اصول طراحی آکوستیک سالن کنفرانس، سالن همایش وآمفی تئاتر
اکتبر 18, 2020
خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 210 A|لاین اری|بلندگو اکتیو|اسپیکر لاین اری|D.A.S EVENT 210 A|ایونت 210آ|بلندگو های داس
بلندگو لاین اری و اکتیو EVENT-210A
اکتبر 19, 2020

بلندگو اکتیو و لاین اری DAS EVENT 208A

خرید بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A، لاین اری، ساب ووفر، سیستم صوت بزرگ، سیستم صوت حرفه ای داس
 

بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A

- توضیحات بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A :
- بلندگو اکتیو DAS EVENT 208 A ، بلندگویی لاین اری ، 3 راهه، دارای یک تیوتر 1.75 اینچی با یک ووفر در قسمت صدای میانی و یک ووفر در قسمت صدای زیر می باشد.
- توان تولیدی این بلندگو 540 وات مداوم و 1080 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 670 میلی متر، ارتفاع آن 270 میلی متر و عمق آن 366 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 132 دسیبل است.

ویژگی های اسپیکراکتیو و لاین اری داس DAS AUDIO EVENT 208 A :
- با توان خروجی 1080 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز.
- دارای بدنه چوبی با شکل هندسی ذوزنقه.
- با زاویه پرتاب در حالت عمودی برابر با 90 درجه.
- دارای وزن خالص 30 کیلوگرم.
- لاین اری و قابل استفاده در انواع سالن ها و اجرای زنده و برگذاری کنسرت .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد.
 

بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A

لاین اری یکی از انواع مختلف اسپیکرها می باشد که به صورت عمودی یا خطی بر روی سطوح و یا به صورت خطی آویزان استفاده می شود لاین اری یا آرایه ای از چند بلندگو با کابینت های یکسان تشکیل شده که با اکسسوری ها به هم متصل می شوند و توان تولید صدایی بسیار بالا، با کیفیت، دقیق و شفاف را دارند. بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A این امکان را به شما می دهد که از این بلندگوها در محیط باز هم استفاده شود. تعداد یونیت های استفاده شده در لاین اری بسته به نوع کاربری و میزان صدایی که میخواهید ایجاد کنید متغییر است. پوشش
صدایی بالا امکان استفاده از این اسپیکر در فضای باز را فراهم می کند.
بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208 A از جمله محصولات پر قدرت کمپانی داس بوده و از جمله محصولات پر طرفدار در دسته لاین اری ها می باشد. شکل ظاهری این بلندگو به صورت ذوزنقه ای بوده و بدنه کابینت ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه می باشد. رنگ مشکی بر روی بدنه با تکنولوژی ISOFLEX مقاوت دستگاه در برابر ضربات احتمالی در حین جا بجایی و مقاومت در برابر آب و هوا و شرایط جوی را چند برابر کرده است.
دو دسته تمام استیل و مقاوم در طرفین بلندگو برای سهولت در حمل همچنین توری مشبک فلزی مشکی رنگ جلوی لاین اری EVENT 208A برای زیبایی بهتر و پخش صدا به کار رفته است. در کناره های یونیت اسپیکر لاین اری داس ایونت قطعات فلزی برای اتصال یونیت ها به هم در نظر گرفته شده است. برای این اتصال می توان از اکسسوری های کمپانی داس AX-EV208 استفاده نمایید. این یونیت ها را می توان هم به صورت تکی و یا بسته شده به هم و یا نصب شده به ساب ووفر استفاده نمایید.
بلندگو اکتیو لاین اری D.A.S VENT 208 A بلندگو سه راهه یا 3WAY بوده و توان خروجی در این LINE ARREY برابر با 540 وات مداوم و 1080 در حالت ماکزیمم PEAK می باشد. توان خروجی این اسپیکر در سه بخش LO FRQ , MID FRQ , HI FRQ در حالت مداوم برابر 180 وات و در حالت ماکزیمم 360 وات برای هر سه حالت صدای زیر و صدای وسط و صدای بالا یکسان است.
بلندگو اکتیو LINE ARRAY DAS EVENT 208 A دارای یک عدد امپلی فایر با کلاس توپولوژیD و سوئیچینگ پاور می باشد. برای اتصال به برق شهری باید از کابل پاورکن استفاده کرد. قابلیت لینک برق مشترک در این اسپیکر لاین اری امکان اتصال یک بلندگو به برق شهری و اتصال سایر اسپیکرها به آن و تامین برق را میسر می سازد . از این رو می توان چند بلندگو را با یک کابل برق راه اندازی کرد.
اسپیکر اکتیو لاین اری D.A.S VENT208 A دارای یک ورودی با کانکتورXLR قفل دار و یک عدد خروجی برای اتصال سایر بلندگو ها به یکدیگر تعبیه شده است. سر ولوم چرخشی موجود بر روی این خروجی قابلیت تنظیم صدای خروجی را دارد و می توان دسیبل سطح صدای خروجی را کنترل نمود. سه چراغ نشانگر موجود روی بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A برای نمایش خاموش و یا روشن بودن دستگاه ، سیگنال و لیمیت تعبیه شده است.
بلندگو اکتیو DAS AUDIO EVENT 208A دارای یک عدد تیوتر با صدایی فوق العاده و با کیفیت است که 1.5 اینچ اندازه داشته و از متریال تیتانیوم تولید شده است. مدل تیوتر M-75 بوده و دارای قطری 75 میلی متری است. در قسمت صدای میانی یک عدد ووفر 8 اینچی موجود صدای MID FRQ را پوشش می دهد و یک عدد ووفر دیگر 8 اینچی در این بلندگو موجود می باشد که وظیفه حجم صدا و تولید صدای بم را بعهده دارد و توسط یک کراس اوور قدرتمند تغذیه و مدیریت می شود.
میزان پاسخ فرکانس در اسپیکر لاین اری D.A.S EVENT 208 A از 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز را پوشش می دهد و EQ دلخواه و قابل تنظیم را ارائه می دهد.
بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم می باشد. میزان تحمل فشار این اسپیکر لاین اری در حالت ماکزیمم 132 دسیبل است. این قابلیت ها امکان استفاده از این لاین اری را در اجراهای زنده ، فضاهای بزرگ و باز ، سالن همایش ، سالن های آمفی تئاتر ، هیئت ها و اماکن مذهبی، سالن های چند منظوره، استادیو های ورزشی ، سالن اجرای کنسرت و همچنین فضا های بزرگ را فراهم می کند. زاویه پرتاب بلندگو لاین اری EVENT 208 A در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی بسته به نوع اتصال یونیت ها به یکدیگر دارد.
ابعاد و وزن لاین اری EVENT 208 A به مقدار زیر می باشد . عرض 670 میلیمتر، ارتفاع 270 میلیمتر، عمق 366 میلیمتر، وزن خالص 30 کیلوگرم است.

