لابراتوآر داروسازی رازک
فوریه 11, 2021
میکروفن باسیم ساز مدل SHURE-PGA52
فوریه 14, 2021

بلندگو پسیو و ضد آب داس سری WR مدل DAS AUDIO WR 6415

- توضیحات بلندگو پسیو و ضد آب داس سری WR مدل DAS AUDIO WR 6415 :
- بلندگو پسیو ضدآب لاین اری DAS WR6415 ، بلندگوی ست لاین اری بوده که 2 راهه، دارای دو عدد تیوتر0.75 اینچی به همراه یک عدد ووفر 15 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1600 وات ماکزیمم است .
- عرض این بلندگو 770 میلی متر، ارتفاع آن 462 میلی متر و عمق آن 465 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 131 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکر پسیو ضدآب لاین اری داس
- با توان خروجی 1600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای IP 54 وبدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 40 * 60 درجه.
- دارای وزن خالص 28 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو پسیو و ضد آب داس سری WR مدل DAS AUDIO WR 6415

بلندگو پسیو و ضد آب داس سری WR مدل DAS AUDIO WR 6415 از کمپانی اسپانیاییD.A.S در سری بلندگو های تحت شبکه یا IP قرار دارد. این سری از طریقه شبکه به سایر متعلقات صوتی مانند میکروفن و میکسر وصل می شوند و دیگر نیازی به کابل کشی ندارند. بلندگو ضد آب WR6415 با قدرت بالا در تولید صدا در دسته بهترین های ضدآب D.A.S قرار دارد.
اسپیکر ضد آب D.A.S بنا به ایمن بودن در برابر رطوبت و آب قابل استفاده در استخرها و یا محیط باز مثل تالارهای سر باز می باشد. سری EN از باند D.A.S از محصولات متنوع مانند لاین اری ضد آب، بلندگو دکوراتیوضدآب و اسپیکر ضدآب تشکیل شده است. پوشش صدایی یکنواخت در زمان بارش باران از دیگر مزیت های DAS AUDIO WR می باشد. کمپانی داس با تولید محصولات متنوع ضد آب توانسته نیاز بازار به این سری محصولات را بر طرف نماید.
بلندگو های IP مانند سایر اسپیکرهای موجود D.A.S می باشند بعلاوه برد شبکه ای که اطلاعات را انتقال می دهد. استفاده از ووفر برای ایجاد بیس و تیوتر برای ایجاد صدایی شفاف و گیرا WR 6415 را به باند کاربردی و مقرون به صرفه تبدیل نموده است.
سری DAS WR از تمام پروتکلهای لازم برای ضد آب بودن محصولات استفاده کرده است. باند DASWR 6415 علاوه بر زیبایی توان تولید صدای بالایی داشته و از متریال های مدرن طراحی و ساخته شد است.
توان خروجی در اسپیکر پسیو ضد آبD.A.S WR 6415 در حالت مداوم برابر 400 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) برابر 1600 وات می باشد. این مقدار توان خروجی نمایشگر قدرت بالای اسپیکر است. میزان حساسیت در باند ضد آب قابل حمل داس مدلWR 6415 برابر 99 دسیبل و بیشترین قدرت تحمل فشار صوتی برابر 131 دسیبل است. این مقدار برای تضمین کیفیت صدا در مراسمات زنده و طولانی می باشد. از دیگر کاربری های اسپیکر پسیو ضد آب DAS AUDIO WR-6415 می توان به مدارس، سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر، اماکن مذهبی و حسینیه ، کلاس های آموزشی ، ایونت ها در فضای باز، مکان های ورزشی با رطوبت بالا، استخر ، اجراهای زنده در فضای باز و مناسب برای مناطق با آب و هوایی شرجی و مرطوب اشاره نمود.
برای راه اندازی بلندگو پسیو و ضد آب DAS AUDIOWR 6415 از یک دستگاه امپلی فایر کمک گرفته می شود. مینیموم امپدانس ورودی در این اسپیکر 8 اهم می باشد. این اسپیکر ضد آب 2WAY بوده و دارای یک تیوتر با دهنه هورن مساعد یه همراه یک ووفر می باشد. تیوتر 1.5 اینچی با ساختار کوئل سه اینچی و متریال تیتانیوم به مدل M 75 برای پخش صدا و دریافت بهتر سیگنال استفاده شده است. برای تکمیل حجم صدا در بلندگو DAS AUDIO WR-6415 دارای یک عدد ووفر 15 اینچی با بیس و حجم بالا همچنین مدل ووفر 15AV می باشد.
