ویدئوپرژکتور اتاق کنفرانس بخش دوم
اکتبر 13, 2020
خرید امپلی فایر اهمی داس DAS AUDIO DX 80|امپلی فایر|تقویت کننده سیگنال|محصولات داس|بان داس|نمایندگی داس|داس در ایران
پاور آمپلی فایر DAS AUDIO DX-80
اکتبر 14, 2020

بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A

|اسپیکر ، ساب ووفر لاین اری، دا ایونت 115 A، ساب ووفر اکتیو، ساب،خرید بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A

- توضیحات بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A :
- بلندگو ساب ووفر اکتیو DAS EVENT 115A ، ساب ووفر هوایی ، دارای یک ووفر 15 اینچ با پانچ مطلوب و بیس مناسب.
- توان تولیدی این ساب 600 وات مداوم و 1200 وات ماکزیمم می باشد .
- عرض این بلندگو 485 میلی متر، ارتفاع آن 481 میلی متر و عمق آن 770 میلی مترو دارای قدرتی برابر با 131 دسیبل است.

ویژگی های ساب ووفراکتیو ولاین اری داس SUB WOOFER D.A.S EVENT 115A :
- با توان خروجی 1200 وات ماکزیمم .
- با پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 125 هرتز.
- دارای بدنه تمام چوب با شکل هندسی مستطیل.
- دارای وزن خالص 37 کیلوگرم.
- لاین اری و قابل استفاده در انواع سالن ها و اجرای زنده و برگذاری کنسرت .
- شرکت سیما صوت ایرانیان ، نماینده رسمی کمپانی D.A.S بوده و خرید و فروش و تمامی خدمات پس از فروش کالا را نیز ارائه می دهد..
 

بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A

بلندگو ساب ووفر اکتیو لاین اری داس مدل DAS AUDIO EVENT 115 A با قابلیت های فراوان در بازار موجود می باشد این سیستم صوتی پیشرفته علاوه بر داشتن صدایی با کیفیت و ضوح بالا ، قابلیت اری شدن و اکتیو بودن، به راحتی قابل استفاده در فضاهای بزرگ بوده و می توان برای پوشش فضاهای گسترده از آن استفاده نمایید. لاین اری ها با تولید صدای یکنواخت در تمام صحنه، برترین صدای ایجاد شده را در بین شنونگان پخش خواهند کرد. نحوه قرار گیری و نوع چیدمان در اسپیکر لاین اری صداهایی با کیفیت و یکسان را تولید می نماید. بلندگو لاین اری D.A.S جزئی از سری ونتک داس بوده که همگی دارای کیفیت و قدرت در تولید صدا می باشند. این سری متشکل از لاین اری های مختلف با قدرت پخش صدای متفاوت توانسته نیاز بازار امروز را به سیستم های لاین اری بر طرف نماید.
لاین اری ها سری های جدید از بلندگو ها می باشند که با ترکیب ساب ووفر می توانند شگفت انگیز بودن تماشای یک تئاتر ویا حس خوب تماشای فیلم در یک سینما را برای شما فراهم کنند. لاین اری با قرار گیری در دو طرف سن صدایی دل انگیز را به همراه دارد. به دلیل قرار گیری بلندگو لاین اری VANTEC 15A در بالای صحنه مورد نظر پخش صدا بدون برخورد با موانع در تمام سالن به صورت یکنواخت شنیده می شود. امروزه لاین اری ها طرفداران زیادی پیدا کرده اند زیرا که به راحتی می توان از چند بلندگو در یک نقطه توسط یک سیم برق و یک کابل صدا استفاده نمایید علاوه برزیبایی لاین اری می توان گفت در مصرف کابل هم صرفه جویی شده والبته به هم ریختگی استفاده از چند کابل را دیگر نخواهید داشت.
ساب ووفر به اسپیکری گفته می شود که وظیفه پر کردن صدای بم را دارد و به اصطلاح LO FRQ را به خوبی تولید کرده و بیس موزیک را ایجاد می کند. سیستم های لاین اری از تعداد یونیت ذوزنقه شکل تشکیل شده که توسط اکسسوری های مخصوص به هم متصل می شوند و صدایی شفاف و گیرا را به گوش شنوندگان می رساند. بلندگو های لاین اری معمولا به صورت طبقه ای از چند یونیت از دو طرف سالن های بزرگ آویزان می شوند تا صدایی یکنواخت را به گوش برسانند.ساب ووفر ها که در اصطلاح عامیانه به آن ها ساب هم گفته می شود در دو مدل پسیو و اکتیو ساخته شده و دارای یک یا دو ووفر و یک عدد کراس اوور ( بسته به نوع ) می باشند.
ساب ووفر اکتیو لاین اری EVENT 115A با بدنه چوبی ساخته شده با متریال تخته سه لایه در برابر ضربات احتمالی هنگام جابجایی و نصب مقاوم است. همچنین رنگ مشکی مجهز به تکنولوژی ISOFLEX قدرت تحمل ضربه و شرایط جوی آب و هوایی را افزایش داده است. توری مشبک فلزی جلوی بلندگو EVENT 115 A و عمق مناسب دستگاه به تولید صدایی هرچه بهتر کمک می کند. دو دسته تمام استیل در طرفین بلندگو برای جابجایی و حمل و نقل راحت دستگاه طراحی شده است.
ساب ووفر DAS AUDIO EVENT 115 A تکمیل کننده بلندگو لاین اری EVENT 26 A می باشد که می تواند صدای زیر و بیس را تولید نمایید. توان خروجی SUB WOOFER EVENT 115 A برابر 600 وات به صورت مداوم و 1200 وات در حالت ماکزیمم است. این ساب ووفر قابلت استفاده در حالت های زمینی و هوایی را دارد.
ساب ووفر EVENT 115A دارای امپلی فایری با کلاس توپولوژی D می باشد. این امپلی فایر دارای دو عدد ورودی جهت اتصال
سیگنال با سر ولوم های مجزا و یک عدد خروجی سیگنال جهت لینک کردن و لوپ شدن با ساب های دیگر می باشد. امپلی فایر بلندگو ساب ووفر اکتیو EVENT115A دارای ورودی برق به صورت پاورکون همراه با لینک آن می باشد این لینک برق کمک می کند تا چند دستگاه از یک منبع تغذیه تامین شوند. این ساب ووفر دارای یک عدد نمایشگر گرافیکی به همراه سر ولوم چرخشی فشاری برای کنترل منو و مدیریت داخلی می باشد. صفحه گرافیکی تعبیه شده برای سهولت در انجام کارها استفاده می شود.
ساب ووفر داس اکتیو EVENT 115A دارای یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15FW4 با قدرت پرتاب صدای بالا و بیس خارق العاده می باشد. این بلندگو ساب ووفر دارای تحمل فشار صوتی (SPL) با مقدار 131 دسیبل است که نشان دهنه عدم افت کیفیت صدا در اجراهای زنده و طولانی مدت است. این مقدار قدرت ساب ووفر های داس را در دسته گسترده این محصولات نشان می دهد که می توان با خیالی راحت از آن استفاده نمود.
بلندگو SUB WOOFER D.A.S EVENT 115A دارای امپدانس ورودی 20 کیلو اهم بوده و میزان پاسخ فرکانسی در این ساب ووفر اکتیو 15 اینچی از 40 هرتز تا 125 هرتز متغییر است. با این مقادیر می توان LO CUT , EQ را کنترل نمایید. و با استفاده از این ساب ووفر می توانید یه آرایه کامل با بلندگو لاین اری EVENT-26A داشته باشید و یک سالن 500 نفره را با آن صدا دهید.
بیشترین استفاده از ساب ووفر ها برای ایجاد صدای بم و زیر در هنگام پخش می باشد. با وجود ساب وفر ها می توان صدایی با کیفیت تر و قوی تر به گوش شنونده رساند. لاین اری ها برای سالن های بزرگ و پوشش صدایی زیاد مورد استفاده قرار می گیرند. ساب ووفر لاین اری اکتیو داس EVENT 115A مناسب برای استفاده در سالن های همایش بزرگ ، اجراهای زنده در فضای باز ، سالن های ورزشی ، استادیوم ، سالن همایش ، سالن آمفی تئاتر، سینما، تالار های پذیرایی و اجراهای بزرگ و استیج ، با توجه به تعداد یونیت های استفاده شده و ستلایت ها می توان کاربری این ساب ووفرها را تغییر داد و در مکان های مختلف از آن استفاده نمود.
ابعاد بلندگو از جمله موارد پر اهمیت در خرید یک بلندگو می باشد. ابعاد بلندگو ساب ووفر لاین اری اکتیو DAS AUDIO EVENT 115A برابر با عرض 485 میلیمتر ، ارتفاع 481 میلیمتر، عمق 770 میلیمتر و وزنی به نسبت سبک 37 کیلوگرم است. ابعاد کوچک و جمع و جور این ساب ووفر حمل آن را آسان نموده است.

