دوربین ویدئو کنفرانس Aver
سپتامبر 14, 2021
سیما صوت ایرنیان | دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ دیجیتال AVER PTZ|ویدئو کنفرانس|قیمت خرید ویدئو کنفرانس| خرید سیستم کنفرانس|سیستم اتو ترکینگ| سیستم کنفرانس اتو ترکینگ AVER| تجهیز سالن کنفرانس|ویدئو کنفرانس AVER PTZ 310|ویدئو کنفرانس AVER PTZ 330|سیستم های کنفرانس PTZ 310| دوربین کنفرانس|ویدئو کنفرانس FULL HD|سیستم کنفرانس ریاست|سیستم کنفرانس شرکت کننده|سیستم کنفرانس منبع تغذیه|سیستم ویدئو کنفرانس AVER PTZ 330
دوربین ویدئو کنفرانس اتو ترکینگ دیجیتال AVER PTZ
سپتامبر 14, 2021
سیما صوت ایرانیان|دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 330|دوربین ویدئو کنفرانس FULL HD AVER PTZ 330| دوربین سالن کنفرانس AVER PTZ330|دوربین ویدئو کنفرانس PTZ 330|سالن کنفرانس|دوربین اتوترکینگ|خرید دوربین کنفرانس |دوربین مخصوص کنفرانس|سیستم کنفرانس AVER |PTZ 330| تجهیز سالن کنفرانس|کنسول کنفرانس|سیستم ضبط تصویر سالن کنفرانس AVER

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 330

دوربین دیجیتال AVER PTZ 330 با قابلیت تصویر برداری و فیلمبرداری با کیفیت 1080 تصاویر با رزولویشن بالا را ضبط کرده و به اشتراک می گذارد. با قابلیت اتوترکینگ و برخورداری از 256 نقطه به صورت خودکار. دوربین دیحیتال AVER PTZ 330 قابل چرخش به صورت 360 درجه و فیلم برداری و تصویر برداری FULL HD با کیفیت و رزولوشین بسیار بالا و قابلیت زوم تا 30 برابر را دارد. مناسب برای تولیدات استودیویی، کلاس های آموزش آنلاین ، سالن کنفرانس، سالن نمایش، مسابقات ورزشی می باشد. تنظیمات ساده و کارآمد این دوربین دیجیتال FULL HD کار با آن را آسان نموده است. جهت خرید این محصول و یا آگاهی از قیمت دوربین فیلمبرداری اتوترکینگ ویدئو کنفرانس دیجیتال با مشاوران ما در تماس باشید.

دوربین دیجیتال FULL HD AVER PTZ 330


- دوربین فول اچ دی AVER PTZ 330
- خروجی +POE
- پورت RS232
- پورت RS422
- ورودی صدا
- درگاه مینی USB
- پورت HDMI
- پورت SDI
- ورودی آداپتور
- دارای حالت زوم تا 30 برابر
- قابلیت چرخش 360 درجه
- لنز FULL HD با کنتراست رنگ بالا و رزولیشن سنسور IRSI

