بلندگوی دکوراتیو(PASSIVE) DAS AUDIO ARCO-4T
نوامبر 7, 2020
بلندگوی پسیو DAS AUDIO-ARCO-24-T
نوامبر 8, 2020

طراحی سالن کنفرانس + سالن همایش و آمفی تئاتر

منظور از سالن کنفرانس چیست؟

سالن کنفرانس بر اساس نیاز سخنران، کنفرانس، شنونده و نحوه بر قراری ارتباط بین آن ها طراحی می شود. در سالن کفرانس می توانید محصولات خود را به مشتریان معرفی نمایید و یا با همکاران و افراد هم رشته در این زمینه در حال صحبت باشید. سالن کنفرانس مکانی برای اتفاقات بزرگ است که امکان ارتباط بدون هواس پرتی در مورد موارد مختلف را فراهم می کند. هدف اصلی از طراحی سالن کنفرانس بر قراری ارتباط موثر و شنیده و دیده شدن افراد و پیام های آنها است. سالن کنفرانس محیطی امن و ساکت جهت برقراری ارتباط بین افراد مختلف حتی با موقعیت های فیزیکی متفاوت خواهد بود که می تواند به شما در معرفی بهتر شرکت و محصولات یاری برساند. “هدف مشترک” در سالن کنفرانس از اصلی ترین دلایل طراحی سالن کنفرانس به شمار می اید.

طراحی سالن ویدئو کنفرانس

تفاوت اصلی در زمان طراحی سالن کنفرانس و ویدئو کنفرانس بهره مندی از وسایل ارتباط ویدئویی، ضبط و پخش تصاویر به صورت زنده و انتقال صدا و مولتی مدیا بر پایه اترنت است. طراحی سالن ویدئو کنفرانس برای برقرای ارتباط تصویری و انتقال داده ها توسط اسمارت برد، تبلت و لب تاب صورت می گیرد.

5 وسیله اصلی در تجهیز سالن کنفرانس

1– صفحه نمایش سالن کنفرانس

اولین چیزی که هنگام ورود به اتاق کنفرانس متوجه آن می‌شوید صفحه نمایش است. این بخش «بصری» اتاق کنفرانس ویدئویی و صوتی است و یکی از ابزارهای اصلی همکاری است. صفحه نمایش چیزی است که به شما امکان می‌دهد همکاران خود را در مکان‌های دیگر ببینید، ارائه‌ها را مشاهده کنید و صفحه نمایش را از لپ‌تاپ، تبلت و حتی تلفن‌های هوشمند به اشتراک بگذارید.

2- ویدئو کنفرانس

برای ارتباطات چندجانبه با استفاده از نمایشگر ویدئو استفاده می‌شود. برای کسانی که هنوز ترجیح می‌دهند رودررو با همکاران کار کنند، کنفرانس ویدئویی بهترین گزینه شما در دنیای دیجیتال است. در این سیستم از دوربین‌های اتوترکینگ PTZ استفاده می‌شود که بهترین کاربری و کیفیت تصویر در زمان پخش و ارسال تصویر دارند.

3- میکروفون و اسپیکر

میکروفن و بلندگو افزودنی مهمی برای سالن کنفرانس صوتی و تصویری هستند. بسته به اینکه قصد استفاده از کدام ویژگی‌های فضایی را دارید.

4- قابلیت اتصال

اتصال سیمی، اتصال بی‌سیم و یک اتصال ترکیبی بین با سیم و بی‌سیم وجود دارد.

5- برد دیجیتال هوشمند

وایت‌برد تعاملی ابزاری عالی برای افزودن به سیستم تجهیزات سالن کنفرانس شماست. وایت‌بردهای تعاملی به شما این امکان را می‌دهند که مستقیماً روی تخته سفید با رنگ‌های مختلف بنویسید و آنها را در صفحات وب یا اسناد حاشیه‌نویسی کنید.


بهترین طراحی سالن کنفرانس چیست؟

اگر تصمیم گرفته اید مسیر بازسازی یا طراحی سالن کنفرانس/ همایش، آمفی تئاتر خود را طی کنید، ممکن است از خود بپرسید “سالن خوب چگونه طراحی می شود؟” سالن کنفرانس/ همایش علاوه بر سادگی با توجه به جزئیات ارائه شده در سالن هم تعریف می شود. طراحی سالن باید به اندازه کافی زیبا باشد تا راحت و جالب باشد، اما به همان اندازه باید، ساده باشد که کسانی که از اتاق استفاده می کنند بتوانند به ارائه ی محصولات و نظریات بپردازند.

