بلندگولاین اری، ضد آب D.A.S AUDIO EN-54 AERO-12
دسامبر 2, 2020
بلندگوسقفی DAS – CEILING CL 5 T
دسامبر 3, 2020

بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling

Das audio ceiling speaker

DAS AUDIO-CEILING-CL5T


بلندگو پسیو سقفی داس

DAS AUDIO-CEILING-CL6T


بلندگو سقفی پسیو داس

DAS AUDIO-CEILING-CL6TB


بلندگو پسیو دکوراتیو داس

DAS AUDIO-CEILING-CL8T


بلندگو سقفی پسیو داس


جهت دریافت مشاوره و خرید محصولات داس DAS AUDIO (بلندگو داس + امپلی فایر + پروسسور + ساب ووفر+ لاین اری ) با شماره 02188860021 تماس بگیرید.


بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling

اسپیکر سقفی داس DAS Audio Ceiling در دسته بلندگو دکوراتیو سقفی قرار می گیرد که با کار بر روی زیبایی ظاهری آن، در بازار مورد توجه قرار گرفته است . بلندگو سقفی داس بصورت ولتی و اهمی بوده و در برخی مدل ها شامل بک کن است. این سری بلندگو سقفی داس DASaudio-ceiling جهت استفاده در اماکن عمومی چون پاساژها و مراکز خرید و همچنین لابی ها و رستوران ها نیز طراحی شده اند .

بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling با طراحی زیبا و تولید صدایی با توان مناسب برای فضاهای کوچک مانند اتاق جلسه، سینمای خانگی، پیجینگ و فروشگاه است. بلندگو دکوراتیو سقفی CL8T با طراحی زیبا و استفاده از بهترین متریال‌ها به‌راحتی با محیط اطراف ست می‌شود. بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling  صدا را از سمت بالابه‌پایین پرتاب می‌کنند این امر کمک می‌کند که صدا با کمترین نویز به گوش شنوده ارسال شود. پوشش افقی 90 درجه در این سیستم صوت سقفی فضای گسترده‌ای را پوشش داده و می‌توانید از یک بلندگو برای پوشش کامل یک فضای 3*3 استفاده نمایید.


بلندگو پسیو دکوراتیو سقفی DAS CEILING SERIES - CL 6T

طریقه نصب اسپیکر سقفی داس DAS Audio Ceiling

برای قرارگیری این اسپیکر در دیوار یا باکس باید ابتدا حفره‌ای جهت قرارگیری تهیه نمایید. این ابعاد در انواع بلندگو سقفی متغیر است. هرچند اسپیکر سقفی توان‌ کمی نسبت به سایر بلندگوها و یا لاین‌اری‌ها دارند ولی باتوجه‌به ابعاد و توان محصولات مشابه DAS CL8T می‌توان گفت این محصول دارای قدرت بالایی در پخش صدا بوده و به‌خوبی نیاز شمارا بر طرف می‌نماید. محل قرارگیری بلندگوها در سقف باید به‌گونه‌ای باشد که کمترین نویز و بازگشت صدا ایجاد شود. در این مورد می‌توانید با تیم حرفه‌ای ما در قسمت نصب و یا مشاوران سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.

به طور تقریبی برای هر 3 مترمربع یک بلندگو سقفی مناسب است، این مورد در صورتی کاربری خوبی خواهد داشت که بلندگوها در کناره دیوار قرار نگرفته باشند و یا موانعی برای ایجاد نویز و بازگشت صدا وجود نداشته باشد. بعد از انتخاب محل قرارگیری اسپیکر و ایجاد حفره کابل‌ها – عبور داده شده از سقف یا پشت باکس – را از طریق ترمینال‌های فنری به اسپیکر متصل می‌نماییم و باند سقفی را با استفاده از گیره در سقف محکم می‌نماییم. توری مشبک فلزی با لوگو حک شده DAS با ضربه کوچکی در جای خود قرار می‌گیرد. توری برای حفاظت از تیوتر و ووفر و همچنین پخش بهتر صدا مورداستفاده است. اگر نیاز به بازدید قسمت داخلی بلندگو داشته باشید می‌توانید توری را با استفاده از یک شی نوک‌تیز از بلندگو جدا نمایید.

اسپیکرهای سقفی معمولاً به یکدیگر لینک شده و نیازی به برق‌رسانی به تمام اسپیکرها به‌صورت مجزا نمی‌باشد. بلندگو سقفی داس DAS Audio Ceiling دارای بدنه پلاستیک فشرده است که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد. بلندگوهای سقفی جدید کمپانی DASaudio-DECO از دیگر موارد دکوراتیو سقفی ساخته شده شرکت DAS audio هستند.