خرید بلندگو اکتیو و مانیتور داس مدل DAS AUDIO VANTEC 15 A، سیما صوت ایرانیان|بلندگو مانیتورینگ، اسپیکر مانیتورینگ، بلندگو D.A.S AUDIO VANTEC 15
بلندگو اکتیو داس DAS Audio VANTEC 15A
اکتبر 26, 2020
سیما صوت ایرانیان|نماینده رسمی کمپانی D.A.S درایران|بلندگو دکوراتیو داس|اسپیکر اکتیو DAS|لاین اری داس|بلندگو پسیو|DAS AUDIO|قیمت DAS
بلندگو داس اکشن DAS AUDIO ACTION
اکتبر 26, 2020

بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC

خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC

بلندگو داس ونتک اکتیو و پسیو (Speaker Active & Passive)، ساب ووفر (Subwoofer)، لاین اری (Line Array)


برای خرید بلندگو داس Das Audio VANTEC با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


برای خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC با شماره 02188860021 تماس بگیرید.



سری بلندگو داس ونتک das audio series vantec


خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC
خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC

خرید بلندگو داس ونتک DAS AUDIO VANTEC

بلندگو داس ونتک  DAS AUDIO VANTEC دارای 8 مدل با قدرت و کیفیت و ابعاد مختلف بوده که DAS AUDIO VANTEC شامل بلندگو های 12 و 15 اینچ و ساب ووفر دبل 15 اینچ همچنین یک سیستم ساب ووفر 18 اینچ است.

بلندگو das-audio-series-vantec طوری طراحی شده اند که هم توان نصب ثابت ، هم امکان حمل و قابلیت نصب بصورت لاین اری LINE ARREY دارد. بلندگو اکتیو داس DAS AUDIO VANTEC، اسپیکر پسیو داس DAS VANTEC ، لاین اری LINE ARRAY VANTEC ، ساب ووفر اکتیو SUBWOOFER VANTEC و پسیو داس همگی در سری بلندگو داس ونتک DAS AUDIO SERIES VANTEC قرار گرفته اند. که قابلیت ست شدن با هم و کنترل از طریق اپلیکیشن را هم ارائه می دهند.

بلندگو داس Das Audio VANTEC
بلندگو داس Das Audio VANTEC

از بلندگو داس D.A.S VANTEC می توان به 1DASAUDIO-VANTEC12 , DAS audo-VANTEC-15 , DAS AUDIO-VANTEC-12A و مدل های بلندگو لاین اری ونتک LINE ARRAY DAS VANTEC-20 اشاره نمود. گستردگی محصولات در این سری از نقطه های قوت در دسته محصولات DAS AUDIO است. وجود لاین اری (line array) و ساب ووفر ونتک (subwoofer) در سری بلندگو ونتک داس DAS AUDIO VANTEC SERIESS آن را پرکاربرد کرده است.

ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC

ساب ووفر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC برای تولید صدای بم و حجم دادن صدای بلندگو استفاده می شوند. از لاین اری هایی (line array) DAS AUDIO VANTEC مدل : DAS AUDIO VANTEC 20 A از محبوب ترین لاین اری های تولید DAS AUDIO است. بلندگو لاین اری با تولید صدای یک نواخت و شفاف از جمله محصولات جدید در سیستم های صوتی به شمار می آیند که طرفدارن زیادی در سرتاسر جهان دارند.

DAS-AUDIO-VANTEC-18A-

لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC با تولید صدایی کاملا یکسان و به طور یکنواخت در تمام سالن به راحتی می توانند فضاهای بزرگ و محیط های باز را تحت پوشش گسترده صدای خروجی قرار دهند.شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمی محصولات داس DAS AUDIO در ایران بوده و بلندگو داس ونتک DAS AUDIO VANTEC همراه با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

بلندگو داس ونتک das audio series vantec

بلندگو داس ونتک das audio series vantec

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A پر فروش ترین DAS AUDIO VANTEC

بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC 20A اکتیو بوده و با وجود امپلی فایر تعبیه شده در پشت دستگاه دیگر احتیاجی به امپلی مجزا نخواهد داشت. این امپلی دارای قدرت بالا با عمکردی شگفت انگیز است که از آن جمله می توان به کانکتور ورودی و یک خروجی XLR همچنین ورودی برق پاورکن به همراه لینک برق نام برد. توسط این لینک برق می توان تعداد زیادی اسپیکر تنها با یک ورودی تغذیه نمود. این امپلی فایر (تقویت کننده) دارای قدرت بالا دارای منو قوی و اکولایزر دستی و مدیریت بلندگو در آن است که به وسیله نمایشگر گرافیکی تعبیه شده قابل تنظیم است.

این مقدار با وجود سر ولوم های چرخش و فشاری قابل تنظیم است. کلاس توپولوژی اسپیکر DAS AUDIO VANTEC 20A برابر D می باشد. اسپیکر لاین اری داس DAS AUDIO VANTEC 20A دارای توان خروجی در بالاترین حالت 1500 وات و در حالت عادی برابر 750 وات می باشد.

بلندگو لاین اری داس ونتک D.A.S VANTEC LINE ARRAY

این بلندگو لاین اری داس DAS LINE ARRAY محصولی دو راهه می باشد که دارای دو عدد تیوتر با سایز 1.5 اینچ و مدلM-60 می باشد که در قسمت HI FRQ وظیفه تولید صدای شفاف و رسا را به عهده دارد . بعلاوه دارای یک عدد ووفر 12اینچی به مدل 12F4C بوه که وظیفه تولید صدای بم با بیس مناسب و پانچ مطلوب را به عهده دارد. این دو توسط کراس اوری قدرتمند سیگنال رسانی و تغذیه می شوند.

خرید بلندگو داس DAS AUDIO VANTEC

برای خرید بلندگو داس Das Audio VANTEC می توانید از طریق شماره 02188860021 با همکاران ما در قسمت فروش در تماس باشید. بلندگو داس D.A.S دارای شماره سریال برای رهگیری محصول از شرکت تولید کننده است. در صورت نیاز به تعمیرات پس از پایان گارانتی بلندگ وداس می توانید با قسمت تعمیرات در تماس باشید. همچنین می توانید با شماره واتس آپ 09011950518 در ارتباط باشید.

نصب بلندگو داس Das Audio VANTEC

برای نصب و راه اندازی بلندگو DAS AUDIO VANTEC باید لوازم جانبی تهیه نمایید. اکسسوری و لوازم نصب بلندگو لاین اری DAS AUDIO VANTEC LINE ARRAY توسط شرکت سیما صوت به فروش می رسند.

بلندگو ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A

توان خروجی در ساب ووفر DAS AUDIO VANTEC 118A در حالت ماکزیمم برابر 2000 وات و در حالت نرمال 1000 وات، امپدانس ورودی برابر 20 کیلو اهم ، شدت تحمل فشار صوتی در زمان های طولانی برابر 134 دسیبل، یک ووفر 18 اینچ با بیس مناسب به مدل 18FW بوده که توسط کراس اوری قدرتمند تغذیه و سیگنال رسانی می شود.

مقدار دامنه فرکانسی گسترده در ساب ووفر لاین اری VANTEC-118A برابر با 35 هرتز تا 125 هرتز بوده که توسط مدیریت بلندگو DSP قابل تنظیم است. توسط حالت پرتاب صدا در ساب ووفر DAS VANTEC می توانید بیس مورد نظر خود را اعمال نماید.

جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.

دیدگاه ها بسته شده است