ویژگی های ظاهری بلندگو اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 208A
- شکل ظاهری ذوزنقه ای شکل
- بدنه ساخته شده از چوب با متریال تخته سه لایه
- رنگ مشکی کابینت با تکنولوژی ISOFLEX مقاوم در برابر ضربات احتمالی و شرایط جوی
- توری مشبک فلزی جلوی اسپیکر برای زیبای و پوشش صدایی با کیفیت تر
- دو دسته استیل در طرفین بلندگو جهت سهولت در نصب و راه اندازی
- ابعاد و وزن : عرض 670 میلیمتر، ارتفاع 270 میلیمتر، عمق 366 میلیمتر، وزن خالص 30 کیلوگرم

ویژگی های فنی اسپیکر DAS AUDIO LINE ARRAY EVENT 208 A
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- اکتیو لاین اری3WAY(سه راهه)
- امپلی فایر کلاس D به همراه یک عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال با کانکتور XLR
- زاویه پرتاب صدا در حالت عمودی 90 درجه و در حالت افقی متغییر است.
- یک عدد تیوتر1.5 اینچی با قطر 75 میلی متر
- یک عدد ووفر8 اینچی در قسمت صدای میانی
- یک عدد ووفر8 اینچی در قسمت صدای زیر (LO FRQ)
- توان خروجی در حالت مداوم برابر 540 وات و در حالت ماکزیمم (PEAK) 1080 وات
- شدت میزان تحمل فشار SPL برابر 12 دسیبل
- میزان پاسخ فرکانسی 75 هرتز تا 20 کیلوهرتز

خدمات پس از فروش ، گارانتی و تعمیرات
کمپانی مشهور داس در کشور اسپانیا واقع شده و دارای سابقه ای 50 ساله می باشد محصولات کمپانی داس با یک سال گارانتی دو سال خدمات پس از فروش در بازار جهانی توزیع می شوند. شرکت سیما صوت ایرانیان نماینده رسمی DAS AUDIO در ایران است و کلیه محصولات را با بسته بندی خود کارخانه و شماره سریال و پارت نامبر مجزا به دست شما خریداران می رساند.
جهت خرید بلندگو اکتیو لاین اری DAS AUDIO EVENT 208 A می توانید به سایت SIMASOT.COM یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. شرکت سیما صوت ایرانیان با ثابقه ای چند ساله در مشاوره، طراحی و اجرا سیستم سالن کنفرانس و سالن آمفی تئاترهمچنین سیستم نورپردازی، سیستم ضبط و پخش تصویر، سیستم صوت، سیستم کنفرانس و اجرای دکوراسیون فعالیت دارد. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت توسط کادری حرفه ای صورت می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.