بلندگو ساب ووفر اکتیو و دبل داس مدل DAS AUDIO UX 218A
آوریل 13, 2021
کمپانیDAS AUDIO تولید کننده سیستم های صوتی مانند : انواع بلندگو ( لاین اری، ساب ووفر، بلندگو ضد آب ، بلندگو پرتابل) امپلی فایر، مدیریت بلندگو می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران بوده که اجرا کننده سیستم صوتی و تصویری، سالن کنفرانس، سالن همایش و آمفی تئاتر همچنین تجهیز کننده سیستم های نور پردازی سیستم کنفرانس ، سیستم ضبط و پخش تصویر می باشد. سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات را در بسته بندی های اولیه همراه با کاتالوگ ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رساند.
پاور امپلی فایر DAS AUDIO IA-1002
آوریل 18, 2021

ساب ووفر اکتیو دبل D.A.S UX 221A

خرید بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A|خرید ساب ووفر|بلندگو ساب ووفر|اسپیکر ساب ووفر

بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A

ساب ووفر دبل اکتیو DAS UX 221A

- توضیحات :
- ساب ووفر دبل اکتیو قدرتمند DAS UX 221A ، با دو عدد ووفر 21 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 6800 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 1195 میلی متر و ارتفاع 615 میلی متر و عمق 1100 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 145 دسیبل با امپدانس ورودی 20 کیلو اهم است.
ویژگی های این ساب ووفر دبل اکتیو حرفه ایی لاین اری:
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از فایبر گلاس و تخته سه لایه با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 150 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A

بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A از جمله ساب ووفر های طراحی شده شرکت اسپانیایی داس می باشد. ساب ووفرها برای ایجاد صداهای بم در زمان اجراهای صوتی به کار میروند. ابعاد و توان های مختلف در ساب ووفرها یاامکان را فراهم میکند تا ساب هایی با توان و قدرت پخش صدایی متفاوت داشته باشیم. کمپانی DAS AUDIO با طراحی انواع ساب ووفرها توانسته نیاز جامعه موسیقی را به داشتن انواع ساب ووفرها تامین نماید.
ساب ووفرهای در انواع اکتیو و پسیو در حالت های ضد آب و معمولی طراحی میشوند که بسته به نیاز خود می توانید یکی از ساب ووفرهای طراحی کمپانی داس را تهیه نمایید. تنوع بالا در ساب ووفرهای این مجموعه به راحتی می توانند هر نیاز و خواسته ای را بر طرف نمایند. همچنین ساب ووفرها به دو مدل دبل یا سینگل به بازار عرضه میشوند. با این تنوع بالا در بلندگو ساب ووفرها، بهتر است اول نیاز خود از خرید سایب ووفرها را مشخص نموده بعد اقدام به خرید نمایید.
بدنه بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو D.A.S AUDIO UX 221A از چوب با ساختار بسیار مقاوم و برخورداری از رنگ مشکی با فن اوری ISOFLEX تعبیه گشته است. این بدنه با قدرت بالا در برابر ضربات احتمالی مقاوم ساخته شده است. جهت سولت در جابجایی و حمل ساب ووفر می توان انواع سینی و چرخ را به ان متصل نمایید. 4 دسته در طرفین بلندگو ساب ووفر داس جابجایی راحت تر را به همراه خواهد داشت.
ابعاد و وزن ساب ووفر UX 221A برابر: با عرض 1200 میلیمتر ، ارتفاع 600 میلیمتر و عمق برابر با 1100 میلیمتر و وزن سنگین 150 کیلوگرم است.
بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A در دسته محصولات اکتیو کمپانی داس بوده و برای راه اندازی کافی است به برق شهری متصل گردد. کلاس امپلی فایر استفاده شده در این بلندگو D می باشد که در دسته بهترینهای امپلی فایر قرار دارند. یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR در این سیستم تعبیه شده همچنین توسط درگاه شبکه به نرم افزار DAS ANET وصل خواهد گشت. با اتصال به نرم افزار به راحتی می توانید سیستم صوتی خود را از راه دور کنترل نمایید. به دلیل دبل بودن این ساب ووفر قابلیت استفاده به صورت سینگل و دوتایی از این محصول وجود دارد که بر اساس نیاز شما میتواند تنظیم شود. از ویژگی های خاص در ساب ووفر UX221A وجود دو امپلی فایر مجزا می باشد.

