سیما صوت ایرانیان|بلندگو ساب ووفر دبل، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX|سیستم صوت|قیمت و خرید باند DAS|خرید ساب ووفر لاین اری| خرید ساب ووفر ضد آب|سیستم کنفرانس|ساب ووفر لاین اری|ساب ووفر ضد آب|DAS AUDIO SUBBWOOFER| D.A.S |باند ساب ووفر ضد آب D.A.S| اسپیکر ضد آب WR|ساب ووفر دبل DAS| نمایندگی DAS|ساب وووفر پسیو|تجهیز سالن کنفرانس|ساب ووفر دبل پسیو DAS AUDIO WR-218-S-DX
بلندگو ساب ووفر دبل، پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 218 S DX
مارس 14, 2021
DAS AUDIO UX SERIES
آوریل 4, 2021

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 322S DX

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX

- ساب ووفر دبل پسیولاین اری ، مخصوص فضای باز DAS WR 322S-DX ، با IP 54 و دو عدد ساب ووفر 12 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 3200 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 700 میلی متر و ارتفاع 365 میلی متر و عمق 690 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های ساب ووفر دبل پسو و ضد آب D.A.S AUDIO WR 322S DX
- با پاسخ فرکانسی 37 هرتز تا 300 هرتز.
- دارای بدنه ایی از فایبر گلاس و تخته سه لایه با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 48.5 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX با مشخصات زیاد برای استفاد های فراوان طراحی شده است این سیستم صوتی مدرن علاوه بر ضد آب بودن قابلیت اری شدن را هم دارد. با ترکیب چند یونیت بلندگو و ساب ووفرWR 322S DX می توانید صدایی پر از هیجان با بیس بالا تولید نمایید. ساب ووفر ها وظیفه پر کردن صدای برم در زمان پخش موزیک را به عهده دارند. صدای زیر باعث بهتر شنیده شدن بیس موسیقی و یا صدا می شود و تجربه ای دل انگیز را برای شما به همراه دارد.
ساب ووفر لاین اری داس با ترکیب با سایر باندها می تواند خاطره ای دل نشین را برای شما فراهم کند. صدایی با کیفیت، پخش صدای عالی، گسترش صدا در تمام صحنه، بیس عالی، تقویت صدای در حال پخش و در یک کلام حس زنده بودن موسیقی با استفاده از بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX میسر خواهد شد.
یکی از ساب ووفر های پسیو و ضد آب که برای سیستم های لاین اری استفاده می شود در سری WR با مدل WR-322S-DX می باشد. مکمل سیستم لاین اری بلندگو پسیو WR-320-DX این ساب ووفر DAS پر قدرت می باشد. با لاین اری کردن این سیستم می توانید صدایی با توان بالا تولید نمایید. ساب ووفر های تولید شده در کمپانی اسپانیایی D.A.S یکی از بهترین و با کیفیت ترین محصولات در صنعت صدا می باشند و هر کدام بسته به نوع طراحی و همچنین بسته به نیاز کاربران طراحی و تولید شده اند و با تمامی سیستم های صوتی ست می گردد. ساب ووفر ها مکمل کننده سیستم های صوتی به شمار می ایند و ی توانند صدای بم را به بهترین نوع تولید نمایند.
ساب ووفر پسیو و ضد آب و مخصوص لاین اری DAS AUDIO WR 322S DX دارای میزان بازده فرکانسی مناسبی در رنج های فرکانسی LOW می باشد که رنجی بین 37 هرتز تا 300 هرتز را به شما ارائه دهد و شما می توانید با کمک این میزان فرکانس اکولایزر مورد نظر خود را اجرا نمایید.
میزان توان خروجی هر ساب ووفر بسته به نوع کراس اوور و قطعات مصرفی با هم متفاوت می باشند که این میزان در WR 322S DX در حالت مداوم برابر با 800 وات و در بالاترین حد امکان PEAK برابر با 3200 وات می باشد که قدرتی بالا و کیفیتی مثال زدنی را به همراه دارد. علاوه بر آن WR 322S DX دارای میزان حساسیتی برابر با 99 دسیبل و بالاترین میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر با 134 دسیبل می باشد که تضمینی برای کار مداوم در مدت زمان طولانی در اجراست.
سیستم لاین اری WR 322S DX مناسب برای ریجینگ و اری شدن با کابینت های ستلایت WR-320- DX می باشد. ساب ووفرها میتواند در تعداد دو عدد به بالا باشد که می توانید با تعداد بالایی ستلایت آن را پیاده سازی و اری نمود. بیشترین استفاده از ساب ووفر WR 322S DX در پارک ها و فضای باز، اجرای زنده در سالن های بزرگ و ایونت های در حالت OUT DOOR و همچنین در سالن همایش و اجرای تئاتر می باشد و می توانید در استادیوم ها و همچنین سالن های ورزشی و هتل ها به صورت IN DOORنصب گردد. صدای بی نظیر آن برای نصب در محل های بزرگ و باز توصیه می شود زیرا این محصول با بهره مندی از IP 54 و کیت ضد گرد و خاک و نفوذ آب می تواند در تمامی فضا های باز با شرایط های مختلف آب و هوایی بسته و نصب گردد.
