ویژگی های فنی بلندگو لاین اری داس LINE ARREY DAS AUDIO AERO-40-A
اسپیکر لاین اری داس D.A.S AUDIO AERO-40A
نوامبر 24, 2020
بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A
بلندگو ساب ووفر لاین اری D.A.S AUDIO AERO LX-118A
نوامبر 25, 2020

اسپیکرلاین اری، پسیو D.A.S LINE ARREY AERO-50

توضیحات بلندگو لاین اری، پسیو D.A.S AUDIO AERO-50 :
- بلندگو پسیو DAS AERO 50 ، بلندگوی ست لاین اری خطی بوده که ،فول رنج و 3 راهه، دارای دو عدد تیوتر 0.75 اینچی به همراه چهار عدد میدرنج 8 اینچ و دو عدد ووفر 15 اینچی می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 9600 وات ماکزیمم و دارای آمپلی فایر کلاس D می باشد و دارای پردازنده دیجیتال داخلی است .
- عرض این بلندگو 1355 میلی متر، ارتفاع آن 630 میلی متر و عمق آن 627 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 141 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکرلاین اری، پسیو D.A.S LINE ARREY AERO-50 :
- با توان خروجی 9600 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با تخته سه لایه و با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب 90 درجه.
- دارای وزن خالص 85 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