بازدهی فرکانس در ساب ووفر اکتیو داس UX 221 A
بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A با میزان بازدهی فرکانسی متغییر برروی 50 هرتز، 63 هرتز، 80 هرتز و 100 هرتز قابل استفاده است. کلید های روی دستگاه ساب ووفر UX221 A برای تغییر میزان بیس و پانچ دستگاه طراحی شده است. همچنین این ساب قدرتمند قابلیت دو حالت پانچ به صورت همزمان را دارد. دو وفر سوار شده بر روی هم در ساب UX داس امکان پانچ صدا از جلو دستگاه و پشت دستگاه را فراهم میکند با تنظیم دکمه های ساب وفر می توانید مشخص کنید هر ووفر صدا را به چه سمتی پرتاب نماید.
بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A قابل استفاده بر دو حالت ایستاده و خوابیده را دارد. پاورکون مخصوص به این ساب ووفر از مدل TRUE1 با رنگ مشکی و زرد می باشد. این سیستم به دلیل پردازش قوی که دارد برق مصرفی بیشتری داشته که باید از پاورکن های مخصوص به خود استفاده نماید. در هنگام سوار کردن چند ساب ووفر UX 221 A بر روی هم می توانید توسط این پاورکون سیستم های ساب را به هم لینک نمایید تا از کابل کشی های زیاد جلوگیری گردد.
مقدار توان خروجی بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A به دلیل داشتن دو امپلی فایر بسیار بالا می باشد که نشانه ای بر قدرت این محصول است. هر امپ در این ساب ووفر توانی برابر 3400 وات داشته که در صورت استفاده همزمان از هر دو امپلی فایر قدرتی برابر 6800 وات ایجاد خواهند کرد.
امپدانس وروردی در بلندگو ساب ووفر UX 221 A براب ر20 کیلو اهم می باشد. جهت تضمین کیفیت محصول و قدرت صدا در زمان اجراهای زنده و طولانی باید مقدار تحمل فشار صوتی در ساب ووفر را چک نما ییم که در این ساب برابر 145 دسیبل است. در اجراهایی مانند کنسرت، برگذاری مراسمات مختلف و ایونت با زمان بالا و در فضاهای بزرگ و یا فضای باز استفاده از ساب ووفر D.A.S UX 221 A توصیه میشود. اجرای برنامه های بزرگ با حجم صدایی بالا با وجود این سیستم ساب ووفر بسیار دلپذیر خواهد بود.
بازدهی فرکانسی بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو D.A.S AUDIO UX 221A از 28 تا 125 هرتز متغییر بوده این مقدار از روی میکسر و توسط پریست های دستی قابل تغییر است. UX 221 A با دو عدد ووفر 21 اینچی وویس کوئل 6 اینچی به مدل 21UXN طراحی شده است. این ووفرها به صورت کاملا تخصصی و فقط برای این سیستم ساب ووفر طراحی شده اند. قرار گیری ووفر رها روی بروی هم در داخل کابینت ساب UX221 A این امکان را فراهم میکند که پانچ و بیس بیشتری از این سیستم در اختیار داشته باشیم.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A
- بدنه تمام چوبی، همراه توری مشبک فلزی
- پوشش رنگ مشکی با فن آوری ISO FLEX مقاوم در برابر شرایط جوی و ضربات
- امکان استفاده در حالات خوابیده ، ایستاده
- قابلیت اتصال سینی متحرک و چرخ جهت حمل آسان
- دارای 4 دسته برای سهولت در حمل و نقل
- قدرت بالا و کیفیت بی نظیر در پرتاب صدا
- اتصال به نرم افزار DAS NET و کنترل از راه دور به کمک درگاه شبکه
- دارای دو درگاه شبکه
- پریست به صورت دستی
- قابل استفاده از ووفر CARDIOID PRESET
- ابعاد شامل : عرض 1200 میلیمتر، ارتفاع 600 میلیمتر، عمق برابر با 1100 میلیمتر و وزن برابر با 150 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A
- امپدانس ورودی20 کیلو اهم
- میزان پاسخ فرکانسی از 28 هرتز تا 125 هرتز
- یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR
- توان خروجی به صورت مداوم برابر با 6800 وات و دارای دو امپ با قدرت 3400 وات
- دو عدد ووفر 21 اینچی با ویس کوئل 6 اینچی با مدل 21UXN
- کانکتور اتصالی برق پاورکن مدل TURE1
- بالاترین میزان تحمل فشار صوتی برابر با 145 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات کمپانی اسپانیایی DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند.کمپانی داس با 50 سال ثابقه در زمینه تهیه سیستم های صوتی از قبیل انواع بلندگو (بلندگو لاین اری، بلندگو ضد آب، بلندگو دکوراتیو، ساب ووفر) امپلی فایر، مدیریت بلندگو فعالیت دارد.
جهت خرید بلندگو ساب ووفر دبل و اکتیو داس سری DAS AUDIO UX 221A می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نماییدو در صورت نیاز با مشاوران حرفه ای ما در ارتباط باشید.سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون سالن های کنفرانس، سالن امفی تئاتر، سالن همایش و سیستم های نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم صوت و سیستم کنفرانس اماده ارائه خدمات به شما عزیزان می باشد.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام میشود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.