۴ رزولوشن اصلی در سیستم های سخت افزاری ویدئو کنفرانس|دوربینIP پروتکل اینترنتی|وب کم|بهترین روش ردیابی در سالن کنفرانس شما چیست؟|ردیابی دستی در دوربین اتوترکینگ سیستم کنفرانس|ردیابی اجسام متحرک با دوربین سیستم کنفرانس PTZ|ردیابی خودکار در سیستم کنفرانس چگونه کار می‌کند؟|دوربین های PTZ -Pan-Tilt-Zoom|انواع دوربین ویدئو کنفرانس|
پروژه 1
ژانویه 12, 2021
میکروفن باسیم SHURE سری PGA
ژانویه 19, 2021
 

بلندگو مانیتورینگ اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 12 A

توضیحات بلندگو مانیتورینگ اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 12 A
- اسپیکر مانیتورینگ اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 12 A ، بلندگویی دو راهه و دارای یک ووفر 12 اینچ و یک تیوتر 0.75 به همراه دو تقویت کننده کلاس D می باشد.
- ماکزیمم قدرت خروجی 2200 وات است.
- ابعاد این اسپیکر اکتیو برابر با عرض 324 میلیمتر، ارتفاع 648 میلیمتر، عمق 420 میلیمتر و دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر اکتیو مانیتورینگ سن DAS AUDIO ROAD 12 A
- با پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 23 کیلوهرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- با زاویه پرتاب 40*60 درجه.
- دارای وزن خالص 23.5 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو مانیتورینگ اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 12 A