دوربین ویدئو کنفرانس دیجیتال AVER PTZ 330

دوربین دیجیتال AVER PTZ 330 با فیلمبرداری به کیفیت 1080 پیکسل 60 فریم بر ثانیه، بازپخش تصاویر با رزولوشن بالا و امکان ضبط آنها از قابلیت های این سیستم ویدئو کنفرانس می باشد. همچنین AVER PTZ 330 می تواند تصویر را رد یابی کرده و با اتوترکینگ شدن جلسات کنفرانس با هزینه کمتر را برای شما ایجاد نماید. دوربین دیحیتال اتوترکینگ AVER PTZ 330 با زاویه 360 درجه قابل چرخش بوده و زوم تصاویر تا 30 برابر را انجام میدهد که می توانید جزئیات بیشتر از سالن کنفرانس یا کلاس درس خود را در اختیار داشته باشید. کیفیت تصویر FULL HD در این سیستم ویدئو کنفرانس ، تصاویر زنده و پویا با کیفیت و درخشان در اختیار شما قرار میدهد.
دوربین های ویدئو کنفرانس با قابلیت اتوترکینگ این امکان را فراهم می کنند تا دیگر نیازی به اپراتور نداشته باشید. AVER PTZ330 توسط کنترلر دوربین می تواند 255 نقطه را رد یابی کرده و پخش نماید. این دنبال کردن سوژه از موارد جدیدی است که به سیستم های وب کم اضافه شده و فرآیند کار با این سیستم های فیلمبرداری رابسیار راحت تر نموده است. قدرت پخش تصویر بالا و خلق تصویری با کنترانس و رزولوشن بالا احساس زنده بودن مراسم را برای بیننده به همراه دارد.
با گسترش فناوری و بروز شدن سیستم های تصویربرداری، شرکت ها اقدام به تولید دوربین هایی با کاربرد های متفاوت و گسترده نموده اند. کمپانی AVER برای اشباع بازارهای جهانی و همچنین برآورده کردن نیاز های کاربران مدل های مختلفی از دوربین را در این صنعت طراحی و تولید نموده، یکی از پرفروش ترین و پرکاربرد ترین آنها دوربین سری PTZ مدل PTZ 330 میباشد. دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 برای کاربری های مختلف مانند: کلاس های آموزشی، سالن های کنفرانس، سیستم ویدئو کال، بیمارستان ها و سالن های همایش جهت ضبط تصویر از آن استفاده میگردد.دوربین فول اچ دی اور PTZ330 محصول کمپانی AVER با رزولیشن FULL HD به حساب می آید.

FULL HD در تصویر برداری به چه معناست؟
تصویر فول اچ دی به معنای میزان نمایش پیکسل ها در اندازه های بالا و وضوح تصویر بیشتر است. به عبارتی FULL HD می تواند تصاویری با 1080p را در اندازه 1920 * 1080 پیکسل به نمایش گذاشته و وضوح تصویر و میزان کنتراست رنگ بالاتری نسبت به تصاویر HD دارند. تصویر HD که در دوربین ها و تلویزیون ها موجود است می تواند تصاویر 720p را در ابعاد 720 * 1280 پیکسل را به نمایش بگذارد. تصاویر توسط خطوط عمودی و افقی در کنار هم شکل داده میشوند. این میزان خطوط در تصاویر HD برابر با 720P و در FULL HD برابر با 1080 پیکسل می باشد. این مقدار از تعداد خطوط در هنگام نمایش تفاوت بین کیفیت های اچ دی و فول اچ دی را به نمایش میگذارد.
یکی از قابلیت ها و ویژگی های منحصر به فرد دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 برخورداری از کیفیت بالا و بزرگنمایی تا 30 برابر است. که امکان ضبط تصاویر با کیفیت بالا و بزرگنمایی فوق العاده را برای کاربران فراهم میکند. این ویژگی می تواند در تمامی کاربری ها به کمک شما بیاید. در یک سالن کنفرانس برای رکورد تصاویر و هم ضبط فیلم می توان از دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 استفاده کرد. دوربین دیجیتال AVER FULL HD PTZ330 می تواند با سرعت 60 فریم در ثانیه تصویر 1080 را ثبت نماید.
دوربین PTZ330 قابلیت IP پذیری در 255 مکان مختلف از پیش تعریف شده را داشته و با استفاده از درگاه های تعبیه شده تصاویر و فیلم های موجود را ذخیره سازی می نماید. سرعت چرخش دوربین از 0.1 تا 200 درجه در ثانیه می باشد که با سرعت بیشتر فرایند تصویربرداری را به ثبت می رساند. موتور بسیار قوی برای چرخش در دوربین اتوتراکینگ AVER PTZ 330 قرار گرفته داده شده است. این دوربین قابلیت SMART SHOOT را داشته که با استفاده از مکان های از پیش تعیین شده یک تصویر عالی با گستردگی فراوان ضبط می نماید.
اتوتراکینگ از قابلیت های دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 است. شما با استفاده از اتوتراکینگ می توانید به صورت خودکار،اقدام به فیلم برداری نمایید. تنظیم دوربین بر روی صورت هر یک از کاربران "در سیستم کنفرانس"، که با میکروفن شروع به صحبت نمایند را اتوترکینگ می گویند. دوربین به صورت خودکار بر روی صورت افراد حرکت کرده و تصویر آنها را نمایش داده و یا ضبط می نماید.
دوربین دیجیتال فیلم برداری اتوترکینگ AVER FULL HD PTZ 330 دارای قابلیت چرخش تا 360 درجه بوده و توسط این اتو ترکینگ 360 درجه می توانید به تمام نقاط سالن دسترسی داشته باشید.