اسپیکرلاین اری، پسیو D.A.S AUDIO LINE ARREY AERO-50

اسپیکرهای پسیو برای راه اندازی احتیاج به امپلی فایری با قدرت متناسب با بلندگو دارند. بلندگو پسیو، لاین اری، داس مدل : DAS AUDIO AERO 50 از جمله این محصولات صوتی می باشد. این اسپیکر لاین اری با قدرت بالا، ساخت کمپانی D.A.S AUDIO و از خانواده بلندگوهای AERO می باشد. این سری دارای لاین اری همراه با ساب ووفر می باشد. تمامی باند های DAS AERO صدایی شفاف و گیرا داشته و برای استفاده در فضاهای بزرگ و محیط های باز استفاده می شوند.
بدنه لاین اری پسیوD.A.S AUDIO AERO-50 از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده که مقاومت بیشتری نسبت به ضربات داشته و تولید صدای بهتری دارد. شکل ظاهری ذوزنقه ای در این اسپیکر لاین اری امکان زاویه پذیری بیشتری داشته و دو باز و تعریف شده برای سوار شدن یونیت ها بر روی هم قرارگرفته است.
شش دسته در اطراف برای حمل آسان قرار گرفته و بدنه مشکی D.A.S AERO-50 از تکنولوژی رنگ ISO FLEX بهره برده که مقاومت این اسپیکرلاین-اری را در برابر نورخورشید، ضربات هنگام جابجایی و شرایط آب و هوایی نامساعد بیشتر کرده است. دو عدد کانکتور اسپیکون نصبی 8 قطب، یکی برای ورودی و دیگری برای لوپ کردن (لینک کردن) بلندگو های لاین اری برای اتصال سیگنال و تولید صدایی با کیفیت تعبیه شده است.
بلندگولاین-اریAVER 50 از کمپانی داس سیستمی پر قدرت و حرفه ای دارد. این سیستم دارای اجزای مختلف می باشد که کراس اوری قدرتمند در قسمت تفکیک صدا و تغذیه از آنها می باشد. این محصول3WAY بوده و دارای دو عدد ووفر 15 اینچی با بیس و پانچ مطلوب در قسمت LO FRQ دارای امپدانس برابر8+8 می باشد. مدل این ووفر 15GNR می باشد. همچنین دارای 4 عدد ووفر 8 اینچی در قسمت MID فرکانسی بوده با مدل 8MN برای تامین حجم صدای HI FRQ می باشد. امپدانس ووردی درDAS AUDIO AERO 50 برابر 8 اهم می باشد.
دو عدد تیوتر 1.5 اینچی برای تولید صدایی واضح و رسا دارد. 3 اینچ دیافراگم با ساختار نئودیوم با متریال تیتانیوم است که مدل آن M-75 بوده و دارای امپدانسی برابر 16 اهم می باشد. حالت قرار گیری این ادوات در لاین اریD.A.S AERO 50 به صورت : دو عدد ووفر در طرفین ، چهار عدد میدرنج در وسط اسپیکر، دو عدد تیوتر با دهنه هورن باز در وسط طراحی شده است.
مقدار توان خروجی در اسپیکر، لاین اری، داس AERO 50 در حالت استفاده به صورت مداوم برابر 2400 وات و در حالت ماکزیمم برابر 5000 وات می باشد. برای تفکیک توان خروجی این لاین اری3WAY می توان گفت : در قسمت LF توانی برابر 1400وات، در قسمتMF توانی برابر با 700 وات، در قسمتHF برابر300 وات به صورت هندلینگ می باشد. مقدار حساسیت این لاین اریD.A.S در قسمت LF برابر 99 دسیبل، MF برابر 104 دسیبل و در قسمت HF برابر 112 دسیبل است.
بازدهی فرکانسی در لاین اری پسیوDAS AUDIO AERO 50 دامنه گسترده ای بین 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز می باشد. این مقدار برای ایجاد اکولایزر های مختلف از طرف کاربران استفاده میشود. شدت تحمل فشار در اسپیکر LINE AREEY AERO 50 در قسمت های مختلف برابر با 139 دسیبل در قسمت MF و درLF برابر 136 دسیبل است. در قسمت HF میزان تحمل فشار برابر 141 دسیبل است. این مقدار تحمل فشار صوتی نشانه ای بر کیفیت و قدرت بلندگو در اجراهایی به صورت زنده و زمان های طولانی می باشد.
لاین اریDAS AUDIO AERO 50 که از سری بلندگوهای پسیو می باشد مناسب برای استفاده در : اجراهای زنده در فضاهای باز، کنسرت، همایش، کنفرانس، ایونت های بزرگ، نمایشگاه، استادیوم، سالن های چند کاربری، سالن ورزشی، اماکن مذهبی، سینما، آمفی تئاتر، مساجد و حسینیه هایی با محیط های بزرگ، است. این اسپیکر لاین اری با قرارگیری 8 یونیت بر روی هم تولید صدایی با حجم بالا و پوشش گسترده ای را در بر میگیرد. لاین اریD.A.S AERO 50 بیشتر برای فضاهای بزرگ و محیط های باز مورد استفاده است.
میزان زاویه پرتاب صوتی در لاین اریD.A.S AUDIO AERO 50 در حالت عمودی برابر90 درجه و در حالت افقی بسته به نوع اتصال و زاویه قرارگیری متغییر است. ابعاد اندازه در لاین اریAERO 50 برابر عرض 1350 میلیمتر، ارتفاع 475 میلیمتر، عمق 627 میلیمتر و وزن نسبتا سنگین 85 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو، پسیو، لاین اری، داس DAS AUDIO AERO 50
- ظاهر ذوزنقه، با کابینت چوبی از متریال تخته سه لایه، مقاومت افزایش یافته در برابر ضربات و پخش صدای بهتر
- رنگ مشکی مجهز بهISOFLEX استحکام بیشتر در برابر نورخورشید، شرایط بد جوی و UV
- شش عدد دسته جهت سهولت در جابجایی
-
دارای بازوی فلزی برای زاویه پذیری
- نصب به صورت لاین اری و فلای
- ابعاد و وزن : عرض 1350 میلی متر، ارتفاع 475 میلی متر، عمق 627 میلی متر و وزن 85 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر، لاین اری، پسیو، DAS AUDIO AERO 50 , LINE AREEY
- سه راهه (3WAY)، پسیو، لاین اری
- امپدانس ورودی LF برابر 8+8، امپدانس در قسمتMF برابر 8 اهم، و در قسمتHF برابر 16 اهم می باشد.
- دو عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15GNR
- چهار عدد ووفر 8 اینچی برای تغذیه صدای میانی با مدل 8MN
- دارای دو عدد تیوتر 1.5 اینچی با 3 اینچ کوئل به مدل M-75
- میزان حساسیت LF برابر 99 دسیبل، در قسمت MF برابر 104 دسیبل، در قسمتHF برابر 112 دسیبل
- شدت تحمل فشار صوتی SPL در LF برابر 136 دسیبل،MF برابر 139 دسیبل و در قسمتHF برابر 141 دسیبل
- دامنه فرکانسی 45 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- زاویه پرتاب صوتی در حالت عمودی برابر 90 درجه و در حالت افقی نسبت به حالت قرار گیری متغییر است.
- کانکتور وروی اسپیکون نصبی 8 قطب

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
محصولات کمپانیDAS AUDIO همگی دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشند. شرکت اسپانیای داس D.A.S تولید کننده سیستم های صوتی مانند انواع بلندگو، لاین اری، ساب ووفر، پروسسور و امپلی فایر همچنین اکسسوری و ادوات نصبی فابریک D.A.S AUDIO میباشد. بهره گیری از برترین محصولات و به کارگیری برترین تکنولوژی ها توانسته محصولات صوتی داس را در تمام زمینه ها جزء برترین محصولات در زمینه سیستم های صوتی در دنیا قرار دهد.
شرکت سیما صوت ایرانیان نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران می باشد. شرکت SIMASOT.COM در زمینه تجهیز سیستم های صوتی، تجهیز سالن کنفرانس، تجهیز سالن آمفی تئاتر، دکوراسیون سینما، دکور آمفی تئاتر و دکوراتیو سالن کنفرانس همچنین ارائه مشاوره ، فروش و خدمات پس از فروش در زمینه سیستم های صوتی ، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم کنفرانس، اتوترکینگ، پیجینگ و سیستم نور پردازی فعالیت دارد.
برای خرید بلندگو، لاین اری، پسیو، داس،DAS AUDIO AERO 50 می توانید به ما مشاوران ما در این زمینه مشورت کرده و اقدام به خرید لاین اری نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت انجام می گیرد.