طراحی سالن همایش

در زمان طراحی سالن همایش از میکروفن بی سیم استفاده می شود تا سخنران بتواند در محیط حرکت کند و ارتباط بهتری با شنونده بر قرار نماید. تفاوت اصلی طراحی سالن همایش با سالن کنفرانس، مشارکت در زمان ارائه است. در طراحی سالن کنفرانس باید از چندین میکرفون کنفرانس برای مشارکت کلیه افراد شرکت کننده در سالن استفاده نمایید. هنگام طراحی سالن همایش بیشتر تمرکز بر روی اجرای مجری برنامه خواهد بود و 1 یا 2 میکروفن بی سیم اضافه جهت پخش بهتر صدای مهمان ها یا افراد شرکت کننده در بحث، نیاز سالن را برطرف می کند.

طراحی آمفی تئاتر

زمان تجهیز سالن آمفی تئاتر ما نیازمند میکروفن های هدمیک برای نقش آفرینان و میکروفن های مخصوص ساز خواهیم بود. استفاده از نور پردازی حرفه ای برای داشتن صحنه ای زیبا تر در سالن آمفی تئاتر از نقاط تمایز آن با سالن همایش/ کنفرانس خواهد بود.

در بقیه موارد طراحی، هر سه مورد نام برده شده یکسان هستند.


سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویرسیما صوت ایرانیان سیستم کنفرانس معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی تهران، سیستم کنفرانس، سیستم تصویر برداری، فیلم برداری، سالن کنفرانس، سالن همایش، اسپیکر دکوراتیو، بلندگو دیواری، بلندگو دکوری،ویدئو پروژکتورتجهیز سالن کنفرانس شرکت حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

یک جلسه موفق، به توانایی استفاده از بهترین امکانات در طراحی، خدمات و همچنین فناوری و پایداری بستگی دارد.


تناسب فضا و طراحی سالن کنفرانس

اول از همه، مطمئن شوید که هر کاری که انجام می دهید متناسب با فضا باشد. تناسب فضا را با استفاده از پرده نمایش بزرگ، تلویزیون بزرگ یا سیستم صوت با قدرت زیاد بر هم نریزید. سیستم صوت مناسب با فضا تهیه کنید تا به گوش ها آسیب نرساند. مانیتورهای کوچک تصاویر را بدون کیفیت و متن ها را شاید به خوبی نمایش ندهند.

مراحل طراحی سالن کنفرانس

برای داشتن سالن کنفرانس با تمام قابلیتها و خصوصویات یک سالن کنفرانس ایده آل باید ابتدا به طراحی زیر سازی سالن بپردازیم و دکوراسیون را اجرا نماییم. اجرای سقف و دیوار های آکوستیک، موکت های ضد حریق، نور پردازی سالن و زیبایی و انتخاب رنگ های اصلی در طرح از موارد اولیه هستند.

اولین سوالی که باید از خود بپرسید این است: 
هدف از طراحی این سالن چیست؟
آیا صرفاً برای کنفرانس های ویدئویی خواهد بود یا چندین کاربرد خواهد داشت؟ 
از آنجایی که به احتمال زیاد چندین کاربرد خواهد داشت، این کاربردها چیست؟ 
انواع دیگر جلسات، آموزش، مهمانی های اداری؟

طراحی سه بعدی سالن کنفرانس(سه مرحله طراحی قبل از اجرا)

اولین قدم طراحی سالن کنفرانس، مشاوره با طراح سالن و تهیه نقشه های اولیه برای تجهیز و راه اندازی سالن است. برای سالن های بزرگ مانند آمفی تئاتر و سالن همایش از سیستم های صوت حرفه ای مانند لاین اری استفاده می شود که این مورد توسط تیم طراحی سیستم صوت و از طریق نرم افزارهای مخصوص این کار بررسی و بهترین نوع چیدمان و کاربردی ترین بلندگو برای شما انتخاب خواهدشد. بعد از تایید نقشه های اولیه در مرحله دوم طراحی سه بعدی سالن کنفرانس و نمایش جزئیات سالن به کارفرما انجام می گیرد.

در مرحله سوم طراحی و بعد از تایید طرحهای ارائه شده از سمت کارفرما، پروژه به دست تیم نصب واگذار شده و مجموعه شما راه اندازی می شود. از مهم ترین موارد طراحی سالن کنفرانس، گارانتی و خدمات پس از فروش محصولات است. که این مورد هم توسط تیم طراح و حرفه ای سیما صوت ایرانیان به بهترین روش انجام می گیرد.