جهت پخش صدای خواننده برروی سن از بلندگو های مانیتوریگ استفاده میشود. بلندگو های مانیتورینگ مخصوص پخش صدا برروی سن هستند تا خواننده یا مجری برنامه بتواند ایرادهای صدای خود را بشنود و اقدام به تصحیح آن نماید. بدنه و ظاهر د ربلندگو مانیتورینگ متفاوت بوده ولی کارایی این محصول یکسان می باشد. بلندگو مانیتورینگ داس به صورت کف خواب بر روی سن طراحی شده اند.
سری ROAD در کمپانی داس دارای دو مدل 12 و 15 اینچی می باشد که برای مانیتورینگ صدا مورد استفاده هستند. DAS AUDIO ROAD 12 A اکتیو بوده و از امپلی فایر بسیار قدرتمند بهره می برد. به دلیل اکتیو بودن این مانیتورینگ به راحتی می توان ان را به برق شهری وصل کرده و راه اندازی نمایید.
برای راه اندازی به کمک کانکتور پاورکن نیاز به برق شهری می باشد. از ویژگی های باند اکتیو D.A.S AUDIO ROAD 12A برخورداری از لینک برق پاورکن است توسط پاورکن می توانید بین دستگاه ها لینک ایجاد کرده و برق رسانی انجام دهید.
آمپلی فایر این بلندگو با کلاس توپولوژی D جزء برترین آمپلی های صنعت صدا به شمار می اید. بهره مندی از یک DSP با 24 بیت قدرت پردازش، این محصول را به اسپیکر مانیتورینگی قدرتمند با صدای شفاف تبدیل کرده است.آمپلی فایر DAS AUDIO ROAD 12A دارای یک عدد ورودی با کانکتور XLR و یک عدد خروجی با کانکتور XLR می باشد تا بتوان سیگنال مورد نظر را به آن انتقال داد و بین بلندگو ها می توان لینک ایحاد نمایید.
یکی از مزایا اسپیکر اکتیو مخصوص مانیتور ROAD 12A برخورداری از کانکتور های اتصالی شبکه ای بوده که می توانید از طریق روتر و کابل شبکه این محصول را متصل و از اکولایزر این محصول در مدل های مختلف استفاده نمایید.
بلندگو ROAD 12A یک محصول دوراهه یا 2WAY است که دارای یک عدد ووفر و یک عدد تیوتر می باشد ووفر به کار رفته در ROAD 12A دارای 12 اینچ سایز و مدل آن 12R4 / 12P4 می باشد و در قسمت تیوتر یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با 3 اینچ ویس کوئل به مدل M-75 می باشد که صدایی بسیار شفاف و واضح را به گوش نوازندگان و خوانندگان می رساند.
میزان توان خروجی این محصول در قسمت LO FRQ برابر با 550 وات بوده و در قسمت HF برابر با 220 وات می باشد که این بلندگو 770 واتی را ایجاد مینماید. میزان امپدانس ورودی لاین برابر با 20 کیلو اهم بوده و کانکتور های اتصالی به صورت بالانس طراحی شده اند. میزان شدت تحمل فشار صوتی در اسپیکر اکتیو و مانیتور DAS AUDIO ROAD 12A برابر با 134 دسیبل بوده که تضمینی برای کار مداوم در مدت زمان بالا و طولانی بدون افت کیفیت است.
میزان بازدهی و پاسخ فرکانسی در بلندگو اکتیو و مخصوص مانیتور داس DAS AUDIO ROAD 12 A برابر با 55 هرتز تا 23 کیلو هرتز بوده که از این طریق می توان انواع EQ مورد نظر خود را بر روی بلندگواجرا نمایید.از این طریق می تووانید صدایی دلنشین و شفاف را ایجاد نمایید. میزان زاویه پرتاب صدا در بلندگو اکتیو و مخصوص مانیتور داس DAS AUDIO ROAD 12 A در حالت عمودی برابر با 40 درجه و در حالت افقی 60 درجه از فضای روبرو را پوشش میدهد. با اطلاع از این موضوع می توانید جانمایی صحیحی از این مانیتورینگ داس بر روی سن اشته باشید.
بدنه و کابینت بلندگو اکتیو و مانیتور D.A.S AUDIO ROAD 12 A از چوب با متریال تخته سه لایه،که به وسیله ISO FLEX پوشش رنگ مشکی داده شده است. این پوشش توان و مقاومت دستگاه را در برابر ضربه های احتمالی دو چندان نموده و بدنه چوبی بیس بهتری را رقم ایجاد می نماید. برای سهولت در جابجایی و حمل و نقل دارای دو دسته در طرفین میباشد. توری مشبک فلزی در قسمت جلویی برای زیبایی و جلوگیری از عبور گردو خاک طراحی شده است.
ابعاد و وزن اسپیکر اکتیو، مانیتور DAS AUDIO ROAD 12 A برابر با عرض 648 میلیمتر، ارتفاع 324 میلیمتر و عمق 420 میلیمتر و وزن برابر با 23.5 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو مانیتورینگ اکتیو داس DAS AUDIO ROAD 12 A
1- دارای کابینت ذوزنقه ایی شکل از جنس تخته سه لایه با رنگ ماندگار و دارای ISO FLEX
2- دارای آمپلی فایر کلاس D
3- سهولت در نصب و راه اندازی وحمل و نقل با استفاده از دسته تعبیه شده در کناره های اسپیکر
4- کانکتور اتصالی توسط برق پاورکن
5- دارای درگاه شبکه
6- دارای مدیریت بلندگو DSP 24 bit
7- ابعاد شامل : عرض 648 میلیمتر، ارتفاع 324 میلمتر و عمق 420 میلی متر و با وزن 23.5 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر اکتیو مانیتورینگ D.A.S AUDIO ROAD 12 A
1- دارای توان خروجی برابر با 550 وات LF و 220 وات HF
2- زاویه پرتاب مانیتوری در حالت عمودی 40 درجه و در حالت افقی 60 درجه
3- تیوتر1.5 اینچی مدل M-75
4- یک ووفر 12 اینچی با مدل 12R4
5- پاسخ فرکانسی 55 هرتز تا 23 کیلو هرتز
6- یک ورودی و یک خروجی با کانکتور XLR
7- قابلیت لینک شدن و انتقال سیگنال و ولتاژ برق

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانی معتبر DAS در کشور اسپانیا تولید می شوند. کلیه محصولات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. این محصولات شامل انواع بلندگوهای داس، امپلی فایر، مدیریت بلندگو، اسپیکر دکوراتیو، باند ضد آب، لاین اری و ساب ووفر میشوند. DAS AUDIO ROAD 12A در یک کارتن خاکی به همراه کابل برق پاور کن،کاتالوگ با شماره سریال درج شده بر روی کالا، پارت نامبر و در بسته بندی اولیه کارخانه در بازار ایران به فروش میرسد. جهت اطمینان از خرید محصولات D.A.S می توانید از تنها نمایندگی آن، شرکت سیما صوت ایرانیان اقدام به خرید نمایید.
شرکت سیما صوت ایرانیان با چندین سال ثابقه در زمینه مشاوره، طراحی، اجرا و دکوراسیون اتاقهای صوت، سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاتر در زمینه فروش سیستم صوت حرفه ای و سیستم ضبط و پخش تصویر، نورپردازی و دکوراسیون مشغول به فعالیت می باشد. جهت ارتباط با مشاوران حرفه ای ما می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید.
تمامی قطعات و اکسسوری های این محصول به صورت پلمپ و با گارانتی اصل بودن کالا به فروش می رسد. تمامی تعمیرات در تعمیرگاه مجاز شرکت زیر نظر مهندسین صورت می گیرد شما می توانید تمامی محصولات صوتی خود را در تمامی برند ها به ما بسپارید.