معیار های اتاق جلسه و انواع سالن کنفرانس
می 31, 2022
نرم‌افزار بلندگو لاین‌اری DAS ALMA
ژوئن 12, 2022

امپلی‌فایر دیجیتال اهمی ولتی JTR PC-600

ویژگی‌های فنی آمپلی‌فایر دیجیتال اهمی - ولتی JTR PC-600| خرید امپلی فایر دیجیتال اکتیو JTR PC-600

امپلی‌فایر دیجیتال اهمی ولتی JTR PC-600

اکو امپلی‌فایر دیجیتال اهمی ولتی JTR PC-600 مجهز به سه اکو متفاوت است، سه افکت دیجیتال ارائه شده توسط تقویت‌کننده جی‌اتی ار بر اساس: تنظیم تکرار، مقدار تأخیر، فاصله و حجم افکت (زیروبم) تنظیم شده است.JTR PC-600 دارای توان خروجی 700 وات بوده و پنج ورودی به‌صورت تفکیک شده دارد. همچنین این تقویت‌کننده مجهز به USB است.
امپلی‌فایر اکتیو JTR PC-600 برای راه‌اندازی به برق شهری نیاز داشته و آسان است. ورودی تلفن سانترال، قابلیت اتصال لب تاپ و گوش هوشمند و تبلت، پخش اذان، صدای آژیر، پشتیبانی از فرمت‌های 3MP و WAV از مزیت‌های این سیستم اکو امپلی‌فایر است. LCD قرار گرفته بر روی سیستم امکان چرخش در منو سیستم را آسان‌تر نموده که توسط سر ولوم‌های چرخشی انجام می‌شود. همچنین سر ولوم‌های موجود بر روی دستگاه برای تعیین مقدار صدای خروجی و زیروبم صدا مورداستفاده هستند.
فن خنک‌کننده موجود در تقویت‌کننده JTR PC600 در صورت بالارفتن دمای داخلی دستگاه به‌صورت خودکار روشن شده و دستگاه را خنک می‌نماید. اکو امپلی‌فایر دیجیتال JTR PC-600 پاسخ فرکانسی 100 هرتز تا 16 کیلوهرتز است. این مقدار از پاسخ فرکانسی برای صدابرداران و دی جی‌ها مورداستفاده بوده و می‌توانند اکولایزرهای مختلف باکیفیت و قدرت متفاوت ایجاد نمایند. چهار زون‌بندی در این تقویت‌کننده صدا را با توان 175 اهم در هر کانال به‌صورت مجزا پخش می‌کند. همچنین این امپلی‌فایر دارای دو وردی مستقیم میکروفن بوده که امکان اعمال تغییرات به‌صورت مستقیم بر روی صدای در حال ضبط را ایجاد می‌نماید. اولین ورودی در سیستم اولویت داشته و به‌عنوان ورودی اصلی در دستگاه مورداستفاده است. برتری این ورودی بدین‌گونه است که درصورتی‌که ورودی A روشن شود سایر ورودی‌ها صدایی پخش نخواهند کرد.
سر ولوم‌های مجزا برای کنترل مقدار تأخیر DELAY ، تکرار REPET برای تعیین مقدار دفعات باز پخش و اکو ECHO برای بازه بالاتر اکولایزر در JTR PC-600 قرار داده شده تا دیجی‌ها و یا مدیر صدا به‌راحتی بتوانند اصوات خروجی را کنترل نمایند. همچنین در این امپلی‌فایر از کنترل استفاده شده است. امپلی‌فایر PC-600 کاربری آسانی داشته و لازم نیست شخص به‌صورت حرفه‌ای در این زمینه فعالیت داشته باشد و البته با استفاده از کنترل دیگر نیازی به حضور اپراتور در نزدیک دستگاه نبوده و می‌توانید تغییرات را از فاصله تعیین نمایید. اکولایزرهای از پیش تعیین شده در تقویت‌کننده دیجیتال JTR PC-600 شامل TREBLE برای کم/زیاد کردن صداهای بالا و هاب ولوم BASS برای افزایش صدای بم است.

