بلندگو ساب ووفر لاین‌اری داس کاردیوید DAS AUDIO ARA

بلندگو اکتیو لاین‌ اری DAS AUDIO LARA
می 23, 2022
بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA
بلندگو ساب ووفر لاین اری DAS LINE ARRAY LARA-SUB
می 26, 2022

بلندگو ساب ووفر لاین‌اری داس کاردیوید DAS AUDIO ARA

بلندگو اکتیو، لاین‌اری DAS AUDIO LARA

بلندگو ساب ووفر لاین‌اری داس کاردیوید DAS AUDIO ARA

ساب ووفر لاین اری داس لارا


DAS AUDIO LARA SUB

بلندگو لاین اری لارا


DAS AUDIO LARA

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

ساب ووفر لاین اری داس سارا


DAS AUDIO SARA SUB

لاین اری داس سارا


DAS AUDIO SARA

سری ARA خانواده ای از محصولات خود تغذیه (self-powered products) است که شامل جدیدترین و پیشرفته ترین پاور پک ها از نظر فناوری سیستم پلتفرم DSP بسیار قدرتمند که با فرکانس 96 کیلوهرتز کار می کند همچنین می توانید بلندگو سری آرا داس را کنترل و نظارت نمایید. نرم افزار ALMA , DASmai ابزار اختصاصی برای تنظیم، کنترل و بهینه سازی است.

بلندگو لان اری داس از طریق ریجینگ (مهره های مخصوص به هم وصل می شوند) که برای اتصال لاین رای سارا و لارا به ساب ووفر از این سیستم استفاده می شود. در سری ARA برای نصب و ARRAY کردن از روش FSS TM استفاده شده که می‌توانید با استفاده از سه‌نقطه اتصال به‌راحتی و با سرعت بیشتری یونیت‌ها را به هم متصل نمایید.

self-powered products چیست؟

برای کار کردن به منبع انرژی خارجی برای کار نیاز ندارند، زیرا منبع انرژی خود را دارنددستگاه های خود تغذیه چیست؟دستگاه های خود تغذیه از قدرت سیگنال ورودی برای تغذیه دستگاه استفاده می کنند.

لاین اری داس DAS AUDIO LARA

کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO در می 2022، بلندگو و ساب ووفر جدید: لاین‌اری، اکتیو، کاردیوید D.A.S LARA را معرفی نمود. این اسپیکر دارای طراحی متقارن 4 طرفه (4WAY) بودهه وSPL بالایی را ارائه می دهد. یک بلندگو لاین‌اری، کاردیوید جدید که با LARA SUB همراه می‌شود. همچنین نرم‌افزار کنترل و نظارت سیستم ALMA و DASaim به آن ملحق شده است که برای تنظیمات صوتی و DSP همچنین مقدار قدرت هر یونیت به صورت مجزا کاربرد دارد. سری مدرن DAS LARA تغییر قابل‌توجهی‌ای برای کمپانی DAS خواهد بود زیرا که تمام اجزای LARA برای کمک به حداکثر رساندن کارایی سیستم، به‌صورت سفارشی طراحی و ساخته شده‌اند. این اتفاق باعث شده تا باند لاین اری LARA پوشش عالی، کیفیت صدا منسجم، گستردگی کاردیوید و در انتها نتیجه ای چشمگیر، تمیز و بسیار کارآمد به همراه داشته باشد. در اسپیکر لاین اری LARA کنترل و مانیتورینگ برای هر یونیت به‌صورت مجزا در نظر گرفته شده است. همچنین خود‌‌موقعیت‌یابی و آرایش خودکار در لاین‌اری، برای گروه‌های بلندگو ( اسپیکر و ساب ووفر) به‌صورت تکی ارائه شده است.برای هماهنگی و خرید بلندگو و ساب ووفر لاین‌اری، کاردیوید D.A.S LARA می توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید.



خرید بلندگو لاین اری داس DAS AUDIO LARA

جهت آگاهی از قیمت خرید لاین‌ اری داس DAS AUDIO ARA می‌توانید با تیم فروش حرفه ای ما با شماره 02188860021 و شماره واتس آپ 09011950518 در تماس باشید. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی D.A.S در ایران است و بلندگو لاین اری DAS ARA با گارانتی یک ساله و خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می‌نماید.

  • بلندگو پسیو داس DAS AUDIO ALTEA 415

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است