طراحی سه بعدی سالن کنفرانس
طراحی سالن کنفرانس تیپ (4 سالن) شرکت مکو

مسیر کابل کشی قبل طراحی سالن کنفرانس

مسیر سیم کشی مورد نیاز برقراری اتصالات به سه قسمت تقسیم می شوند :

– مسیر سقفی؛ که شامل کابل های مربوط به بلندگو و نمایشگر است.

-مسیر کابل کشی کف؛ شامل کابل مربوط به سیستم Video Conference ، Audio Conference ،VSP ،LAN و برق است.

-مسیر کابل کشی،درون میز کنفرانس که از کف تغذیه می شوند.

مسیر سقفی و کفی باید قبل از عملیات دکوراتیو ایجاد شوند و میز کنفرانس نیز باید به گونه ای طراحی شده باشد که کابل های مورد نیاز را بتوان به راحتی عبور داد.

آکوستیک در طراحی سالن کنفرانس

استفاده از دیوار آکوستیک امکان بهره بری بیشتر از سیسم صوت سالن کنفرانس، را برای شما به همراه دارد. دیوار پوش سالن کنفرانس، از بازتاب صدا، انتقال صدا به بیرون و بلعکس جلوگیری می کند. سازه های آکوستیک مخصوص سقف و کفپوش سالن کنفرانس از گزینه های دیگه برای طراحی سالن کنفرانس با بهترین کاربری را دارد.

در مرحله بعدی به تجهیزات لازم در زمان راه اندازی سالن کنفرانس یا سیستم ویدئو کنفرانس می رسیم، تهیه تلویزیون یا وال ال ای دی (WALL LED)، استفاده از دوربین PTZ با کیفیت FULLHD، سیستم کنفرانس متشکل از میکروفن کنفرانس رئیس، میکروفن شرکت کننده ، منبع تغذیه و سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس برای پخش بهتر صدا و میکروفن برای ضبط از مواردی است که در زمان راه اندازی سالن کنفرانس باید به آن بپردازیم. در ادامه در مورد موارد گفته شده اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار می دهیم.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

طراحی سالن کنفرانس مدرن

سالن کنفرانس با استفاده از تکنولوژی روز به سمت سیستم های IT و کنترل مرکزی روی آورده است. از جمله مسائل مهمی که در ساختار یک سالن کنفرانس در نظر گرفته می شود، مواردی مانند مستند سازی ،کنترل مرکزی ، سهولت عملکرد و قابلیت ارتباط با نقاط فیزیکی دیگر را می توان نام برد. استفاده از سیستم کنفرانس بدون سیم و تجهیزات کنفرانس مجهز به سیستم NDI این امکان را فراهم می کند که از طریق فضای ابری با سایر شرکت کنندگان در جلسه در ارتباط باشید.

سیستم ویدئو کنفرانس بهترین انتخاب برای طراحی سالن کنفرانس مدرن به شمار می رود. برای راه اندازی سالن ویدئو کنفرانس باید تجهیزات مدرن و پیشرفته تری از سیستم کنفرانس های قدیمی داشته باشید.

سیستم نمایشگر (پخش تصویر سالن کنفرانس)

سیستم پخش تصویر سالن کنفرانس بر حسب اندازه سالن کنفرانس و کاربرد آن در نظر گرفته می شوند. سیستم پرده نمایش ویدئو پروژکتور (Video Projector) و مانیتور (Plasma/LCD Display) از انواع سیستم نمایش در سالن کنفرانس به شمار می آیند. برای سالن کنفرانس متوسط تا بزرگ سیستم ویدئو پروژکتور (Data Projector) و مانیتور سیستم پخش تصویر (Plasma/LCD Display)؛ برای سالن کنفرانس کوچک مورد استفاده است.

با توجه به نوع کاربری و ابعاد سالن می توانید از اسمارت برد (اشتراک گذاری مالتی مدیا) و تلویزیون WALLLED استفاده نمایید. توسط سیستم پخش سالن کنفرانس، تصاویر و مطالب به اشتراک گذاشته شده روی مانیتور و پرده نمایش قابل مشاهده هستند.