اتصالات دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330
پورت PoE+ : دوربین فیلم برداری AVER PTZ 330 دارای پورت PoE+ می باشد که سهولت در نصب و راه اندازی را برای کاربران محیا می سازد. با استفاده از این پورت می توان سیگنال و برق را به صورت همزمان به دستگاه متصل نمایید.
پ
ورت RS 232 : با این پورت می توان انواع کنترلر ها را به AVER PTZ 330 متصل و از طریق جوئستیک دوربین را کنترل نمایید. با پورت RS 232 می توانید به لبتاپ متصل شده و نهایتاً 20 متر کابل کشیانجام دهید.
پورت RS422 : این پورت هم همانند RS 232 عمل میکند و تنها تفاوت این دو در میزان فاصله متراژ کابل است که حدوداً می تواند تا100 متر را ساپورت نماید. علاوه بر اتصال به جوئستیک و کنترلر می توانید به لبتاپ و همچنین رابط بین دوربین های دیگر نیز می باشد.
ورودی صدا: اتصال هرگونه سیگنال صوتی را به دستگاه که در هنگام رکورد تصویر، صدا هم ضبط میشود. این کانکتور رابطه مستقیم با HDMI داشته و این کانکتور به صورت هدفونی می باشد.
پورت HDMI : با استفاده از این کانکتور سیگنال های تصویر دوربین از PTZ330 خارج شده و برای داشتن صدا در هنگام خروجی باید از پورت صدا که در بالا به آن اشاره شد استفاده گردد.
پورت MINI USB : جهت بروز رسانی نرم افزار استفاده میشود.
درگاه SDI : با کانکتور اتصالی bns تصاویر دیجیتال ضبط میشود.
برای اتصال و راه اندازی دوربین یک پورت DC12 تعبیه شده است که به کمک آدابتور موجود در باکس به برق شهری اتصال پیداخواهد کرد. برای اتصال کانکتور ها یک جدول طراحی شده است که می توانید آن را در بروشور داخل کارتن تماشا کنید. در جلوی دوربین یک قسمت برای روشنایی به صورت اتوماتیک و دستی IRIS تعبیه گشته که از طریق آن کنترل میزان روشنایی لنز دوربین را کنترل میگردد. در بعضی از سالن ها میزان نور کم و یا زیاد می باشد که از این طریق می توانید آن را کنترل فرمایید.
یک چراغ نشانگر در جلوی دستگاه قرار دارد که برای ریموت کنترل دستگاه تعبیه شده است و می توانید از این طریق از راه دور دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 را کنترل نمایید.
کمپانی AVER در سال 2008 تاسیس شده که در صنعت تصویر برداری و تجهیزات سیستم های آموزشی گامی بلند برداشته است. دفتر شرکت AVER در شهر جدید تایپه در تایوان می باشد. این کمپانی توانسته است بیش از 195 اختراع را به ثبت برساند. شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نماینده رسمی فروش محصولات AVER در ایران می باشد و می توانید جهت خرید دوربین فیلم برداری AVER FULL HD PTZ 330 با مشاوران حرفه ای ما در سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید.

دیدگاه ها بسته شده است