مقاله نورپردازی سالن همایش
نوامبر 11, 2020
اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10A|SUB WOOFER DAS AUDIO QUANTUM Q-10A|تعمیرات D.A.S - داس|قیمت خرید باند ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10Aامپلی فایر، میکسر دیواری، میکروفن، ماتریکس،DSP، لاین اری و انواع بلندگو| بلندگو ساب ووفر کوآنتوم داس SUBWOOFER D.A.S QUANTUM Q-10A|ساب ووفرD.A.S QUANTUM Q-10 A |اسپیکر ساب ووفر اکتیو داس QUANTUM Q-10A|اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10A اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10A اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10A|شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S|توضیحات اسپیکر ساب ووفر D.A.S AUDIO QUANTUM Q-10A|SIMASOT|
اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q-10A
نوامبر 14, 2020

اسپیکر ساب ووفر SUBWOOFER D.A.S AUDIO QUANTUM Q-10

اسپیکر ساب ووفر SUBWOOFER D.A.S AUDIO QUANTUM Q-10

توضیحات اسپیکر ساب ووفر D.A.S QUANTUM Q-10 :
- بلندگوساب ووفر دکوراتیو DAS QUANTUM Q10 ، دارای یک عدد ووفر 10 اینچ می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 1000وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 505 میلی متر، ارتفاع آن 305 میلی متر و عمق آن 415 میلی متر و دارای قدرتی برابر با 121 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکر دکوراتیو ساب ووفر SUBWOOFER D.A.S QUANTUM Q-10
- با توان خروجی 1000 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 200 هرتز.
- دارای بدنه چوب و MDF با پوشش ISO FLEX.
- دارای وزن خالص 16 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.

