بلندگوی پسیو DAS AUDIO-ARCO-24-T
نوامبر 8, 2020
قیمت خرید میکروفن بی‌سیم دستی شور SHURE BLX24/PG58
میکروفن بی سیم SHURE – BLX24-PG58
نوامبر 9, 2020
 

اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB

ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB

-دو عدد ووفر12 اینچی می باشد.
- توان تولیدی 170 وات ماکزیمم
- عرض 592 میلی متر، ارتفاع 360 میلی متر، عمق 285 میلی متر
- دارای قدرتی برابر با 106 دسیبل
- توان خروجی 170 وات ماکزیمم .
- پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 200 هرتز.
- بدنه چوبی با پوشش ISO FLEX.
- وزن خالص 14 کیلوگرم .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
برای اطلاعات بیشترکلیک کنید.

اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB

کمپانیDAS AUDIO با ساخت سری های مختلف از انواع بلندگو، ساب ووفر، لاین اری، امپلی فایر،DSP، میکسر، میکروفن پیجینگ، کنترلر صدا، ماتریکس، امپلی فایر ماتریکس و مدیریت بلندگو نیاز بازار به سیستم صوت حرفه ای را برطرف نموده است. کمپانیD.A.S در سرتاسر جهان دارای نمایندگی های معتبر می باشد که کلیه خدمات و محصولات را به صورت اصل در اختیار مشتریان قرار می دهند. اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB توسط نمایندگی رسمی( شرکت سیما صوت ایرانیان) به فروش می رسد.
اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB یا به اصطلاح عامیانه تر ، ساب برای تولید حجم صدا و صدای بیس و بم با استفاده از ووفر داخلی دستگاه مورد استفاده می باشد. ساب ووفر های D.A.S در ابعاد و توان های مختلف برای کاربری های متفاوت طراحی و اجرا شده اند. بسته به نیاز و توان SUBWOOFER DAS می توانید در محل های مختلف از آن استفاده نمایید. بلندگو ساب ووفر ARCO-12SUB در سری باند دکوراتیو قرار داشته و توان تولید صدای بم را دارد. سری D.A.S ARCO متشکل از سه اسپیکر با کاربری های گوناگون می باشد. سریD.A.S ARCO برای دکوراتیو بوده و قابلیت اتصال به دیوار و ستون را دارد. سری D.A.S AUDIO ARCO از جمله بلندگو هایی هستند که می توانید به راحتی فضای مورد نظر را پوشش داده و با استفاده از ساب ووفر ARCO-12SUB صدای بم و زیر خوبی اجرا نمایید. باند ساب ووفر D.A.S ARCO-12SUB دارای ابعاد کوچکی بوده که می توانید آن را در طراحی داخلی ترکیب کرده و از دید بیننده دور کرده یا اسپیکر ساب ووفر را در فضا حل نمایید.
بلندگو ساب ووفر ARCO-12SUB تکمیل کننده سیستم های صوتی سریARCO می باشد که می توان با بلندگو اهمی/ ولتیARCO-24 و اسپیکر دکوراتیو ARCO-4T همگام سازی شده و به صورت ساب ستلایت مورد استفاد قرار می گیرد. بدنه مستطیل شکلSUBWOOFER D.A.S ARCO-12SUB از جنسMDF ساخته شده است. در قسمت جلویی ساب آرکو از یک عدد تخته برای محافظت از دستگاه نصب شده است. توسط اکسسوری های مخصوص می توانید دستگاه را به حالت فلای و یا متصل به دیوار، نصب نمایید.
میزان پاسخ فرکانسی در ساب ووفر پسیو، دکوراتیوD.A.S AUDIO ARCO-12SUB از 40 هرتز تا 200 هرتز متغییر است. این مقدار امکان ایجاد اکولایزر های دلخواه را به کار بر می دهد. با پچ ساب ووفر آرکو می توانید صدای بهتری ایجاد نمایید. پروسسور DSP-226 برای این اسپیکر ساب ووفر بهترین انتخاب به شمار می آید.
میزان شدت تحمل فشار صوتی در بلندگو D.A.S ARCO-12SUB در حالت استفاده به صورت مداوم برابر 106 دسیبل و در هنگام اجرا در حالت ماکزیمم برابر 134 دسیبل است. مقدار شدت تحمل فشار صوتی در بلندگو تضمینی بر کیفیت محصول در اجراهای زنده و طولانی مدت است.
اسپیکر ساب ووفر پسیو دکوراتیو – وال مونت- DAS AUDIO ARCO-SUB12 دارای یک عدد ووفر 12 اینچ با مدل112Sبوده که قدرت پانچ بالایی دارد. این ووفر مگنت بسیار قوی و همچنین دارای دو ویس کوئل می باشد.بلندگو پسیو ساب ووفرD.A.S ARCO-12SUB در عرض برابر 595 میلی متر، ارتفاع 360 میلی متر، عمق مناسب برای پانچ بهتر 270 میلی متر و دارای وزنی نسبتاً سبک برابر 14 کیلوگرم می باشد. ابعاد اندازه در چیدمان اسپیکرها بسیار با اهمیت است قبل از خرید محصولات داس D.A.S ابعاد و وزن را در آنها بررسی نمایید.
باند ساب ووفر ARCO-12SUB از دسته ساب های پسیو بوده که برای راه اندازی احتیاج به پیش تقویت کننده یا امپلی فایر دارد. امپلی سیگنال ورودی به دستگاه را تقویت می کند و بسته به میزان فرکانس بازدهی را تغییر می دهد. مقدار توان خروجی درSUBWOOFER ARCO-12SUB برابر170 وات و با داشتن دو ویس کوئل می توانید توان خروجی را 340 وات برسانید. دو ویس کوئل این امکان را برای ما فراهم می کند تا به صورت همزمان از ورودی و خروجی در پشت دستگاه استفاده نمایید. ورودی و خروجی پشت دستگاهARCO-12SUB به صورت ترمینالی فشاری می باشد که امکان استفاده از این ساب را به صورتWALL MOUNT محیا می نماید.
ساب ووفر پسیو، دکوراتیو ARCO-12SUB دارای ورودی امپدانس 8 اهم با قابلیت دبل ویس کوئل انعطاف پذیر 2*8 می باشد. مقدار اهم پذیری در این اسپیکر 16 و 8 اهم می باشد که امکان متصل شدن چند بلندگو به ساب ووفر را میسر می نماید. سوکت های ترمینالی – فشاری در ساب ووفرARCO-12SUB به صورت زوج 4 تایی بوده و دارای 4 قطب منفی و 4 قطب مثبت می باشد. پایین ترین حالت امپدانس ورودی در ساب دکوراتیو پسیو آرکو 12 برابر 8/5 اهم می باشد.