تجهیز سالن کنفرانس پالایشگاه گاز بید بلند خلیج فارس(تهران)

مانیتور کنفرانس چیست؟

این سوالی است که در ابتدا با آن روبرو خواهیم بود. مانیتوریینگ در معنای عام یعنی نمایش انواع داده ها بر روی یک صفحه نمایش (مانیتور). اما آنچه برای مانیتورینگ در یک جلسه نیاز داریم مانیتور کنفرانس است. مانیتور کنفرانس را به صورت خلاصه می توان به این صورت تعریف کرد: یک صفحه نمایش مناسب بر روی میز جلسات جهت نمایش داده ها و گزارش ها از طریق یک ارتباط ویدئویی و صوتی دوسویه. از طریق مانیتور کنفرانس میتوانید به راحتی جلسات خود را مدیریت و یک جلسه مفید و بهینه را برای شرکت و سازمان خود برگزار کنید.

موارد و فاکتورهای متعددی برای انتخاب یک مانیتور کنفرانس وجود دارد که برای تجهیز یک سالن کنفرانس باید به آن ها توجه کرد. از جمله محیط سالن کنفرانس، کاربری آن، کیفیت صوت و تصویر و سایر فاکتورهای دیگر. حال این سوال مطرح می شود که به طور کلی مزایای استفاده از مانیتور کنفرانس چیست؟ نحوه انتخاب یک مانیتور کنفرانس چگونه است؟

سیستم ضبط و پخش تصویر

سیستم ضبط و پخش تصویر VCR برای پخش تصاویر از طریق نوارهای VHS و سیستم DVD/DVR/VCD PLAYER برای پخش تصاویر از طریق لوح های فشرده استفاده می شود. این امکانات تمامی بسترهای سیستم تصویری معمول را پوشش می دهد ، اگرچه استفاده از سیستم های VCR هر روز کمرنگ تر شده و سیستم های لوح فشرده ( HD/DVD/CD ) مورد استفاده بیشتری دارند ، ولی امکان نمایش تصویر از هر دو طریق بخصوص در سالن های آمفی تئاتر توصیه می شود .

سیستم پخش تصویر سالن کنفرانس شامل موارد ذیل است:

1.خروجی پورت RGB کامپیوترهای Laptop به پورت VSB

2. سیستم ویدئو کنفرانس

سیستم ویدئو کنفرانس اتوترکینگ

در سیستم اتوترکینگ زمانی که شرکت کننده برای صحبت کلید میکرفون خود را فشار دهد، دوربین ها به صورت خودکار به طرف او چرخیده و در این صورت نیازی به اپراتور نیست. خروجی سیستم به یکی از سیستم های VCR و یا DVD برای ضبط متصل می شوند. در زمان ویدئو کنفرانس تصاویر شرکت کنندگان را می توان بر روی نمایشگر نمایش داد. برای مثال ریاست جلسه می تواند بدون نیاز به حضور فیزیکی در یک جلسه از طریق ویدئو کنفرانس هم در جریان گفتمان جلسه قرار گیرد.

aver ptc 300u- Auto Tracking Cameras

سیستم VSP ( Video & Sound Projection ) و شبکه LAN

از طریق سیستم VSP یک شرکت کننده می تواند صفحه نمایش رایانه خود را از طریق نمایشگرِ سالن کنفرانس، به اشتراک بگذارد. انتخاب فرد نمایش دهنده توسط کلید هایی که برای همین منظور کارگذاری می شوند توسط ریاست جلسه انجام می گیرد .ریاست جلسه می تواند ایستگاه نمایش دهنده را مستقیماً، انتخاب کند . به این ترتیب جابجایی شرکت کنندگان برای نمایش تصویر رایانه ای لزومی ندارد و هر شرکت کننده از جایگاه خود می تواند تصویر و صوت رایانه را در سالن کنفرانس، نمایش دهد. در این سیستم ورودی Sound مربوط به صدای رایانه بوده و از بلندگوهای نصب شده درسالن پخش خواهد شد. صدای سخنگو نیز از طریق میکروفون کنفرانس پخش می شود.

به این ترتیب قابلیت نمایش برنامه مالتی مدیا (Multi-Media) نیز موجود است. لازم به ذکر است این سیستم کاملاً سخت افزاری بوده و نیاز به هیچگونه نصب نرم فزار بر روی سیستم های رایانه ای شرکت کنندگان ندارد. برای برقراری سیستم LAN یک دستگاه سوئیچر مجزا که دارای تعداد پورت های کافی است، استفاده می شود. این سوئیچر در صورت نیاز، از طریق پورت های Uplink به شبکه اصلی متصل می شود تا امکان استفاده از شبکه و یا اینترنت داخلی سازمان را به شرکت کنندگان بدهد. سیستم VSP و LAN هر دو به همراه پریز برق در یک پانل مخصوص کارگزاری شده و معمولاً برای هر دو نفر شرکت کننده یک پانل در نظر گرفته می شود. برای اتصال به شبکه کافی است که پریز LAN موجود در همین پانل استفاده شود.