ویژگی های ظاهری بلندگو ساب ووفر لاین اری داس EVENT 115 A
- ظاهر مستطیل شکل با بدنه چوبی ساخته شده از تخته سه لایه
- رنگ مشکی با تکنولوژی ISOFLEX با مقاومتی بالا در برابر ضربات و شرایط جوی
- قابلیت اتصال با اکسسوری مخصوص به سایر یونیت های لاین اری
- دو دسته در طرفین برای جابجایی و حمل آسان
- گلدانی جهت استفاده به صورت ساب ستلایت و لوله ساب
- نمایشگر گرافیکی پشت بلندگو
- ست با یونیت های EVENT 26A
- ابعاد و وزن شامل : عرض 485 میلیمتر، ارتفاع 481 میلیمتر، عمق 770 میلی متر و وزن 37 کیلوگرم

ویژگی های فنی SUB WOOFER LINE ARRAY EVENT 115 A
- ساب ووفر اکتیو
- امپدانس ورودی 20 کیلو اهم
- توان خروجی مداوم 600 وات و در حالت ماکزیمم 1200 وات PEAK
- یک عدد ووفر 15 اینچی با مدل 15FW4
- امپلی فایر با کلاس توپولوژی D
- دو عدد ورودی و یک عدد خروجی سیگنال با کانکتور XLR
- ورودی برق پاورکون به همراه لینک
- نمایشگر گرافیکی به همراه سر ولوم چرخشی فشاری برای کنترل منو
- میزان پاسخ فرکانسی 40 هرتز تا 125 هرتز
- میزان شدت پرتاب صوتی و تحمل فشار SPL برابر 131 دسیبل
- مدیریت بلندگو داخلی DSP

خدمات پس از فروش، گارانتی و تعمیرات
کلیه سیستم های صوتی داس در اسپانیا تولید می شود و دارای یک سال گارانتی و دو سال خدمات پس ازفروش می باشند . نمایندگی رسمی داس در ایران شرکت سیما صوت ایرانیان می باشد که کلیه محصولات داس را با شماره سریال مجزا و بسته بندی های کارخانه داس همراه با هولو گرام سریال نامبر و کابل برق پاورکن به همراه کاتالوگ در اختیار شما خریداران عزیز قرار می دهد. جهت خرید اینترنتی یا خرید حضوری می توانید به سایت SIMASOT.COM و یا دفتر مرکزی شرکت واقع در تهران مراجعه نمایید. تعمیرات کلیه سیستم های صوتی در دفتر مرکزی شرکت با کادری آموزش دیده انجام می پذیرد و می توانید کالاهای تعمیری خود با هر برندی را به ما بسپارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.