سیستم سالن کنفرانس موزه دفینه تهران
دسامبر 27, 2020
بلندگوساب ووفرلاین اری DAS – HQ 218
دسامبر 29, 2020
 

بلندگو هورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX

توضیحات بلندگو هورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX
- باند هورن DAS AUDIO HQ 112.43، بلندگویی دو راهه و دارای هورن 12 اینچ است.
- با ماکزیمم قدرت خروجی 1600 وات در امپدانس 8 اهم می باشد.
- ابعاد این اسپیکر آرایه ایی برابر با عرض 755 میلیمتر و ارتفاع 990 میلیمتر و عمق 685 میلیمتر و دارای قدرتی برابر با 143 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکرهورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX
- با پاسخ فرکانسی 80 هرتز تا 18 کیلوهرتز.
- دارای بدنه ایی از تخته 3 لایه و با پوشش ISO-flex Paint .
- با زاویه پرتاب 30*40 درجه.
- دارای وزن خالص 56 کیلو گرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش سیستم های صوتی حرفه ای را ارائه می دهد.

بلندگو هورن ضد آب ،پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX

اسپیکر هورن برای مکان های باز و برای پخش صدا در فاصله دور استفاده می شود. بلندگو هورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX مناسب برای استفاده در گلدسته مساجد، حیاط مدرسه، کارناوال های خیابانی، استادیوم های ورزشی می باشد. این نوع از بلندگو مناسب برای فضای باز هستند و به دلیل بهره مندی از استاندارد IP54 می توان از آن در محیط های مرطوب و یا مناطقی که در معرض بارش باران قرار دارند استفاده نمایید.
سیستم حرفه ای بلندگو هورن کمپانی داس دارای طراحی ذوزنقه ای شکل می باشد که به راحتی می توان چند اسپیکر هورن را بر روی هم سوار نمایید. باند هورن ضد آب DAS پرتاب صدای بالایی دارد و فاصله زیادی را تحت پوشش قرار می دهد. طراحی زیبا و چشم نواز اسپیکر هورن داس DAS AUDIO HQ 112.43 CX امکان قرار گیری این باند را در طراحی های مختلف و در جهات مختلف میسر می سازد. باند هورن داس در دسته محصولات پسیو قرار دارد که جهت راه اندازی از امپلی فایرها بهره می برند. پیشنهاد کمپانی داس برای راه اندازی باند هورن HQ112.43 CX استفاده از پیش تقویت کننده های سیگنال DX-80I و DX-100I می باشد.
اسپیکر هورن کمپانی داس در مجموعه باند ضد آب این شرکت قرار گرفته است. از جمله دیگر محصولات کمپانی DAS AUDIO می توان به لاین اری، باند دکوراتیو، اسپیکر ضد آب، بلندگو سقفی، اسپیکر مانیتورینگ و امپلی فایر و پروسسور اشاره کرد. میزان بازدهی فرکانسی امری مهم در هنگام خرید باند می باشد. بازدهی فرکانسی در بلندگو هورن داس D.A.S HQ 112.43 CX از 80 هرتز تا 18 کیلو هرتز متغییر می باشد. این مقدار توسط میز و کنسول های میکسر صدا قابل تنظیم بوده و اکولایزرهای مختلف را پوشش میدهد. مقدار اعشار در انتهای نام این اسپیکر نشانه ای از زاویه دهنه هورنHF می باشد. زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر 40 درجه و در حالت افقی برابر 30 درجه می باشد. مقدار امپدانس ورودی در اسپیکر پسیو هورن داس برابر 8 اهم بوده و در حالت BIAMP در HF برابر 8 اهم و در حالت MF برابر با 8 اهم می باشد.
اسپیکر هورن ضد آب ،پسیو داس، مدل D.A.S AUDIO HQ 112.43 CX دو راهه و دارای یک تیوتر و یک عدد ووفر می باشد. به دلیل هورن بودن در این اسپیکر، ووفر به عنوان هورن عمل میکند. که در دو حالت پسیو و BIAMP مورد استفاده است. در حالت BIAMP ووفر به عنوان مید فرکانسی عمل کرده و پرتاب صدای بیشتری دارد. تیوتر در هر دو حالت به صورت HF کاربری داشته و ووفر در حالت پسیو به صورت LF مورد استفاد است.
تیوتر در باند هورن DAS AUDIO HQ 112.43CX به مدل M 78دارای قطر 1.5 اینچ با ساختار نئودیوم و دارای 3 اینچ ویس کوئل می باشد. ووفر در این اسپیکر هورن داس به مدل 12HQN با بیس و شفافیت بالا 12 اینچ و دارای 3 اینچ ویس کوئل می باشد.این ووفر نیز به صورت اختصاصی برای سری HQ طراحی گشته است.
مقدار توان خروجی در اسپیکر هورن پسیو داس مدل HQ 112.43 CX در حالت پسیو برابر 400 وات به صورت ماکزیمم و در حالت BIAMP برابر 550 به صورت مداوم و 2050 وات به صورت ماکزیمم است. این مقدار بسته به نوع کارایی و مقدار صدای خروجی می تواند متغییر باشد. میزان حساسیت در دو حالت پسیو و BIAMP برابر با 111 دسیبل می باشد. مقدار تحمل فشار صوتی در بالاترین حالت در دو حالت برابر 143 دسیبل می باشد. این مقدار تحمل فشار صوتی و توان خروجی تضمین کننده قدرت بلندگو در هنگام اجراهای زنده و طولانی مدت می باشد.
کانکتورها در اسپیکر هورن پسیو D.A.S AUDIO HQ 112.43 CX به صورت کابلی می باشد. به دلیل ضد اب بودن این اسپیکر هورن و جلوگیری از ورود گرد و خاک دارای IP 54 بوده که مناسب برای استفاده در مکان هایی با رطوبت بالا میشود. بلندگو هورن پسیو DAS AUDIO HQ 112.43 دارای دو مدل CX وDX می باشد. در مدل CX، باند ضد آب هورن، بدنه دارای پوشش ISO FLEX می باشد که در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا مساعد مقاومت دارد. در مدل اسپیکر هورن DX بدنه به رنگ خاکستری می باشد.
کابینت و بدنه طراحی شده باند هورن DAS AUDIO HQ 112.43 CX از جنس چوب بوده و دارای مقاومت بالایی در بدنه می باشد. پوشش مناسبISO FLEX و رویه نهایی اسپیکر از فایبر گلاس در ساختار بدنه می باشد. این طراحی بی نظیر در بدنه باند ضد آب هورن مورد تاییدIP 54 بوده و از ورود گرد و خاک و قطرات باران جلوگیری می نمایید. استفاده ازM 10 RIGGING POINT امکان اتصال به سقف و فلای و اتصال به صورت اری را فراهم میکند. همچنین به عنوان بلندگو نصبی ثابت نیز در بازار به فروش میرسند. ساب ووفر های سری HQ برای جفت سازی با باند هورن HQ داس مناسب بوده ودر زمان لاین اری اسپیکر هورن مورد استفاده قرار میگرند و صدایی با کیفیت و شفاف را به گوش شنونده می رسانند.
هنگام خرید بلندگو، ابعاد بسیار پر اهمیت می باشد زیرا این مسئله در محل قرار گیری اسپیکر و نوع نصب بلندگو و حمل آن تاثیر گذار است. ابعاد در بلندگو هورن ضد آب ،پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX برابر با عرض 679 میلیمتر، ارتفاع 987 میلیمتر، عمق 715 میلیمتر، و وزن خالص در این اسپیکر هورن 56 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو هورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX
- بدنه تمام چوب با مقاومت بالا به همراه پوشش رنگ ISO FLEX و استفاده از فایبر گلاس و دارای قابلیت IP 54
- توری مشبک فلزی ضد زنگ
- مناسب برای استفاده در فضاهای باز و سالن ها و استادیوم هایی با فضای بزرگ
- کانکتور ورودی و خروجی به صورت کابلی
- دهنه هورن بزرگ برای پرتاب هر چه بهتر صدا
- استفاده به حالت پسیو BIAMP
-
ابعاد و وزن : عرض 679 میلیمتر، ارتفاع 987 میلیمتر، عمق 715 میلیمتر، و وزن 56 کیلوگرم

