سیما صوت ایرانیان|قیمت و خرید بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA|قیمت لاین اری| خرید ساب ووفر لاین اری اکتیو|اسپیکر اکتیو ساب ووفر| ساب ووفر اکتیو DAS LINE ARREY|بلندگو ساب ووفر لاین اری، داس، دبل مدل DAS AUDIO AERO LX 218CA|اسپیکر لاین اری| باند لاین اری|لاین اری D.A.S| سیستم لاین اری| بلندگو ساب ووفر| باند لاین اری|لاین اری ساب ووفرD.A.S|SUBWOOFER LINE ARREY ساب ووفر داس|AERO LX218CA|LINE ARREY
ساب ووفر دبل اکتیو DAS -AERO LX 218CA
نوامبر 25, 2020
DR SERIES
نوامبر 29, 2020

بلندگو، ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری DAS AUDIO AERO LX-218-C

توضیحات بلندگو، ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218C :
- بلندگوSUB WOOFER پسیو DAS AERO LX 218C ،یکی از پرقدرت ترین ساب ووفر های دبل در حوزه لاین اری می باشد که قابلیت ساب زمینی را دارد و دارای دو عدد ووفر 18 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 8000 وات ماکزیمم است .
- عرض این بلندگو 1285 میلی متر، ارتفاع آن 635 میلی متر و عمق آن 555 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 142 دسیبل است.
ویژگی های این اسپیکر ساب ووفر پسیو دبل لاین اری خطی داس :
- با توان خروجی 8000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 100 هرتز.
- دارای بدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 78.5 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

بلندگو، ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری DAS AUDIO AERO LX-218-C