میزان زاویه پرتاب صوتی در بلندگو پسیو ضد آب D.A.S AUDIO WR 6415 در حالت عمودی برابر 60 درجه و در حالت افقی برابر 40 درجه می باشد. بدنه اسپیکر پسیو ضد آب 15 اینچی DAS AUDIO EN WR-6415 از چوب ، تخته سه لایه ساخته شده است. این پوشش در برابر ضربات مقاوم می باشد. رنگ مشکی ، خاکستری و یا سفید با فناوری POLYUREA بوده که مقاومتی چند برابر به بدنه باند ضد آبWR 6415 می دهد. پوشش پولی یورآ در دفع رطوبت و شرایط بارانی خوب عمل کرده و ضد آب می باشد. همچنین از دیگر فواید استفاده این پوشش در بدنه بلندگو پسیو داسWR 6415 مقاومت در برابر نور خورشید ، سایش و خشک شدن سریع بدنه می باشد. توری مشبک فلزی ضد آب در جلوی بلندگو علاوه بر زیبایی از ووفر و تیوتر در برابر ضربات محافظت میکند. یک عدد کابل در پشت دستگاه برای اتصال به کانکتور و یا ترمینال قرار گرفته است . رنگ این کابل بسته به رنگ اسپیکر خریداری شده سفید یا مشکی می باشد. این کابل مسقیم به کراس اوور متصل میشود.
بلندگو پسیو دکوراتیو ضد آب DAS AUDIO WR-6415 دارای دو مدل DX,CX می باشد که در مدل WR 6415 DX از بدنه با متریال فایبر گلاس و مقاوم در برابر ضربات و رطوبت با وزنی سبکتر نسبت به WR 6415 CX می باشد.
بلندگو ضد آب پسیو DAS WR 6415 قابلیت اتصال به سقف توسط تکنولوژی M10 RIGGING POINT داشته و توسط اکسسوری های فابریک ، شگل ، قلاب به صورت فلای قابل استفاده است. پایه فابریک در این اسپیکر ضد آب امکان استفاده دکوراتیو و اتصال به دیوار و ستون را فراهم میکند. میزان پاسخ فرکانسی در باند پسیو ضد آبWR 6415 از 55 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر می باشد که امکان ایجاد اکولایزهای متفاوت برای استخراج صداهایی دلنشین و گوش نواز را فراهم میکند. دامنه گسترده در این بلندگو برای خروجی صدا ایده آل می باشد.
ابعاد و وزن در بلندگو ضد آب پسیو DAS AUDIO WR 6415 برابر عرض 462 میلیمتر ، ارتفاع 770 میلیمتر، و عمق 455 میلیمتر بوده و دارای وزنی برابر 28 کیلوگرم می باشد. از دیگر قابلیت های این اسپیکر پسیو می توان به IP54 اشاره نمود که بلندگو را در برابر گرد و غبار و قطرات باران پوشش میدهد.
ویژگی های ظاهری بلندگو پسیو، دکوراتیو ،ضد آب داس سری WR مدلDAS AUDIO WR
- بدنه ذوزنقه ای شکل ، ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه مقاومت افزایش یافته در برابر ضربات
- رنگ مشکی و سفید با تکنولوژی ISO FLEX و POLYUREA افزایش استحکام در برابر ضربه ، اشعه نور خورشید ، قطرات باران و گرد و غبار
- توری فلزی مشبک ضد آب در جلوی بلندگو
- برخورداری از IP54
- قابلیت فلای با فنآوری M10 RIGGING POINT
- قابلیت اتصال به دیوار توسط براکت های فابریک
- ابعاد و وزن : عرض 462 میلیمتر ، ارتفاع 770 میلیمتر، و عمق 455 میلیمتر وزنی 28 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو ضد آب DAS AUDIO EN-6415
- پسیو ، دکوراتیو ، ضد آب
- امپدانس ورودی 8 اهم
- توان خروجی بلندگو در حالت مداوم برابر با 400 وات در بالاترین حالت PEAK برابر 1600 وات
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با ساختار تیتانیوم به همراه کوئل سه اینچی و مدل M75
- یک عدد ووفر 15 اینچی با بیس و پانچ مطلوب به مدل 15AV
- پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 20 کیلوهرتز
- میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر 131 دسیبل
- زاویه پرتاب در حالت عمودی 60 درجه و در حالت افقی 40 درجه

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران بوده و با سابقه بیش از یک دهه در زمینه تجهیز سالن کنفرانس و آمفی تئاتر مشغول به کار می باشد. سیما صوت ایرانیان در زمینیه تجهیز سیستم های صوتی، سیستم ضبط و پخش تصویر، دکوراسیون، سیستم کنفرانس و سیستم نور پردازی فعالیت دارد. برای خرید محصولات D.A.S می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
کمپانی اسپانیایی داس تولید کننده سیستم های صوتی با کیفیت مانند : انواع بلندگو دکوراتیو ، بلندگو ضد آب ، بلندگو پرتابل ، ساب ووفر ، امپلی فایر توسط برترین متریالهای روز دنیا و با بکارگیری مدرن ترین تجهیزات توانسته بازار جهانی را در اختیار بگیرد. کلیه محصولات DAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد .
برای خرید DAS AUDIO WR-6415 می توانید به سایت سیما صوت ایرانیان و یا به صوت حضوری به دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری مجرب و آموزش دیده، مانند میکسر، بلندگو و امپلی فایر در شرکت SIMASOTIRANIAN انجام می پذیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.