میکروفن باسیم مخصوص ساز SHURE PGA 81
مارس 9, 2021
میکروفن با سیم وکال SHURE PGA 58
مارس 10, 2021

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX

توضیحات بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX
- ساب ووفر پسیولاین اری ، مخصوص فضای باز DAS WR 121S CX ، با IP 54 و ساب ووفر 12 اینچ می باشد .
- ماکزیمم توان خروجی 2400 وات است.
- ابعاد این اسپیکر پسیو برابر با عرض 395 میلی متر و ارتفاع 705 میلی متر و عمق 395 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 130 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر ساب ووفر ضد آب DAS AUDIO WR 121S CX
- با پاسخ فرکانسی 50 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- دارای وزن خالص 24 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

برای اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX

سری D.A.S WR از مخفف WEATHER RESISTANT گرفته شده است که مقاومت این سری از بلندگو ها را در برابر شرایط جوی نا مساعد را مشخص می کند. بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX با قابلیت ضد آب و گردو خا ک بودن متناسب برای استفاده در فضای باز طراحی شده است. ساب ووفرها برای تولید صدای بم در زمان پخش مورد استفاده قرار می گرند. ساب ووفر D.A.S با داشتن توان در تولید صدای بالا یکی از محبوب ترین های کمپانی DAS AUDIO به شمار میرود. سری WR دارای انواع بلندگوهای پسیو از جمله ساب ووفر، اسپیکر ، لاین اری می باشد. پسوند CX در این باندD.A.S نشان دهنده مقاومت در زمان قرار گرفتن مقابل نور مستقیم خورشید و UV است.
ساب ووفر برای داشتن صدای پر حجم استفاده شده و تولید کننده صداهای بم می باشد. ساب ووفر WR 121S-CX با طراحی زیبا و البته قدرت تولید صدای بالا توانسته نیاز افراد برای داشتن یک صدای فوق العاده را بر طرف نماید. شفافیت صدا و پخش یکنواخت سیگنال ها از مزیت های اصلی در سری اسپیکر های D.A.S می باشد.
بدنه و کابینت ساب ووفر ضد آب WR-121S-CX از جنس چوب با ساختار تخته سه لایه و به رنگ مشکی بوده و با بهره مندی از فناوری ISO FLEX دو لایه از رویه فایبرگلاس تزئین شده است. این مدل بلندگو ضد آب و مقاوم در برابر آب و هوا ساخته و قابلیت IP پذیری از IP54 بهره برده است. این رویه از ورود گرد و خاک و قطرات باران جلوگیری می کند. با استفاده از تکنولوژی M10 RIGGING POINTS می توان به انواع مختلف از آن هم به صورت لاین اری، فلای و نصبی استفاده نمود.
ساب ووفر D.A.S AUDIO WR 121-S-CX محصولی پسیو بوده و برای راه اندازی نیاز به آمپلی فایر مجزا دارد تا بتواند سیگنال های ورودی را تقویت کرده و صدایی در حد توان و امپلی فایر ایجاد نماید. WR 121 S CX دارای دو امپدانس به صورت 4 اهم و 8 اهم می باشد که قابلیت نصب بررروی سیستم را دارد. از طریق IP می توان باند ضد آب D.A.S را با سایر بلندگو ها و سیستم کنترل مانند میکسر لینک نمایید و دیگر نیازی به کابل کشی های اضافه نمی باشد. کمپانی D.A.S برای راه اندازی DAS WR پیشنهاد استفاده از پاور آمپلی فایر های سری PA را نموده که می توانید از آمپلی فایر PA 1500 استفاده نمایید. این امپلی فایر با قدرت سیگنال های ورودی را دریافت کرده و با تقویت انها به سمت اسپیکر ها برای پخش ارسال می نماید. برای تفکیک صدا و مدیریت باند می توانید از مدیریت بلندگو DSP 226 استفاده نمایید.
