمی برگزار می شود ، مهمترین دغدغه مسئولین مربوطه ، برگزاری بدون عیب و ایراد کنفرانس می باشد. همچنین از کاربری های سیستم کنفرانس می توان به اجراهای بدون دغدغه برای ضبط تصاویر، پخش به صورت آنلاین، کنترل سیستم کنفرانس از طریق IP، ترجمه همزمان برای جلسات بین المللی، سیستم رای گیری در شرکت هایی با مدیر عامل، اجرای همزمان جلسه و پخش تصاویر برای ارائه و خیلی موارد بیشتر اشاره نمود.

سیستم های یکپارچه بسته به نوع و کاربردهای آن در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. بنا به نیاز مصرف کننده ممکن است سیستم کنفرانس دارای قابلیت های مختلف یا فقط جهت سخنرانی طراحی و اجرا گردد. تجهیز سالن کنفرانس با استفاده از بهترین سیستم های یکپارچه صورت می گیرد و نیازهای افراد در آینده نیز مورد بررسی قرار می گیرد.

اهمیت استفاده از سیستم های کنفرانس :

در موارد متنوعی از سیستم های کنفرانس استفاده می شود که از جمله آن :

– آرشیو یا بایگانی و مستند سازی جلسات ، رای گیری ، ترجمه همزمان ، تشخیص صدا و تقویت صدا ، ضبط صدا ، ضبط تصویر و ویدئو ، انتقال صوت و تصویر. موارد اشاره شده جزء مهمترین ویژگی هایی ست که یک سیستم یکپارچه ارائه می دهد. در کنار این ویژگی ها آپشن های دیگری هم وجود دارد .در اجرای جلسه سطح وضوح ، قدرت ، یکدست بودن ، شفافیت و امکان گسترش صدا در سیستم صوتی کنفرانس مورد اهمیت می باشد.

کاربرد های سیستم کنفرانس :

سیستم های کنفرانس با توجه به توانایی که دارند در مراکز مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از مهمترین مکان های مورد استفاده ،سالن جلسات است که به صدای واضح، شفاف و به اندازه کافی بلند نیاز می باشد. کاربرد سیستم کنفرانس فقط به آرشیو سازی محدود نمی شود، بلکه زمانی که نیاز به رای گیری یا ترجمه همزمان باشد نیز مورد استفاده هستند. در مورد رای گیری می توان از سیستم کنفرانسی استفاده کرد که دارای سیستم رای گیری باشد. اما در مورد ترجمه همزمان، به جای استفاده از سیستم صوتی دارای ترجمه همزمان می توان از تجهیزات جانبی که جهت ترجمه به کار می روند استفاده کرد.

در هر صورت سیستم های صوتی و تصویری کنفرانس در مراکز مختلفی به کار می روند. به طور معمول در مورد سیستم صوتی کنفرانس زمانی که تعداد افراد شرکت کننده در جلسه بیشتر از ۱۵ نفر باشند، از سیستم صوتی برای تقویت صدای جلسه استفاده می شود.

سیستم کنفرانس اتوترکینگ در اتاق جلسات دارای ۴ تا ۵ شرکت کننده به بالا مورد استفاده قرار می گیرد. در این حالت زمانی که فرد دکمه کنسول برای سخنرانی را میزند دوربین به سمت میکروفن روشن شده می چرخد و تصاویر را باز پخش می نماید.

سیستم های کنفرانس در موارد زیر به کار می روند:

• اتاق های کنفرانس

• سالن های همایش

• اتاق جلسات

• مراکز مطبوعاتی

• کلاس های درس

• هرجایی که نیاز به برقراری ارتباط آسان با شرکت کنندگان در جلسه باشد.

در حال حاضر سیستم های کنفرانس در مراکز و سازمان های دولتی، ادارات، هتل ها، بانک ها، مؤسسات درمانی و آموزشی نصب شده و مورد استفاده قرار می گیرند. جهت بازدید از پروژه های سیما صوت ایرانیان اینجا کلیک کنید.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.