ویژگی های بلندگو ساب ووفر پسیو داس سری ARCO-12SUB DAS AUDIO
- مستطیل شکل با بدنه ساخته شده از MDF
- رنگ مشکی ISO FLEX مقاوم در برابر ضربات ، شرایط جوی نا مساعد ، نورخورشید و UV
- قابل نصب بر روی دیوار به دو صورت : استفاده از باکس، توسط اکسسوری های مخصوص
- به دلیل وزن کم و جمع و جور بودن ساب ووفر فاقد دسته می باشد.
- یک عدد تخته چوبی جلوی بلندگو برای محافظت از دستگاه
- ابعاد شامل : عرض595 میلی متر، ارتفاع360 میلی متر، عمق270 میلی متر و دارای وزن 14 کیلوگرم
- وزن در هنگام جابجایی و در بسته بندی کارتن : 23.1 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر پسیو SUBWOOFER D.A.S AUDIO ARCO-12SUB
- پسیو، ساب ووفر، دکوراتیو
- امپدانس ورودی 8 اهم در هر ویس کوئل 2*8
- یک عدد وفر 12 اینچی با مدل 112S
- میزان پاسخ فرکانسی از 40 هرتز تا 200 هرتز
- میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر 134 دسیبل
- توان خروجی در حالت مداوم 170 وات و برروی هر ویس کوئل 2*170W
- دارای 4 ورودی و 4 عدد خروجی با کانکتور ترمینالی

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کلیه محصولات داس D.A.S دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش می باشد. کمپانی داس با 50 سال سابقه در تولید سیستم های صوتی پیشرفته با استفاده از تکنولوژی روز دنیا توانسته طرفدارانی مخصوص به خود را در سرتاسر دنیا بدست آورد. نمایندگی رسمیDAS AUDIO در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان است. جهت آگاهی از قیمت خرید اسپیکر ساب ووفر DAS AUDIO ARCO-12SUB می توانید به سایت SIMASOT.COM مراجعه نمایید. کلیه محصولات داس در صفحه سیما صوت ایرانیان موجود می باشد. جهت خرید اکسسوری و قطعات جانبی به صورت آکبند و فابریک کارخانهD.A.S نیز می توانید با مشاوران ما در سایت سیما صوت ایرانیان در تماس باشید.
شرکت سیما صوت ایرانیان با بیش از یک دهه فعالیت در زمینه تجهیز سیستم های صوتی ، تجهیز سالن کنفرانس، اجرای سیستم های نور پردازی ، سیستم ضبط و پخش تصویر فعالیت دارد. ساب ووفر پسیو دکوراتیو داسARCO-12SUB در بسته بندی اولیه کارخانه ، همراه با کاتالوگ و شماره سریال و پارت نامبر مجزا توسط نمایندگیDAS AUDIO در ایران، شرکت سیما صوت ایرانیان به فروش می رسد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی به خ در کارگاهی مجهز و توسط نیروهای آموزش دیده در دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران پذیرفته می شود.