هنگام طراحی سالن کنفرانس از تیم های حرفه ای و موفق در این زمینه استفاده نمایید. سیما صوت ایرانیان مجری صفر تا صد طراحی سالن کنفرانس؛ از ابتدای طراحی سالن با مشاوره رایگان همراه شما خواهد بود. تیم حرفه ای نصب و راه اندازی سیستم کنفرانس به همراه تیم دکوراسیون سالن کنفرانس و طراحی سه بعدی سالن کنفرانس آماده ارائه بهترین طراحی سالن برای شما خواهند بود. برای مشاوره رایگان با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


اجزای اصلی طراحی سالن کنفرانس

میکروفن کنفرانس

اصلی ترین نوع میکروفون که در سالن کنفرانس استفاده می شود، میکروفن رومیزی گردن غازی یا Goose Neck هستند. میکروفن کنفرانس Goose Neck در اندازه های مختلف ساخته می شود که عموما این اندازه بین ۲۵ الی ۴۵ سانت می باشد. در بعضی از محصولات این ابعاد متغیر می باشد. در بالا ترین نقطه این میکروفن، کپسول میکروفن تعبيه شده که این کپسول با یک نویز گیر پوشیده شده است و قادر به جذب صدای سخنران می باشد. لازم به ذکر می باشد که سیستم کنفرانس بنا به نیاز سالن و تعداد شرکت کنندگان نصب و راه اندازی می شود و میکروفن کنفرانس به صورت سری به یکدیگر متصل و در نهایت به مرکز کنترل و یا منبع تغذيه سیستم کنفرانس متصل می شود.

مرکز کنترل در دستگاه فوق دستگاهی است که میکروفن کنفرانس به آن متصل و تغذیه می شوند مرکز کنترل قابلیت های متفاوتی در مدیریت صوت سالن کنفرانس را دارد. کنسول کنفرانس جهت دریافت صدای سخنران تعبیه شده است. کیفیت این قطعه از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا صدایی که در سالن پخش می شود انعکاس صدای ورودی است و هرچه صدایی که گرفته می شود رساتر بوده و کیفیت بالاتری داشته باشد، صدایی که در سالن کنفرانس شنیده می شود نیز مفهوم و یکنواخت خواهد بود.

سیستم های ویدئو کنفرانس (بخش اول)|سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر

سیسیتم صوت سالن کنفرانس

سیستم صوت جانبی سالن کنفرانس که صدای سالن را تامین می کند به دو دسته تقسیم می شود. سیستم صوت برای پخش بهتر صدا و برای دریافت صدا در سالن کنفرانس/ سالن همایش استفاده می شود. از طریق بلندگو نصب شده در سالن کنفرانس/ سالن همایش صدا پخش می شود و میکروفون کنفرانس برای دریافت صدا است.

این سیستم ها باید کاملاً از همدیگر تفکیک شده باشند تا مسئله Echoing ( پژواک-نویز- فیدبک ) در سالن بوجود نیاید.

صوت مربوط به سیستم های DVD/DVR/VCD PLAYER ، رایانه، VCR Player،Cassette Player و میکروفون بی سیم یقه ای یا میکروفن دستی پس از اتصال به میکسر؛ به آمپلی فایر منتقل شده و از طریق بلندگو پخش می شود.

برخی از این سیستم ها به صورت Mono ، برخی به صورت Stereo و برخی دیگر به صورت کاربری جدید dts ( Digital Surround System ) هستند که برای داشتن صدا، آمپلی فایر باید قابلیت پخش موارد بالا را داشته باشد.-امروزه اکثر شرکت ها لوح های فشرده خود را با قابلیت پخش dts ارائه می دهند تا تاثیر بازاریابی مورد نظر را اعمال کنند.

ضبط صدا برای مستند سازی بر روی سیستم نوار کاست ، DVR و یا VHS انجام می گیرد. مستند سازی صوتی و تصویری به طور کامل به صورت ایندکس شده با قابلیت بیش از 300 ساعت ضبط بر روی هارد دیسکت انجام می گیرد.