امپلی‌فایر دیجیتال چیست؟

در تعریف تقویت‌کننده دیجیتال می‌توان گفت این سیستم‌ها با استفاده از نرم‌افزارهای داخلی عملیاتی برای کیفیت بهتر، به‌صورت خودکار انجام می‌دهند. امپلی‌فایرهای دیجیتال با ارائه جزئیات دقیق از سیستم، ایمنی در برابر نویز، کنترل نوسانات برق، قابلیت تفکیک صدایی، کاهش مصرف انرژی، بهینه‌سازی مصرف و افزایش طول عمر محصولات، مدیریت داخلی و حتی کنترل سیستم از طریق اترنت، کاربری آسان و البته ایمنی به همراه دارند. این سیستم‌ها تقویت‌کننده‌های دیجیتال طرف‌داران زیادی دارند و به‌زودی جایگزین امپلی‌فایرهای قدیمی خواهند شد.
امپلی‌فایر دیجیتال JTR PC-600 در صورت بروز نوسانات برق تقویت‌کننده را خاموش کرده و از آسیب‌های جدی جلوگیری می‌کند. کلید خاموش و روشن در این محصول در قسمت جلویی دستگاه در کنار صفحه LCD و سر ولوم‌های چرخشی است. کانکتورهای ورودی و خروجی در JTR PC-600 مدل ترمینالی بوده که سهولت در نصب و راه‌اندازی را به همراه دارد.
در زمان انتخاب امپلی‌فایرها باید به قدرت میکروفن هم توجه نمایید. برای داشتن صدایی بی‌نظیر از امپلی‌فایری که حدوداً 1.5 تا 2 برابر اسپیکر مورداستفاده قدرت دارد استفاده نمایید. اگر برای خرید امپلی‌فایر دیجیتال دچار ابهام شده‌اید می‌توانید با همکاران ما در سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

موارد استفاده از امپلی‌فایر دیجیتال JTR PC600

تقویت‌کننده اکتیو دیجیتال JTR PC-600 دارای شبکه های FM و AM بوده و به رادیو وصل می‌شود که این قابلیت برای استفاده در مدارس و یا مسجد برای پخش مستقیم برنامه‌های رادیویی یا مراسمات و اذان بسیار کاربردی است. در کل می‌توان گفت این تقویت‌کننده چینی با کاربری‌های فراوانی که دارد مناسب برای استفاده در بیشتر مراسمات است و قابلیت کنترل و مدیریت بیشتر برنامه‌های زنده و یا باز پخش را دارد. از دیگر مکان‌هایی که می‌توان از امپلی‌فایر دیجیتال استفاده نمود: سالن کنفرانس، سالن همایش، آمفی‌تئاتر، مدرسه، دانشگاه، مسجد، حسینیه، اجراهای مراسمات زنده، سالن عروسی، اجرای موزیک در کافه یا کنسرت و هرجایی که نیاز به تقویت صدا و پخش صدای باکیفیت است.

ویژگی‌های ظاهری اکو امپلی‌فایر دیجیتال جی‌اتی آر JTR PC600
- تقویت‌کننده سیگنال - چهار کانال
- بدنه فلزی مشکی رنگ
- دارای دو عدد ورودی میکروفن، یک عدد خروجی AUX و سه عدد ورودی AUX
- قابلیت نصب بر روی رک
- ریموت کنترل
- نمایشگر LCD
- چهار کانال زون‌بندی با قابلیت تنظیم ولوم
- ابعاد برابر: ارتفاع 88 میلی‌متر، عرض 380 میلی‌متر، عمق 482 میلی‌متر و وزن 19.2 کیلوگرم

ویژگی‌های فنی آمپلی‌فایر دیجیتال اهمی - ولتی JTR PC-600
- توان خروجی 600 وات
- افکت اکو دیجیتال با سه ولوم مجزا: تنظیم تکرار و مقدار تأخیر، فاصله و حجم افکت (زیروبم صدا)
- خروجی بلندگو 8 اهم
- پاسخ فرکانسی 100 هرتز تا 16 کیلوهرتز
- میکسر تقویت‌کننده اولیه
- مجهز به سیستم خنک‌کننده اتوماتیک
- قابلیت ارتقا به سطح بالاتر
- پخش اذان، صدای آژیر هشدار
- پشتیبانی از فرمت MP3 و WAV
- مدار محافظ داخلی در برابر اتصالات کوتاه
- برد دریافت FM
- ورودی تلفن سانترال
- اتصال گوشی و لب تاب

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات امپلی‌فایر

شرکت سیما صوت ایرانیان متشکل از بهترین مهندسان در طراحی و اجرای سالن کنفرانس در قسمت تعمیرات سیستم‌های صوتی نیز فعالیت دارد. تیم حرفه‌ای تعمیرات SIMASOT.COM با استفاده از بهترین مهندسان در این زمینه و در کارگاه مجهز آماده ارائه خدمات است. در صورت نیاز به مشاوره، سرویس یا تعمیر امپلی‌فایر دارید می‌توانید با همکاران ما در قسمت تعمیرات در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.