ساب ووفرLX 218 C از خانواده سریAERO بوده که به صورت اختصاصی دارای سیستم های لاین اری و ارایه ای می باشد. بلندگو، ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218C مانند سایر سیستم های صوتی پسیو برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایر دارد. که بسته به مقدار قدرت توان خروجی LX 218C تعیین می شود. ساب ووفر ها در سیستم های آرایه ای یا لاین اری برای ایجاد حجم صدای بیشتر استفاده میشوند. ساب ووفر با قرار گرفتن در پشت بلندگو و یا در جلوی لاین اری ها می توانند صدای بم مورد نیار را تامین نمایند.کمپانی داس برای ساب ووفر لاین اری با قدرت، امپلی فاییر سریSX با مدلDX100 را پیشنهاد می کنی که با میزان توان صدای خروجی ساب ووفر همانگ است. جهت مدیریت بلند گو در ساب ووفرD.A.S AERO LX 218 C می توانی به پیشنهاد D.A.S از پروسسور DSP 4080بهره ببرید.
ساب ووفر پسیو داسAERO LX-218C دبل بوده و دارای پرتاب صدای بالایی است. حجم صدای عالی ایجاد شده در این ساب ووفر به دلیل دو ووفر به کار برده می باشد. دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18-LX در سیستم این بلندگو طراحی شده است. توان خروجی در بلندگو ساب ووفر پسیو دیبل لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218C برابر2000 وات و در حالت ماکزیمم برابر 8000 وات می باشد. امپدانس وروردی در این ساب ووفر برابر 4 اهم می باشد و کلیه این مجموعه توسط کراس اوری قدرتمند تعذیه و سیگنال رسانی می شود. دو عدد کانکتور اسپیکون نصبی هشت قطب مدل NL8 در این سیستم صوتی موجود می باشد که یکی برای ورودی و دیگری برای انتفال سیگنال و لینک سازی با سایر بلندگو ها مورد استفاده قرار می گیرد.
شکل ظاهری و بدنه ساب ووفرD.A.S AUDIO AERO LX 218 C شبیه به مستطیل بوده و از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده است. این متریال در ایجاد صدای بیشتر بم کمک بسزایی کرده و همچنین مقاومت ساب ووفر لاین اری را در برابر ضربات احتمالی بیشتر می نماید. رنگ مشکیISO FLEX ساب ووفر پسیو دبل لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218C اسپیکر را در برابر اشعه نور خورشید وUV همچنین شرایط جوی نا مساعد محافظت می نماید. ساب ووفر دبل پسیو داس AERO LX 218 C به دلیل ظاهر مستطیل شکل قابلیت استفاده به صورت ایستاده و خوابیده را داشته و توسط اکسسوری های مخصوص میتوان به حالت فلای (آویز از سقف) از آن استفاده نمایید. AERO 50 با ساب ووفر لاین اری موجود ست می شود.
ساب ووفر پسیو لاین اریAERO LX-218-C دارای 4 دسته برای حمل و نقل می باشد. چرخ و سینی متحرک چرخ دار از جمله اکسسوری های فابریک می باشد که می توانید برای این ساب لاین اری استفاده نمایید. از دیگر تجهیزات جانبی برای ساب AER LX 218C می توان به KIT R-LX218C اشاره نمود. ایجاد لاین اری در این ساب ووفر توسط تجهیزات فابریک D.A.S قابل اجراست و تا چندین یونیت را بر روی هم سوار می کند.
میزان پاسخ فرکانسی در بلندگو SUB WOOFER پسیو ،دبل DAS AUDIO AERO LC-218-C بین 28 تا 100 هرتز گسترده است. که تغییرات فرکانسی بالایی را در بر می گیرد و امکان اعمال اکولایزرهای مختلف را محیا می کند. مقدار حساسیت در ساب، لاین اری، پسیوAERO برابر 103 دسیبل بوده و میزان تحمل فشار صوتی یا همان قدرت پخش صدا در زمان های طولانی و مداوم برای برنامه های زنده برابر 142 دسیبل است که قدرت و عدم افت فشار صوتی این ساب را به رخ می کشد.
ساب ووفر پسیوAERO LX-218-C از سری محصولات لاین اری در کمپانیDAS AUDIO بوده و برای استفاد در کنسرت و اجراهای زنده در فضای باز یا بسته، نمایشگاه، ایونت، همایش، سمینار، سالن های ورزشی، ورزشگاه، بندهای موسیقی، مراسم و تالار های پذیرایی ، مساجد، هیئت ، سالن سینما، سالن آمفی تئاتر، موسیقی زنده وDJ همچنین هر فضایی که احتیاج به صدای بم وزیر دارند، مناسب می باشد.
ابعاد و وزن بلندگو ساب ووفر لاین اری پسیو D.A.S AUDIO AERO LX 218C برابر با ارتفاع 555 میلی متر، عرض 1285 میلی متر، عمق 635 میلی متر و وزن نسبتا سنگین 75 کیلوگرم می باشد. برای جانمایی بهتر هر بلندگو آگاهی از وزن و ابعاد از نکات مهم در هنگام خرید است.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری، داس مدل DAS AUDIO AERO LX 218C
- بدنه مستطیل شکل با ظاهری مستطیل شکل مناسب برای استفاده به صورت خوابیده و ایستاده
- متریال کابینت چوب – تخته سه لایه مقاوم در برابر ضربات
- رنگ مشکی ISO FLEX مستحکم در برابر نور خورشید و شرایط جوی نا مساعد
- استفاده از تکنولوژیM10 RIGGING POINT برای اتصال به سقف (فلای)
- دارای دسته برای سهولت در جابجایی
- قابلیت لاین اری به صورت زمینی و هوایی
- قابلیت اتصال سینی متحرک و چرخ
- اکسسوری های فابریک D.A.S مانند : KIT R-LX218-C
- ابعاد و وزن : ارتفاع 555 میلی متر، عرض 1285 میلی متر، عمق 635 میلی مترو وزن 75 کیلوگرم
ویژگی های فنی اسپیکر لاین اری ساب ووفر DAS AUDIO AERO LX 218C SUB WOOFER
- پسیو، دبل، لاین اری
- امپدانس ورودی 4 اهم
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 2000 وات و در حالت ماکزیممPEAK برابر 8000 وات
- دو عدد ووفر 18 اینچی با مدل 18LXN
- پاسخ فرکانسی 28 هرتز تا 100 هرتز
- میزان حساسیت 103 دسیبل
- تحمل فشار صوتی 142 دسیبل
- یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور اسپیکون نصبی مدل NL8

خدمات پس از فروش ، گارانتی ، تعمیرات
کمپانی داس با ثابقه 50 ساله در ساخت سیستم های صوتی جزء برترین محصولات در این زمینه می باشد. کلیه محصولات صوتیDAS AUDIO دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. کمپانی داس با تولید سیستمهای صوتی حرفه ای مانند : انواع بلندگو ( بلندگو ضد آب، بلندگو لاین اری، بلندگو ساب ووفر، بلندگو دکوراتیو) امپلی فایر و مدیریت بلندگو با بهترین کیفیت و برترین تکنولوژی های روز دنیا توانسته خریداران زیادی در سرتاسر دنیا داشته باشد.
شرکت سیما صوت ایرانیان تنها نماینده رسمی کمپانی D.A.S در ایران است. سیما صوت ایرانیان در زمینه تجهیز سیستم های صوتی و طراحی دکوراسیون سالن کنفرانس، سالن آمفی تئاتر ، سالن اجتماعات و سیستم کنفرانس، سیستم های نور پردازی، سیستم صوت ، سیستم ضبط و پخش تصویر فعالیت دارد.
جهت خرید بلندگو ساب ووفر، پسیو، دبل، لاین اری DAS AUDIO AERO LX 218C می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان آماده مشاوره دادن در زمینه خرید بلندگو، سیستم صوت، ساب ووفر یا خرید سیستم کنفرانس به شما خریداران عزیز می باشد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران توسط نیروهای حرفه و کار آزموده جهت رفاه و اطمینان بیشتر شما از خرید سیستم صوت انجام می گیرد.