خرید بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A، لاین اری، ساب ووفر، سیستم صوت بزرگ، سیستم صوت حرفه ای داس
بلندگو اکتیو و لاین اری DAS EVENT 208A
اکتبر 19, 2020
اتاق کنفرانس مجموعه پلیس امنیت اقتصادی
اکتبر 19, 2020

بلندگو لاین اری و اکتیو EVENT-210A

خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A|لاین اری|بلندگو اکتیو|اسپیکر لاین اری|D.A.S EVENT 210 A|ایونت 210آ|بلندگو های داس

خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A|لاین اری|بلندگو اکتیو|اسپیکر لاین اری|D.A.S EVENT 210 A|ایونت 210آ|بلندگو های داس

 

بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A

توضیحات بلندگو اکتیو و لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A
- بلندگو اکتیو DAS EVENT 210A ، بلندگویی لاین اری ، 3 راهه، دارای یک تیوتر 1.75 اینچی با یک ووفر 10 اینچی در قسمت صدای میانی و یک ووفر 10 اینچی در قسمت صدای زیر می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 730 میلی متر، ارتفاع آن 270 میلی متر و عمق آن 366 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 134 دسیبل است.

ویژگی های این اسپیکراکتیو ولاین اری داس DAS AUDIO EVENT 210 A
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 70 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با شکل هندسی ذوزنقه با پوشش ISO FLEX.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 90 درجه.
- دارای وزن خالص 34 کیلوگرم.
- لاین اری و قابل استفاده در انواع سالن ها و اجرای زنده و برگذاری کنسرت .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A

بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210A از جمله محصولات پرفروش کمپانی داس در چند دهه اخیر بوده که محبوبیت بالایی در صنعت صدا داشته و کیفیت زیادی دارد. اسپیکر های سری تولید شده از کمپانی داس بیشتر لاین اری بوده ، این محصولات دارای صدایی با شفافیت بالا و کیفیت مطلوب هستند. لاین اری ها به بلندگوهایی گفته می شود که به شکل هندسی ذوزنقه ای بوده و امکان اتصال به هم توسط اکسسوری های فابریک را دارند. اتصال در لاین اری می تواند به صورت عمودی و آویزان از سقف باشد.
تعداد یونیت های اتصالی بسته به نوع سالن و متراژ آن است تا صدایی یکسان در محیط مورد نظر داشته باشیم. در گذشته برای پوشش صدا در سالن های بزرگ از چندین اسپیکر به صورت همزمان استفاده می شده که دارای مشکلاتی از قبیل دیلی رسیدن صدا، عدم کیفیت و پخش صدایی مناسب بوده اند. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی از بلندگو های لاین اری در این فضاها استفاده می شود که دارای پوشش صدایی عالی می باشد. در زبان عامیانه به این سری محصولات بلندگوهای آرایه ای نیز گفته می شود.
بلندگو لاین اری اکتیو داس EVENT 210A برای راه اندازی به برق شهری و کابل پاورکن احتیاج دارد. با وجود لینک پاورکن در قسمت تغذیه لاین اری می توان تعداد زیادی اسپیکر را به هم متصل کرد. لاین اری DAS EVENT 210A دارای امپلی فایری قدرتمند می باشد که یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال با کانکتور XLR می باشد. سه چراغ موجود برروی بلندگو نشانی از خاموش و روشن بودن اسپیکر ،سیگنال و لیمیت دستگاه است. برای سهولت در کار با لاین اری EVENT 210A یک عدد DSP یا مدیریت بلندگو برروی آن نصب شده است.
بلندگو اکتیو EVENT 210A اسپیکری 3WAY (سه راهه) بوده و داری امپدانس ورودی با 20 کیلو اهم می باشد. این اسپیکر لاین اری دارای یک عدد تیوتر 1.5 اینچی ساخته شده از تیتانیوم و دارای قطر 75 میلی متر بوده که مدل آن M-75 است. این تیوتر وظیفه پخش صدای HI در اسپیکر اکتیو فوق را دارد. اسپیکر اکتیو D.A.S EVENT 210A دارای یک عدد ووفر 10 اینچی برای تولید صدای زیر ، یک عدد ووفر 10 اینچی برای تولید صدای میانی، به مدل M-10 Mi4 بوده و توسط کراس اوور هوشمند تفکیک و تغذیه می شود.
بدنه و کابینت ذوزنقه ای EVENT 210A از چوب با متریال تخته سه لایه ساخته شده است. رنگ مشکی مجهز شده به تکنولوژی ISOFLEX بدنه را در برابر ضربه ای احتمالی مقاوم می کند. همچنین این تکنولوژی در برابر نور آفتاب و شرایط جوی پایدار می باشد. دو دسته در طرفین لاین اری اکتیو داس جهت سهولت در نصب و جا به جایی طراحی شده است. از بلندگو D.A.S EVENT 210A می توان هم در حالت عمودی و هم در حالت ایستاده به صورت اری (ایستاده ، زمینی ) استفاده نمود. جهت اتصال یونیت ها می توان از اکسسوری های ارائه شده توسط شرکت DAS AUDIO استفاده نمایید. برای طریقه نصب این قطعات می توان به کاتالوگ دستگاه مراجعه نمایید.
اسپیکر اکتیو لاین اری D.A.S EVENT 210 A دارای توان خروجی در حالت مداوم 540 وات و در حالت ماکزیمم برابر 1080 وات است. در حالت تفکیکی می توان گفت هر بخش شامل 180 وات مداوم و 360 وات ماکزیمم است.( در سه بخش HI FRQ , MID FRQ , LO FRQ ) میزان قدرت تحمل فشار صوتی در بلندگو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A برابر 134 دسیبل در بیشترین حالت می باشد. این مقدار نشانه قدرت اسپیکر و عدم افت کیفیت صدا در برنامه های طولانی و مداوم است.
میزان زاویه پرتاب صدا در حالت عمودی بلندگو EVENT 210A برابر 90 درجه است. این مقدار در هنگام جانمایی این محصول در زمان طراحی فضا بسیار پر اهمیت است.
دامنه فرکانسی اسپیکر لاین اری EVENT 210 A از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز متغییر است. داشتن دانش در این زمینه صدایی دلخواه و اکولایزری درست را میسر سازد. ابعاد و اندازه در لاین اری ها از اهمیت زیادی برخوردار است زیرا این بلندگو های نسبتا بزرگ ممکن است در هنگام طراحی با ابعاد درست جانمایی نشوند و دید بیینده را مختل نمایند. ابعاد و وزن در داس ایونت اکتیو 210A برابر است با عرض 730 میلی متر ، ارتفاع 270 میلی متر ، عمق 366 میلی متر و وزن خالص 34 کیلوگرم می باشد.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 210A
- بدنه ساخته شده از چوب تخته سه لایه
- ذوزنقه - مشکی رنگ با تکنولوژیISOFLEX مقاوم در برابر ضربه های احتمالی
- توری مشبک فلزی در جلوی بلندگو
- دو دسته جهت سهولت در حمل و نقل
- قابلیت لاین اری در حالت ایستاده و برروی زمین، استفاده به صورت عمودی
- سه چراغ موجود برروی بلندگو نشانی از خاموش و روشن بودن اسپیکر،سیگنال و لیمیت دستگاه
- ابعاد شامل: عرض 730 میلی متر ، ارتفاع 270 میلیمتر، عمق 366 میلیمتر ووزن خالص 34 کیلوگرم
- دارای اکسسوری : AXS-EV 210 , PICK UP AX – EV210 , AX-EV210

ویژگی های فنی اسپیکر لاین اری اکتیو داس DAS AUDIO EVENT 210A
- بلندگو لاین اری ، اکتیو ، سه راهه 3Way
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی در حالت مداوم برابر540 وات و 1080 در حالت ماکزیمم PEAK
- یک عدد تیوتر 1.5 اینچی با 75 میلی متر قطر مدل 7M-75
- یک عدد ووفر 10 اینچی به مدل 10MI4 جهت تولید صدای میانی
- یک عدد ووفر 10 اینچی برای تولید صدای زیر
- زاویه پرتاب صدا در حالت عمودی 90 درجه
- امپلی فایر قدرتمند از کلاس D با یک عدد ورودی و یک عدد خروجی با کانکتور XLR
- میزان پاسخ فرکانس از 70 هرتز تا 20 کیلو هرتز
- شدت میزان تحمل فشار صوتی SPL برابر 134 دسیبل

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
تمامی محصولات کمپانی DAS AUDIO با یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس از فروش به شما عزیزان ارائه می گردد. نماینده داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که کلیه محصولات را با بسته بندی خود کارخانه و شماره سریال و پارت نامبر مجزا همراه با هولوگرام اصلی به فروش می رساند. جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری محصولات داس در ایران می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. کلیه تعمیرات سیستم های صوتی و قطعات آن در شرکت سیما صوت ایرانیان توسط نیروهای مجرب و آموزش دیده صورت می پذیرد.
 
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.