سالن کنفرانس شرکت نوین ایده فاخر ایرانیان مشاوره، طراحی و اجرا سیستم کنفرانس سنهایزر و سسیستم ویدئو کنفرانس با دوربین FULLHD

انواع بلندگو سیستم صوتی سالن کنفرانس

باتوجه‌ به تنوع بالا در بلندگو‌ سیستم کنفرانس می‌توان گفت که دست طراحان سالن کنفرانس در این امر کاملاً باز گذاشته شده تا بتوانند بهترین سیستم صوتی سالن کنفرانس بر اساس تعداد افراد، متراژ، احجامی که صدا را می‌شکنند و نوع گفتار و پخش صدا در محیط (سخنرانی، پخش موزیک و فیلم) مشخص نمایند.

بلندگوهای دکوراتیو از جمله، سیستم‌ صوت جانبی به شمار می‌آیند. بلندگو دیواری و بلندگو سقفی (توسط بست‌های مخصوص یا استفاده از باکس به محل وصل می شوند) و صدا به‌خوبی در فضا پخش خواهد شد. در اسپیکر سقفی پخش صدا از بالا به‌صورت قیفی، امکان شنیده‌شدن صدا در بهترین حالت را فراهم می‌کند. اما اگر ارتفاع سقف سالن کنفرانس بلند بود می‌توانیم از اسپیکر دیواری برای سیستم صوتی جانبی کنفرانس استفاده کنیم. بلندگو دیواری بسته به متراژ سالن می‌توانند بزرگ یا کوچک انتخاب شوند که مسئله توسط متخصصان و طراح سالن کنفرانس بررسی و اعمال می‌شود.

دیوارهای شکسته و وجود میز و صندلی در سالن کنفرانس صدای جاری در محیط را شکسته و امکان رسیدن کامل صدا به انتها سالن نخواهد بود در این موارد از سیستم صوت کنفرانس در چهارگوشه سالن استفاده می‌کنیم. متخصصین صدا، شرکت سیما صوت ایرانیان با بررسی دقیق توسط نرم‌افزارهای خاص تعداد بلندگو و مقدار وات لازم برای سالن کنفرانس شما را تشخیص خواهند داد. استفاده از بلندگو حرفه ای و یا لاین اری از محصولات مورداستفاده در سالن‌ کنفرانس های بزرگ هستند. ساب ووفر دسته دیگری از بلندگو های پخش صدای بیس یا پایین است. این محصول بیشتر برای اجرای صوت در آمفی‌تئاتر، سینما، هیئت و مراکز بزرگ مورداستفاده است. در این مراکز از موزیک هم در کنار مراسم سخنرانی یا زمان پخش موسیقی فیلم استفاده می‌شود.

سیستم ویدئو کنفرانس یا سیستم کنفرانس

کنفرانس ویدئویی در حال تبدیل شدن به یک روش ارتباطی قابل دوام برای مشاغل کوچک و بزرگ است، اما درک دقیق مزایا و معایب آن بسیار مهم است. کنفرانس ویدئویی روشی برای ارتباط است که از وب برای اتصال گروهی از افراد، از طریق ویدیو و صوت زنده استفاده می کند. کنفرانس‌ ویدئویی با کمک نرم‌افزارها و خدمات کنفرانس ویدیویی مانند FreeConferenceCall.com، join.me یا GoToMeeting برگزار می‌شوند.

تجهیز سالن کنفرانس شرکت حمل و نقل داخلی کالای کشور|سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر کانون حمل و نقل کالای ایرانی- سیستم کنفرانس ، سیستم نور پردازی ، سیستم تصویر برداری، سیستم صوت سیستم پخش تصویر

سیستم ویدئو کنفرانس چیست؟

ویدئو کنفرانس یک فناوری آنلاین است که به کاربران در مکان‌های مختلف اجازه می‌دهد تا بدون نیاز به جابجایی، جلسات را به صورت رو در رو برگزار کنند. این فناوری به ویژه برای کاربران تجاری در شهرهای مختلف یا حتی کشورهای مختلف مناسب است زیرا باعث صرفه جویی در زمان، هزینه ها و دردسرهای مرتبط با سفرهای کاری می شود.

موارد استفاده از ویدئو کنفرانس شامل برگزاری جلسات روتین، مذاکره در مورد معاملات تجاری و مصاحبه با نامزدهای شغلی است.

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.