کانکتور ورودی و خروجی اتصال سیگنال در بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب WR-121S CX به صورت داخلی می باشد و از طریق تنها یک کابل متصل شده به بلندگو می توانید به ان متصل شده و سیستم را راه اندازی نمایید.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو ساب ووفر داس از 50 هرتز تا 125 هرتز متغییر بوده که می توانید از این طریق اکولایزهای مورد نظر خود را ایجاد نمایید. ساب ووفر WR-121S-CX با کاربری های مختلف و برای استفاده در مکان های متعددی طراحی و ساحته شده است. بیشترین استفاده از این محصول در فضای باز ، استخر ، پارک ها و شهربازی ها ، اجرای زنده در مکان های با رطوبت بالا ، استادیوم ها ، سالن های ورزشی ، کارگاه های آموزشی و سوله ها ، پیست های اتومبیل رانی و هتل ها می باشد. به این نکته توجه داشته باشید که این محصول به عنوان نصب ثابت می باشد و برای رنتال ها مورد استفاده قرار نمی گیرد و می تواند با استفاده از اکسسوری های مختلف به صورت های مختلف نصب شود. بلندگو ساب ووفر WR 121S-CX دارای یک ووفر 12 اینچی با مدل 12GX می باشد که از پانچ و بیس مطلوبی برخوردار است.
میزان حساسیت در اسپیکر ضد آب DAS WR 121 S CX برابر با 96 دسیبل بر روی SPL است و نهایت قدرت توان تحمل فشار صوتی SPL برابر با 130 دسیبل می باشد که برای یک ساب ووفر پسیو با این ابعاد بسیار مناسب می باشد. این مقدار تضمین کننده قدرت در اجراهای طولانی و مداوم است. مقدار توان خروجی از اصلی ترین نکات در هنگام خرید بلندگو و ساب ووفرها بوده که باید از آن مطلع باشیم این میزان در DAS WR 121S CX در حالت مداوم برابر با 600 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 2400 وات است.
میزان ابعاد و وزن بلندگو ساب ووفر پسیو، ضد آب D.A.S AUDIO WR 121S CX برابر با عرض 395 میلی متر، ارتفاع 705 میلی متر، عمق 395 میلی متر بوده و دارای وزنی برابر با 24 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر پسیو و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S CX
- بدنه تمام چوبی با رویه فایبر گلاس ضد آب
- مقاومت بالا در برابر ضربه در هنگام حمل و نقل و نصب، بهره گیری از IP 54
- ضد آب و مقاوم در برابر شرایط جوی نا مناسب
- استفاده به صورت دکوراتیو ، اری و فلای
- توری مشبک تمام استیل ضد زنگ
- ابعاد شامل : عرض 395 میلی متر، ارتفاع 705 میلی متر، عمق 395 میلی متر و وزن خالص برابر با 24 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر ساب ووفر پسیو، لاین اری و ضد آب داس DAS AUDIO WR 121S-CX
- ساب ووفر، ضد آب، نصبی
- میزان امپدانس ورودی برابر با 8 اهم در حالت BIAMP و 4 اهم در حالت پسیو
- میزان توان خروجی در حالت مداوم برابر با 600 وات و در حالت ماکزیمم برابر با 2400 وات
- دارای یک عدد ووفر 12 اینچی با مدل 12GX
- میزان پاسخ فرکانسی از 50 هرتز تا 125 هرتز
- بالاترین میزان شدت پرتاب صوتی برابر با 130 دسیبل
- میزان حساسیت برابر با 96 دسیبل
- دارای کانکتور های استریپ ترمینالی و متصل به سیم

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کمپانی اسپانیایی D.A.S با 50 سال سابقه در زمینه طراحی سیستم های صوتی مانند انواع بلندگو، لاین اری، ساب ووفر، امپلی فایر و مدیریت بلندگو فعالیت دارد. کلیه محصولات دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند.
شرکت سیما صوت ایرانیان با چندین سال فعالیت در زمینه مشاوره ساخت و اجرای سیستم های صوتی و سیستم نور پردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر و سیستم کنفرانس نمایندگی رسمی D.A.S در ایران می باشد. شرکت سیما صوت ایرانیان کلیه محصولات DAS AUDIO را به صورت آکبند به فروش می رساند جهت خرید محصولات D.A.S می توانید با مشاوران حرفه ای ما در این زمینه در تماس باشید. برای خرید اسپیکرساب ووفر DAS AUDIO WR 121S CX می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
تمامی تعمیرات سیستم های صوتی به صورت کاملاً تخصصی و با کادری مجرب در تعمیرگاه سیما صوت ایرانیان انجام می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.