اسپیکر ساب ووفر لاین اری و ضد آب WR-322-S-DX پسیو بوده و همانند تمامی محصولات در خانواده WR برای راه اندازی نیاز به آمپلی فایر و پیش تقویت کننده دارند تا بتوانند سیگنال های وارده را تقویت و تبدیل به صدا نماید. میزان امپدانس ورودی این محصول برابر با 4 اهم بوده و می توانید برای هر ساب ووفر یک لاین از آمپلی فایر را در نظرگرفت تا کارایی ایده آل داشته باشند. علاوه بر آن ساب ووفر پسیو و ضد آب WR 322S DX محصولی 12 اینچ و دبل بوده و دارای دو ووفر 12 اینچی با مدل 12P می باشند. که قدرت پرتاب صدای مناسب و بیس عالی دارد. دو ووفر تعبیه شده در این محصول می تواند بیس مورد نظر و حجم کافی از صدا را به شما ارائه داده و این امر در ساختار به شما این امکان را می دهد تا در انواع اجرای زنده و سالنهای همایش مورد استفاده قرار بگیرد.
برای راه اندازی و تقویت سیگنال شرکت داس پیشنهاد استفاده از PA-2700 را داده است و برای راحتی در تفکیک صدا و اعمال پریست های دلخواه از پروسسور یا مدیریت بلندگو DSP 226 می توانید بهره ببرید. بدنه و کابینت این محصول از چوب با تخته سه لایه به همراه پوشش رنگ با فناوری ISO FLEX دارای مقاومت بالا در برابر ضربه و همچنین استفاده از فایبر گلاس برای رد کردن آب و قطرات باران در بدنه بسیار کار آمد است. این محصول دارای یک توری مشبک تمام استیل زد زنگ می باشد. همچنین می توانی با فناوری M10 RIGGING POINT به صورت فلای و اری به صورت جداگانه و پشت ستلایت از ساب ووفر WR 322S DX استفاده نمایید. این محصول در دو رنگ سفید و مشکی تولید و طراحی گشته است.
میزان ابعاد و وزن ساب ووفر پسیو و لاین اری DAS AUDIO WR-322-S-DX برابر با ارتفاع 365 میلیمتر ، عرض 700 میلیمتر و عمق برابر با 690 میلی متر می باشد و وزنی تقریبا سبک برابر با 48.5 کیلوگرم را شامل می شود. این سیستم صوتی به دلیل دارا بودن عمق بسیار بیس مناسب تولید مینماید. در قسمت کانکتور همانند تمامی محصولات سری WR از یک کابل برای انتقال و اتصال استفاده گشته و می توانید نصبی راحت و دقیق را با حالت ضد آب بودن تجربه نمایید.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو ضد آب داس DAS AUDIO WR 322-S-DX
- دارای بدنه تمام چوبی به همراه استفاده از فایبر گلاس ، مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل و نصب و بهره گیری از IP 54 و ضد آب و مقاوم در برابر شرایط آب و هوا
- استفاده در انواع استادیوم ها ، اجرای زنده در فضای باز و هتل ها پارک ها و سالن های همایش
- دارای توری مشبک تمام استیل ضد زنگ
- دارای کانکتور های استریپ ترمینالی و متصل به سیم
- راه اندازی با PA 2700 و DSP 226
- استفاده به صورت لاین اری در دو حالت
- ابعاد شامل : ارتفاع 365 میلیمتر، عرض 700 میل متر، عمق برابر با 690 میلیمتر و وزن خالص برابر با 48.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو و لاین اری، ساب ووفر مدل DAS AUDIO WR 322-S-DX
- میزان امپدانس ورودی برابر با 4 اهم
- ساب ووفر ، ضد آب و لاین اری
- میزان توان خروجی در حالت مداوم برابر با 800 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 3200 وات
- دارای دو عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12P
- میزان پاسخ فرکانسی از37 هرتز تا 300 هرتز
- میزان حساسیت برابر با 99 دسیبل
- بالاترین میزان شدت پرتاب صوتی برابر با 134 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات کمپانی داس ساخت کشور اسپانیا و دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX در کارتن خاکی رنگ و به همراه کاتالوگ، شماره سریال، پارت نامبر و هلوگرام در بازار ایران به فروش می رسد. تمامی قطعات و لوازم جانبی این محصول به صورت کاملا فابریک و پلمپ ارائه گشته و ادوات نصبی این محصول به صورت جداگانه به فروش می رسند. برای خرید بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس مدل DAS AUDIO WR 322S DX می توانید با مشاوران ما در شرکت سیما صوت ایرانیان در ارتباط باشید. سیما صوت ایرانیان در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، سیستم صوت و سیستم ضبط و پخش تصویر برای تجهیز سالن کنفرانس، سالن نمایش، آمفی تئاتر، پیچینگ و تالار و حسینیه فعالت دارد.
تمامی تعمیرات به صورت کاملاً تخصصی و با کادری مجرب در تعمیرگاه SIMASOT.COM صورت می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.