خرید باند خرید بلندگو پسیو DAS AUDIO ALTEA 712|بلندگو پسیو، بلندگو، خرید بلندگو، خرید اسپیکر، خرید باند، سیما صوت ایرانیان، نمایندگی باند داس، سیستم صوت داس، خرید محصولات داس، فروش محصولات داسD.A.S AUDIO , D.A.S
بلندگو پسیو Dasaudio-Altea-712
جولای 19, 2020
بلندگو اکتیو DAS – ACTION 415 A
جولای 20, 2020

تجهیزات جانبی سیستم های کنفرانس

لوازم و ابزار جانبی همیشه تکمیل کننده تجهیزات مختلف و همگام کننده آنها با سایر نیاز های خاص ما می باشد . لوازم و ابزار جانبی در سیستم های کنفرانس به شما کمک می کند تا از مجموعه بیشترین بازده را در یافت نمایید .

ماژول های رومیزی یا همان VSP باکس هایی هستند که بر روی میز های کنفرانس تعبیه می شوند و امکاناتی از قبیل پورت های USB , LAN , HDMI , AUX , و پورت انصال به برق را تامین می کند .

این باکس ها یکی از مهمترین اغلام کار شده بر روی میز های کنفرانس می باشند که با اشکال مختلفی تولید می شوند و روز به روز بر زیبایی آن ها افزوده می شود.

تجهیزات جانبی سیستم های کنفرانس

اسپیکر ها و به علاوه آمپلی فایرها

باندها و بلندگوهای سقفی و دیواری دکوراتیو به منظور تقویت و بهبود صوت سالن کنفرانس مورد استفاده قرار می گیرند. انتخاب نوع باند و بلندگوی سقفی یا دیواری یا ایستاده یا رومیزی بسته به چیدمان و طراحی سیستم صوتی اتاق کنفرانس تغییر می کند و با توجه به تنوع زیاد این اسپیکرها ، زمان انتخاب با حوزه گسترده ایی از این کالا مواجه می شویم.

بطور مقایسه ایی اگر به بلندگو ها نگاه کنیم ، بلندگو های سقفی و دیواری قابلیت مشابهی در یکسان سازی صدای پخش شده دارند و با توجه به ماهیت دکوراتیو بودنشان ، بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند.

پاور میکسر

پاور میکسرها از دیگر تجهیزات جانبی سیستم صوت اتاق کنفرانس هستند که ورودیهای بسیاری روی آن تعبیه شده تا تجهیزات جانبی مختلفی مانند منابع صوتی، میکروفونها و پلیرها به آن متصل و از این طریق کنترل شوند .

سیستم تصویربرداری و نمایش تصویر

تصویر برداری در سالن های کنفرانس به دو صورت دستی و اتوماتیک انجام می شود که در سیستم دستی ، یک اپراتور توسط کیبورد چرخش و تصوربرداری دوربین را کنترل می کند در حالیکه در حالت اتوترک ، دوربین به طور اتوماتیک از شخصی که در حال سخنرانی است، فیلم برداری می کند و فرد سخنگو را پیدا می کند.

این سیستم همچنین شامل مانیتورهای کوچک رومیزی ، صفحه نمایش های بزرگ نصب شده روی دیوار یا حتی ویدئو پروژکتور برای نمایش تصاویر ضبط شده یا هرنوع تصویر و ویدئو دیگری که باید در جلسه نمایش داده شود ، می باشد .

سیستم ضبط و رکورد

این سیستم جهت ضبط و رکورد تصاویر و سخنرانی ها مورد استفاده قرار می گیرد تا اشخاص مجاز بتوانند به آن مراجعه کرده و بخش های مورد نیاز را بازبینی کنند. امنیت این مستندات بسیار مهم است به همین علت سیستم های امنیتی قابل اطمینانی برای آنها طراحی می شود تا افزاد غیرمجاز نتوانند به این سیستم ها دسترسی داشته باشند .

جهت مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس با شماره 02188860021 تماس بگیرید.