اسپیکر ساب ووفر SUBWOOFER D.A.S AUDIO QUANTUM Q-10

کمپانی D.A.S تولید کننده سیستم های صوتی مدرن بوده و محصولاتی همچون: انواع بلندگو(اسپیکر دیواری، باند دکوراتیو،لاین اری، ساب ووفر، بلندگو ضدآب)، امپلی فایر، پروسسور و ماژول ولوم کنترل تولید می نماید. نمایندگی DAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و در زمینه مشاوره، طراحی و اجرای تجهیز سال کنفرانس( سیستم کنفرانس، سیستم نور پردازی، سیستم اتوترکینگ، ضبط و پخش ویدئو، سیستم صوت) فعالیت دارد.اسپیکرساب ووفر DAS QUANTUM-Q10 برای ایجاد صدای بم در زمان اجرا، استفاده می شود. سری D.A.S QUANTUM برای استفاده به صورت باند دکوراتیو طراحی شده اند، بنا به همین دلیل دارای بدنه زیبا و رنگ های خاص می باشند.
از سری های ساخته شده توسط کمپانی داس می توان به QUANTUM اشاره نمود که از پنج بلندگو با طراحی زیبا و جمع و جور تشکیل شده است. این سری از اسپیکر پسیو و اکتیو تشکیل شده است.همچنین دارای قابلیت های فراوانی بوده که از آن جمله می توان به بلندگوهایTOP این سری با قابلیت اهمی و ولتی اشاره کرد. این خاصیت راه اندازی را بسیار راحت و مقرون به صرفه می کند.اسپیکرDAS AUDIO QUANTOM Q10 پسیو بوده و برای راه اندازی احتیاج به آمپلی فایر دارد. کراس اوور این بلندگو پسیو دارای یک عدد ووردی سیگنال و یک عدد خروجی جهت لینک کردن بین ساب ووفرها می باشد. قابلیت استفاده به صورت ساب ستلایت ، و همچنین قابل استفاده به صورت زمینی با اتصال ستلایت ها به دیوار( بلندگو). جهت راه اندازی اسپیکر پسیو QUANTOM Q10 می توانید از آمپلی فایر پیشنهادی کمپانیD.A.S سری IAدر دو مدلIA-1004 و IA-404 استفاده نمایید. برای داشتن دسترسی بهتر و تنظیمات پیشرفته همچنین می توان از پروسسور DSP-226 استفاده نمایید.
شکل ظاهری و بدنه بلندگو ساب ووفر پسیوDAS AUDIO QUANTUM Q10 به صورت مستطیل ، ساخته شده از تحته سه لایه می باشد. استفاده از رنگ با فنآوریISO FLEX و استفاده از تخته سه لایه در محصولات کمپانیD.A.S مقاومت در بدنه را بالا برده و از بدنه در برابر ضربات احتمالی در هنگام نصب و جابجایی محافظت می کند. علاوه بر آن به دلیل تکنولوژی به کار رفته در رنگ این محصول استحکام محصول در برابر نور خورشید ،UV و شرایط بد جوی و رطوبت افزایش یافته است. اسپیکر پسیو Q10 به خاطر ابعاد کوچک و البته وزن سبک فاقد دسته می باشد. توری مشبک فلزی جلوی بلندگو برای زیبایی و محافظت از ووفر قرار داده شده است.
ساب ووفرها یا به اصطلاح عامیانه تر، ساب وظیفه پاسخ گویی به فرکانس های زیر را دارد. بلندگو ساب ووفر پسیو داس مدل DAS AUDIO QUANTUM Q10 ساخت شرکت اسپانیاییD.A.S بوده و به عنوان حجم دهنده صدا مورد استفاده قرار می گیرد. ساب ووفرها بسته به مقدار صدای تولیدی در ابعاد و اندازه های مختلف برای کاربری های متفاوت ساخته می شوند. ساب ها در دو دسته پسیو و اکتیو ساخته می شوند که با توجه به علاقه شخصی فرد خریداری می گیردند. صدای تولید شده توسط SUB WOOFER توسط یک دیافراگم بزرگ ایجاد می شود. به دلیل پانچ کمتر نسبت به تیوترتولید صدای زیر یا بیس می نماید. این ساب ووفر مناسب برای استفاده در سینما، انواع سالن همایش، اجراهای زنده و کنسرت، سالن آمفی تئاتر، کافه و رستوران و سینمای خانگی مناسب می باشد. ساب ووفر های جمع کننده صدا به صورت حرفه ای می باشند. کمپانیDAS AUDIO با تولید انواع سیستم های صوتی در دسته های مختلف و با کاربردهای متفاوت اقدام به طراحی سیستم های صوتی نموده است. استفاده از برترین متریال های آمیخته با فناوری های روز دنیا و برترین مهندسین توانسته فروش بالایی در سرتاسر جهان داشته باشد.
بلندگو ساب ووفر DAS AUDIO QUANTUM Q10 دارای یک عدد ووفر با صدایی نرم و پانچ مطلوب با سایز 10 اینچ مدل 10MG می باشد. این ساب ووفر از کوچکترین ساب های ساخته شده توسط کمپانیD.A.S می باشد. پاسخ فرکانسی مناسب در رنج پایین که از این طریق کار EQ را راحت می نماید. این پاسخ فرکانسی برای اجراهای زنده بسیار پر اهمیت است. میزان پاسخ فرکانسی در اسپیکر QUANTUM Q10 از 40 هرتز تا 200 هرتز متغییر بوده و دارای امپدانس ورودی 8 اهم می باشد. با وجود جثه کوچک این ساب ووفر دارای قدرت بالایی در تولید صدا می باشد. D.A.S QUANTUM Q10 در حالت مداوم برابر 250 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1000 وات می باشد. شدت تحمل فشار صوتی یا همانSPL برابر 121 دسیبل که تضمین کننده اجراهای زنده در زمان طولانی و به صورت مداوم بدون افت کیفیت صدا می باشد. حساسیت بالا این اسپیکر پسیو برابر 94 دسیبل است.
ابعاد و اندازه در هربلندگو از مهم ترین نکات برای خرید می باشد. هر بلندگو داری ابعاد و وزن مخصوص به خود می باشد که جهت جانمایی و چیدمان بسیار پر اهمیت است. ابعاد و وزن در اسپیکر پسیو ساب ووفر D.A.S QUANTUM Q10 برابر عرض 505 میلی متر، ارتفاع 305 میلی متر، عمق 415 میلی متر و وزن خالص 16 کیلوگرم می باشد.
ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر داس سری کوآنتوم مدل D.A.S AUDIO QUANUM-Q10
- شکل ظاهری مستطیل شکل با بدنه ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مجهز شده بهISOFLEX افزایش قدرت در برابر نور خورشید، UV، شرایط جوی نامناسب و رطوبت
- قابلیت اتصال به صورت ساب ستلایت
- ابعاد و وزن : برابر عرض 505 میلی متر، ارتفاع 305 میلی متر، عمق 415 میلی متر و وزن 16 کیلوگرم
- ابعاد در هنگام جابجایی و در کارتن 17 کیلوگرم
ویژگی های فنی اسپیکر پسیو DAS AUDIO QUANTUM Q10 – SUB WOOFER
- ساب ووفر، پسیو
- امپدانس ورودی 8 اهم
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 250 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1000 وات
- یک عدد ووفر 10 اینچی به مدل 10MG
- پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 200 هرتز
- شدت تحمل فشار صوتی برابر 121 دسیبل
- مقدار حساسیت برابر 94 دسیبل
- دارای کانکتور ورودی و خروجی سیگنال با مدل اسپیکون 4 قطب
- مناسب ست شدن با سری QUANTUM
- رنج فرکانسی مناسب برای پخش صدای زیر و بم
- سهولت در نصب و راه اندازی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات سیستم های صوتی کمپانی اروپایی D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان بوده و کلیه محصولات را در بسته بندی اولیه و همراه با هلوگرام ، کاتالوگ ، شماره سریال و پارت نامبر مجزا به فروش می رسد. جهت خرید قطعات و اکسسوری های داس به صورت فابریک از سایت SIMASOT.COM دیدن نمایید.
جهت اطمینان از اصل بودن نمایندگی می توانید به صفحه اصلی DAS AUDIO مراجعه کرده و در قسمت نمایندگی ها نام شرکت سیما صوت ایرانیان به عنوان نمایندگی در ایران را مشاهده نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران انجام می شود. تعمیرات محصولات صوتی توسط نیرو های کارآزموده و در محیطی کاملا حرفه ای انجام می شود.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.