ویژگی های فنی باند هورن ضد آب ،پسیو ، DAS AUDIO HQ 112.43 CX
- امپدانس 8 اهم در حالت پسیو و 8 + 8 در حالت BIAMP
- توان و قدرت بالا با استفاده از امپلی فایر های سری DX
- توان خروجی 400 وات به صورت مداوم و 1600 وات به صورت ماکزیمم در حالت پسیو، در حالت BIAMP 550 وات به صورت مداوم و 2050 وات به صورت ماکزیمم
- یک عدد تیوت 1.5 اینچی با 3 اینچ ویس کوئل به مدل M78
- ووفر 12 اینچ با مدل 12HQ
-
بازدهی فرکانسی از 81 هرتز تا 18 کیلو هرتز
- استفاده به صورت فلای، اری و ایستاده
- بالاترین حالت میزان تحمل فشار صوتی برابر 143 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات داس دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و کلیه محصولات همراه با کاتالوگ، پارت نامبر و شماره سریال مجزا به فروش می رسند. جهت خرید بلندگو هورن ضد آب، پسیو داس، مدل DAS AUDIO HQ 112.43 CX می توانید با مشاوران حرفه ای ما در SIMASOT.COM در ارتباط باشید. سیما صوت ایرانیان با چندین سال تجربه در زمینه طراحی و اجرای سیستم کنفرانس، سالن همایش، سالن امفی تئاتر و سالن کنفرانس فعالیت دارد.
تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام میپذیرد.